OPET’ten dev perakende hamlesi: ‘UltraMarket’

®
Çok Okunanlar

Otomotiv Sanayii Derneği, 2025’in 8 aylık verilerini açıkladı

OSD, bu yılın ocak-ağustos dönemine ait üretim ve ihracat adetleri ile pazar verilerini açıkladı. Buna göre, yılın ilk 8 ayında...

Türkiye’nin Traksiyoner Akü Lideri İnci GS Yuasa

Türkiye’nin Traksiyoner Akü Lideri İnci GS Yuasa, HOW Fuarı’nda Güçlü Ürün Portföyüyle Yer Alıyor...  Türkiye traksiyoner akü segmentinin lideri İnci...

Fransız CATP, Karsan’ın Yüzde 100 Elektrikli Minibüsü e-JEST’i Referans Ürün Listesine Aldı!

Toplu ulaşımda bir dünya markası haline gelen Karsan, Fransa’da önemli bir başarıya daha imzasını attı. Ülkenin Toplu Taşıma Satın...

Alfa Romeo’nun Yeniden Doğan Efsane Modeli 33 Stradale Kuzey Amerika’da

Tarzın ve tutkunun markası Alfa Romeo, efsanevi modeli 33 Stradale’yi, üretiminin 58’inci yılında yeniden yollara çıkardı. Bir efsanenin yeniden...

Gerçek Bir Uzun Yol Testi: 1.000 Kilometrelik Elektrikli Yolculuk

Audi A6 e-tron’un uzun yol performansı, Sportback versiyonunun kullanıldığı ve Danimarka'nın Kopenhag kentinden başlayarak Norveç'in Bergen şehrine uzanan 1.000...

OMODA 7 Tasarımı ve İleri Teknolojileriyle

Yenilikçi tasarım diline sahip modelleri ile kısa sürede dikkatleri üzerine çeken OMODA, yeni D-SUV modeli OMODA 7’de en ileri...

HOW-Hub of Warehouse fuarında iç lojistik sektörünün geleceği

Türkiye’de ilk kez düzenlenen Yeni Nesil Depo Sistemleri ve İç Lojistik Fuarı HOW - Hub of Warehouse Fuarı kapılarını...

Akaryakıt dağıtım sektöründe müşteri memnuniyeti lideri OPET, sektörde standartları değiştirecek büyük bir perakende hamlesine imza atıyor. OPET, 1600’ü aşkın istasyonunda yer alan ‘Fullmarket’lerini 10 kategoride 1000’den fazla ürünün yer aldığı perakende zinciri ‘Ultramarket’e dönüştürüyor. Akaryakıt istasyonlarını günün her saatinde her türlü ihtiyacın karşılanabileceği yaşam alanları haline getirecek bu dönüşüm kapsamında OPET Genel Müdürü Cüneyt Ağca “İlk etapta İstanbul, Ankara, İzmir ve Balıkesir’de bulunan toplam 20 istasyonumuzu Utramarket’e dönüştürdük, bu yıl sonuna kadar 100’e yakın istasyonumuzu birer perakende noktasına dönüştürmeyi planlıyoruz, market gelirlerinin toplam cirodaki payının yüzde 15 olmasını bekliyoruz” dedi.

 

OPET, Türkiye genelindeki 1600’ü aşkın istasyonunda müşterilerine sunduğu yüksek kaliteli yakıtı UltraForce’un yanı sıra,fark yaratan kampanya ve katma değerli hizmetleri, sürdürülebilir ve sonuç odaklı sosyal sorumluluk projeleri ile 12 yıldır müşteri memnuniyetinin zirvesindeki yerini koruyor. OPET, yeni konsept Ultramarket’lerinde gıdadan kişisel bakıma, teknolojiden oyuncağa, ev gereçlerinden oto aksesuarına kadar pek çok farklı kategoride ürüne yer verecek. “in bakery by Divan”, “Koçtaş”, “Starbucks on the go”, “Lipton”, “Dardanel Mister No”, “Rossmann”, “Automix” ve “TTec” gibi alanının öncüsü tanınmış markalarla işbirliği yapan OPET, zamanla yarışan günümüz tüketicisine, ihtiyaçlarını tek çatı altında, uygun fiyata ve taze/temiz/kaliteli bir şekilde sunuyor.

 

Bu değişim kapsamında Temiz Tuvalet Kampanyası ile birlikte Türkiye’de temizlik ve hijyen kavramları ile birlikte anılan OPET tuvaletlerine, çocuk ve aile tuvaletleri de ekleniyor. Bu büyük değişimin ayrıntılarının anlatıldığı basın toplantısı Maslak Mehmetçik Vakfı OPET İstasyonunda OPET Genel Müdürü Cüneyt Ağca, Divan Grubu Ceo’su Richard Appelbaum ve Koçtaş Genel Müdürü Alp Önder Özpamukçu’nun katılımıyla gerçekleşti. Toplantıya ayrıca Rossmann Genel Müdürü Bilgin Çiftci, Automix araç bakım ürünleri firma sahibi Vedat Aluf, Lipton Pazarlama Müdürü Bahadır Elezoğlu, Ttec Yönetim Kurulu Üyesi İrfan Yiğit ve Dardanel Yönetim Kurulu Başkanı Niyazi Önen de katıldı.

 

DEV MARKALARLA İŞBİRLİĞİ 

Basın toplantısında konuşan OPET Genel Müdürü Cüneyt Ağca, konu ile ilgili şu bilgileri verdi: “OPET olarak hayatın her anında müşterilerimizin yanında olma vizyonuyla hareket ediyor, yeni ürün ve hizmetlerimiz, müşteri memnuniyeti konusunda kurduğumuz sistemler ve sosyal sorumluluk projelerimizle müşterilerimizin 12 yıldan bu yana en çok tercih ettiği marka olmaya devam ediyoruz. Akaryakıt istasyonlarımızda, araçların her türlü ihtiyacının yanı sıra müşterilerimize de alternatif hizmetler sunuyoruz. Şimdi çıtayı daha da yükseltiyor, istasyonlarımızda bulunan ve günün her saati açık olan marketlerimizi birer perakende noktasına dönüştürüyoruz. Yeni nesil market konseptimiz Ultramarket’lerimizle müşterilerimize sunduğumuz üstün hizmet anlayışımızı daha ileri taşıyor, yoğun trafikte ya da yolculuk sırasında tazelenme, yenilenme ve her türlü ihtiyacın karşılanacağı uğrak noktası olmayı hedefliyoruz” dedi. Ağca, bir akaryakıt dağıtım markasından fazlasını sundukları için müşterilerin kalbinde yer ettiklerini belirttiği konuşmasına şöyle devam etti: “ Bu değişim kapsamında ilk etapta İstanbul, Ankara, İzmir ve Balıkesir’de bulunan toplam 20 istasyonumuzu Utramarket’e dönüştürdük, bu yıl sonuna kadar ise 100’e yakın istasyonumuzu birer perakende noktasına dönüştürmeyi planlıyoruz. Sunduğumuz ürünlerin kalitesini geliştirdik, ürün çeşitliliğini artırdık ve istasyonlarımızı müşterilerimiz için keyifli vakit geçirebilecekleri birer yaşam alanı haline getirmeyi hedefledik. Bu amaçla “in Bakery by Divan” ile işbirliği yaptık. Divan’ın birbirinden lezzetli ürünlerine Lipton’un taze demleme çayını ve kahvenin vazgeçilmez ismi Starbucks’ı ekledik. Dardanel’in “Mister No” markalı soğuk sandviçlerine yer verdik. Öte yandan market içindeki ürün çeşitliliğimizi kişisel bakım, kozmetik ve sağlıkta Almanya’nın tanınmış markası Rossmann, bir evin geliştirilmesinde her türlü fikir ve çözüm sunan Koçtaş, kaliteli teknolojik ürünlerinin adresi Ttec ve Automix araç bakım ürünleri ile zenginleştirdik. Yeni Ultramarket’lerimizde market büyüklüğü ve hedef kitlesi dikkate alınarak gıda ve gıda dışı olmak üzere 10 kategoride 1000’den fazla ürün bulunuyor. 2019 yılı içinde Antalya, Bursa, Manisa, Yalova, Adana, Mersin, Konya, Kayseri, Eskişehir, Kütahya, İzmit gibi Türkiye’nin her bölgesindeki istasyonlarımızda hızla bu değişimi gözlemleyeceğiz.” Basın mensuplarının da sorularını yanıtlayan Ağca, projeye başlayalı 1 yıldan fazla bir süre olduğunu belirterek, hem iş birliği içine girdikleri firmalarla yaptıkları görüşmeler hem de bayilerle anlaşarak ilerlediklerini ve 2018 yılı içinde yavaş yavaş UltraMarket’leri açmaya başladıklarını anlattı.

 

OPET’İ ZİYARET EDENLERİN BEKLENTİLERİNİ KARŞILAMAK ADINA YOLA ÇIKTIK 

Divan Grubu CEO’su Richard Appelbaum ise işbirliğine ilişkin şu başlıklara değindi: “OPET ve Divan Grubu, sektörlerinde lider, yenilikleriyle öncü, müşteri beklentilerinin ötesine geçme hedefiyle yola çıkan ve bu yoldaki hedeflerini birer birer gerçekleştiren iki kurum. Divan Grubu’nun alt markalarından biri olan In Bakery by Divan ile hali hazırda onlarca ürünümüzü 47 noktada misafirlerimize sunuyoruz. In Bakery by Divan, dört elementten yola çıkılarak tutku ile oluşturuldu; Doğa, Su, Ustalık ve Alev. Kalitemizi ve hizmet anlayışımızı en üst düzeyde tutarak ülkemizin birçok noktasında tüketicimize aynı standartlarda sunmayı amaçlıyoruz. Bu projemizde, lezzetli, taze, katkısız, özgün lezzet deneyimi ile tüketicilerimizin yanında olacağız. Gelenekseli modern sunum yöntemleriyle birleştiren Divan Grubu olarak, bu işbirliği kapsamında OPET istasyonlarını ziyaret eden tüm müşterilerimizin beklenti ve ihtiyaçlarını karşılayabilmek adına yola çıktık.”

İSTASYONLAR, SADECE YAKIT ALINAN NOKTALAR OLMANIN ÖTESİNE GEÇİYOR

OPET ile gerçekleştirilen işbirliğinden duyduğu memnuniyeti ifade eden Koçtaş Genel Müdürü Alp Önder Özpamukçu ise “Koçtaş, Koçtaş Fix mağazalarımız ve dijital platformlarımızla ulaştığımız milyonlarca müşterimizi daha iyi anlamaya ve bunu iş sonuçlarımıza aktarmaya yönelik çalışmalarımıza aralıksız devam ediyoruz. Bu süreçte en önemli önceliklerimizden biri de kolay ulaşılabilir olmak. Daha küçük metrekareli Koçtaş Fix mağazalarımızla, müşteri ve ustalarımızın tüm temel ve acil ihtiyaçlarını kolay ve hızlı karşılamak üzere mahallelere girdik ve “mahallenin Koçtaş’ı” olduk. Şimdi de akaryakıt sektöründe müşteri memnuniyetinin değişmez lideri olan Opet ile değerli bir işbirliğine imza atıyoruz. Opet’in hayata geçirdiği yeni “Ultramarket” istasyon formatı ile akaryakıt istasyonları artık sadece yakıt alınan noktalar olmanın çok ötesine geçiyor. Biz de Koçtaş olarak, istasyon marketlerinde kurmaya başladığımız Koçtaş reyonlarında ampul, pil, vida gibi müşterilerimizin yaşam alanlarında her an ihtiyaç duyabileceği ürünlere rahatlıkla ulaşabilmelerini sağlayacak ve böylelikle mağazamızın olmadığı noktalarda da müşterilerimizin 7/24 ihtiyaçlarını karşılayabileceğiz. Benzer işbirlikleri geliştirerek sektörümüzde ilkleri hayata geçirmeyi ve ülkemize katkıda bulunmayı sürdüreceğiz” dedi.

Diğer Haberler

İsveç’te Otonom Toplu Ulaşım Karsan Otonom e-ATAK

İsveç’te Otonom Toplu Ulaşım Karsan Otonom e-ATAK ile Başladı “Mobilitenin Geleceğinde Bir Adım Önde” olma vizyonuyla bir dünya markası olan Karsan, dünya çapında gerçekleştirdiği başarılarına...

Otomotiv şirketlerinin yüzde 86’sı yapay zekâya yatırım yapıyor

KPMG'nin “Küresel Otomotiv Yöneticileri” anketine göre sektördeki her üç yöneticiden biri üç yıl içinde iş modellerinin tamamen değişeceğini öngörürken, otomotiv şirketlerin yüzde 86'sı yapay...

Aon, Formula 1takımı Scuderia Ferrari HP’nin sponsoru oldu

Aon, Formula 1'in en köklü takımlarından Scuderia Ferrari HP ile uzun süreli bir sponsorluk anlaşması imzaladı. Monza'daki İtalya Grand Prix'siyle başlayan iş birliği; hız,...

TÜSED’den Yedek Parça Tedarik Süreçlerine Dair Çözüm Çağrısı

60 Milyar TL’lik Yedek Parça Tedariki Sigorta Eksperlerinin Yönetiminde TÜSED Türkiye Sigorta Eksperleri Derneği Yönetim Kurulu, sigorta sektöründe kritik öneme sahip olan yedek parça tedarik...

BMW ConnectedDrive ve MINI Connected ile

BMW ConnectedDrive ve MINI Connected ile Geleceğin Mobilite Deneyimi Borusan Otomotiv’de Borusan Otomotiv’in Türkiye distribütörlüğünü üstlendiği BMW ve MINI markalı 40 bin bağlantılı otomobil, sürücülerine...

BYD Türkiye, “Teknoloji Şovu”na TEKNOFEST İstanbul’da Devam Etti

YD Türkiye, Kemerburgaz’da inşa ettiği özel alanda YANGWANG U8 ve YANGWANG U9’un benzersiz yeteneklerini sergilediği nefes kesen teknoloji şovunun ardından, şimdi de bu modelleri...

BMW Golf Cup 2025 Türkiye Elemeleri Başlıyor

Borusan Otomotiv'in Türkiye distribütörü olduğu BMW’nin dünyanın en yüksek sporcu katılımına sahip golf turnuvası BMW Golf Cup 2025 Türkiye Elemeleri, 17 – 21 Eylül...