Peugeot yeni marka imzasını tanıtıyor: MOTION & e-MOTION

®
Çok Okunanlar

Alfa Romeo’nun Yeniden Doğan Efsane Modeli 33 Stradale Kuzey Amerika’da

Tarzın ve tutkunun markası Alfa Romeo, efsanevi modeli 33 Stradale’yi, üretiminin 58’inci yılında yeniden yollara çıkardı. Bir efsanenin yeniden...

HOW-Hub of Warehouse fuarında iç lojistik sektörünün geleceği

Türkiye’de ilk kez düzenlenen Yeni Nesil Depo Sistemleri ve İç Lojistik Fuarı HOW - Hub of Warehouse Fuarı kapılarını...

Fransız CATP, Karsan’ın Yüzde 100 Elektrikli Minibüsü e-JEST’i Referans Ürün Listesine Aldı!

Toplu ulaşımda bir dünya markası haline gelen Karsan, Fransa’da önemli bir başarıya daha imzasını attı. Ülkenin Toplu Taşıma Satın...

Suzuki Swift 10 Milyon Satış Adedini Geride Bıraktı…

Japon otomotiv devi Suzuki, Kasım 2004’te tanıttığı ve bugün 4. nesliyle yollarda olan Swift modelinde 10 milyonluk küresel satış...

Otomotiv Sanayii Derneği, 2025’in 8 aylık verilerini açıkladı

OSD, bu yılın ocak-ağustos dönemine ait üretim ve ihracat adetleri ile pazar verilerini açıkladı. Buna göre, yılın ilk 8 ayında...

Maceracı Ruhlar İçin Hyundai INSTER Cross Satışta

Hyundai Motor Türkiye, A-SUV segmentindeki kompakt elektrikli modeli INSTER’dan sonra INSTER Cross’u da satışa sunarak elektrikli araç pazarındaki varlığını...

Türkiye’nin Traksiyoner Akü Lideri İnci GS Yuasa

Türkiye’nin Traksiyoner Akü Lideri İnci GS Yuasa, HOW Fuarı’nda Güçlü Ürün Portföyüyle Yer Alıyor...  Türkiye traksiyoner akü segmentinin lideri İnci...

Marka tarihinde yeni bir dönüm noktası yaşayan ve 2019 yılından itibaren tüm modellerinde elektrikli çözümler sunmaya başlayacak olan Peugeot yeni marka imzasını tanıtıyor: MOTION & e-MOTION. Marka, elektrikle geleceğe hazırlanma hamlesini Cenevre Otomobil Fuarı’nda sergilenecek olan elektriklendirilmiş ikonik bir aslan ile vurguluyor.

 Markanın 200’üncü yıldönümünü kutlamak üzere 2010 yılında tanıttığı MOTION & EMOTION imzası, Peugeot’yu hem ürün hem de hizmet bakımından yeni mobilite çözümleri noktasında otomotiv endüstrisinin önde gelen markaları arasında konumlandırdı. Bu imza, 1810 yılından bu yana markayı karakterize eden ve markaya yön veren mühendis ve tasarımcılar arasındaki mükemmel uyumu yansıtırken Peugeot için duygunun her zaman otomotiv deneyiminin merkezinde olacağı fikrini de ifade ediyor.

Yeşil ve mavi ışık oyunlarından oluşan parlak yüzeye sahip bir elektrik “e” eklenmesi, önemli zorlukların yaşandığı enerji dönüşümü sürecinde markanın öncü pozisyonunu simgeliyor. MOTION & e-MOTION, Peugeot e-Legend Concept’in ve Peugeot 3008, 508 sedan ve 508 SW’de yılsonunda tanıtılan PHEV teknolojisinin iletişim kampanyalarında kullanıldı. 2019 Cenevre Otomobil Fuarından itibaren bu yeni imza, televizyon kampanyaları, basılı medya, fuarlar ve satış noktaları da dahil markanın faaliyet gösterdiği ülkelerdeki bütün iletişim süreçlerinde kullanılacak.

Peugeot’un simgesi de markanın yeni dönüm noktasını desteklemek için değişiyor. Peugeot logosunun 160. yıldönümünü kutlamak için Peugeot Design Lab tasarımcıları tarafından tasarlanan ve markanın gururunu, gücünü ve mükemmelliğini simgeleyen büyük bir aslan Peugeot’nun 2018 Cenevre Otomobil Fuarındaki standında tanıtıldı. Aslan yeşil ve mavi ışık efektlerine sahip yüzeyiyle 2019 Cenevre Otomobil Fuarında canlanacak. Peugeot, elektrikli geleceğe hazırlanma ve enerji dönüşüm sürecini yeni logosuyla gözler önüne seriyor.

Peugeot, yeni marka imzası ve 208 yıllık köklü geçmişiyle sürüş keyfi odaklı ve duyguları harekete geçiren yeni nesil elektrikli otomobiller sunarak emin adımlarla büyümeye ve gelişmeye devam ediyor.

Diğer Haberler

İsveç’te Otonom Toplu Ulaşım Karsan Otonom e-ATAK

İsveç’te Otonom Toplu Ulaşım Karsan Otonom e-ATAK ile Başladı “Mobilitenin Geleceğinde Bir Adım Önde” olma vizyonuyla bir dünya markası olan Karsan, dünya çapında gerçekleştirdiği başarılarına...

Otomotiv şirketlerinin yüzde 86’sı yapay zekâya yatırım yapıyor

KPMG'nin “Küresel Otomotiv Yöneticileri” anketine göre sektördeki her üç yöneticiden biri üç yıl içinde iş modellerinin tamamen değişeceğini öngörürken, otomotiv şirketlerin yüzde 86'sı yapay...

Aon, Formula 1takımı Scuderia Ferrari HP’nin sponsoru oldu

Aon, Formula 1'in en köklü takımlarından Scuderia Ferrari HP ile uzun süreli bir sponsorluk anlaşması imzaladı. Monza'daki İtalya Grand Prix'siyle başlayan iş birliği; hız,...

TÜSED’den Yedek Parça Tedarik Süreçlerine Dair Çözüm Çağrısı

60 Milyar TL’lik Yedek Parça Tedariki Sigorta Eksperlerinin Yönetiminde TÜSED Türkiye Sigorta Eksperleri Derneği Yönetim Kurulu, sigorta sektöründe kritik öneme sahip olan yedek parça tedarik...

BMW ConnectedDrive ve MINI Connected ile

BMW ConnectedDrive ve MINI Connected ile Geleceğin Mobilite Deneyimi Borusan Otomotiv’de Borusan Otomotiv’in Türkiye distribütörlüğünü üstlendiği BMW ve MINI markalı 40 bin bağlantılı otomobil, sürücülerine...

BYD Türkiye, “Teknoloji Şovu”na TEKNOFEST İstanbul’da Devam Etti

YD Türkiye, Kemerburgaz’da inşa ettiği özel alanda YANGWANG U8 ve YANGWANG U9’un benzersiz yeteneklerini sergilediği nefes kesen teknoloji şovunun ardından, şimdi de bu modelleri...

BMW Golf Cup 2025 Türkiye Elemeleri Başlıyor

Borusan Otomotiv'in Türkiye distribütörü olduğu BMW’nin dünyanın en yüksek sporcu katılımına sahip golf turnuvası BMW Golf Cup 2025 Türkiye Elemeleri, 17 – 21 Eylül...