Groupe PSA Türkiye Tüm Yetkili Satıcılarında Müşterilerinin Hayatını Kolaylaştıran Özel bir Çalışma Modelini Uygulamaya Aldı…
Tüm dünyanın içinde bulunduğu bu zor günlerde önceliğinin müşteri ve çalışan sağlığı olduğunu vurgulayan Groupe PSA Türkiye, bünyesinde yer alan Peugeot, Citroën, DS ve Opel markaları ile birlikte yaşadığımız bu hassas günleri daha kolay atlatmamızı sağlayacak farklı ve özel bir çalışma sistemini hayata geçirdi. Markalarına ait tüm yetkili satıcı ve servislerinde uyguladığı üst seviye hijyen önlemleri ile sağlığı herşeyden önde tutan Groupe PSA Türkiye, faaliyetlerinin ve tedariğinin devamlılığını sağlayabilmek adına da pragmatik bir yaklaşımla son teknolojiyi kullanarak müşterilerinin hayatını kolaylaştırmayı amaçlıyor.
Groupe PSA Türkiye, bu zor dönemde en iyi hizmeti kesintisiz bir şekilde sunarak müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutabilmek adına önlem ve aksiyon planlarını hızlı bir şekilde uygulamaya aldı. Bu süreçte birçok farklı alanda bir dizi yeniliğin uygulandığı tüm Peugeot, Citroën, DS ve Opel yetkili satıcılarında ve servislerinde; artık “e-rezervasyon/online randevu”, “video call/görüntülü görüşme”, online araç tanıtımı ve mesafeli/online satış sistemine geçiş yapılıyor. Böylece sosyal mesafeyi koruyarak teması minimuma indiren markalar kullandıkları en son teknolojiler ile showroomlarında hizmet vermeye başlıyor.
Hayata geçirilen bu yeni çalışma sistemi sayesinde müşteriler istedikleri gün ve saat için ilgilendikleri markanın web sitesi üzerinden online satış veya servis randevusu oluşturma imkanı bularak yetkili satıcılarla görüşebilecek. Bu randevular bir sonraki adımda müşterinin talebine göre; showroom randevusuna dönüştürülecek veya görüntülü online görüşme şeklinde yapılabilecek. Showroom’a gelmek isteyen müşterilerin talepleri tüm markalar için belirlenen en yüksek hijyen koşulları dahilinde gerçekleştirilirken, canlı bağlantı kurmayı tercih eden müşteriler ise bulundukları yerden ilgili bayi ile görüntülü konuşarak (“video call”) istedikleri model hakkında detaylı bilgi alabilecek. Minimum sayıda kişiyi bayilerde bulundurmayı hedefleyen bu çalışma sistemi sayesinde müşterilerin yeni bir modeli keşfetmek için showroom’a gitmeleri gerekmeyecek, showroom’lar müşterilerin ayağına gidecek.
Groupe PSA Türkiye markalarını rakiplerinden ayıran bir diğer yenilik ise mesafeli satış sistemi. Bu yeni çalışma modeli ile birlikte müşteriler evlerinden çıkmadan yeni otomobillerine sahip olabilecek. Müşterilerin satın almak istedikleri model tercihlerine göre adreslerine teslim edilecek veya standart bir şekilde müşterilerin showroom’a gelmesiyle teslimatlar gerçekleştirilebilecek.
Müşterisinin her daim yanında olarak, sağlığı önceliği haline getiren Groupe PSA Türkiye, teknoloji aracılığı ile bu dönemde #evde kalan duyarlı müşterilerinin hayatlarını kolaylaştıracak hizmetler sunmayı vaad ediyor.
Distrigo, Sorumluluk Bilinciyle Kesintisiz Hizmete Devam Ediyor
Groupe PSA’nın çok markalı yedek parça, aksesuar, lastik, ekipman ve profesyonellere yönelik ürünlerin dağıtım markası Distrigo;ülkemizde ve dünyada yaşanan mevcut zorluklara karşın gerekli hijyen önlemleri altında kesintisiz hizmet vermeyi sürdürüyor. Müşterilerin bu kriz döneminde yaşayabilecekleri olası acil veya mecburi mobilite ihtiyaçlarını göz önünde bulundurarak, yurtiçi taşıma çözüm ortakları ile Groupe PSA Türkiye merkez depo personeli ve tüm Distrigo platformları parça taleplerini karşılayabilmek adına çalışmalarına devam ediyor.
Türkiye genelinde yer alan sekiz Distrigo platformu*, toplam 150 adet Peugeot, Citroën, Opel ve DS yetkili servisi ile birlikte 1.000’den fazla özel servis ve yedek parçacıya mümkün olan en iyi hizmeti kesintisiz bir şekilde veriyor.
Müşteri memnuniyetini temel alan vizyonu ile her zaman en iyi çözümleri sunmayı amaçlayan Distrigo,Çağrı Merkezleri ve Dijital Pazarlama Portalı sayesinde, platformları üzerinden müşteriler ile uzaktan etkin iletişimini, hizmet sorumluluğu bilinciyle, devam ettiriyor.