ÖZKA Lastik Pazarlama Müdürü Hamide Eravcı Pulat

®
Çok Okunanlar

Stellantis yılın ilk yarısında Avrupa’da yüzde 17 pazar payına ulaştı

Stellantis, yılın ilk yarısında AB30 pazarında yüzde 17 pazar payı ve 1,3 milyonun üzerinde satışa ulaştı. Şirketten yapılan açıklamaya göre,...

Toyota Türkiye’nin 2025’in 7 ayındaki sonuçlarını değerlendirdi

Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış AŞ Üst Yöneticisi (CEO) Ali Haydar Bozkurt, 2025'in 7 ayında beklenenin üzerinde bir pazar...

Hyundai ABD’deki yatırımını 26 milyar dolara çıkaracak

Hyundai Motor Grubu, ABD'ye yapacağı yatırımı 5 milyar dolar artırarak 26 milyar dolara çıkaracağını duyurdu. Gruptan yapılan açıklamaya göre, söz...

Hyundai i30 eylülde Türkiye’de yeniden satışa sunulacak

Hyundai Motor Türkiye, C segmenti hatchback modeli i30'u, iki farklı donanım seçeneğiyle eylül ayında yeniden satışa sunacağını duyurdu. Şirketten yapılan...

İkinci Elde Elektrikli Araç Alırken Dikkat!

BloombergNEF verilerine göre, 2025 yılında dünyada 22 milyonun üzerinde elektrikli ve şarj edilebilir hibrit araç satılacak. Bu rakam, 2024’e...

Zirai ve iş makineleri sektörüne güçlü üretim altyapısı ve geniş ürün gamı ile öncülük eden yerli ve milli marka ÖZKA Lastik, dijitalizasyon projeleri kapsamında B2B ve CRM sistemlerini yenilemek amacıyla ‘CRM Akademi’ ile el sıkıştı. Müşteri yönetimi, segmentasyon ve raporlama konularında detaylı analiz kabiliyeti sağlayacak olan Microsoft Dynamics 365 CRM sistemi ve sipariş süreçleri ile müşteri iletişiminin etkin yönetimine olanak verecek yeni B2B portalı 2023 yılı itibarıyla kullanılmaya başlanacak.

Özka Lastik Microsoft Dynamics 365 CRM Sistemi ile müşteri yönetimini daha etkin hale getirecek..

 En iyi Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) yazılımlarından biri olarak kabul edilen Microsoft Dynamics’i kullanmak üzere hazırlıklara başlayan ÖZKA Lastik, yazılım sayesinde etkin bir şekilde müşteri yönetimi sağlayabilecekken, yazılımın anlık ve esnek raporlama yapabilme kabiliyeti ile özelleştirilebilir analizler gerçekleştirebilecek. CRM sisteminin yenilenmesiyle ÖZKA; müşteri verilerinin analizini, segmentasyon çalışmalarını ve buna yönelik aktivite ve kampanya planlamalarını daha sistematik şekilde yönetebilmenin yanı sıra potansiyel ve mevcut müşterilerine ilişkin fırsatların takibini anlık olarak yapabilecek. Müşteri talep, öneri ve şikayetlerinin yönetim süreçlerini de içinde barındıracak olan Microsoft Dynamics ile ÖZKA Lastik, müşterilerine en hızlı şekilde çözüm sağlayabilecek.

Kurumsal hafızanın kayıt altında tutulması ve esnek bir kullanım ve raporlama özelliğine sahip olmasıyla beraber Microsoft Dynamics 365; Pazarlama, Satış ve Satış Sonrası Teknik Servis ekipleri tarafından Müşteri Yönetimi ve Segmentasyonu, Finansal Seçenek Yönetimi, Döküman Yönetimi, Raporlama, Fırsat ve Teklif Yönetimi, Aktivite Yönetimi, Satış Envanter Yönetimi, Satış Sonrası Teknik Servis Yönetimi ve Pazarlama Yönetimi modüllerinin kullanılmasıyla beraber bu süreçlerin iyileştirilmelerine katkı sağlamaya devam edecek.

 ÖZKA Lastik yeni B2B portalı ile sipariş yönetimini ve müşteri iletişimini optimize edecek 

B2B portalının yenilenmesi ile birlikte sipariş sisteminin iyileştirilmesi, hızlı sipariş olanaklarının sağlanması ve etkin raporlama yapılabilmesi amaçlanıyor. Sipariş, sevkiyat, satış ve faturalandırma gibi süreçlerin hızlandırılmasını, ilgili operasyonların kolaylaştırılmasını ve tüm veri akışının entegre bir şekilde çalışmasını sağlayan elektronik bir platform olarak yeniden kurgulanacak olan B2B platformu, müşterilere özgü tanımlamaların yapılabilmesine olanak tanıyacak. Yeni B2B sisteminin en önemli özelliklerinden biri de bir sipariş portalı olmasının yanında müşterilerin tüm iletişim materyallerine, dokümanlarına ve marka stratejisine yönelik yönlendirmelere ulaşabileceği; şirketlere yönelik haber, duyuru ve tanıtımları takip edebileceği bir marka merkezi olarak da konumlandırılabilmesi.

Projenin yöneticiliğini yürüten ÖZKA Lastik Pazarlama Müdürü Hamide Eravcı Pulat, dünya çapında sektörünün en büyük üreticileri arasında yer alan bir firma olarak dijitalleşmenin öneminin altını çizerek, 1500 kişilik istihdam, geniş bir satış ve satış sonrası hizmet ağı, 500’den fazla bayi ağı, yurtiçi ve yurtdışı operasyonları, dünyada 80’den fazla ülke… Dolayısıyla böyle bir büyük yapıda müşterileri doğru analiz edebilmek ve onların sipariş süreçlerini kolaylaştırabilmek için dijitalleşme projelerini devreye almak ve akıllı çözümler ile çalışmak ekstra önem kazanıyor. Şirketimizin 2021 yılında SAP S/4HANA projesini tamamlamasının ardından mevcut CRM ve B2B sistemlerimizi de değiştirmek için CRM Akademi ile bu projeye başladık. Anlık raporlamalar ile satışlarımızı ve müşteri verilerimizi daha hızlı ve esnek şekilde analiz edebilmek ve akıllı raporlamaların aksiyon planlarımız için dayanak oluşturduğu bir sistem kurmak hedefiyle yola çıktık. B2B portalımız ile beraber de sipariş süreçlerimizi hızlandırmayı, daha da sistematize etmeyi ve sipariş aşamalarının izlenebilirliğini hem şirket hem de müşteri tarafında sağlayabilmeyi planlıyoruz. Özetle bu projelerimizin tamamlanmasıyla beraber hızlı raporlama ve aksiyon, şeffaflık ve izlenebilirlik, takip ve analiz, esnek ve kolay kullanım gibi sistemsel kabiliyetlerden yararlanabileceğiz. Hedeflediğimiz verimi fazlasıyla alacağımızı düşünüyor ve projenin tamamlanması için proje ekiplerimizle birlikte titizlikle çalışıyoruz.‘ diyor.

Diğer Haberler

İkinci Elde Elektrikli Araç Alırken Dikkat!

BloombergNEF verilerine göre, 2025 yılında dünyada 22 milyonun üzerinde elektrikli ve şarj edilebilir hibrit araç satılacak. Bu rakam, 2024’e kıyasla yüzde 25 artış anlamına...

Toyota Türkiye’nin 2025’in 7 ayındaki sonuçlarını değerlendirdi

Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış AŞ Üst Yöneticisi (CEO) Ali Haydar Bozkurt, 2025'in 7 ayında beklenenin üzerinde bir pazar adedi elde edildiğini ve geçen...

Stellantis yılın ilk yarısında Avrupa’da yüzde 17 pazar payına ulaştı

Stellantis, yılın ilk yarısında AB30 pazarında yüzde 17 pazar payı ve 1,3 milyonun üzerinde satışa ulaştı. Şirketten yapılan açıklamaya göre, yılın ilk 6 aylık döneminde...

Hyundai i30 eylülde Türkiye’de yeniden satışa sunulacak

Hyundai Motor Türkiye, C segmenti hatchback modeli i30'u, iki farklı donanım seçeneğiyle eylül ayında yeniden satışa sunacağını duyurdu. Şirketten yapılan açıklamaya göre, Hyundai Motor Türkiye,...

Hyundai ABD’deki yatırımını 26 milyar dolara çıkaracak

Hyundai Motor Grubu, ABD'ye yapacağı yatırımı 5 milyar dolar artırarak 26 milyar dolara çıkaracağını duyurdu. Gruptan yapılan açıklamaya göre, söz konusu yatırım 2025-2028 döneminde gerçekleştirilecek...

1996 Ferrari F50 GT1 “En İyi Otomobil” ödülüne layık görüldü

Monterey Otomobil Haftası’nın en prestijli etkinliği; dünyanın önde gelen üreticileri ve butik tasarımcılarının imzasını taşıyan birçok özel lansmana, sayısız motor sporları efsanesine ve 200’ün...

Hibrit SUV’da artış dikkat çekiyor

2015'te yalnızca 565 olan trafiğe kayıtlı elektrikli otomobil sayısı, haziranda 250 bin barajını aştı. Temmuz 2024'te 131 bin 217 olan trafiğe kayıtlı elektrikli otomobil...