ÖZKA Lastik Pazarlama Müdürü Hamide Eravcı Pulat

®
Çok Okunanlar

“Araç 55 santim suyun içerisinde kaldı”

Barış Manço’nun Efsane Otomobili Türkiye’de ilk kez Marmara Park AVM’de sergilendi Türk halkının gönlünde taht kuran, Türk müziğinin unutulmaz ismi...

IVECO, 50 Yıllık Mirası Torino’da Kutluyor

İtalyan ticari araç üreticisi IVECO, 12-15 Haziran tarihleri arasında Torino'da düzenlediği 50xBeyond etkinliğiyle yarım asırlık başarı dolu geçmişini kutluyor....

Tesla, Roma’nın Kalbinde Tam Otonom Sürüşte

Tesla, Roma'nın Kalbinde Tam Otonom Sürüş (Denetlenen) Test Ediyor... Tesla, yaklaşan müşteri lansmanını bekleyerek şu anda Avrupa'da Tam Otonom Sürüş...

Renault Grubu’nda üst düzey görev değişikliği

Beş yıldır Renault Grubu'nun CEO'luk görevini yürüten Luca de Meo, otomotiv sektörü dışındaki yeni fırsatları değerlendirme amacıyla görevinden ayrılmanın...

Mercedes-AMG İstanbulPark’ta Hız Tutkunlarını Buluşturdu

Mercedes-AMG'nin Türkiye'deki 18 farklı modeli, İstanbulPark'ta düzenlenen etkinlikte çok özel davetlilerle buluştu. Katılımcılar, yüksek performanslı AMG modellerini profesyonel eğitmenler...

Bu yaz Bodrum’un kalbinde sıra dışı MERCEDES-BENZ VE RUINS LUXURY RESORT

Bu yaz Bodrum’un kalbinde sıra dışı bir deneyime ev sahipliği yapan Ruins Luxury Resort ve otomotiv sektöründe dünyanın ve...

Araçlara yeni ÖTV matrahı geliyor…

Akaryakıtlı ve hibrit araçlara ÖTV matrah güncellemesi, vakıflara KDV muafiyeti, serbest bölgede vergi istisnası, sahte belgeyle dijital mücadele ve...

Zirai ve iş makineleri sektörüne güçlü üretim altyapısı ve geniş ürün gamı ile öncülük eden yerli ve milli marka ÖZKA Lastik, dijitalizasyon projeleri kapsamında B2B ve CRM sistemlerini yenilemek amacıyla ‘CRM Akademi’ ile el sıkıştı. Müşteri yönetimi, segmentasyon ve raporlama konularında detaylı analiz kabiliyeti sağlayacak olan Microsoft Dynamics 365 CRM sistemi ve sipariş süreçleri ile müşteri iletişiminin etkin yönetimine olanak verecek yeni B2B portalı 2023 yılı itibarıyla kullanılmaya başlanacak.

Özka Lastik Microsoft Dynamics 365 CRM Sistemi ile müşteri yönetimini daha etkin hale getirecek..

 En iyi Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) yazılımlarından biri olarak kabul edilen Microsoft Dynamics’i kullanmak üzere hazırlıklara başlayan ÖZKA Lastik, yazılım sayesinde etkin bir şekilde müşteri yönetimi sağlayabilecekken, yazılımın anlık ve esnek raporlama yapabilme kabiliyeti ile özelleştirilebilir analizler gerçekleştirebilecek. CRM sisteminin yenilenmesiyle ÖZKA; müşteri verilerinin analizini, segmentasyon çalışmalarını ve buna yönelik aktivite ve kampanya planlamalarını daha sistematik şekilde yönetebilmenin yanı sıra potansiyel ve mevcut müşterilerine ilişkin fırsatların takibini anlık olarak yapabilecek. Müşteri talep, öneri ve şikayetlerinin yönetim süreçlerini de içinde barındıracak olan Microsoft Dynamics ile ÖZKA Lastik, müşterilerine en hızlı şekilde çözüm sağlayabilecek.

Kurumsal hafızanın kayıt altında tutulması ve esnek bir kullanım ve raporlama özelliğine sahip olmasıyla beraber Microsoft Dynamics 365; Pazarlama, Satış ve Satış Sonrası Teknik Servis ekipleri tarafından Müşteri Yönetimi ve Segmentasyonu, Finansal Seçenek Yönetimi, Döküman Yönetimi, Raporlama, Fırsat ve Teklif Yönetimi, Aktivite Yönetimi, Satış Envanter Yönetimi, Satış Sonrası Teknik Servis Yönetimi ve Pazarlama Yönetimi modüllerinin kullanılmasıyla beraber bu süreçlerin iyileştirilmelerine katkı sağlamaya devam edecek.

 ÖZKA Lastik yeni B2B portalı ile sipariş yönetimini ve müşteri iletişimini optimize edecek 

B2B portalının yenilenmesi ile birlikte sipariş sisteminin iyileştirilmesi, hızlı sipariş olanaklarının sağlanması ve etkin raporlama yapılabilmesi amaçlanıyor. Sipariş, sevkiyat, satış ve faturalandırma gibi süreçlerin hızlandırılmasını, ilgili operasyonların kolaylaştırılmasını ve tüm veri akışının entegre bir şekilde çalışmasını sağlayan elektronik bir platform olarak yeniden kurgulanacak olan B2B platformu, müşterilere özgü tanımlamaların yapılabilmesine olanak tanıyacak. Yeni B2B sisteminin en önemli özelliklerinden biri de bir sipariş portalı olmasının yanında müşterilerin tüm iletişim materyallerine, dokümanlarına ve marka stratejisine yönelik yönlendirmelere ulaşabileceği; şirketlere yönelik haber, duyuru ve tanıtımları takip edebileceği bir marka merkezi olarak da konumlandırılabilmesi.

Projenin yöneticiliğini yürüten ÖZKA Lastik Pazarlama Müdürü Hamide Eravcı Pulat, dünya çapında sektörünün en büyük üreticileri arasında yer alan bir firma olarak dijitalleşmenin öneminin altını çizerek, 1500 kişilik istihdam, geniş bir satış ve satış sonrası hizmet ağı, 500’den fazla bayi ağı, yurtiçi ve yurtdışı operasyonları, dünyada 80’den fazla ülke… Dolayısıyla böyle bir büyük yapıda müşterileri doğru analiz edebilmek ve onların sipariş süreçlerini kolaylaştırabilmek için dijitalleşme projelerini devreye almak ve akıllı çözümler ile çalışmak ekstra önem kazanıyor. Şirketimizin 2021 yılında SAP S/4HANA projesini tamamlamasının ardından mevcut CRM ve B2B sistemlerimizi de değiştirmek için CRM Akademi ile bu projeye başladık. Anlık raporlamalar ile satışlarımızı ve müşteri verilerimizi daha hızlı ve esnek şekilde analiz edebilmek ve akıllı raporlamaların aksiyon planlarımız için dayanak oluşturduğu bir sistem kurmak hedefiyle yola çıktık. B2B portalımız ile beraber de sipariş süreçlerimizi hızlandırmayı, daha da sistematize etmeyi ve sipariş aşamalarının izlenebilirliğini hem şirket hem de müşteri tarafında sağlayabilmeyi planlıyoruz. Özetle bu projelerimizin tamamlanmasıyla beraber hızlı raporlama ve aksiyon, şeffaflık ve izlenebilirlik, takip ve analiz, esnek ve kolay kullanım gibi sistemsel kabiliyetlerden yararlanabileceğiz. Hedeflediğimiz verimi fazlasıyla alacağımızı düşünüyor ve projenin tamamlanması için proje ekiplerimizle birlikte titizlikle çalışıyoruz.‘ diyor.

Diğer Haberler

Automechanika Istanbul 2025 tamamlandı

Türkiye’de tüm zamanların en büyük uluslararası katılımı ile Automechanika Istanbul 2025 tamamlandı... İstanbul, 18.06.2025. 40 ülkeden 1.500 katılımcı firma, 15 ülke pavilyonu, sergilenen binlerce ürün,...

Bu yaz Bodrum’un kalbinde sıra dışı MERCEDES-BENZ VE RUINS LUXURY RESORT

Bu yaz Bodrum’un kalbinde sıra dışı bir deneyime ev sahipliği yapan Ruins Luxury Resort ve otomotiv sektöründe dünyanın ve Türkiye’nin önde gelen markalarından Mercedes-Benz...

Fusilli’nin yerini alacak

Geçtiğimiz Pazar günü Renault Grubun bir numarası Luca de Meo'nun istifasının ardından zirvede bir değişiklik yaşanıyor. 1 Temmuz'dan itibaren, İspanya'daki mevcut Renault Genel Müdürü...

Araç filosuna150 adet Sprinter teslimatı gerçekleşti

Filosuna katılan 150 adet Mercedes-Benz Sprinter ile 2.450 adetlik bir araç havuzuna sahip olan Turex Turizm’in araçlarının yüzde 13’ü Mercedes-Benz oldu. Turizm, personel taşımacılığı, filo...

Araçlara yeni ÖTV matrahı geliyor…

Akaryakıtlı ve hibrit araçlara ÖTV matrah güncellemesi, vakıflara KDV muafiyeti, serbest bölgede vergi istisnası, sahte belgeyle dijital mücadele ve vergi denetiminde dijitalleşme gibi köklü...

Brent petrolün varili 76,05 dolar

Brent petrolün varil fiyatı, günü 76,05 dolar seviyesinde tamamladı. Brent petrolün varil fiyatı bugün itibarıyla kapanışa göre yüzde 0,14 artışla 76,05 dolar oldu. Aynı saatte...

Kazanan: George Russell

George Russell, Montreal'de olağanüstü bir performans sergiledi ve Cuma günü attığı muhteşem turla (ki bunun şimdiye kadarki en iyisi olduğuna inanıyordu) güçlü temposunu destekleyerek...