London Escorts sunderland escorts asyabahis.org dumanbet.live pinbahiscasino.com sekabet.net www.olabahisgir.com maltcasino.net faffbet-giris.com asyabahisgo1.com www.dumanbetyenigiris.com pinbahisgo1.com sekabet-giris2.com www.olabahisgo.com maltcasino-giris.com faffbet.net betforward1.org www.betforward.mobi 1xbet-adres.com 1xbet4iran.com romabet1.com www.yasbet2.net www.1xirani.com www.romabet.top www.3btforward1.com 1xbet https://1xbet-farsi4.com بهترین سایت شرط بندی betforward

ÖZKA Lastik Pazarlama Müdürü Hamide Eravcı Pulat

®
Çok Okunanlar

Mercedes-Benz Türk’ten Dikkat Çeken 4 Yeni Reklam

Ağır ticari araç endüstrisinin öncü firması Mercedes-Benz Türk, pazarlama iletişimi çalışmalarıyla da dikkat çekmeye devam ediyor. Bu kapsamda Mercedes-Benz...

“Minik Ellerle Umut Dolu Yarınlar” Seger’in Resim Yarışması

“Minik Ellerle Umut Dolu Yarınlar”  Seger’in Yeni Yıla Özel Resim Yarışması Başlıyor! Dünyanın en önemli korna markaları arasında yer alan...

Stellantis ekim ayında elektrikli araç satışlarını hızlandırdı

Düşük emisyonlu araçlar (LEV) pazarında Stellantis, AB29 pazarındaki (binek araçlar + ticari araçlar) BEV satışlarında Ekim ayında %1,2'lik bir...

2028 sonunda 100 bine çıkarılması amaçlanıyor…

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı'nın 2024-2028 Stratejik Planından yaptığı derlemeye göre, net sıfır odaklı karbon emisyon hedefinde elektrikli araçlar...

Zirai ve iş makineleri sektörüne güçlü üretim altyapısı ve geniş ürün gamı ile öncülük eden yerli ve milli marka ÖZKA Lastik, dijitalizasyon projeleri kapsamında B2B ve CRM sistemlerini yenilemek amacıyla ‘CRM Akademi’ ile el sıkıştı. Müşteri yönetimi, segmentasyon ve raporlama konularında detaylı analiz kabiliyeti sağlayacak olan Microsoft Dynamics 365 CRM sistemi ve sipariş süreçleri ile müşteri iletişiminin etkin yönetimine olanak verecek yeni B2B portalı 2023 yılı itibarıyla kullanılmaya başlanacak.

Özka Lastik Microsoft Dynamics 365 CRM Sistemi ile müşteri yönetimini daha etkin hale getirecek..

 En iyi Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) yazılımlarından biri olarak kabul edilen Microsoft Dynamics’i kullanmak üzere hazırlıklara başlayan ÖZKA Lastik, yazılım sayesinde etkin bir şekilde müşteri yönetimi sağlayabilecekken, yazılımın anlık ve esnek raporlama yapabilme kabiliyeti ile özelleştirilebilir analizler gerçekleştirebilecek. CRM sisteminin yenilenmesiyle ÖZKA; müşteri verilerinin analizini, segmentasyon çalışmalarını ve buna yönelik aktivite ve kampanya planlamalarını daha sistematik şekilde yönetebilmenin yanı sıra potansiyel ve mevcut müşterilerine ilişkin fırsatların takibini anlık olarak yapabilecek. Müşteri talep, öneri ve şikayetlerinin yönetim süreçlerini de içinde barındıracak olan Microsoft Dynamics ile ÖZKA Lastik, müşterilerine en hızlı şekilde çözüm sağlayabilecek.

Kurumsal hafızanın kayıt altında tutulması ve esnek bir kullanım ve raporlama özelliğine sahip olmasıyla beraber Microsoft Dynamics 365; Pazarlama, Satış ve Satış Sonrası Teknik Servis ekipleri tarafından Müşteri Yönetimi ve Segmentasyonu, Finansal Seçenek Yönetimi, Döküman Yönetimi, Raporlama, Fırsat ve Teklif Yönetimi, Aktivite Yönetimi, Satış Envanter Yönetimi, Satış Sonrası Teknik Servis Yönetimi ve Pazarlama Yönetimi modüllerinin kullanılmasıyla beraber bu süreçlerin iyileştirilmelerine katkı sağlamaya devam edecek.

 ÖZKA Lastik yeni B2B portalı ile sipariş yönetimini ve müşteri iletişimini optimize edecek 

B2B portalının yenilenmesi ile birlikte sipariş sisteminin iyileştirilmesi, hızlı sipariş olanaklarının sağlanması ve etkin raporlama yapılabilmesi amaçlanıyor. Sipariş, sevkiyat, satış ve faturalandırma gibi süreçlerin hızlandırılmasını, ilgili operasyonların kolaylaştırılmasını ve tüm veri akışının entegre bir şekilde çalışmasını sağlayan elektronik bir platform olarak yeniden kurgulanacak olan B2B platformu, müşterilere özgü tanımlamaların yapılabilmesine olanak tanıyacak. Yeni B2B sisteminin en önemli özelliklerinden biri de bir sipariş portalı olmasının yanında müşterilerin tüm iletişim materyallerine, dokümanlarına ve marka stratejisine yönelik yönlendirmelere ulaşabileceği; şirketlere yönelik haber, duyuru ve tanıtımları takip edebileceği bir marka merkezi olarak da konumlandırılabilmesi.

Projenin yöneticiliğini yürüten ÖZKA Lastik Pazarlama Müdürü Hamide Eravcı Pulat, dünya çapında sektörünün en büyük üreticileri arasında yer alan bir firma olarak dijitalleşmenin öneminin altını çizerek, 1500 kişilik istihdam, geniş bir satış ve satış sonrası hizmet ağı, 500’den fazla bayi ağı, yurtiçi ve yurtdışı operasyonları, dünyada 80’den fazla ülke… Dolayısıyla böyle bir büyük yapıda müşterileri doğru analiz edebilmek ve onların sipariş süreçlerini kolaylaştırabilmek için dijitalleşme projelerini devreye almak ve akıllı çözümler ile çalışmak ekstra önem kazanıyor. Şirketimizin 2021 yılında SAP S/4HANA projesini tamamlamasının ardından mevcut CRM ve B2B sistemlerimizi de değiştirmek için CRM Akademi ile bu projeye başladık. Anlık raporlamalar ile satışlarımızı ve müşteri verilerimizi daha hızlı ve esnek şekilde analiz edebilmek ve akıllı raporlamaların aksiyon planlarımız için dayanak oluşturduğu bir sistem kurmak hedefiyle yola çıktık. B2B portalımız ile beraber de sipariş süreçlerimizi hızlandırmayı, daha da sistematize etmeyi ve sipariş aşamalarının izlenebilirliğini hem şirket hem de müşteri tarafında sağlayabilmeyi planlıyoruz. Özetle bu projelerimizin tamamlanmasıyla beraber hızlı raporlama ve aksiyon, şeffaflık ve izlenebilirlik, takip ve analiz, esnek ve kolay kullanım gibi sistemsel kabiliyetlerden yararlanabileceğiz. Hedeflediğimiz verimi fazlasıyla alacağımızı düşünüyor ve projenin tamamlanması için proje ekiplerimizle birlikte titizlikle çalışıyoruz.‘ diyor.

Diğer Haberler

Stellantis ekim ayında elektrikli araç satışlarını hızlandırdı

Düşük emisyonlu araçlar (LEV) pazarında Stellantis, AB29 pazarındaki (binek araçlar + ticari araçlar) BEV satışlarında Ekim ayında %1,2'lik bir büyüme ile satışlarda sürekli bir...

Toyota Meksika’ya 1,45 milyar dolarlık yatırım yapacağını duyurdu

Toyota, Tecate (Baja California) ve Apaseo el Grande'deki (Guanajuato) Meksika fabrikalarını yenilemek için 1,45 milyar dolarlık büyük bir plan yaptığını duyurdu. Haber, Toyota México başkanı...

2025 Yılın Otomobili, işte yedi finalistin listesi

Bunlar arasında Alfa Junior, Citroen C3, Renault 5 ve Kia EV3 yer alıyor. Prestijli Yılın Otomobili ödülünün yedi finalist otomobili açıklandı. Avrupa pazarında mevcut 42 modelden...

Tesla Avrupalıları Mağazalarına Çağırıyor…

Tesla, 10 Ekim'de Los Angeles'taki We, Robot etkinliğinde otonom sürüşün geleceğini tanıtırken Cybercab, Robovan ve Optimus'u sergiledi. Tesla bugün bu gelecek vizyonunun Avrupa'ya geldiğini duyurdu:...

Toyota Otomotiv Sanayi Türkiye “Deprem Destekleri” projesi

Toyota Otomotiv Sanayi Türkiye, Otomotiv Sanayii Derneği’nin gelenekselleşen ‘Başarı Ödülleri’nin Kurumsal Sosyal Sorumluluk alanında ödül almaya hak kazandı. Toyota Otomotiv Sanayi Türkiye, ‘Toyota Deprem...

Daimler Truck ve Volvo Group, Yazılım Ortak Girişim İçin

Geleceğin ulaşımını şekillendirecek projelere imza atan Mercedes-Benz Türk’ün çatı şirketi Daimler Truck, Volvo Group ile ağır ticari araç sektöründeki dönüşüme öncülük edecek yazılım tanımlı...

PEUGEOT, yeni 7 kişilik SUV modeli E-5008 ile “Altın Direksiyon”

YENİ PEUGEOT E-5008 2024 ALTIN DİREKSİYON ÖDÜLÜ’NE LAYIK GÖRÜLDÜ! Otomotivde yenilikçi teknolojileri, göz alıcı tasarım ve benzersiz sürüş keyfiyle birleştiren PEUGEOT, yeni 7 kişilik SUV modeli...