Sürdürülebilir denizcilik teknolojileri konusunda son gelişmelerin sergilendiği Electric & Hybrid Marine Expo, 24-26 Haziran tarihleri arasında Hollanda’nın Amsterdam kentinde...
Yenilikçi teknolojileri Alman kalitesiyle buluşturan Opel, model ailesinde sunduğu panoramik cam tavan özelliği ile araçları adeta mobil seyir noktalarına...
Stellantis’in CEO’su Antonio Filosa Uygulamak İstediği Kültürel Çerçeveyi Çalışanlarıyla Paylaştı!
Yetkin İnsanlar Net Hedefler ve Karşılıklı Güvene Dayalı Bir...
İmzalanan distribütörlük anlaşması ile TotalEnergies otomotiv madeni yağlarının Balıkesir, Bursa ve Çanakkale’deki satış ve dağıtımı Sura Petrol tarafından gerçekleştirilecek.
Türkiye’de...
Borusan Otomotiv’in Türkiye distribütörü olduğu MINI markasının desteğiyle düzenlenen MINI Türkiye T200 Masters Tenis Turnuvası, Kemer Country Club’da gerçekleşen...
Škoda, elektrikli mobilite dönüşümünü yeni nesil tamamen elektrikli modelleriyle hızlandırıyor. Türkiye pazarında satışa sunulan Yeni Elroq, Enyaq ve Enyaq Coupé...
Günümüzün hızla gelişen otomotiv endüstrisinde, otomobil bayileri, iş operasyonlarını kolaylaştırmak, müşteri deneyimini geliştirmek ve değişen pazar taleplerine uyum sağlamak için teknolojiyi benimsemelidir. Gelişmiş müşteri ilişkileri yönetimi sistemlerinden ve çevrimiçi satış platformlarından envanter yönetimi çözümlerine ve dijital pazarlama araçlarına kadar, doğru teknolojik yatırımlar her şeyi değiştirebilir.
Bayilik Yönetim Sistemleri
Bayilik Yönetim Sistemi, bir otomobil bayisinin yapabileceği en etkili teknolojik yatırımlardan biri olabilir. Modern bir sistem, yalnızca envanteri veya satışları takip etmenin ötesine geçer. Gelişmiş bir sistem kullanmak, ekibinize gerçek zamanlı veriler, akıcı iş akışları ve zamandan tasarruf etmeyi sağlayan ve maliyetli hataları azaltan otomasyon özellikleri sunar. Bu platformlar genellikle bayi yöneticilerine iş performansı hakkında daha derin içgörüler sağlayan, eğilimleri ve büyüme fırsatlarını belirlemeye yardımcı olan etkili analiz ve raporlama araçlarına sahiptir.
Gelişmiş Müşteri İlişkileri Yönetimi Araçları
Günümüzün hızlı tempolu otomotiv pazarında rekabetçi kalmak için gelişmiş “Müşteri İlişkileri Yönetimi” araçlarını uygulamak çok önemli bir konudur. Bu sistemler, otomobil bayilerinin müşteri ile ilk temasından satış sonrası takibe kadar müşterinin tüm yolculuğunu kolaylaştırması ve kişiselleştirmesi için özel olarak tasarlanmıştır. Bu sistem aracılığı ile bayiler randevu planlamayı otomatikleştirebilir, potansiyel müşterileri ve satış ilerlemesini izleyebilir ve müşterileri tercihlere veya satın alma geçmişine göre segmentlere ayırabilir. Bu sistemler ayrıca diğer bayi teknolojileriyle entegre olarak satış, finans ve servis gibi departmanlar arasında sorunsuz iletişimi mümkün kılar.
Galeride Kullanılan İnternet Hızı ve Kalitesi
Bir oto galeride yüksek hızlı bir internet bağlantısı ciddi bir ihtiyaçtır. Otomobil bayileri, çevrimiçi satışları işlemekten envanter yönetim sistemlerini güncellemeye, eğitim videolarını yayınlamaya ve müşterilerle gerçek zamanlı iletişim kurmaya kadar her şey için kesintisiz bir internet bağlantısına ihtiyaç duyar. Ekibiniz yavaş internet veya sık bağlantı kesintileriyle mücadele ediyorsa, üretkenlik hızla durma noktasına gelebilir. Bu nedenle iş interneti verimlilik açısından çok önemli bir konudur.
Hızlı internete yatırım yapmak, satış, servis veya finans alanında tüm çalışanların gecikme veya kesinti olmadan verimli ve aynı anda çalışabilmesini sağlar. Metro internet bu açıdan önemli bir hizmet sunar. İşletmeye özel bir internet altyapısı sunan ve ortaya çıkan herhangi bir ihtiyaç durumunda özel müşteri danışmanları ile hizmet almayı kolaylaştıran metro internet bir oto galerisinin yapacağı önemli yatırımlar arasında yer alır.
Dijital Pazarlama ve Analizlerin Gücünden Yararlanma
Arama motoru optimizasyonu, tıklama başına ödeme reklamları ve sosyal medya kampanyaları gibi sağlam dijital pazarlama stratejilerine yatırım yapmak, bayilerin her zamankinden daha geniş ve daha hedefli bir kitleye ulaşmasını sağlar. Çoğu otomobil alıcısının yolculuğu çevrimiçi olarak başladığından, ilgi çekici bir web sitesine sahip olmak, özenli bir şekilde hedeflenen reklamlar yayınlamak ve ilgili sosyal platformlarda aktif olmak pazarlama stretejisini önemli ölçüde rekabetçi bir noktaya taşıyabilir.
Hyundai Motor Grubu, 2025 Uluslararası Sigorta Kurumu Karayolu Güvenliği (IIHS) çarpışma testleri değerlendirmelerinde birden fazla modelle ödül kazanarak araç güvenliğindeki başarısını bir kez daha...
2025 Türkiye Drift Şampiyonası ikinci yarışı, Drift Otomobil Spor Kulübü tarafından ICRYPEX, Spor Toto ve HT Spor katkılarıyla 29 Haziran Pazar günü TOSFED Körfez...
Borusan Otomotiv’in Türkiye distribütörü olduğu MINI markasının desteğiyle düzenlenen MINI Türkiye T200 Masters Tenis Turnuvası, Kemer Country Club’da gerçekleşen ödül töreniyle sona erdi. Dokuz...
Yenilikçi teknolojileri Alman kalitesiyle buluşturan Opel, model ailesinde sunduğu panoramik cam tavan özelliği ile araçları adeta mobil seyir noktalarına dönüştürebiliyor.Özellikle üst sınıf SUV modeli...
Stellantis’in CEO’su Antonio Filosa Uygulamak İstediği Kültürel Çerçeveyi Çalışanlarıyla Paylaştı!
Yetkin İnsanlar Net Hedefler ve Karşılıklı Güvene Dayalı Bir Ekip RuhuylaBizi Kimse Durduramaz!
Dünyanın...
Merkezi Ankara’da olan 1974 yılında kurulan Zirve Gıda, 50 yılı aşkın süredir Doğu Anadolu Bölgesi’ne gıda tedariği sağlamaktadır. Türkiye genelinde 6 farklı lokasyondan faaliyetlerini...
OSS Derneği, gerçekleştirdiği 2025 yılı Olağan Seçimli İdari ve Mali Genel Kurul Toplantısı’nda yeni Yönetim ve Denetleme Kurulu Üyelerini seçti. Genel Kurulda oy birliğiyle...