Türkiye'nin en yaygın ve yüksek hızlı şarj sınıfında hizmet veren iki operatör Eşarj ve Trugo, Bursa'da başlattıkları 'roaming' uygulamasını Ankara'ya...
General Grabber X3'ün olağanüstü insanlara deneyimleme fırsatı sunacak. Tüm off-road araçlarında Grabber X3 kullanılacak ve cinsi kayalık, çamurlu ve...
Cengiz Eroldu: Türk otomotiv sanayi olarak üretim ve ihracat rakamlarımızın 2024'e göre artış göstermesini bekliyoruz...
OSD Başkanı Cengiz Eroldu, hem...
Renault’nun C segmentindeki başarılı temsilcisi Yeni Renault Austral, yeni yüzü ve geliştirilen donanımıyla 2.190.000 TL’den başlayan fiyatlarla Türkiye’de satışa...
Renault Group, Duncan Minto'nun vekaleten İcra Yönetim Kurulu Başkanı (CEO) olarak atandığını duyurdu...
Renault Grubu'nun mevcut CFO'su Duncan Minto, Renault...
Nissan, benzersiz e-POWER teknolojisinin en gelişmiş halini piyasaya sürdü.
İlk olarak dört yıl önce piyasaya sürülen e-POWER, bir elektrikli aracın...
Günümüzün hızla gelişen otomotiv endüstrisinde, otomobil bayileri, iş operasyonlarını kolaylaştırmak, müşteri deneyimini geliştirmek ve değişen pazar taleplerine uyum sağlamak için teknolojiyi benimsemelidir. Gelişmiş müşteri ilişkileri yönetimi sistemlerinden ve çevrimiçi satış platformlarından envanter yönetimi çözümlerine ve dijital pazarlama araçlarına kadar, doğru teknolojik yatırımlar her şeyi değiştirebilir.
Bayilik Yönetim Sistemleri
Bayilik Yönetim Sistemi, bir otomobil bayisinin yapabileceği en etkili teknolojik yatırımlardan biri olabilir. Modern bir sistem, yalnızca envanteri veya satışları takip etmenin ötesine geçer. Gelişmiş bir sistem kullanmak, ekibinize gerçek zamanlı veriler, akıcı iş akışları ve zamandan tasarruf etmeyi sağlayan ve maliyetli hataları azaltan otomasyon özellikleri sunar. Bu platformlar genellikle bayi yöneticilerine iş performansı hakkında daha derin içgörüler sağlayan, eğilimleri ve büyüme fırsatlarını belirlemeye yardımcı olan etkili analiz ve raporlama araçlarına sahiptir.
Gelişmiş Müşteri İlişkileri Yönetimi Araçları
Günümüzün hızlı tempolu otomotiv pazarında rekabetçi kalmak için gelişmiş “Müşteri İlişkileri Yönetimi” araçlarını uygulamak çok önemli bir konudur. Bu sistemler, otomobil bayilerinin müşteri ile ilk temasından satış sonrası takibe kadar müşterinin tüm yolculuğunu kolaylaştırması ve kişiselleştirmesi için özel olarak tasarlanmıştır. Bu sistem aracılığı ile bayiler randevu planlamayı otomatikleştirebilir, potansiyel müşterileri ve satış ilerlemesini izleyebilir ve müşterileri tercihlere veya satın alma geçmişine göre segmentlere ayırabilir. Bu sistemler ayrıca diğer bayi teknolojileriyle entegre olarak satış, finans ve servis gibi departmanlar arasında sorunsuz iletişimi mümkün kılar.
Galeride Kullanılan İnternet Hızı ve Kalitesi
Bir oto galeride yüksek hızlı bir internet bağlantısı ciddi bir ihtiyaçtır. Otomobil bayileri, çevrimiçi satışları işlemekten envanter yönetim sistemlerini güncellemeye, eğitim videolarını yayınlamaya ve müşterilerle gerçek zamanlı iletişim kurmaya kadar her şey için kesintisiz bir internet bağlantısına ihtiyaç duyar. Ekibiniz yavaş internet veya sık bağlantı kesintileriyle mücadele ediyorsa, üretkenlik hızla durma noktasına gelebilir. Bu nedenle iş interneti verimlilik açısından çok önemli bir konudur.
Hızlı internete yatırım yapmak, satış, servis veya finans alanında tüm çalışanların gecikme veya kesinti olmadan verimli ve aynı anda çalışabilmesini sağlar. Metro internet bu açıdan önemli bir hizmet sunar. İşletmeye özel bir internet altyapısı sunan ve ortaya çıkan herhangi bir ihtiyaç durumunda özel müşteri danışmanları ile hizmet almayı kolaylaştıran metro internet bir oto galerisinin yapacağı önemli yatırımlar arasında yer alır.
Dijital Pazarlama ve Analizlerin Gücünden Yararlanma
Arama motoru optimizasyonu, tıklama başına ödeme reklamları ve sosyal medya kampanyaları gibi sağlam dijital pazarlama stratejilerine yatırım yapmak, bayilerin her zamankinden daha geniş ve daha hedefli bir kitleye ulaşmasını sağlar. Çoğu otomobil alıcısının yolculuğu çevrimiçi olarak başladığından, ilgi çekici bir web sitesine sahip olmak, özenli bir şekilde hedeflenen reklamlar yayınlamak ve ilgili sosyal platformlarda aktif olmak pazarlama stretejisini önemli ölçüde rekabetçi bir noktaya taşıyabilir.
Mini Cooper S, daha keskin ve sert ama göstermiyor...
Mini Cooper, her zaman kendine özüne, geçmişine sadık kalarak değişir ve en yeni nesil, yenilenmiş bir...
Renault’nun C segmentindeki başarılı temsilcisi Yeni Renault Austral, yeni yüzü ve geliştirilen donanımıyla 2.190.000 TL’den başlayan fiyatlarla Türkiye’de satışa sunuldu. Yepyeni tasarım çizgilerine kavuşan...
Borusan Otomotiv'in Türkiye distribütörlüğünü üstlendiği BMW, Türkiye'ye özel motor ve donanım özellikleriyle geliştirilen Yeni BMW X3 20 modeliyle konfor, günlük kullanım ve BMW'nin karakteristik...
Başkent Otomobil Sporları Kulübü tarafından bu yıl ilk kez düzenlenen Kapadokya Rallisi, doğa ile tarihin eşsiz buluşma noktası olan peri bacalarının eteklerinde gerçekleştirildi. 40...
Renault Group, 2025 yılının ilk yarısında pazardaki daralmaya rağmen gelirlerini artırmayı başardı. Grup, 27,6 milyar avroluk ciroya ve %6 işletme marjına ulaşırken, değer odaklı...
Sürüşü geliştirmek için tasarlanmış özgün tasarım ve teknoloji
Bmw X3 xDrive 20d M Sport Pro bir şekilde yenilendi ve ürün yelpazesi, pazarımızda takdir edilmeye devam...
Otomotiv sektörünün geleceğine ilişkin belge imzalandı.
İtalya Başbakanı Giorgia Meloni, Avusturya Şansölyesi Christian Stocker ile Palazzo Chigi'de otomotiv sektörü "Endüstrinin Geleceği" sözleşmesini Avusturya ile imzaladığını...