PETRONAS EMEA Bölgesinde Liderlik Ekibinde Değişime Gitti

®
Çok Okunanlar

Fiat Grande Panda 2025 Red Dot Tasarım Ödülü

FIAT'ın yeni küresel ürün gamının ilk modeli olan Grande Panda, 2025 Red Dot Ödülleri’nde özgün ve yenilikçi iç ve...

Türkiye’deki İlk Kapsamlı Raporunu TOKKDER Yayımladı

Günlük Kiralama Sektörünün Türkiye’deki İlk Kapsamlı Raporunu TOKKDER Yayımladı! Tüm Oto Kiralama ve Mobilite Kuruluşları Derneği (TOKKDER), günlük araç kiralama...

Range Rover, Defender, Discovery ve Jaguar Rüzgarı

Dünyanın en prestijli otomobil etkinliklerinden Goodwood Festival of Speed, 10 – 13 Temmuz 2025 tarihleri arasında hız, tasarım ve...

PETRONAS Madeni Yağlar Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı

PETRONAS Madeni Yağlar, Karayolu Taşımacılığının Değişen İhtiyaçlarına Yanıt Veren Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı PETRONAS Madeni Yağlar (PLI), bugün ticari araçlara...

Zorlu Enerji CEO’su Elif Yener

Zorlu Enerji, İsrail'deki enerji yatırımlarının satışını memnuniyetle karşıladı...  Zorlu Enerji, İsrail'de azınlık ortağı olduğu doğalgazlı santrallerinin satışını tamamlayarak; bölgesel elektrik...

Credin ve Koçaslanlar’dan otomotivde stratejik finansman hamlesi

Petrol Ofisi Grubu'nun yüzde 100 iştiraki olan finansman şirketi Credin ile Koçaslanlar Holding arasında imzalanan yeni anlaşma kapsamında sıfır...

Sürdürülebilirlik Kategorisinde Continental Çok Sayıda Ödülün Sahibi

Continental dördüncü kez “Yılın Lastik Üreticisi” ödülüne layık görüldü.  Her iki kategoride de kıyasıya rekabet yaşanan değerlendirmede, ABD, İtalya ve...

PETRONAS Madeni Yağlar (PLI), 1 Eylül 2023 tarihinden itibaren geçerli olmak üzere EMEA bölgesi liderlik ekibini stratejik olarak yeniden yapılandırdı. Yapılan değişiklikler, müşteri odaklı iş modelindeki gelişimin arkasından geldi ve şirketin EMEA bölgesindeki pazar dinamiklerine ve müşteri ihtiyaçlarına hızlı bir şekilde yanıt verme yeteneğini artırmak için tasarlandı.

Yeni model, Orta ve Kuzey Avrupa İş Birimi Başkanı Bart Janssen, İberya İş Birimi Yöneticisi Luca Gabella, İtalya ve Afrika İş Birimi Yöneticisi Ciro Lupo ve Türkiye ve Orta Doğu İş Birimi Yöneticisi Burak Işıldak tarafından yönetilecek olan dört ayrı iş biriminden oluşuyor. Bu iş birimleri, iş modelinin sürdürülebilirliğini sağlamak için temel finansal göstergelerle birlikte PLI’ın stratejik gündemi ve ticari sonuçlarını yönlendirme sorumluluğuna sahip olacak.

Yeni atamaların yanı sıra Jose Eliseo Abascal Di Giulio, departmanlar arası ve içindeki etkileşimi daha da geliştirmek ve uçtan uca müşteri deneyimi sağlamak üzere Pazarlama, Müşteri Hizmetleri ve Müşteri Mükemmelliği işlevlerini içerecek şekilde yeniden düzenlenen EMEA bölgesi pazarlama organizasyonunun liderliğini üstlenecek.

İş Birimi Yöneticileri, Nisan 2023’te atanan EMEA Bölge Yöneticisi Giuseppe Pedretti’ye bağlı olacak.

Giuseppe Pedretti, yeni liderlik yapısına dair şunları söyledi: “Yeni liderlik yapımız altında EMEA bölgesinde endüstri çevikliği ve müşteri odaklılık konusunda bir sonraki adımı atacak kabiliyete sahibiz. Bu dönüşüm, yerel operasyonlarımızı güçlendirerek ekiplerin rekabet ortamında yollarını daha kolay bulmalarını ve müşterilerimize, iş ortaklarımıza, distribütörlerimize ve diğer paydaşlarımıza, birlikte eşsiz bir değer sunmalarını sağlıyor.”

Giuseppe Pedretti, EMEA Bölgesi Yönetici Direktörü

1 Nisan 2023 tarihinden geçerli olmak üzere Giuseppe Pedretti EMEA Bölgesi Yönetici Direktörü olarak atandı. Giuseppe, daha önce PLI’da Ticari İşlerden Sorumlu Başkan olarak önemli bir deneyimin yanı sıra, FMCG tarzı ticari mükemmellik uygulamalarını PLI’ya dahil eden lider olarak haklı bir üne sahip. Bu, şirketin ana büyüme kanallarına yönelik üst düzey ve uzun vadeli büyüme stratejisi açısından büyük önem taşıyor ve özellikle Çin (İpek Yolu), İtalya (Cavour), Brezilya (Strada) ve diğerleri için pazara giriş yollarını açıyor. Giuseppe, Mart 2020’den bu yana Asya Bölge Genel Müdürü olarak üstlendiği son görevinde PLI’nın Çin, Hindistan ve Malezya gibi yıldız pazarlarındaki ticari iş büyümesini ve operasyonlarını büyük bir başarıyla yönetti. Giuseppe, EMEA bölgesindeki sorumluluklarına ek olarak Arexons iş biriminin sorumluluğunu da üstleniyor.

Luca Gabella, İberya İş Birimi Başkanı

Avrupa ve Latin Amerika’da bankacılıktan otomotive, gaz ve akaryakıttan FMCG’ye kadar çeşitli sektörlerde farklı becerilerde uzmanlaşan 20 yıllık deneyime sahip Luca Gabella, kısa bir süre önce PLI’nin stratejik gündemini ve ticari sonuçlarını yönlendirmekten sorumlu olarak İberya İş Birimi Başkanı olarak atandı. Luca strateji, operasyon yönetimi, bütçeleme, lojistik, perakende, dağıtım, maliyet yönetimi, insan gelişimi ve koçluk, iş süreçleri yönetimi ve kontrolü konularında uzmanlaşmıştır. Rotadan pazara tasarım ve dağıtım ağı optimizasyonu konularında geniş deneyime sahiptir.

Bart Janssen, Orta ve Kuzey Avrupa’dan ve İhracattan Sorumlu İş Birimi Yöneticisi

İşin büyümesini hızlandırmak için etkin dönüşüm, ticari operasyonların ve organizasyonların tasarlanması ve yürütülmesinde başarılı bir lider olarak 20 yılı aşkın deneyime sahip olan Bart, Orta ve Kuzey Avrupa’dan ve İhracattan Sorumlu İş Birimi Yöneticisi olarak Fransa, İngiltere, Almanya, Benelüks, Avusturya, Polonya, Baltıklar, Doğu Avrupa, Balkanlar ve Orta Asya için gündemi ve ticari sonuçları yönlendirmekten sorumlu olacak.

Janssen’in ticari stratejiler oluşturma, tedarik zincirlerinin optimizasyonu, operasyonel yeteneklerin geliştirilmesi, organizasyon yapılarının yeniden tasarlanması, organizasyonel etkinliği artırma, maliyetleri optimize etme ve işletme sermayesini iyileştirme becerileri yıllar boyunca takdir edildi ve bu da ona yeni görevinde ilerleme sağlayacak deneyimi kazandırdı. Janssen, Tilburg, Hollanda’dan Ekonometri ve Operasyonel Araştırma alanında yüksek lisans derecesine sahiptir. Kariyeri boyunca 30’dan fazla ülkede ve 5 kıtada yaşamış ve çalışmıştır.

BURAK IŞILDAK, Türkiye ve Orta Doğu İş Birimi Başkanı

Madeni yağ sektöründe 24 yıllık deneyime sahip olan Işıldak, 1998 yılından bu yana PLI’da çalışıyor. Başlangıçta Türkiye ve Orta Doğu’daki satışları yönetti ve bölgenin pazar müdürü oldu. Şimdi ise İş Birimi Başkanı olarak bölgeye liderlik ediyor, yeni satış stratejilerini uyguluyor ve kapsamlı pazar bilgisiyle PLI’ın Türkiye ve Orta Doğu’daki büyümesine önemli katkılarda bulunuyor.

Jose E. Abascal Di Giulio, EMEA Bölgesi Pazarlama, Ticari Mükemmellik ve Müşteri Hizmetleri Başkanı

Giulio, kariyeri boyunca Küresel Pazarlama ve Müşteri Mükemmelliği, Pazar Yönlendirme ve Satış Verimliliği konularında güçlü bir tutku geliştirdi. Elde ettiği olağanüstü sonuçlar ve geçmişteki kanıtlanmış performansıyla, çok sayıda kuruluşun iş hedeflerine ulaşmasına yardımcı oldu. Daha önce PLI ASIA’da Pazarlama ve Ticari Mükemmellik Başkanı olan Giulio, yeni yapılanmada EMEA bölgesinde görev üstlendi. Bu yeni görevinde Giulio, Petronas’ı tercih edilen iş ortağı olarak konumlandırmak için ticari girişimlerin tasarlanmasına, geliştirilmesine ve uygulanmasına liderlik etmek üzere EMEA için eksiksiz bir müşteri ve ticari organizasyon kurmaktan sorumlu olarak.

Diğer Haberler

PETRONAS Madeni Yağlar Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı

PETRONAS Madeni Yağlar, Karayolu Taşımacılığının Değişen İhtiyaçlarına Yanıt Veren Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı PETRONAS Madeni Yağlar (PLI), bugün ticari araçlara yönelik ana ürün serisi olan...

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği! Yerli Scudo Ailesi Yeni Combi Versiyonuyla Genişledi! FIAT’ın geniş ürün gamındaki ticari araçları temsil eden FIAT Professional,yeni seçeneklerle...

Zorlu Enerji CEO’su Elif Yener

Zorlu Enerji, İsrail'deki enerji yatırımlarının satışını memnuniyetle karşıladı...  Zorlu Enerji, İsrail'de azınlık ortağı olduğu doğalgazlı santrallerinin satışını tamamlayarak; bölgesel elektrik üretim ve satışına ilişkin bütün...

Alpine, A290 modeliyle hızlandırdı

Alpine markası, 2025'in ilk yarısında 5.015 adetlik tescil ile %85'lik büyüme kaydetti. Bu artışta en büyük katkıyı, 3.699 adetlik satışa ulaşan A290 modeli sağladı....

Dacia, Avrupa perakende pazarındaki güçlü yapının korudu

Dacia markası, 2025 yılı ilk yarısında dünya çapında 356.084 adet satış gerçekleştirerek, geçen yılın aynı parlaklıklarına göre %0,7 oranında sınırlı bir düşüş yaşadı. Bu...

Renault markası globalde büyüdü, Avrupa’da ikinciliğe yükseldi

Renault Grubu, 2025'in ilk yarısında da ticari stratejisini hacimden çok değer yaratmaya odaklanarak sürdürdü. Grup, en kârlı kanal olan perakende satışlara parlaklık kazandırarak, bu...

BOM, Misano’daki Zorlu Mücadeleden İki Podyumla Döndü

Borusan Otomotiv Motorsport (BOM), GT4 Avrupa Serisi 2025 sezonunun dördüncü ayağını İtalya’nın Misano Pisti’nde başarıyla tamamladı. 19 – 20 Temmuz tarihlerinde gerçekleşen yarış hafta...