Pirelli Akademi tarafından sunulan teknik e-öğrenme

®
Çok Okunanlar

Koray Kamiloğlu’ndan İtalya’da nefes kesen performans

Koray Kamiloğlu'ndan İtalya'da nefes kesen performans: Zirveyi kaptırmadı! Yurt içinde ve yurt dışında elde ettiği başarılarla dikkat çeken yarış pilotu...

Kerem Kazaz Şampiyona liderliğine devam ediyor

Team Petrol Ofisi sporcusu Kerem Kazaz, 12-14 Eylül tarihlerinde Eskişehir'de gerçekleşen zorlu Esok Rallisini genel klasmanda 4. sırada tamamlayarak...

Çin ve Meksika arabalara uygulanan gümrük vergileri konusunda iki kez düşünüyor

Çin, otomobillerinin ithalatına %50 gümrük vergisi getirilmesi olasılığını değerlendiren Meksika'ya sert bir uyarıda bulunuyor. Ticaret Bakanlığı, Orta Amerika ülkesini devam...

Continental’den Avrupa Hareketlilik Haftası’nda Sürdürülebilir Mobilite Taahhüdü

Sürdürülebilir mobilitenin öncüsü Continental, Avrupa Hareketlilik Haftası’nda geleceğin şehirlerine ilham veriyor. Yenilenebilir ve geri dönüştürülmüş hammaddelerle geliştirilen lastikleri, ISCC...

Audi Formula 1 Takımı’nın resmi giyim ortağı adidas

Audi Formula 1 Takımı'nın resmi giyim ortağı adidas oluyor. Her iki marka arasında gerçekleştirilen uzun vadeli iş birliği doğrultusunda, takım...

Europcar Türkiye’de Esra Mine Tanrısevdi Ülke Direktörü Atandı

Araç kiralama sektörünün global markalarından Europcar, Türkiye operasyonunu deneyimli bir isme emanet etti. Sektördeki 15 yıla yakın bilgi birikimi ve...

Eskişehir Büyük Organizasyona Hazır

2025 FIA Avrupa Ralli Kupası'nın dokuzuncu, Petrol Ofisi Maxima 2025 Türkiye Ralli Şampiyonası'nın da beşinci ayağı olan Odunpazarı ESOK Rally,...

Lastik devi Pirelli’de online eğitimler hız kesmeden devam ederken önemli bir inovasyon daha tanıtıldı. Covid-19 pandemisi günlük yaşam üzerindeki etkisini sürdürürken Pirelli, yetkili satıcıları ve satış ekibi için yenilenen dijital eğitim paketini devreye aldı. Pirelli’nin satış ekibi ve yetkili satıcıları, Nisan ayı itibarıyla yeni online eğitim oturumlarına katılabilirken bir yandan da Pirelli’nin tüketicilerle olan ilişkinin ve lastik konusundaki bilincin artırılmasında önemli görevler üstlenen “Tyre Campus Eğitim Platformu” ve Pirelli’nin kendi bünyesindeki Pirelli Akademi tarafından sunulan teknik e-öğrenme programını da takip edebiliyor. Böylece müşterilerle birlikte çalışmak için yeni bir yöntem kurgulanması amaçlanıyor zira lastik pazarının gelecekte bir ölçüde de olsa böyle işleyeceği öngörülüyor.

YETKİLİ SATICILAR İÇİN YENİLENMİŞ DİJİTAL EĞİTİM PROGRAMI

Lastik satıcılarına yönelik bu girişim kapsamında her hafta interaktif e-posta gönderimi yapılacak. Bu gönderimlerde yetkili satıcıların evde kalma ve izolasyon döneminde bağlılığını sağlamak için en iyi satış stratejilerine odaklı içerikler, en yeni Pirelli lastik serilerinin özellikleri hakkında daha fazla bilgi, Pirelli kampanyalarını (sürdürülebilirlik, doğal kauçuk tedarik zincirleri ve marka değeri gibi) öne çıkaran aktiviteler, ayrıca satış ve servis yönetimini uyumlu hale getiren yeni süreçler gibi çeşitli konulara yer verilecek.

HER ÜLKEDE KENDİ DİLİNDE EĞİTİMLER SUNULUYOR

E-posta, B2B web sitesi, e-öğrenme platformu, webinar’lar ve sanal toplantılar gibi çeşitli dijital iletişim kanallarından yararlanılarak farklı konularda makaleler, kullanım kılavuzları, röportajlar, videolu eğitimler ve teknik kurslar yetkili satıcılara sunulacak. Böylece uzaktan bağlanarak diledikleri zaman eğitimleri alabilmeleri sağlanacak. Türkiye’nin de içinde bulunduğu Pirelli’nin faaliyette bulunduğu tüm büyük pazarların kendi dillerinde sunulacak olan bu eğitim materyalleri, İtalya ile başlayıp diğer Avrupa ülkelerinde, Amerika ve Rusya’da yaygınlaştırılacak. Pirelli’nin e-öğrenme girişimleri, çok dilli interaktif bir program sayesinde 2019 yılında dünya çapında yaklaşık 6.000 lastik satıcısına ulaştı.

PIRELLI SATIŞ EKİBİ İÇİN DİJİTAL EĞİTİM WEBİNARLARI

Pirelli’nin satış ekibi ve ticaret departmanındaki diğer tüm çalışanlara yönelik beş dijital pazarlama ve müşteri yönetimi webinar’ı bulunuyor. Bu webinar’lar, tam kapasite çalışmaya dönüldüğünde yeni bir iş ilişkisi inşa etme hedefiyle mevcut kısıtlamalar sırasında bile müşteriyle etkileşim için dijital fırsatları maksimuma çıkarmayı mümkün kılıyor.

Pirelli Ticari Operasyonlar Kıdemli Başkan Yardımcısı Mattia Bussacchini şöyle konuştu: “Çalışma arkadaşlarımıza ve bayilerimize mevcut durumda da faydalı olacak dijital araçlar sunmanın önemli olduğunu düşünüyoruz. Pirelli, daima en modern ve yenilikçi iletişim yöntemlerinin kullanımına yatırım yapmayı ve bunları iş ortaklarıyla paylaşmayı sürdürüyor. Bu girişim, satış ekibinin yanı sıra yetkili satıcıların da ürünlerimizi tanıtmak ve dijital olarak iş yapmak için yeni yollar keşfetmesini, müşterilerle ilişkilerini güçlendirmesini ve daha iyi hizmet sunmasını sağlayacak.”

Diğer Haberler

Musk, yönetim kurulu yeni tazminat planı sunarken 1 milyar dolarlık Tesla hissesi satın aldı

Tesla'nın hisse senedi fiyatı, teknoloji milyarderi Elon Musk'ın Cuma günü otomobil üreticisi şirketten yaklaşık 1 milyar dolar değerinde hisse satın aldığının açıklanmasının ardından Pazartesi günü yükseldi. Musk'ın...

Bentley’in ABD’deki işleri anlaşmanın ardından toparlanıyor

Dünyanın dört bir yanındaki otomobil üreticileri, Trump Yönetimi'nin gelişen tarife müzakerelerini çevreleyen belirsizliği dengelemek için mücadele ediyor. İngiltere merkezli Bentley Motors, Mayıs ayında üzerinde...

Ford Alman fabrikasında 1,000’e kadar kişiyi işten çıkaracak

Ford, Avrupa'da elektrikli otomobillere olan talebin tahminlerin gerisinde kalması nedeniyle Alman fabrikasında 1,000'e kadar kişiyi işten çıkaracak Ford Motor yaptığı açıklamada, pille çalışan arabalara olan...

Güney Kore, Hyundai fabrikası baskınında gözaltına alınan işçilerin serbest bırakılıp evlerine bırakacağını söyledi

Federal ve göçmenlik büroları geçen hafta Georgia'daki tesiste düzenlenen operasyonda yüzlerce Güney Koreli işçiyi tutukladı. Başkan Lee Jae Myung'un ofisi yaptığı açıklamada, Hyundai tesisine düzenlenen...

Rapora göre Chery Auto, 17 Eylül’de 18 milyar ABD doları hedef değerlemeyle halka arz planlıyor

Çin'in önde gelen otomobil üreticilerinden biri olan Auto, 140 milyar HKD (18 milyar ABD Doları) hedef değerlemeyle ilk halka arzına (IPO) 17 Eylül'de başlayacak. Şirket,...

Toyota, Dijital Ekran Sorununu Çözmek İçin Yaklaşık 591,000 Aracı Geri Çağırıyor

Toyota ve Lexus sahipleri için, 12.3 inçlik dijital gösterge paneli ekranlarında sorunlar yaşandı, yani kararabilir, bu açıkça oldukça büyük bir sorun olabilir ve şu...

Stellantis’in yakıt pompası sorunu nedeniyle 53.000’den fazla ABD aracını geri çağıracağını söyledi

Ulusal Karayolu Trafik Güvenliği İdaresi (NHTSA) Salı günü yaptığı açıklamada, Chrysler'in sahibi Stellantis'in yakıt pompasındaki bir sorun nedeniyle ABD'de 53.849 aracı geri çağırdığını ve...