PETRONAS Türkiye Bedelsiz Ürün Kampanyası Başladı

®
Çok Okunanlar

Stellantis’te Avrupa Markalarının Yeni Tasarım Başkanı Gilles Vidal Oldu

Dünyanın en büyük mobilite şirketlerinden Stellantis, tasarımda önemli bir hamle gerçekleştirdi. Peugeot ve diğer markalardaki ödüllü tasarımlarıyla tanınan Gilles...

Suzuki Üstün 4×4 Teknolojisi ile 55 Yıl

Üstün arazi yeteneklerine sahip sağlam modelleriyle öne çıkan Suzuki, 4x4 teknolojisindeki 55 yıllık köklü mirasını devam ettiriyor. İlk kez...

Phinia, SEM’in Stratejik Satın Alımını Tamamladı

20 ülkedeki 44 noktada yaklaşık 13 bin çalışanıyla birinci sınıf yakıt ve elektrik sistemleri, satış sonrası ürünler ve çözümlerde...

Mercedes-Benz’de ikonik tasarım tamamen elektrikli GLC

Geleceğin yüzü: Mercedes-Benz’deki ikonik tasarımın yeni çağı tamamen elektrikli GLC ile başlıyor... Mercedes-Benz, otomotiv tarihinin en ikonik tasarım öğelerinden birini...

Otokar Testleri Başarıyla Geçen İlk Otonom Türk Aracı Oldu

OTOKAR'IN OTONOM e-CENTRO'SU, TÜV RHEINLAND TESTLERİNİ BAŞARIYLA GEÇTİ  Koç Topluluğu şirketlerinden Otokar'ın tamamen kendi mühendislik ve yazılım gücüyle geliştirdiği Otonom e-Centro,...

OPET, elektrik tüketimini “güneş”ten karşılayacak

Sürdürülebilir bir geleceğe katkı sunmak hedefiyle faaliyet gösteren OPET, İstanbul’daki Genel Müdürlük binası ile Körfez ve Giresun Terminalleri’nin elektrik...

Otokar’ı yüzde 18,2’lik yükselişle Anadolu Isuzu, yüzde 17,6’lık artışla Tofaş izledi

Borsa İstanbul'da işlem gören otomotiv şirketleri arasında geçen ay Otokar, yüzde 34,8 ile hisseleri en çok değerlenen otomotiv şirketi...

Özel servislerin hizmet kalitesini artırmak amacıyla PETRONAS Türkiye’nin kullanıma sunduğu OtoAsistanım Dijital Platformu’nun üyesi servis sayısı 2 bini geçerek yeni bir başarı yakaladı. Özel servislere binlerce PETRONAS ürünü kazandıran Bedelsiz Ürün Kampanyası yeniden başladı. Kampanya, 1 Kasım 2021 – 30 Ocak 2022 tarihleri arasında devam edecek.

PETRONAS Türkiye’nin kullanıma sunduğu, özel servislerin iş planı ve takibini kolaylaştıracak dijital müşteri hizmetleri yönetim platformu olan OtoAsistanım’a olan ilgi her geçen gün büyüyor. Özel otomobil ve hafif ticari araçlara hizmet veren servisleri öncelikli olarak hedefleyen OtoAsistanım Platformu’na üye olan servis sayısı Türkiye çapında 2 bini geçti.

PETRONAS’ın kullanıma sunduğu OtoAsistanım yoğun talep üzerine üye servislerine yönelik yeni bir kampanyasını daha duyurdu. 1 Kasım 2021 – 30 Ocak 2022 tarihleri arasında en çok sayıda bakım kartı açan ve hatırlatma kuran servislerin ödüllendirileceği yeni kampanyada servislerin platform kullanımını geliştirmek ve yaygınlaştırmak amaçlanıyor.

Servisler, açılan her bakım kartı ve kurulan her hatırlatmayla puan toplayabilecek ve Türkiye genelinde en çok puan toplayan servisler işlerini daha da iyileştirmeye yardımcı olacak servis ekipmanları kazanma şansı yakalayacak. Bununla birlikte sıralamaya giren bir grup servis ise kendi müşterilerine verebilecekleri bagaj düzenleyici kazanabilecek.

Hem servislere hem de araç sahiplerine yönelik platform

Özel servislerin hizmet kalitesini artırmak amacıyla PETRONAS Türkiye tarafından kullanıma sunulan OtoAsistanım, servise gelen müşterilerin araçlarına özgü dijital bakım kartı oluşturarak geçmişe yönelik tüm bakım ve yağ değişim işlemlerinin kayıt altına alınmasını sağlıyor.

OtoAsistanım aynı zamanda araç sahiplerinin de üye olabileceği bir platform. Araç sahipleri, OtoAsistanım sayesinde ücretsiz üye olarak otomobil ya da hafif ticari araçlarının bakım ve yağ değişim zamanı için hatırlatma kurabiliyor, araç muayene tarihi, trafik ve kasko poliçelerinin yenileme tarihlerini de yine hatırlatma kurarak unutma riskini ortadan kaldırabiliyor. Eğer araçlarını götürdüğü servis de OtoAsistanım üyesi ise tüm araç bakımları araç sahiplerinin de erişimine açık hale geliyor.

Temmuz-Eylül arası OtoAsistanım ve PETRONAS iş birliğiyle gerçekleşen kampanyaya üye servisler yine büyük bir ilgi gösterdi. 700’den fazla servis PETRONAS Bedelsiz Ürün Kampanyasına katılarak PETRONAS Syntium, Urania ve Tutela ürünlerinden kampanya dönemi içinde yaptıkları alımlar karşılığında biriktirdikleri puanlarla Bedelsiz Ürün kazandı.

Sektörde bir ilk olma özelliği taşıyan OtoAsistanım kullanıcı sayısı gün geçtikçe artmaya devam ediyor. OtoAsistanım’a dair detaylı bilgilere websitesi ve Instagram hesabı üzerinden erişilebiliyor.

PETRONAS Madeni Yağlar Hakkında:

PETRONAS Madeni Yağlar (Petronas Lubricants International), Malezya’nın ulusal petrol şirketi Petronas’ın global madeni yağ üretim ve pazarlama iş koludur. 2008 yılında kurulan ve kökleri 1912 yılına kadar dayanan PETRONAS Lubricants International, küresel çapta 80’den fazla pazarda yüksek kaliteli otomotiv ve endüstriyel madeni yağ ürünleri üretmekte ve pazarlamaktadır. Merkezi Kuala Lumpur’da bulunan PETRONAS Madeni Yağlar, 27 ülkede 30’un üzerinde pazarlama ofisine sahipken, 1993 yılından bu yana Türkiye’de faaliyet göstermektedir. Şu anda ilk 10 arasında yer alan PETRONAS Lubricants International (PETRONAS Madeni Yağlar), dünyanın önde gelen madeni yağ şirketlerinden biri olarak konumunu korumak için agresif bir iş büyüme stratejisi yürütüyor.

Diğer Haberler

Otokar Testleri Başarıyla Geçen İlk Otonom Türk Aracı Oldu

OTOKAR'IN OTONOM e-CENTRO'SU, TÜV RHEINLAND TESTLERİNİ BAŞARIYLA GEÇTİ  Koç Topluluğu şirketlerinden Otokar'ın tamamen kendi mühendislik ve yazılım gücüyle geliştirdiği Otonom e-Centro, Macaristan'da TÜV Rheinland tarafından gerçekleştirilen...

Brisa, ikinci çeyrek finansal sonuçlarını açıkladı

Brisa, güçlü markaları ve ürün portföyü ile premium segmentte büyüme kaydetti Brisa, 2025 yılının ikinci çeyreğinde katma değerli ve kâr marjı yüksek segmentlerde büyümeye ve...

Allianz Trade Kıdemli Ekonomisti Luca Moneta

Allianz Trade Türkiye’nin ağırlıklı lojistik ve ulaşım alanlarındaki altyapı yatırımları için en az 100 milyar Euro harcaması gerekiyor   Allianz Trade’in “Küresel Altyapı Açığını Kapatmak" başlıklı...

OPET, elektrik tüketimini “güneş”ten karşılayacak

Sürdürülebilir bir geleceğe katkı sunmak hedefiyle faaliyet gösteren OPET, İstanbul’daki Genel Müdürlük binası ile Körfez ve Giresun Terminalleri’nin elektrik tüketiminin tamamını güneşten karşılayacak Mahmutlar...

Phinia, SEM’in Stratejik Satın Alımını Tamamladı

20 ülkedeki 44 noktada yaklaşık 13 bin çalışanıyla birinci sınıf yakıt ve elektrik sistemleri, satış sonrası ürünler ve çözümlerde küresel bir lider olan PHINIA,...

Stellantis’te Avrupa Markalarının Yeni Tasarım Başkanı Gilles Vidal Oldu

Dünyanın en büyük mobilite şirketlerinden Stellantis, tasarımda önemli bir hamle gerçekleştirdi. Peugeot ve diğer markalardaki ödüllü tasarımlarıyla tanınan Gilles Vidal, Stellantis “Avrupa Markalarının Tasarım...

Aytemiz Genel Müdürü Ahmet Eke

Akaryakıt sektörünün dinamik ve hızlı büyüyen markası Aytemiz, her yıl Türkiye’nin en büyük şirketlerinin belirlendiği “Capital 500 – Türkiye’nin En Büyük 500 Şirketi” listesinde...