Audi’nin online sadakat programı benimAudim, bu yıl 5’incisi gerçekleştirilen Türkiye Sadakat Programları Araştırması’nda otomotiv dalında Tüketicinin Aşık Olduğu Programlar sıralamasında ilk sırada yer aldı
Ketchup Loyalty’nin 2014 yılından bu yana gerçekleştirdiği Türkiye Sadakat Programı Araştırması yayınlandı. Mediacat dergisi tarafından duyurulan araştırmada 12 farklı sektörden 181 sadakat programını mercek altına alındı. Audi’nin online sadakat programı benimAudim.com, Tüketicinin Aşık Olduğu Programlar’da otomotiv kategorisinde, rakiplerini geride bırakarak ilk sırada yer aldı. Araştırmada, benimAudim’in kullanıcılarının yüzde 14.8’i, “programa aşık” olduğunu söyledi.
Audi sahipleri, benimAudim.com sayesinde, Audi dünyası ile ilgili tüm yeniliklere ulaşabiliyor, servis randevusu alabiliyor, servisteki araçlarının durumunu takip edebiliyor ve faturalarını görüntüleyebiliyor. Üstelik benimAudim.com üzerinden alınan servis randevularında, %10 işçilik indirimi uygulanıyor.
benimAudim.com ile tüm servis hizmetlerini dijitalize eden Audi markası, müşterilerinin en hızlı şekilde servis hizmeti almasını hedefliyor.