Otomotiv sektörü temsilcileri Logo Yazılım

®
Çok Okunanlar
Logo Yazılım, Otomotiv Distribütörleri ve Mobilite Derneği (ODMD) iş birliğiyle yönetilen etkinliği otomotiv markalarının temsilcileriyle bir araya geldi. Logo Yazılım’ın sektöre yönelik sunduğu uçtan uca çözümlerin aktarıldığı etkinlik, tüketim verimliliği ve maliyet avantajı sağlayan başarılı dijital dönüşüm örnekleri ele alındı.
 Türkiye’nin en büyük yerli iş yazılımı şirketi Logo Yazılım, ODMD iş birliğiyle Çırağan Sarayı’nda düzenlenen etkinlikte otomotiv sektörü temsilcileriyle buluştu. Geleneksel iş modellerinin dijitalleşmeyle korunmasının konuşulduğu etkinlikte; Verilerin ve bayi ağının tek bir platform üzerinden uçtan uca yönetimiyle ilgili bilgiler paylaşıldı. Logo Yazılım’ın sektördeki dönüşüm uygulamaları aktarılırken, müşteri beklentileri ve trendlerle ilgili fikir alışverişinde bulunuldu.
Etkinliğe ev sahipliği yapan Logo Yazılım Türkiye Genel Müdürü Akın Sertcan, otomotiv sektöründeki teknolojik destekli büyük bir değişim içinde yer alıyor mümkün. Çözüm ve danışmanlık hizmetleriyle birlikte yetkili satıcı ve servislerimizin dijital dönüşüm gelişimlerine destek olarak otomotiv sektöründeki ayağımızı genişletmeye devam ediyoruz”.
Toplantıda açılış konuşmasını yapan ODMD Genel Koordinatörü Dr. Bu imkanları, sadeleştiren uygulamaları bizlerle paylaşan Logo Yazılım’a, bu değerli toplantıya ev sahipliği yapması için teşekkür ederiz” dedi.
Etkinlik kapsamında TOFAŞ Bayi ve İş Geliştirme Müdürü Cenap Özsaraç, Logo Yazılım ile gerçekleştirdikleri dönüşüm projeleri kapsamında yetkili satıcı ile servislerinin elde ettiği faydalar ve örnek uygulamalar mevcuttur. AITR Eş Başkanı Prof. Dr. Altan Çakır ise otomotivde dijital kullanımların verimliliklere ve yapay zeka kullanımlarını aktardı.
İş parçaları merkezden son kendine kadar dijitalleşiyor
 Logo Yazılım çözümleri ile iş parçaları optimize edilmiş, kaynak kullanımı azaltılarak verimli ve çevre dostu bir çalışma imkanı elde ediliyor; ortamlardan son kişiye kadar dijitalleşiyor. Uçtan Uca Yönetim, Anlık Raporlama, Maliyet Yönetimi, Bordro ve İnsan Kaynakları Yönetimi, Fiyat ve Kampanya Yönetimi, Potansiyel Takibi, Servis Yönetimi, Mevzuata Hızlı Uyum, Çoklu Marka ve Çoklu Şube Yönetimi, Web Tabanlı ve Mobil Çözümler, Otomatize Süreçler, Onay Yönetimi ve Anlık Envanter Takibi Logo Yazılım’ın otomotive yönelik çözümler arasında yer alıyor.

Diğer Haberler

İkinci Elde Elektrikli Araç Alırken Dikkat!

BloombergNEF verilerine göre, 2025 yılında dünyada 22 milyonun üzerinde elektrikli ve şarj edilebilir hibrit araç satılacak. Bu rakam, 2024’e kıyasla yüzde 25 artış anlamına...

Toyota Türkiye’nin 2025’in 7 ayındaki sonuçlarını değerlendirdi

Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış AŞ Üst Yöneticisi (CEO) Ali Haydar Bozkurt, 2025'in 7 ayında beklenenin üzerinde bir pazar adedi elde edildiğini ve geçen...

Stellantis yılın ilk yarısında Avrupa’da yüzde 17 pazar payına ulaştı

Stellantis, yılın ilk yarısında AB30 pazarında yüzde 17 pazar payı ve 1,3 milyonun üzerinde satışa ulaştı. Şirketten yapılan açıklamaya göre, yılın ilk 6 aylık döneminde...

Hyundai i30 eylülde Türkiye’de yeniden satışa sunulacak

Hyundai Motor Türkiye, C segmenti hatchback modeli i30'u, iki farklı donanım seçeneğiyle eylül ayında yeniden satışa sunacağını duyurdu. Şirketten yapılan açıklamaya göre, Hyundai Motor Türkiye,...

Hyundai ABD’deki yatırımını 26 milyar dolara çıkaracak

Hyundai Motor Grubu, ABD'ye yapacağı yatırımı 5 milyar dolar artırarak 26 milyar dolara çıkaracağını duyurdu. Gruptan yapılan açıklamaya göre, söz konusu yatırım 2025-2028 döneminde gerçekleştirilecek...

1996 Ferrari F50 GT1 “En İyi Otomobil” ödülüne layık görüldü

Monterey Otomobil Haftası’nın en prestijli etkinliği; dünyanın önde gelen üreticileri ve butik tasarımcılarının imzasını taşıyan birçok özel lansmana, sayısız motor sporları efsanesine ve 200’ün...

Hibrit SUV’da artış dikkat çekiyor

2015'te yalnızca 565 olan trafiğe kayıtlı elektrikli otomobil sayısı, haziranda 250 bin barajını aştı. Temmuz 2024'te 131 bin 217 olan trafiğe kayıtlı elektrikli otomobil...