Petrol Ofisi CMO’su Beril Alakoç…

®
Çok Okunanlar

Ford, motor üretmek için Hindistan’a 370 milyon dolar yatırım yaptı

Ford Motor Company, Hindistan'daki üretimi canlandırmak için 32.5 milyar rupi, yani yaklaşık 366 milyon dolar yatırım yapacak ve güneydeki...

Yarış pilotu Koray Kamiloğlu İtalya Kupası’nda tarih yazdı

TCR pilotu Koray Kamiloğlu, 25-26 Ekim’de İtalya’daki Misano pistinde son ayağı düzenlenen Coppa Italia Turismo’da tarihi bir başarı elde...

Togg premium segmente giriyor: çift motor, 4 saniyede hızlanma ve benzersiz tasarım

Çift motorlu Türk elektrikli otomobilleri Togg T10X ve T10F 4More'un satışına başlandı. Türk üretici Togg, elektrikli araçlarının yeni versiyonları...

Offroad Heyecanı Baja Attalos ile Kepez’de

Burhan Turan 2025 Türkiye Baja Şampiyonası'nın üçüncü ayağı olan Baja Attalos, Antalya Offroad ve Otomobil Sporları Kulübü tarafından 31...

Otomotiv Mühendisliği Konferansı – IAEC 2025 İçin Geri Sayıma Başladı

Otomotiv Sanayi, Uluslararası Otomotiv MühendisliğiKonferansı - IAEC 2025 İçin Geri Sayıma Başladı! Otomotiv sanayisinin en prestijli etkinliklerinden biri olan Uluslararası...

Uber, İstanbul’da yeni bir merkez açmaya hazır…

200 milyon doların üzerinde yatırım planlanıyor...Uber, ESMA Sultan Yalısı'nda düzenlenen Uber Türkiye Küresel Teknoloji Geliştirme ve Yazılım Merkezi'nin açılışı...

Volkswagen CEO’su, Porsche’nin “büyük bir krizden” geçtiğini kabul etti

Otomobil üreticisi, bu yılın Ocak ve Eylül ayları arasında faaliyet kârında %99'dan fazla düşüş bildirdi.  Alman üst düzey otomobil...

Petrol Ofisi’nin yeni reklam filmlerinin
başrolünde gerçek tüketici ve usta oynuyor

Türkiye akaryakıt ile madeni yağlar sektörlerinin lideri Petrol Ofisi, Active-3 teknolojili V/Max yakıtlarının farkını, gerçek tüketiciler üzerinden anlatmaya devam ediyor. “Yakıt Var, V/Max Var” sloganı taşıyan serinin ikinci bölümündeki reklam filmlerinde gerçek tüketici ve gerçek usta rol aldı. Petrol Ofisi’nin 4129Grey tarafından hazırlanan reklam filmlerinde, etkinlik fotoğrafçısı Emre Irmak ve Kartal Oto Sanayi Sitesi ustalarından Kemal Sözcü, deneyimlerini anlattı.

“Petrol Ofisi’nin sektöre bakış açısı, ciddiyet, cesaret ve samimiyete dayalıdır. Tüm iletişim ve kampanyalarımızda lidere yakışan şekilde, gerçekçi, hakiki bir tavır sergiliyoruz” diyen Petrol Ofisi CMO’su Beril Alakoç, gerçek kişilerle, hakiki deneyimleri anlattıklarını vurguladı.

Petrol Ofisi, Nielsen tarafından yapılan pazar araştırmasında gerçek tüketiciler tarafından akaryakıt alanında ‘Yılın Seçilmiş Ürünü’ seçilen Active-3 teknolojili V/Max yakıtlarının farkını, gerçek kişilerin deneyimi üzerinden anlatmaya devam ediyor.


Reklam filminde oynatacağı tüketiciyi
farklı marka kullanıcıları arasından seçti

Petrol Ofisi, reklam filminde oynayacak gerçek tüketicinin seçiminde ise farklı bir yol izledi. Diğer marka kullanıcılarından 100 gerçek tüketiciye, “tek tam depo kullanımda dahi motoru yüzde 100’e kadar temizler, ilk depodan itibaren korur, yüzde 4’e varan tasarruf sağlar” sözü veren Active-3 teknolojili V/Max serisi iki depo yakıt kullandırılarak, deneyimleri anlattırıldı. Petrol Ofisi, %98’i memnun kalan bu gerçek tüketiciler arasından reklam yüzü olarak etkinlik fotoğrafçısı Emre Irmak’ı seçerek, yeni filminde oynattı. ‘Yakıt Var, V/Max Var’ serisinin diğer reklam filminde ise Kartal Oto Sanayi Sitesi ustalarından Kemal Sözcü, oynadı.

Reklam filminde gerçek kişilerin yakıt deneyimlerinin yanı sıra, uzman ve bağımsız uluslararası kuruluş IPSOS tarafından yapılan akaryakıt memnuniyeti araştırmasından çıkan “deneyenlerin yüzde 98’i, Petrol Ofisi’nden aldığı yakıtı önermektedir” sonucu da mesaj olarak yer alıyor. Çekimleri Şubat ayında tamamlanan ve bahar aylarında yayına girmesi planlanan Petrol Ofisi’nin yeni reklam filmleri, pandemi süreci nedeniyle Ağustos ayında TV’lerde yayınlanmaya başlandı.


Petrol Ofisi’nin ürün ve hizmet kalitesini
gerçek kişiler ve deneyimleri ile anlatıyoruz

Odaklarına aldıkları müşteriyi mutlu edecek, talep ve ihtiyaçlarını karşılayacak, ona dokunacak, fayda sağlayacak ürün, hizmetler geliştirdiklerine vurgu yapan Petrol Ofisi CMO’su Beril Alakoç, “Petrol Ofisi’nin sektöre bakış açısı, ciddiyet, cesaret ve samimiyete dayalıdır. Tüm iletişim ve kampanyalarımızda lidere yakışan şekilde, gerçekçi, hakiki bir tavır sergiliyoruz. Bu doğrultuda, her zaman ve her açıdan müşteriyi odağımızda tutarak, gerçeklik temeline oluşturduğumuz bir pazarlama stratejisi ile veriye dayalı analizlerimizle çalışmalar yürütüyoruz. Gerek geliştirdiğimiz tüm bu ürün ve hizmetler gerekse gerçeklik temeli üzerinde yürüttüğümüz çalışmalarımız, tüketici tarafında karşılığını buldu. Bugün reklam filmlerimizde gerçek kişileri, tüketiciyi, ustayı oynatabiliyor ve ürünlerimizi, hizmetlerimizi, onların deneyimi ile tanıtabiliyoruz. Daha objektif, daha gerçekçi olabilmek adına, reklam yüzümüz olan tüketiciyi özellikle diğer marka kullanıcıları arasından seçtik. Kampanyamızda, gerçek kişilerle, hakiki deneyimleri anlatıyoruz” dedi.


KÜNYE:


Reklamveren:
 Petrol Ofisi

Reklamveren Yetkilileri: Beril Alakoç Orhonoğlu, Sinan Seha Türkseven, Seda Küçükfırat Arslan, Burçin Cafer, Ezel Güven


Ajans:
 4129Grey

CEO&CCO: Alemşah Öztürk

Kreatif Direktör: Merve Subaşı

Design Director: Koray Doyran

Yaratıcı Ekip: Pınar Cingöz, Bülent Ekel, Tuğba Karaman, Berkay Tutkun

Marka Direktörü: Hande Çetin

Marka Yöneticisi: İpek Albudak

Stratejist: Ertuğrul Ahmet Sezer

Prodüksiyon Direktörü: Gülşah Batıbeki

Ajans Prodüktörü: Kasım Bektaş, Can Aran

Grafik Ekibi: Miranda Kokyan

Diğer Haberler

Ford, motor üretmek için Hindistan’a 370 milyon dolar yatırım yaptı

Ford Motor Company, Hindistan'daki üretimi canlandırmak için 32.5 milyar rupi, yani yaklaşık 366 milyon dolar yatırım yapacak ve güneydeki Tamil Nadu eyaletindeki Maraimalai Nagar...

Uber, İstanbul’da yeni bir merkez açmaya hazır…

200 milyon doların üzerinde yatırım planlanıyor...Uber, ESMA Sultan Yalısı'nda düzenlenen Uber Türkiye Küresel Teknoloji Geliştirme ve Yazılım Merkezi'nin açılışı için düzenlenen etkinlikte, İstanbul'da yeni...

Renault ve Geely arasındaki küresel ittifakta bir adım daha

Volvo'yu satın alan Çinli üretici, Renault Brezilya'nın %26,4'ünü aldı. Halihazırda Volvo'nun sahibi olan Çinli dev Geely Holding Group, Renault Grubu ile Renault do Brasil'in %26,4 hissesini satın almak için stratejik bir anlaşma...

Volkswagen CEO’su, Porsche’nin “büyük bir krizden” geçtiğini kabul etti

Otomobil üreticisi, bu yılın Ocak ve Eylül ayları arasında faaliyet kârında %99'dan fazla düşüş bildirdi.  Alman üst düzey otomobil üreticisi Porsche, yakın tarihinin en...

Togg premium segmente giriyor: çift motor, 4 saniyede hızlanma ve benzersiz tasarım

Çift motorlu Türk elektrikli otomobilleri Togg T10X ve T10F 4More'un satışına başlandı. Türk üretici Togg, elektrikli araçlarının yeni versiyonları T10X 4More Obsidiyen ve T10F...

BYD, bir yıl içinde toplamda 200 binden fazla aracını geri çağırdı

Çinli elektrikli araç devi BYD, tarihinin en büyük geri çağırma kararını 2 hafta önce aldı. Şirket, tasarım kusurları ve batarya kaynaklı güvenlik riskleri nedeniyle...

Test Sürüşü: Alfa Romeo Junior Ibrida 1.2 Hybrid VGT 145 HP

Test ve Fotoğraf: Özgür Sunay Sportif duruşu, ferah iç mekanı ve İtalyan tasarımıyla Alfa Romeo Junior, tutkularınızı uyandıracak ve aşkı yeniden keşfetmenizi sağlayacak. İleri teknolojisi,...

Ford, motor üretmek için Hindistan’a 370 milyon dolar yatırım yaptı

Ford Motor Company, Hindistan'daki üretimi canlandırmak için 32.5 milyar rupi, yani yaklaşık 366 milyon dolar...

Uber, İstanbul’da yeni bir merkez açmaya hazır…

200 milyon doların üzerinde yatırım planlanıyor...Uber, ESMA Sultan Yalısı'nda düzenlenen Uber Türkiye Küresel Teknoloji Geliştirme...

Renault ve Geely arasındaki küresel ittifakta bir adım daha

Volvo'yu satın alan Çinli üretici, Renault Brezilya'nın %26,4'ünü aldı. Halihazırda Volvo'nun sahibi olan Çinli dev Geely Holding Group, Renault Grubu ile Renault do...

Volkswagen CEO’su, Porsche’nin “büyük bir krizden” geçtiğini kabul etti

Otomobil üreticisi, bu yılın Ocak ve Eylül ayları arasında faaliyet kârında %99'dan fazla düşüş bildirdi. ...

Togg premium segmente giriyor: çift motor, 4 saniyede hızlanma ve benzersiz tasarım

Çift motorlu Türk elektrikli otomobilleri Togg T10X ve T10F 4More'un satışına başlandı. Türk üretici Togg,...

BYD, bir yıl içinde toplamda 200 binden fazla aracını geri çağırdı

Çinli elektrikli araç devi BYD, tarihinin en büyük geri çağırma kararını 2 hafta önce aldı....

Test Sürüşü: Alfa Romeo Junior Ibrida 1.2 Hybrid VGT 145 HP

Test ve Fotoğraf: Özgür Sunay Sportif duruşu, ferah iç mekanı ve İtalyan tasarımıyla Alfa Romeo Junior,...

Offroad Heyecanı Baja Attalos ile Kepez’de

Burhan Turan 2025 Türkiye Baja Şampiyonası'nın üçüncü ayağı olan Baja Attalos, Antalya Offroad ve Otomobil...

Francesco Ciancia Stellantis’e Geri Dönüyor

Dünyanın en büyük mobilite şirketlerinden biri olan Stellantis N.V., Francesco Ciancia'nın 1 Kasım'dan itibaren Küresel...

Goodyear, Sultantur Uluslararası Taşımacılık ile Kontrol Noktası Anlaşması İmzaladı

Sultantur Uluslararası Taşımacılık, Goodyear'ın yenilikçi filo çözümüyle filo operasyonlarını güçlendiriyor ve daha verimli hale getiriyor. Goodyear,...

Maserati Türkiye’den Dünyada Bir İlk: Maserati Lounge

Dünyanın İlk ve Tek Maserati Lounge'ı Fethiye Lov Hotels'te Açıldı! Tofaş'ın Türkiye'deki iştiraki Fer-Mas tarafından temsil...

Otomotiv Mühendisliği Konferansı – IAEC 2025 İçin Geri Sayıma Başladı

Otomotiv Sanayi, Uluslararası Otomotiv MühendisliğiKonferansı - IAEC 2025 İçin Geri Sayıma Başladı! Otomotiv sanayisinin en prestijli...

Ovolt & Sharz.Net’te Üst Düzey Atama

Türkiye’nin önde gelen şarj operatörlerinden Ovolt ve Sharz.net, e-mobilite sektöründeki büyüme stratejisini güçlendirecek önemli bir...

Yarış pilotu Koray Kamiloğlu İtalya Kupası’nda tarih yazdı

TCR pilotu Koray Kamiloğlu, 25-26 Ekim’de İtalya’daki Misano pistinde son ayağı düzenlenen Coppa Italia Turismo’da...

Alfa Romeo Tonale 2026: İtalyan SUV tarzını koruyor

2026 Alfa Romeo Tonale, daha fazla versiyon, renk ve rafine tasarımıyla kompakt SUV segmentinde ilerliyor....

Hibrit otomobillerin ömrü ne kadardır? Uzmanlar ne diyor?

Hibrit bir otomobilin ve aküsünün kaç yıl dayanabileceğini, ömrünü hangi faktörlerin etkilediğini ve daha uzun...

Karsan’dan İtalya Bari’ye 18 Metrelik Yüzde 100 Elektrikli 42 Adet e-ATA

Bari’de Elektrikli Toplu Taşımaya Karsan Damgası Dünyada toplu taşımanın dönüşümüne öncülük eden Karsan, İtalya Bari’de yeni...

Türk Otomotiv Aftermarketi Paris’te Küresel Sahneye Çıktı

Otomotiv Satış Sonrası Ürün ve Hizmetleri Derneği, otomotiv satış sonrası sektörünün en önemli uluslararası buluşma...

Opel Otonom Araçlarda Yapay Zeka Destekli Aydınlatma

Opel ekibi, geleceğin araçlarının neler yapabileceğini göstermek amacıyla önce olası kullanım senaryolarını belirledi. Bunlar, “bir...

Otomotiv Japon Devi Mazda’yı da Portföyüne Ekledi

Doğan Trend Otomotiv, portföyüne bir başka saygın global markayı daha ekleyerek Mazda Motor Europe ile...