PETRONAS Türkiye Bedelsiz Ürün Kampanyası Başladı

®
Çok Okunanlar

Borusan Otomotiv Motorsport Spa Francorchamps’te Zirvede

Borusan Otomotiv Motorsport (BOM), GT4 Avrupa Serisi 2025 sezonunu üçüncü ayağını tamamladı. Belçika'nın dünyaca ünlü Spa-Francorchamps Pisti'nde 27 –...

Türkiye’nin şarj ağı genişliyor…

Türkiye'nin en yaygın ve yüksek hızlı şarj sınıfında hizmet veren iki operatör Eşarj ve Trugo, Bursa'da başlattıkları 'roaming' uygulamasını Ankara'ya...

Yeni Opel Frontera Aile Dostu Çözümleri ve Ulaşılabilir Fiyatlarıyla

Alman otomotiv üreticisi Opel, yeni Frontera ile geniş hacimli fonksiyonel bir SUV arayan ailelerin tercihi olmayı sürdürüyor. Aile dostuyeni...

Tesla, Hindistan’daki ilk showroom’unu Mumbai’de açtı

Elektrik, ülkedeki araç satışlarının sadece %2'sini karşılıyor...Tesla ilk mağazasını Ülkenin finans başkenti Mumbai'deki Hint showroom'u, Kurla alışveriş merkezinin içinde,...

Elektrikli araç satışları 9,1 milyon

Bu yılın ilk yarısında ise dünya çapında 9,1 milyon elektrikli araç satıldı. Bu satışlar, 2024'ün aynı dönemine göre yüzde...

Test Sürüşü: Bmw X3 xDrive 20d M Sport Pro

Sürüşü geliştirmek için tasarlanmış özgün tasarım ve teknoloji Bmw X3 xDrive 20d M Sport Pro bir şekilde yenilendi ve ürün...

Nissan Formula E Dünya Şampiyonluğunu ilan etti

Nissan Formula E Takımından Oliver Rowland , sezonun iki yarışıyla 2024/25 ABB FIA Formula E Dünya Şampiyonu olarak olağanüstü bir sezonla...

Özel servislerin hizmet kalitesini artırmak amacıyla PETRONAS Türkiye’nin kullanıma sunduğu OtoAsistanım Dijital Platformu’nun üyesi servis sayısı 2 bini geçerek yeni bir başarı yakaladı. Özel servislere binlerce PETRONAS ürünü kazandıran Bedelsiz Ürün Kampanyası yeniden başladı. Kampanya, 1 Kasım 2021 – 30 Ocak 2022 tarihleri arasında devam edecek.

PETRONAS Türkiye’nin kullanıma sunduğu, özel servislerin iş planı ve takibini kolaylaştıracak dijital müşteri hizmetleri yönetim platformu olan OtoAsistanım’a olan ilgi her geçen gün büyüyor. Özel otomobil ve hafif ticari araçlara hizmet veren servisleri öncelikli olarak hedefleyen OtoAsistanım Platformu’na üye olan servis sayısı Türkiye çapında 2 bini geçti.

PETRONAS’ın kullanıma sunduğu OtoAsistanım yoğun talep üzerine üye servislerine yönelik yeni bir kampanyasını daha duyurdu. 1 Kasım 2021 – 30 Ocak 2022 tarihleri arasında en çok sayıda bakım kartı açan ve hatırlatma kuran servislerin ödüllendirileceği yeni kampanyada servislerin platform kullanımını geliştirmek ve yaygınlaştırmak amaçlanıyor.

Servisler, açılan her bakım kartı ve kurulan her hatırlatmayla puan toplayabilecek ve Türkiye genelinde en çok puan toplayan servisler işlerini daha da iyileştirmeye yardımcı olacak servis ekipmanları kazanma şansı yakalayacak. Bununla birlikte sıralamaya giren bir grup servis ise kendi müşterilerine verebilecekleri bagaj düzenleyici kazanabilecek.

Hem servislere hem de araç sahiplerine yönelik platform

Özel servislerin hizmet kalitesini artırmak amacıyla PETRONAS Türkiye tarafından kullanıma sunulan OtoAsistanım, servise gelen müşterilerin araçlarına özgü dijital bakım kartı oluşturarak geçmişe yönelik tüm bakım ve yağ değişim işlemlerinin kayıt altına alınmasını sağlıyor.

OtoAsistanım aynı zamanda araç sahiplerinin de üye olabileceği bir platform. Araç sahipleri, OtoAsistanım sayesinde ücretsiz üye olarak otomobil ya da hafif ticari araçlarının bakım ve yağ değişim zamanı için hatırlatma kurabiliyor, araç muayene tarihi, trafik ve kasko poliçelerinin yenileme tarihlerini de yine hatırlatma kurarak unutma riskini ortadan kaldırabiliyor. Eğer araçlarını götürdüğü servis de OtoAsistanım üyesi ise tüm araç bakımları araç sahiplerinin de erişimine açık hale geliyor.

Temmuz-Eylül arası OtoAsistanım ve PETRONAS iş birliğiyle gerçekleşen kampanyaya üye servisler yine büyük bir ilgi gösterdi. 700’den fazla servis PETRONAS Bedelsiz Ürün Kampanyasına katılarak PETRONAS Syntium, Urania ve Tutela ürünlerinden kampanya dönemi içinde yaptıkları alımlar karşılığında biriktirdikleri puanlarla Bedelsiz Ürün kazandı.

Sektörde bir ilk olma özelliği taşıyan OtoAsistanım kullanıcı sayısı gün geçtikçe artmaya devam ediyor. OtoAsistanım’a dair detaylı bilgilere websitesi ve Instagram hesabı üzerinden erişilebiliyor.

PETRONAS Madeni Yağlar Hakkında:

PETRONAS Madeni Yağlar (Petronas Lubricants International), Malezya’nın ulusal petrol şirketi Petronas’ın global madeni yağ üretim ve pazarlama iş koludur. 2008 yılında kurulan ve kökleri 1912 yılına kadar dayanan PETRONAS Lubricants International, küresel çapta 80’den fazla pazarda yüksek kaliteli otomotiv ve endüstriyel madeni yağ ürünleri üretmekte ve pazarlamaktadır. Merkezi Kuala Lumpur’da bulunan PETRONAS Madeni Yağlar, 27 ülkede 30’un üzerinde pazarlama ofisine sahipken, 1993 yılından bu yana Türkiye’de faaliyet göstermektedir. Şu anda ilk 10 arasında yer alan PETRONAS Lubricants International (PETRONAS Madeni Yağlar), dünyanın önde gelen madeni yağ şirketlerinden biri olarak konumunu korumak için agresif bir iş büyüme stratejisi yürütüyor.

Diğer Haberler

Test Sürüşü: Mini Cooper S 2.0lt 204 beygir

Mini Cooper S, daha keskin ve sert ama göstermiyor... Mini Cooper, her zaman kendine özüne, geçmişine sadık kalarak değişir ve en yeni nesil, yenilenmiş bir...

Yeni Renault Austral Türkiye’de Satışa Sunuldu

Renault’nun C segmentindeki başarılı temsilcisi Yeni Renault Austral, yeni yüzü ve geliştirilen donanımıyla 2.190.000 TL’den başlayan fiyatlarla Türkiye’de satışa sunuldu. Yepyeni tasarım çizgilerine kavuşan...

Gücün ve Konforun Yeni Adı BMW X3 20

Borusan Otomotiv'in Türkiye distribütörlüğünü üstlendiği BMW, Türkiye'ye özel motor ve donanım özellikleriyle geliştirilen Yeni BMW X3 20 modeliyle konfor, günlük kullanım ve BMW'nin karakteristik...

Faruk Ertuğ: “Kapadokya, ralli için eşsiz bir sahneydi”

Başkent Otomobil Sporları Kulübü tarafından bu yıl ilk kez düzenlenen Kapadokya Rallisi, doğa ile tarihin eşsiz buluşma noktası olan peri bacalarının eteklerinde gerçekleştirildi. 40...

Renault Group, 2025 ilk yarı ön finansal rakamlarını açıkladı

Renault Group, 2025 yılının ilk yarısında pazardaki daralmaya rağmen gelirlerini artırmayı başardı. Grup, 27,6 milyar avroluk ciroya ve %6 işletme marjına ulaşırken, değer odaklı...

Test Sürüşü: Bmw X3 xDrive 20d M Sport Pro

Sürüşü geliştirmek için tasarlanmış özgün tasarım ve teknoloji Bmw X3 xDrive 20d M Sport Pro bir şekilde yenilendi ve ürün yelpazesi, pazarımızda takdir edilmeye devam...

Meloni, Avusturya ile otomotiv sektöründe çalışmaya kararlı

Otomotiv sektörünün geleceğine ilişkin belge imzalandı.  İtalya Başbakanı Giorgia Meloni, Avusturya Şansölyesi Christian Stocker ile Palazzo Chigi'de otomotiv sektörü "Endüstrinin Geleceği" sözleşmesini Avusturya ile imzaladığını...