PETRONAS OtoAsistanım’la Kazandırıyor

®
Çok Okunanlar

Koray Kamiloğlu’ndan İtalya’da nefes kesen performans

Koray Kamiloğlu'ndan İtalya'da nefes kesen performans: Zirveyi kaptırmadı! Yurt içinde ve yurt dışında elde ettiği başarılarla dikkat çeken yarış pilotu...

Yeni Renault Clio, 6. Nesliyle Yeniden Sahneye Çıkıyor

Satışa sunulduğu 1990 yılından bugüne, Clio dünya çapında 17 milyon, Türkiye’de ise 600 binden fazla kullanıcıya ulaştı ve hatchback...

Çin ve Meksika arabalara uygulanan gümrük vergileri konusunda iki kez düşünüyor

Çin, otomobillerinin ithalatına %50 gümrük vergisi getirilmesi olasılığını değerlendiren Meksika'ya sert bir uyarıda bulunuyor. Ticaret Bakanlığı, Orta Amerika ülkesini devam...

Otokar ve Daimler Buses Üretim Anlaşması İmzaladı

Türkiye'nin öncü otomotiv üreticisi Otokar ve dünya çapında önde gelen otobüs üreticilerinden biri olan Daimler Buses, Mercedes-Benz Conecto otobüslerinin...

Audi Formula 1 Takımı’nın resmi giyim ortağı adidas

Audi Formula 1 Takımı'nın resmi giyim ortağı adidas oluyor. Her iki marka arasında gerçekleştirilen uzun vadeli iş birliği doğrultusunda, takım...

Başlangıç Seviyesi için Gerekli Motosiklet Aksesuar Listesi

Motosiklete başlamak, özgürlük hissini tatmak ve yollarda rüzgârı hissetmek kadar güvenliğe ve konfora da yatırım yapmayı gerektirir. Özellikle başlangıç...

Otokar’dan Premium Pick-up: Tunland V9

Türkiye'nin öncü otomotiv üreticisi Otokar, hızlı bir başlangıç yaptığı pick-up pazarındaki başarısını, ailenin yeni üyesi Foton Tunland V9 ile...

Özel servislerin hizmet kalitesini artırmak amacıyla PETRONAS Türkiye tarafından 2 yıl önce kullanıma sunulan ve büyümesini sürdüren Dijital Araç Bakım Takip Platformu OtoAsistanım artık yedek parçacılara da kazandırıyor. Şirket, bu doğrultuda Eylül ayında başlattığı yeni kampanyasıyla yüzlerce PETRONAS ürününü hem özel servislere hem de yedek parçacılara hediye etmeye hazırlanıyor. 14 Kasım’a kadar sürecek kampanyada puan toplayan OtoAsistanım üyeleri, PETRONAS Promosyon Portalı’ndan puanlarını kullanarak dilediği ürünleri bedelsiz olarak seçebilecek…

 

PETRONAS Madeni Yağlar, özel servislerin iş planı yapmasını ve takibini kolaylaştıran Dijital Araç Bakım Takip Platformu OtoAsistanım’ın özel servisler dışında artık yedek parçacılara da kazandıracağını açıkladı. Bu doğrultuda, 1 Eylül’de duyurulan ve 14 Kasım’a kadar sürecek olan yeni hediye kampanyası kapsamında hem özel servisler hem de yedek parçacılar, satın aldıkları PETRONAS ürünleri karşılığında topladıkları puanlarla yüzlerce PETRONAS ürünü arasından dilediklerine bedelsiz olarak sahip olabilecekler.

 

PETRONAS Bedelsiz Ürün Kampanyası’na katılmak için OtoAsistanım üyesi olmak yeterli. OtoAsistanım Üyesi Servisler ve Yedek Parçacılar, 1 Eylül-14 Kasım 2022 tarihleri arasında PETRONAS Bayileri’nden yaptığı alımlar karşılığında “Puan Kazanım Tablosu”nda yer alan ürün-puan değerlerine göre puan kazanacak. Toplanan puanlar OtoAsistanım Üye hesaplarına yüklenecek. OtoAsistanım Üyesi Servis ve Yedek Parçacılar, hesabına yüklenmiş puanlar ile PETRONAS Promosyon Portalı’na girerek, portalda yer alan ürünler arasından dilediğini seçebilecek. Seçilen ürünler, OtoAsistanım üyelerine hizmet veren PETRONAS Bayisi tarafından gönderilecek.

 

 

OtoAsistanım 2500’den fazla üye servis ve 200’den fazla yedek parçacı ile büyüyor

 

OtoAsistanım ailesi yedek parçacıların da katılımıyla büyüyor. Otomobil, Hafif Ticari Araç ve Ağır Vasıta kullanıcıları gibi araç sahiplerinin de ücretsiz olarak üye olabildiği platform, hem araç sahipleri, hem de servislere araç bakımlarıyla ilgili çok çeşitli konular özelinde hatırlatma mesajları gönderme özelliğiyle eşsiz bir hizmet sunuyor. Böylelikle OtoAsistanım, bir sonraki bakım, yağ değişimleri, aracın muayane tarihi, trafik ve kasko poliçelerini yenileme tarihleri ile ilgili yükümlülükleri hem servislere hem de araç sahiplerine SMS ve e-posta yoluyla hatırlatarak bu alanda üyelerine eşsiz bir hizmet sunuyor. Aynı zamanda servisler tarafından araca verilen hizmetlerin dijital ortamda oluşturulan bakım kartları ile kayıt altına alınması, hem servis, hem de üye araç sahibi açısından aracın bakım geçmişinin 7/24 ulaşılabilir olmasını sağlıyor.

Diğer Haberler

Suzuki Swift 10 Milyon Satış Adedini Geride Bıraktı…

Japon otomotiv devi Suzuki, Kasım 2004’te tanıttığı ve bugün 4. nesliyle yollarda olan Swift modelinde 10 milyonluk küresel satış barajını aştı. Temmuz 2025 itibarıyla...

Alfa Romeo’nun Yeniden Doğan Efsane Modeli 33 Stradale Kuzey Amerika’da

Tarzın ve tutkunun markası Alfa Romeo, efsanevi modeli 33 Stradale’yi, üretiminin 58’inci yılında yeniden yollara çıkardı. Bir efsanenin yeniden doğuşunu simgeleyen Alfa Romeo 33...

Katrin Adt, Dacia’nın CEO’su olarak atandı

Dacia markasının CEO'su olarak atandığını duyurdu. Şirketten ayrılan Denis Le Vot'un yerini alan Katrin Adt, grubun Yönetim Komitesine katılıyor ve yeni görevinde Renault Grubu Büyümeden...

Çin ve Meksika arabalara uygulanan gümrük vergileri konusunda iki kez düşünüyor

Çin, otomobillerinin ithalatına %50 gümrük vergisi getirilmesi olasılığını değerlendiren Meksika'ya sert bir uyarıda bulunuyor. Ticaret Bakanlığı, Orta Amerika ülkesini devam etmeden önce "iki kez düşünmeye"...

Otomotiv Sanayii Derneği, 2025’in 8 aylık verilerini açıkladı

OSD, bu yılın ocak-ağustos dönemine ait üretim ve ihracat adetleri ile pazar verilerini açıkladı. Buna göre, yılın ilk 8 ayında toplam otomotiv üretimi geçen yılın...

Otokar’dan Premium Pick-up: Tunland V9

Türkiye'nin öncü otomotiv üreticisi Otokar, hızlı bir başlangıç yaptığı pick-up pazarındaki başarısını, ailenin yeni üyesi Foton Tunland V9 ile daha da ileri taşımayı planlıyor....

Gerçek Bir Uzun Yol Testi: 1.000 Kilometrelik Elektrikli Yolculuk

Audi A6 e-tron’un uzun yol performansı, Sportback versiyonunun kullanıldığı ve Danimarka'nın Kopenhag kentinden başlayarak Norveç'in Bergen şehrine uzanan 1.000 kilometrelik rotada, farklı zemin ve...