Pazartesi, Mart 10, 2025

OPET’ten dev perakende hamlesi: ‘UltraMarket’

®
Çok Okunanlar

ZF’den otobüs ve raylı sistemler için yenilikçi çözümler

Teknoloji grubu ZF, geleneksel ve elektrikli tahrik sistemleri, şasi teknolojileri, dijital çözümler ve satış sonrası hizmetlerden oluşan geniş portföyü...

F-MAX ve F-LINE’a Özel Ecotorq GEN2

F-MAX ve F-LINE’a Özel Ecotorq GEN2 ile Ağır Ticari Araçlarda Yeni Dönem Ağır ticari araç sektörünün önde gelen markalarından Ford...

Skoda, Kodiaq RS modelini Türkiye’de satışa sundu

Skoda'nın içten yanmalı motora sahip RS modeli Kodiaq RS, martta Türkiye'de satışa sunuldu. Şirketten yapılan açıklamaya göre, Yeni Kodiaq RS,...

Ford Otosan, Ankara Akyurt’ta Dağıtım Merkezi Açtı

Ford Otosan, Ankara Akyurt’ta Yeni Yedek Parça Dağıtım Merkezi Açtı Ford Otosan, Koç Holding bünyesinde bulunan satın alma ve tedarik zinciri...

Dacia Sandero Stepway zirvede

B-SUV segmentinin güçlü ve iddialı modellerinden Dacia Sandero Stepway, şubat ayında ulaştığı 1.742 adetlik satış başarısı ile B-SUV segmentinin...

Uluslararası Petroleum Istanbul Fuarı

Uluslararası Petroleum Istanbul Fuarı Enerji ve Mobilitede Dönüşümün Adresi Olacak... Petrol ve akaryakıt sektöründe ülkemizin önde gelen platformlarından biri olan...

2025 Grand Prix of Thailand

Hafta sonu her iki sınıfta da en çok kullanılanlar yumuşak bileşiklerdi; Moto2™ ve Moto3™'te yeni en iyi yarış turları · Pole...

Akaryakıt dağıtım sektöründe müşteri memnuniyeti lideri OPET, sektörde standartları değiştirecek büyük bir perakende hamlesine imza atıyor. OPET, 1600’ü aşkın istasyonunda yer alan ‘Fullmarket’lerini 10 kategoride 1000’den fazla ürünün yer aldığı perakende zinciri ‘Ultramarket’e dönüştürüyor. Akaryakıt istasyonlarını günün her saatinde her türlü ihtiyacın karşılanabileceği yaşam alanları haline getirecek bu dönüşüm kapsamında OPET Genel Müdürü Cüneyt Ağca “İlk etapta İstanbul, Ankara, İzmir ve Balıkesir’de bulunan toplam 20 istasyonumuzu Utramarket’e dönüştürdük, bu yıl sonuna kadar 100’e yakın istasyonumuzu birer perakende noktasına dönüştürmeyi planlıyoruz, market gelirlerinin toplam cirodaki payının yüzde 15 olmasını bekliyoruz” dedi.

 

OPET, Türkiye genelindeki 1600’ü aşkın istasyonunda müşterilerine sunduğu yüksek kaliteli yakıtı UltraForce’un yanı sıra,fark yaratan kampanya ve katma değerli hizmetleri, sürdürülebilir ve sonuç odaklı sosyal sorumluluk projeleri ile 12 yıldır müşteri memnuniyetinin zirvesindeki yerini koruyor. OPET, yeni konsept Ultramarket’lerinde gıdadan kişisel bakıma, teknolojiden oyuncağa, ev gereçlerinden oto aksesuarına kadar pek çok farklı kategoride ürüne yer verecek. “in bakery by Divan”, “Koçtaş”, “Starbucks on the go”, “Lipton”, “Dardanel Mister No”, “Rossmann”, “Automix” ve “TTec” gibi alanının öncüsü tanınmış markalarla işbirliği yapan OPET, zamanla yarışan günümüz tüketicisine, ihtiyaçlarını tek çatı altında, uygun fiyata ve taze/temiz/kaliteli bir şekilde sunuyor.

 

Bu değişim kapsamında Temiz Tuvalet Kampanyası ile birlikte Türkiye’de temizlik ve hijyen kavramları ile birlikte anılan OPET tuvaletlerine, çocuk ve aile tuvaletleri de ekleniyor. Bu büyük değişimin ayrıntılarının anlatıldığı basın toplantısı Maslak Mehmetçik Vakfı OPET İstasyonunda OPET Genel Müdürü Cüneyt Ağca, Divan Grubu Ceo’su Richard Appelbaum ve Koçtaş Genel Müdürü Alp Önder Özpamukçu’nun katılımıyla gerçekleşti. Toplantıya ayrıca Rossmann Genel Müdürü Bilgin Çiftci, Automix araç bakım ürünleri firma sahibi Vedat Aluf, Lipton Pazarlama Müdürü Bahadır Elezoğlu, Ttec Yönetim Kurulu Üyesi İrfan Yiğit ve Dardanel Yönetim Kurulu Başkanı Niyazi Önen de katıldı.

 

DEV MARKALARLA İŞBİRLİĞİ 

Basın toplantısında konuşan OPET Genel Müdürü Cüneyt Ağca, konu ile ilgili şu bilgileri verdi: “OPET olarak hayatın her anında müşterilerimizin yanında olma vizyonuyla hareket ediyor, yeni ürün ve hizmetlerimiz, müşteri memnuniyeti konusunda kurduğumuz sistemler ve sosyal sorumluluk projelerimizle müşterilerimizin 12 yıldan bu yana en çok tercih ettiği marka olmaya devam ediyoruz. Akaryakıt istasyonlarımızda, araçların her türlü ihtiyacının yanı sıra müşterilerimize de alternatif hizmetler sunuyoruz. Şimdi çıtayı daha da yükseltiyor, istasyonlarımızda bulunan ve günün her saati açık olan marketlerimizi birer perakende noktasına dönüştürüyoruz. Yeni nesil market konseptimiz Ultramarket’lerimizle müşterilerimize sunduğumuz üstün hizmet anlayışımızı daha ileri taşıyor, yoğun trafikte ya da yolculuk sırasında tazelenme, yenilenme ve her türlü ihtiyacın karşılanacağı uğrak noktası olmayı hedefliyoruz” dedi. Ağca, bir akaryakıt dağıtım markasından fazlasını sundukları için müşterilerin kalbinde yer ettiklerini belirttiği konuşmasına şöyle devam etti: “ Bu değişim kapsamında ilk etapta İstanbul, Ankara, İzmir ve Balıkesir’de bulunan toplam 20 istasyonumuzu Utramarket’e dönüştürdük, bu yıl sonuna kadar ise 100’e yakın istasyonumuzu birer perakende noktasına dönüştürmeyi planlıyoruz. Sunduğumuz ürünlerin kalitesini geliştirdik, ürün çeşitliliğini artırdık ve istasyonlarımızı müşterilerimiz için keyifli vakit geçirebilecekleri birer yaşam alanı haline getirmeyi hedefledik. Bu amaçla “in Bakery by Divan” ile işbirliği yaptık. Divan’ın birbirinden lezzetli ürünlerine Lipton’un taze demleme çayını ve kahvenin vazgeçilmez ismi Starbucks’ı ekledik. Dardanel’in “Mister No” markalı soğuk sandviçlerine yer verdik. Öte yandan market içindeki ürün çeşitliliğimizi kişisel bakım, kozmetik ve sağlıkta Almanya’nın tanınmış markası Rossmann, bir evin geliştirilmesinde her türlü fikir ve çözüm sunan Koçtaş, kaliteli teknolojik ürünlerinin adresi Ttec ve Automix araç bakım ürünleri ile zenginleştirdik. Yeni Ultramarket’lerimizde market büyüklüğü ve hedef kitlesi dikkate alınarak gıda ve gıda dışı olmak üzere 10 kategoride 1000’den fazla ürün bulunuyor. 2019 yılı içinde Antalya, Bursa, Manisa, Yalova, Adana, Mersin, Konya, Kayseri, Eskişehir, Kütahya, İzmit gibi Türkiye’nin her bölgesindeki istasyonlarımızda hızla bu değişimi gözlemleyeceğiz.” Basın mensuplarının da sorularını yanıtlayan Ağca, projeye başlayalı 1 yıldan fazla bir süre olduğunu belirterek, hem iş birliği içine girdikleri firmalarla yaptıkları görüşmeler hem de bayilerle anlaşarak ilerlediklerini ve 2018 yılı içinde yavaş yavaş UltraMarket’leri açmaya başladıklarını anlattı.

 

OPET’İ ZİYARET EDENLERİN BEKLENTİLERİNİ KARŞILAMAK ADINA YOLA ÇIKTIK 

Divan Grubu CEO’su Richard Appelbaum ise işbirliğine ilişkin şu başlıklara değindi: “OPET ve Divan Grubu, sektörlerinde lider, yenilikleriyle öncü, müşteri beklentilerinin ötesine geçme hedefiyle yola çıkan ve bu yoldaki hedeflerini birer birer gerçekleştiren iki kurum. Divan Grubu’nun alt markalarından biri olan In Bakery by Divan ile hali hazırda onlarca ürünümüzü 47 noktada misafirlerimize sunuyoruz. In Bakery by Divan, dört elementten yola çıkılarak tutku ile oluşturuldu; Doğa, Su, Ustalık ve Alev. Kalitemizi ve hizmet anlayışımızı en üst düzeyde tutarak ülkemizin birçok noktasında tüketicimize aynı standartlarda sunmayı amaçlıyoruz. Bu projemizde, lezzetli, taze, katkısız, özgün lezzet deneyimi ile tüketicilerimizin yanında olacağız. Gelenekseli modern sunum yöntemleriyle birleştiren Divan Grubu olarak, bu işbirliği kapsamında OPET istasyonlarını ziyaret eden tüm müşterilerimizin beklenti ve ihtiyaçlarını karşılayabilmek adına yola çıktık.”

İSTASYONLAR, SADECE YAKIT ALINAN NOKTALAR OLMANIN ÖTESİNE GEÇİYOR

OPET ile gerçekleştirilen işbirliğinden duyduğu memnuniyeti ifade eden Koçtaş Genel Müdürü Alp Önder Özpamukçu ise “Koçtaş, Koçtaş Fix mağazalarımız ve dijital platformlarımızla ulaştığımız milyonlarca müşterimizi daha iyi anlamaya ve bunu iş sonuçlarımıza aktarmaya yönelik çalışmalarımıza aralıksız devam ediyoruz. Bu süreçte en önemli önceliklerimizden biri de kolay ulaşılabilir olmak. Daha küçük metrekareli Koçtaş Fix mağazalarımızla, müşteri ve ustalarımızın tüm temel ve acil ihtiyaçlarını kolay ve hızlı karşılamak üzere mahallelere girdik ve “mahallenin Koçtaş’ı” olduk. Şimdi de akaryakıt sektöründe müşteri memnuniyetinin değişmez lideri olan Opet ile değerli bir işbirliğine imza atıyoruz. Opet’in hayata geçirdiği yeni “Ultramarket” istasyon formatı ile akaryakıt istasyonları artık sadece yakıt alınan noktalar olmanın çok ötesine geçiyor. Biz de Koçtaş olarak, istasyon marketlerinde kurmaya başladığımız Koçtaş reyonlarında ampul, pil, vida gibi müşterilerimizin yaşam alanlarında her an ihtiyaç duyabileceği ürünlere rahatlıkla ulaşabilmelerini sağlayacak ve böylelikle mağazamızın olmadığı noktalarda da müşterilerimizin 7/24 ihtiyaçlarını karşılayabileceğiz. Benzer işbirlikleri geliştirerek sektörümüzde ilkleri hayata geçirmeyi ve ülkemize katkıda bulunmayı sürdüreceğiz” dedi.

Diğer Haberler

Citroen mart ayında da birbirinden özel kredi koşulları

Citroën, üstün konforlu ve gelişmiş teknolojiye sahip modellerini mart ayında da birbirinden özel kredi koşulları ve fiyat teklifleriyle sunuyor. Yeni Citroën C4’ün benzinli motor...

Roket Adam’ın arabası açık artırma için gün sayıyor

Bir zamanlar müzik efsanesi Sir Elton John'a ait olan bir Aston Martin, 9 Çarşamba günü çekiç altına girdiğinde hayranları ve otomobil tutkunları arasında doğru notayı...

Petrol iki yılın en düşük seviyesinden hafifçe toparlandı

Petrol fiyatları, ABD Başkanı Donald Trump'ın tarife muafiyetlerinin piyasa gerilimlerini hafifletmesinin ardından Perşembe günü hafif bir artış gösterdi ve bir önceki seansta görülen Aralık...

Brent petrolün varili 69,63 dolardan işlem görüyor

Brent petrolün varili, uluslararası piyasalarda 69,63 dolardan işlem görüyor. Dün 71,08 dolara kadar yükselen Brent petrolün varil fiyatı, günü 69,32 dolar seviyesinde tamamladı. Brent...

BYD’nin TANG modeli Türkiye’de satışa sunuldu

BYD, amiral gemisi SUV modeli TANG'i, Türkiye pazarında satışa çıkardı. Şirketten yapılan açıklamaya göre, 7 kişilik, dört tekerlekten çekişli elektrikli model, en üst donanım...

Skoda, Kodiaq RS modelini Türkiye’de satışa sundu

Skoda'nın içten yanmalı motora sahip RS modeli Kodiaq RS, martta Türkiye'de satışa sunuldu. Şirketten yapılan açıklamaya göre, Yeni Kodiaq RS, 5 milyon 599 bin 900...

Aprilia Racing’in Buriram’daki yoğun sprinti

Aprilia Racing'in 2025 sezonunun ilk sprint yarışı bolca heyecan getirdi. Marco Bezzecchi bitiş çizgisini on ikinci sırada geçerken, sakatlanan Jorge Martín'in yerine geçen Lorenzo...

Country News Categories - UK

Rocket Man’s ride rocks up for auction by Sir Elton John

An Aston Martin once owned by music legend Sir Elton John is due to hit the right note with fans and car enthusiasts when it goes...

Paws-itive news for dog lovers

Paws-itive news for dog lovers: New research shows dogs prefer electric cars for stress-free journeys  It’s official – dogs really do feel more relaxed and...

USA

Oil slightly rebounds from two-year low amid Trump’s tariff exemptions

Oil prices slight increased on Thursday after US President Donald Trump's tariff exemptions eased market tensions, rebounding from their lowest level since December 2021...

Stellantis Names New Head of North America Communications

Stellantis today announced the appointment of Kaileen Connelly to Senior Vice President of North America Communications, effective March 10. In her new role, Connelly...

DE

Dreifach-Sieg für Alfa Romeo bei „BEST CARS“

Wieder ein Triple für Alfa Romeo: Wie schon im vergangenen Jahr feiert die italienische Marke einen Dreifachsieg beim Wettbewerb „BEST CARS“. Die Leserinnen und...

Abarth 500e gewinnt beim Wettbewerb „Best Cars“

Erneuter Sieg für Abarth bei der jährlichen Wahl der „Best Cars“: Der elektrisch angetriebene Abarth 500e wurde von den Leserinnen und Lesern des Fachmagazins...

IT

Hyundai Italia, Montibeller capo Marketing e Comunicazione

Hyundai Italia annuncia la nomina di Matteo Montibeller a Head of Marketing & Communication Department. Montibeller, 42 anni, è laureato in Economia all'Università Cattolica e...

Kia UK, Steve Hicks è stato nominato Direttore Marketing

Kia UK annuncia due importanti cambiamenti nel suo team di management senior, al fine di preparare l'azienda alla sua strategia Take the Lead per...

FR

Stellantis annonce un changement de direction pour la marque Jeep en Europe

AMSTERDAM, février 2025 – Stellantis a annoncé aujourd’hui que Fabio Catone succédera à Eric Laforge en tant que responsable de la marque Jeep® en...

DS N°8 PALLAS FWD à partir de 59 200€

Inspirée du concept DS AERO SPORT LOUNGE, DS N°8 exprime une vision progressiste de la grande carrosserie française. DS N°8 s’inscrit pleinement dans l’avant-gardisme...

Citroen mart ayında da birbirinden özel kredi koşulları

Citroën, üstün konforlu ve gelişmiş teknolojiye sahip modellerini mart ayında da birbirinden özel kredi koşulları ve fiyat teklifleriyle sunuyor. Yeni Citroën C4’ün benzinli motor...

Roket Adam’ın arabası açık artırma için gün sayıyor

Bir zamanlar müzik efsanesi Sir Elton John'a ait olan bir Aston Martin, 9 Çarşamba günü çekiç altına girdiğinde hayranları ve otomobil tutkunları arasında doğru notayı...

Petrol iki yılın en düşük seviyesinden hafifçe toparlandı

Petrol fiyatları, ABD Başkanı Donald Trump'ın tarife muafiyetlerinin piyasa gerilimlerini hafifletmesinin ardından Perşembe günü hafif bir artış gösterdi ve bir önceki seansta görülen Aralık...

Brent petrolün varili 69,63 dolardan işlem görüyor

Brent petrolün varili, uluslararası piyasalarda 69,63 dolardan işlem görüyor. Dün 71,08 dolara kadar yükselen Brent petrolün varil fiyatı, günü 69,32 dolar seviyesinde tamamladı. Brent...

BYD’nin TANG modeli Türkiye’de satışa sunuldu

BYD, amiral gemisi SUV modeli TANG'i, Türkiye pazarında satışa çıkardı. Şirketten yapılan açıklamaya göre, 7 kişilik, dört tekerlekten çekişli elektrikli model, en üst donanım...

Skoda, Kodiaq RS modelini Türkiye’de satışa sundu

Skoda'nın içten yanmalı motora sahip RS modeli Kodiaq RS, martta Türkiye'de satışa sunuldu. Şirketten yapılan açıklamaya göre, Yeni Kodiaq RS, 5 milyon 599 bin 900...