Peugeot, Citroën, DS ve Opel Türkiye’den Yeni Çalışma Düzeni

®
Çok Okunanlar

Gerçek atlarla kurgulanan yenilikçi bir deneyim gösterisi

Elektrikli araç teknolojisinin öncü markalarından Renault, uzmanlığını Yeni Megane E-Tech %100 Elektrikli’ye aktardı. Renault’nun elektrikli devriminde önemli bir adım...

VavaCars’tan 2023 yılında 3,5 milyon araca değerleme

Türkiye’nin lider ikinci el araç platformu VavaCars, ikinci el araç piyasasının canlılığını koruduğu 2023 yılında yaklaşık 3,5 milyon araca...

Ayhancan Fransa Liderliğini Korudu…

T.C. Gençlik ve Spor Bakanlığı , Spor Toto ve TOSFED desteğinde Avrupa pistlerinde ülkemizi başarıyla temsil eden milli sporcumuz...

Chery Group’un Ağustos Rekoru Kırdı 170.000 Adeti Aştı

Satışlarını tüm dünyada istikrarlı bir biçimde artıran Chery Group, Ağustos 2023’te 170.000’in üzerinde araç satışı gerçekleştirerek üst üste 2...

Groupe PSA Türkiye Tüm Yetkili Satıcılarında Müşterilerinin Hayatını Kolaylaştıran Özel bir Çalışma Modelini Uygulamaya Aldı… 

Tüm dünyanın içinde bulunduğu bu zor günlerde önceliğinin müşteri ve çalışan sağlığı olduğunu vurgulayan Groupe PSA Türkiye, bünyesinde yer alan Peugeot, Citroën, DS ve Opel markaları ile birlikte yaşadığımız bu hassas günleri daha kolay atlatmamızı sağlayacak farklı ve özel bir çalışma sistemini hayata geçirdi. Markalarına ait tüm yetkili satıcı ve servislerinde uyguladığı üst seviye hijyen önlemleri ile sağlığı herşeyden önde tutan Groupe PSA Türkiye, faaliyetlerinin ve tedariğinin devamlılığını sağlayabilmek adına da pragmatik bir yaklaşımla son teknolojiyi kullanarak müşterilerinin hayatını kolaylaştırmayı amaçlıyor.

Groupe PSA Türkiye, bu zor dönemde en iyi hizmeti kesintisiz bir şekilde sunarak müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutabilmek adına önlem ve aksiyon planlarını hızlı bir şekilde uygulamaya aldı. Bu süreçte birçok farklı alanda bir dizi yeniliğin uygulandığı tüm Peugeot, Citroën, DS ve Opel yetkili satıcılarında ve servislerinde; artık “e-rezervasyon/online randevu”, “video call/görüntülü görüşme”, online araç tanıtımı ve mesafeli/online satış sistemine geçiş yapılıyor. Böylece sosyal mesafeyi koruyarak teması minimuma indiren markalar kullandıkları en son teknolojiler ile showroomlarında hizmet vermeye başlıyor.

Hayata geçirilen bu yeni çalışma sistemi sayesinde müşteriler istedikleri gün ve saat için ilgilendikleri markanın web sitesi üzerinden online satış veya servis randevusu oluşturma imkanı bularak yetkili satıcılarla görüşebilecek. Bu randevular bir sonraki adımda müşterinin talebine göre; showroom randevusuna dönüştürülecek veya görüntülü online görüşme şeklinde yapılabilecek. Showroom’a gelmek isteyen müşterilerin talepleri tüm markalar için belirlenen en yüksek hijyen koşulları dahilinde gerçekleştirilirken, canlı bağlantı kurmayı tercih eden müşteriler ise bulundukları yerden ilgili bayi ile görüntülü konuşarak (“video call”) istedikleri model hakkında detaylı bilgi alabilecek. Minimum sayıda kişiyi bayilerde bulundurmayı hedefleyen bu çalışma sistemi sayesinde müşterilerin yeni bir modeli keşfetmek için showroom’a gitmeleri gerekmeyecek, showroom’lar müşterilerin ayağına gidecek.

Groupe PSA Türkiye markalarını rakiplerinden ayıran bir diğer yenilik ise mesafeli satış sistemi. Bu yeni çalışma modeli ile birlikte müşteriler evlerinden çıkmadan yeni otomobillerine sahip olabilecek. Müşterilerin satın almak istedikleri model tercihlerine göre adreslerine teslim edilecek veya standart bir şekilde müşterilerin showroom’a gelmesiyle teslimatlar gerçekleştirilebilecek.

Müşterisinin her daim yanında olarak, sağlığı önceliği haline getiren Groupe PSA Türkiye, teknoloji aracılığı ile bu dönemde #evde kalan duyarlı müşterilerinin hayatlarını kolaylaştıracak hizmetler sunmayı vaad ediyor.

Distrigo, Sorumluluk Bilinciyle Kesintisiz Hizmete Devam Ediyor

Groupe PSA’nın çok markalı yedek parça, aksesuar, lastik, ekipman ve profesyonellere yönelik ürünlerin dağıtım markası Distrigo;ülkemizde ve dünyada yaşanan mevcut zorluklara karşın gerekli hijyen önlemleri altında kesintisiz hizmet vermeyi sürdürüyor. Müşterilerin bu kriz döneminde yaşayabilecekleri olası acil veya mecburi mobilite ihtiyaçlarını göz önünde bulundurarak, yurtiçi taşıma çözüm ortakları ile Groupe PSA Türkiye merkez depo personeli ve tüm Distrigo platformları parça taleplerini karşılayabilmek adına çalışmalarına devam ediyor.

Türkiye genelinde yer alan sekiz Distrigo platformu*, toplam 150 adet Peugeot, Citroën, Opel ve DS yetkili servisi ile birlikte 1.000’den fazla özel servis ve yedek parçacıya mümkün olan en iyi hizmeti kesintisiz bir şekilde veriyor.

Müşteri memnuniyetini temel alan vizyonu ile her zaman en iyi çözümleri sunmayı amaçlayan Distrigo,Çağrı Merkezleri ve Dijital Pazarlama Portalı sayesinde, platformları üzerinden müşteriler ile uzaktan etkin iletişimini, hizmet sorumluluğu bilinciyle, devam ettiriyor.

Diğer Haberler

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...

Zorunluluk için değil zor durumlar için: Kışın Kış Lastiği

Aniden bastıran kar, 7 derecenin altına düşen sıcaklıklar... Kış, tüm zorluklarıyla kapımızda! 1 Aralık 2024'te başlayacak Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması ise güvenli sürüşe büyük bir katkı...

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği:  Coach, Zorlu Yol Şartlarında Üstün Direnç Sağlıyor AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, yeni nesil otobüs lastikleri RH ve SH...