Petlas, 4 alan 3 öder kampanyasıyla aile bütçelerine destek…

®
Çok Okunanlar

Benzinli Motorlarda Yeni Dönem Platform İş Birlikleri Hızlanıyor

Küresel otomotiv endüstrisinde içten yanmalı (ICE), hibrit ve elektrikli (EV) ürün stratejileri yeniden şekillenirken, üreticiler maliyet ve regülasyon baskısını...

Tamamen elektrikli yeni GLC: Sürüş keyfi ve verimlilikten ödün vermiyor

Uzun yıllardır GLC, Mercedes-Benz'in en popüler modeli olarak dünya çapında markanın en çok satan modeli olarak zirvede yer alıyor....

TransAnatolia Rally Raid’de 2.190’km’lik Zorlu Mücadele Sona Erdi

Anadolu’nun muhteşem coğrafyasında 15.kez koşulan Uluslararası rally raid yarışı TransAnatolia sona erdi. 30 Ağustos’ta Bursa’dan start alan 2.190 km’lik...

Otomotivde Patent Savaşları Kızışıyor…

Elektrikli araçların yaygınlaşmasıyla birlikte otomotiv endüstrisi dünyada köklü bir değişim sürecinden geçiyor. Çinli üreticilerin teknoloji geliştirme hızının küresel dengeleri...

Türkiye’nin yerli lastik markası PETLAS, tasarrufun özellikle önem kazandığı şu günlerde, 4 alan 3 öder kampanyasıyla aile bütçelerine destek oluyor.

Türkiye lastik sektörünün yüzde 100 yerli sermayeli lider markası PETLAS, yeni kampanyasıyla yaz lastiklerinde avantaj sunuyor. Yüzde 100 yerli sermaye, yerli Ar-Ge, yerli teknoloji ve yerli iş gücü ile geliştirilen ve üretilen PETLAS yaz lastiklerinde geçerli kampanya kapsamında, PETLAS yetkili satıcılarından satın alınacak binek otomobil, 4×4-SUV ve hafif ticari araç lastikleri için her 4 lastik alımında yüzde 25 indirim olarak sağlanıyor. PETLAS’ın tüketiciye 4 alan 3 öder fırsatı sunan kampanyası, 30 Haziran 2019 tarihine dek sürecek.

Kampanya hakkında bilgi veren AKO Grup Pazarlama Müdürü Erkal Özürün, “Müşterilerimizin Türkiye genelindeki PETLAS tabelalı bayilerimizden 30 Haziran’a kadar alacağı her dört lastikten birini bedava veriyoruz” dedi.

Bu kampanyanın, tüketicilerin aile ekonomisi için olduğu kadar, yol güvenliği açısından da önem taşıdığını belirten Erkal Özürün, “Türk lastik sektörünün yerli sermayeli lider markası PETLAS, her zaman tüketicisinin yanında olmuştur ve olacaktır. Aile ekonomisinde tasarrufun özellikle önem kazandığı şu dönemde, tüketicilerimizin en kaliteli lastiklere, en ekonomik fiyatlarla sahip olabilmeleri için çalışıyoruz; 4 alan 3 öder kampanyamızla cazip fiyat avantajı sunuyoruz” şeklinde konuştu.

1 Mayıs’ta başlayan ve 30 Haziran 2019’a kadar geçerli 4 alan 3 öder kampanyasında, PETLAS marka Binek, SUV/4×4 ve Hafif Ticari (17,5” jant hariç) yaz lastiklerinden 4 adet alıma 3 adet fiyatı uygulanacak. Kampanya, Türkiye genelindeki PETLAS tabelalı yetkili satıcı mağazalarından kampanyaya katılanlarda geçerli olacak.

Yazın Kış Lastiği Kullanmamak için 6 Neden

Erkal Özürün, gündemde çok fazla yer almasa da, sürüş güvenliği ve ekonomisi başta birçok konuda önem taşıyan yazın kış lastiği kullanılmaması konusuna da dikkat çekti. Özürün, yazın kış lastiği kullanılmaması için, kendimizin ve sevdiklerimizin can güvenliğinden yakıt ekonomisine, doğa korunmasından sürüş keyfine 6 önemli nedeni, şöyle vurguladı:

  1. Yazın Kış Lastiklerinin Fren Mesafesi Artar: 7°C’nin altında kullanım için tasarlanan ve üretilen kış lastikleri, sıcak havalarda istenilen performansı sergilemiyor,
  2. Kış Lastiklerinin Yaz Koşullarında Yol Tutuş Performansı Azalır: Yazın kullanılan kış lastiği araç kontrolünü olumsuz etkileyebiliyor,
  3. Kış Lastikleri Yazın Daha Fazla Yakıt Tüketimine Neden Olur: Kış lastiğinin düşük sıcaklıklar için tasarlanmış yumuşak kauçuk hammaddesi, yaz koşullarında daha fazla yakıt tüketimine neden oluyor,
  4. Kış Lastiklerini Yazın Kullanmak Lastiğin Ömrünü Azaltır: Düşük sıcaklıklarda kullanıma uygun kış lastikleri, yazın daha çabuk ısınıyor; daha çabuk yıpranıyor,
  5. Daha Fazla CO2 Salınımına Neden Olur: Kış lastiklerinin yaz koşullarında artan yakıt tüketimi, doğaya daha fazla CO2 gazı salımı anlamına geliyor,
  6. Kış Lastikleri Yaz Şartlarında Sürüş Konforunu Azaltır: Yaz döneminde kullanılan kış lastikleri, daha fazla ses çıkartıyor ve sürüş konforunu azaltıyor.

Diğer Haberler

TransAnatolia Rally Raid’de 2.190’km’lik Zorlu Mücadele Sona Erdi

Anadolu’nun muhteşem coğrafyasında 15.kez koşulan Uluslararası rally raid yarışı TransAnatolia sona erdi. 30 Ağustos’ta Bursa’dan start alan 2.190 km’lik zorlu mücadele 6 Eylül’de Bolu’da...

Tamamen elektrikli yeni GLC: Sürüş keyfi ve verimlilikten ödün vermiyor

Uzun yıllardır GLC, Mercedes-Benz'in en popüler modeli olarak dünya çapında markanın en çok satan modeli olarak zirvede yer alıyor. Şimdi de heyecan verici yeni...

Benzinli Motorlarda Yeni Dönem Platform İş Birlikleri Hızlanıyor

Küresel otomotiv endüstrisinde içten yanmalı (ICE), hibrit ve elektrikli (EV) ürün stratejileri yeniden şekillenirken, üreticiler maliyet ve regülasyon baskısını motor, batarya ve platform paylaşımı...

Otomotivde Patent Savaşları Kızışıyor…

Elektrikli araçların yaygınlaşmasıyla birlikte otomotiv endüstrisi dünyada köklü bir değişim sürecinden geçiyor. Çinli üreticilerin teknoloji geliştirme hızının küresel dengeleri değiştirdiği bu süreçte, patent savaşları...

İkinci Elde Elektrikli Araç Alırken Dikkat!

BloombergNEF verilerine göre, 2025 yılında dünyada 22 milyonun üzerinde elektrikli ve şarj edilebilir hibrit araç satılacak. Bu rakam, 2024’e kıyasla yüzde 25 artış anlamına...

Toyota Türkiye’nin 2025’in 7 ayındaki sonuçlarını değerlendirdi

Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış AŞ Üst Yöneticisi (CEO) Ali Haydar Bozkurt, 2025'in 7 ayında beklenenin üzerinde bir pazar adedi elde edildiğini ve geçen...

Stellantis yılın ilk yarısında Avrupa’da yüzde 17 pazar payına ulaştı

Stellantis, yılın ilk yarısında AB30 pazarında yüzde 17 pazar payı ve 1,3 milyonun üzerinde satışa ulaştı. Şirketten yapılan açıklamaya göre, yılın ilk 6 aylık döneminde...