ÖZKA Lastik Pazarlama Müdürü Hamide Eravcı Pulat

®
Çok Okunanlar

Brent petrolün varili 66 dolardan işlem görüyor

Brent petrolün varili, uluslararası piyasalarda 66 dolardan işlem görüyor. Cuma günü 66,38 dolara kadar yükselen Brent petrolün varil fiyatı, günü...

MG’nin Benzersiz EXE181 Konsepti iF Design Awards

MG, markanın asil ve sportif ruhunu yansıtan modelleriyle dikkat çekiyor. Bu paralelde, iddialı konsept otomobili MG EXE181, en prestijli...

WRC3 yarışmasında 4.’lüğe yükseldi

Türkiye rallisinde genç şampiyonluk unvanını kazanan Kerem Kazaz, 2025 FIA Dünya Ralli Şampiyonası 6. yarışı olan İtalya Sardunya Rallisi'ndeki performansı...

SWM Motors Türkiye Eylül Ayında Yerli Üretime Başlıyor

SWM Motors ile Türkiye’nin en ulaşılabilir SUV modellerini pazara sunan ATMO Group, Urzema Holding ile kurduğu ortak girişimle yatırım...

Lexus’tan LBX ve RX modellerinde hazirana özel kampanya

Lexus, haziran boyunca LBX ve RX SUV modellerinde geçerli özel kampanyalarla müşterilerine çeşitli avantajlar sunuyor. Şirketten yapılan açıklamaya göre,...

Slovakya yarışından birincilikle döndü

EXACO Team AMS, TCR European Endurance Şampiyonası'nın ikinci yarışında Gen1 klasmanında birincilik, DSG'de ise üçüncülük elde ederek şampiyona yolunda...

Renault Symbioz ve Captur 2026 model yılı için yeni güç aktarma

Renault Symbioz ve Captur 2026 model yılı için yeni güç aktarma organlarıyla güncellendi Renault SUV ürün gamında 2026 model yılı...

Zirai ve iş makineleri sektörüne güçlü üretim altyapısı ve geniş ürün gamı ile öncülük eden yerli ve milli marka ÖZKA Lastik, dijitalizasyon projeleri kapsamında B2B ve CRM sistemlerini yenilemek amacıyla ‘CRM Akademi’ ile el sıkıştı. Müşteri yönetimi, segmentasyon ve raporlama konularında detaylı analiz kabiliyeti sağlayacak olan Microsoft Dynamics 365 CRM sistemi ve sipariş süreçleri ile müşteri iletişiminin etkin yönetimine olanak verecek yeni B2B portalı 2023 yılı itibarıyla kullanılmaya başlanacak.

Özka Lastik Microsoft Dynamics 365 CRM Sistemi ile müşteri yönetimini daha etkin hale getirecek..

 En iyi Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) yazılımlarından biri olarak kabul edilen Microsoft Dynamics’i kullanmak üzere hazırlıklara başlayan ÖZKA Lastik, yazılım sayesinde etkin bir şekilde müşteri yönetimi sağlayabilecekken, yazılımın anlık ve esnek raporlama yapabilme kabiliyeti ile özelleştirilebilir analizler gerçekleştirebilecek. CRM sisteminin yenilenmesiyle ÖZKA; müşteri verilerinin analizini, segmentasyon çalışmalarını ve buna yönelik aktivite ve kampanya planlamalarını daha sistematik şekilde yönetebilmenin yanı sıra potansiyel ve mevcut müşterilerine ilişkin fırsatların takibini anlık olarak yapabilecek. Müşteri talep, öneri ve şikayetlerinin yönetim süreçlerini de içinde barındıracak olan Microsoft Dynamics ile ÖZKA Lastik, müşterilerine en hızlı şekilde çözüm sağlayabilecek.

Kurumsal hafızanın kayıt altında tutulması ve esnek bir kullanım ve raporlama özelliğine sahip olmasıyla beraber Microsoft Dynamics 365; Pazarlama, Satış ve Satış Sonrası Teknik Servis ekipleri tarafından Müşteri Yönetimi ve Segmentasyonu, Finansal Seçenek Yönetimi, Döküman Yönetimi, Raporlama, Fırsat ve Teklif Yönetimi, Aktivite Yönetimi, Satış Envanter Yönetimi, Satış Sonrası Teknik Servis Yönetimi ve Pazarlama Yönetimi modüllerinin kullanılmasıyla beraber bu süreçlerin iyileştirilmelerine katkı sağlamaya devam edecek.

 ÖZKA Lastik yeni B2B portalı ile sipariş yönetimini ve müşteri iletişimini optimize edecek 

B2B portalının yenilenmesi ile birlikte sipariş sisteminin iyileştirilmesi, hızlı sipariş olanaklarının sağlanması ve etkin raporlama yapılabilmesi amaçlanıyor. Sipariş, sevkiyat, satış ve faturalandırma gibi süreçlerin hızlandırılmasını, ilgili operasyonların kolaylaştırılmasını ve tüm veri akışının entegre bir şekilde çalışmasını sağlayan elektronik bir platform olarak yeniden kurgulanacak olan B2B platformu, müşterilere özgü tanımlamaların yapılabilmesine olanak tanıyacak. Yeni B2B sisteminin en önemli özelliklerinden biri de bir sipariş portalı olmasının yanında müşterilerin tüm iletişim materyallerine, dokümanlarına ve marka stratejisine yönelik yönlendirmelere ulaşabileceği; şirketlere yönelik haber, duyuru ve tanıtımları takip edebileceği bir marka merkezi olarak da konumlandırılabilmesi.

Projenin yöneticiliğini yürüten ÖZKA Lastik Pazarlama Müdürü Hamide Eravcı Pulat, dünya çapında sektörünün en büyük üreticileri arasında yer alan bir firma olarak dijitalleşmenin öneminin altını çizerek, 1500 kişilik istihdam, geniş bir satış ve satış sonrası hizmet ağı, 500’den fazla bayi ağı, yurtiçi ve yurtdışı operasyonları, dünyada 80’den fazla ülke… Dolayısıyla böyle bir büyük yapıda müşterileri doğru analiz edebilmek ve onların sipariş süreçlerini kolaylaştırabilmek için dijitalleşme projelerini devreye almak ve akıllı çözümler ile çalışmak ekstra önem kazanıyor. Şirketimizin 2021 yılında SAP S/4HANA projesini tamamlamasının ardından mevcut CRM ve B2B sistemlerimizi de değiştirmek için CRM Akademi ile bu projeye başladık. Anlık raporlamalar ile satışlarımızı ve müşteri verilerimizi daha hızlı ve esnek şekilde analiz edebilmek ve akıllı raporlamaların aksiyon planlarımız için dayanak oluşturduğu bir sistem kurmak hedefiyle yola çıktık. B2B portalımız ile beraber de sipariş süreçlerimizi hızlandırmayı, daha da sistematize etmeyi ve sipariş aşamalarının izlenebilirliğini hem şirket hem de müşteri tarafında sağlayabilmeyi planlıyoruz. Özetle bu projelerimizin tamamlanmasıyla beraber hızlı raporlama ve aksiyon, şeffaflık ve izlenebilirlik, takip ve analiz, esnek ve kolay kullanım gibi sistemsel kabiliyetlerden yararlanabileceğiz. Hedeflediğimiz verimi fazlasıyla alacağımızı düşünüyor ve projenin tamamlanması için proje ekiplerimizle birlikte titizlikle çalışıyoruz.‘ diyor.

Diğer Haberler

Renault Symbioz ve Captur 2026 model yılı için yeni güç aktarma

Renault Symbioz ve Captur 2026 model yılı için yeni güç aktarma organlarıyla güncellendi Renault SUV ürün gamında 2026 model yılı için bir dizi güncelleme yapıldı....

Volvo Cars, SSAB ile geri dönüştürülmüş çelik anlaşması imzaladı

Volvo Cars, 2025'ten itibaren yüksek kaliteli, geri dönüştürülmüş ve sıfıra yakın emisyonlu çelik tedariki için İsveçli çelik firması SSAB ile yeni bir anlaşma imzaladı....

Chery’nin Ücretsiz Yaz Kontrolü Kampanyası

Çin’in otomotiv alanındaki ihracat lideri Chery,üstün satış sonrası hizmetleri ile Türk kullanıcılara ayrıcalıklı hizmetler sunmaya devam ediyor. Bu kapsamda Chery, Türkiye çapındaki 51Yetkili Servis...

Xiaomi SU7 Ultra Nürburgring’de Rekor

Xiaomi SU7 Ultra, Nürburgring Nordschleife pistinde 7:04.957 dakikalık tur süresiyle elektrikli üst segment araçlar kategorisinde yeni bir rekora imza attı. Xiaomi EV, bu başarıyı...

WRC3 yarışmasında 4.’lüğe yükseldi

Türkiye rallisinde genç şampiyonluk unvanını kazanan Kerem Kazaz, 2025 FIA Dünya Ralli Şampiyonası 6. yarışı olan İtalya Sardunya Rallisi'ndeki performansı ile WRC3 Dünya Ralli Şampiyonası'nda...

Yandex Türkiye, Maps’i Daha Gerçekçi ve Kullanışlı

Yandex Haritalar, Türkiye'nin dinamik şehir dokusuna uyum sağlayan bir dizi yeniliğiyle geliyor. Daha net, daha prosedürlü ve kullanıcı dostu hale gelen uygulama; ülkeler, yayalar,...

Nissan Türkiye “Babalar Günü” etkinlikleri

Nissan Türkiye, babalar gününe özel yetkili satıcılarının düzenleyeceği aktivasyonlarla babalar otomobil tutkusunun devam edeceği giden tüm babalar ve çocuklarını Nissan deneyimi için test sürüşüne...