OPET, 5’inci kez sektörünün “Lovemark- Aşkla Bağlanılan Markası”

®
Çok Okunanlar

OPET Anıtkabir’i ziyaret ederek Atatürk’ün mozolesine çelenk bıraktı

OPET, DÜNYA KADINLAR GÜNÜ’NDE ATA’NIN HUZURUNDAYDIAkaryakıt dağıtım sektöründe kadına yönelik proje ve politikalarıyla dönüşüme öncülük eden OPET, Dünya Kadınlar...

Ford 1.0 Ecoboost motor, 6. defa “En İyi Motor” seçildi

Ford’un 1.0-litre EcoBoost motoru, 2017 Uluslararası Yılın Motoru (International Engine of the Year) değerlendirmesi 1.0 litre altı kategorisinde üst...

Cardata’nın Mobil Uygulaması Yenilendi

Otomotiv dünyasının data analizi konusunda lider firması Cardata, çok daha geniş veri tabanı ve kullanıcı dostu yapısıyla yenilediği mobil...

CHEP elektrikli ve hibrit araçlar için özel yöntemleri sunuyor

CHEP elektrikli ve hibrit araçların bataryaları için özel taşıma yöntemleri sunuyor... Almanya'da otomotiv sektöründeki yenilikleri analiz eden bağımsız Bergisch Gladbach...

OPET Genel Müdürü Cüneyt Ağca konuyla ilgili şu açıklamada bulundu: “OPET, bir akaryakıt dağıtım markasından ‘daha fazlası’ olabilmeyi başardığı ve tüketicisi ile duygusal bir bağ kurduğu için başarılarımız her geçen gün artıyor. Kuruluşundan bu yana en iyi ürün ve hizmeti sunarak tüketicilerinin güvenini kazanan markamız, bilinçli bir toplum oluşmasına katkıda bulunma vizyonu ile faaliyet gösteriyor. Hayata geçirdiğimiz sosyal sorumluluk projeleri ile de her geçen gün daha fazla insana dokunarak fark yaratmaya devam ediyoruz. Türkiye’nin yakından takip ettiği ve büyük bir değişim yaratan Temiz Tuvalet Kampanyamız ile temizlik ve hijyen konusunda önemli bir bilinç değişikliği sağladık. Öte yandan Yeşil Yol, Örnek Köy, Tarihe Saygı, Troya bölgesindeki çalışmalarımız, Trafik Dedektifleri ve son olarak Kadın Gücü projelerimiz ile ülkemize değer katmaya çalışıyoruz. İstasyonlarımızda araçların her türlü gereksinimini karşılarken tüketicilerimize her türlü ihtiyacı bir arada bulabilecekleri çözümler yaratıyoruz. Bildiğiniz gibi bu yıl da istasyonlarımızda bulunan ve günün her saati açık olan marketlerimiz, Ultramarket konsepti ile birer perakende noktasına dönüşmeye başladı.”

Cüneyt Ağca şöyle devam etti: “Yeni nesil market konseptimiz olan ‘Ultramarket’ler ile tüketicilerimize sunduğumuz üstün hizmet anlayışını daha da ileri taşıyarak marketlerimizi, yoğun trafikte ya da yolculuk sırasında tazelenme, yenilenme ve her türlü ihtiyacın kolay, kaliteli, uygun fiyatlı ve sorunsuz bir şekilde giderilebileceği uğrak noktaları haline getiriyoruz. Bu değişim kapsamında alanlarının en iyi markalarıyla işbirliği yaptık. Divan Grubu’nun “in Bakery by Divan” markası ile sunduğu lezzetli ürünleri, Lipton’un taze demleme çayı, kahvenin vazgeçilmez ismi Starbucks, Dardanel’in “Mister No” markalı soğuk sandviçleri dışında market içindeki ürün çeşitliliğini de artırdık. Ürün çeşitliliğimizi; kişisel bakım, kozmetik ve sağlıkta Almanya’nın tanınmış markası Rossmann, bir evin geliştirilmesinde her türlü fikir ve çözüm sunan Koçtaş, kaliteli teknolojik ürünlerinin adresi Ttec ve her türlü araç bakım ürünlerini sağlayan Automix ile zenginleştirdik. Oyuncak kategorisinde ise Ultramarket projesine özel olarak geliştirilen “Toyzz Shop Yolda” eklendi. Beşinci kez “lovemark” seçilerek tüketicinin kalbinde yer bulmaktan büyük sevinç ve mutluluk duyuyoruz. Bundan sonrası için de aynı inanç ve azimle tüketicimizle bağ kurmaya ve güven içeren marka vaadimizle çalışmalarımıza devam edeceğiz.”

Lovemarks Türkiye 2019 Araştırması Hakkında

“Lovemarks Türkiye” 2019 Araştırması Ipsos tarafından bilgisayar destekli telefon görüşmeleri tekniği (CATI) yöntemiyle gerçekleştirildi. 2019’da çalışmaya online bir bölüm daha eklenerek, bazı kategorilerde kapsamı zenginleştirildi. Araştırma sonuçlarının mevsimsellik etkisini azaltmak üzere araştırma periyodu geniş tutulurken 2019 yılında bu periyod Şubat -Haziran 2019 arası olarak belirlendi. Bu yıl da markanın zihin payı, duygusal olarak yakınlık derecesi,beklenti ve ihtiyaçları karşılama düzeyi ile asla bırakılamayacak kadar sevilip sevilmediği dikkate alınarak modelli bir hesaplama yapıldı. Doğrudan tek bir soru kullanmak yerine farklı sorulara belirli ağırlıklar kullanılarak genel puan hesaplanması yapıldı. Ağırlıkların ve Lovemark metriğinin belirlenmesinde Yapısal Eşitlik Modeli (SEM)yaklaşımı kullanıldı. SEM analizlerinin en güçlü tarafı, tüketiciye doğrudan tek bir soru ile sorularak karmaşık bir olguyu yüksek hata payıyla ölçümlemek yerine, yapılandırılmış bir yaklaşımla daha düşük hata payına sahip, pazar payı ile daha kapsamlı ve gerçekçi bir analiz yapılabilmesi. Türkiye temsili çalışmada, 15-55 yaş arası yüzde 50 kadın ve yüzde 50 erkek ile görüşülürken araştırmada hem CATI hem de online yöntemde yapılan görüşmelerde 2000’er görüşme gerçekleştirildi. Sonuçlar, Türkiye temsili örneklem profiline uygun raporlandı.

Diğer Haberler

Türkiye’nin En Büyük Oto Yedek Parça Firmaları Nelerdir?

Otomotiv sektörü Türkiye’nin en dinamik ve büyüyen sektörlerinden biri. Araç sahipleri için ise güvenilir oto yedek parça temini hayati bir önem taşıyor. İster bireysel...

Özgür Süslü, 2024 yılına ilişkin değerlendirmelerini ve 2025 öngörüleri

Alfa Romeo Türkiye Marka Direktörü Özgür Süslü, hedeflerinin karlı bir şekilde, kaliteden ödün vermeden yüksek müşteri deneyimiyle ürünlerini tüketiciyle buluşturmak olduğunu belirtti.Özgür Süslü, 2024...

80,62 $’dan işlem görerek %0,3 arttı…

Petrol fiyatları, dünyanın en büyük petrol ithalatçısı ülkesi olan Çin'de ekonomik aktivitenin arttığına işaret eden veriler ve gelecek hafta göreve başlayacak olan ABD Başkanı...

Brent petrolün varil fiyatı 80,63 dolar…

Brent petrolün varili, uluslararası piyasalarda 80,63 ​​dolardan işlem görüyor... Dün 81,66 dolara kadar yükselen Brent petrolün varil fiyatı, günü 80,40 dolar seviyesinde tamamladı. Brent petrolün...

Dacia Sandero, toplamda 309.392 adetlik satış rakamına ulaştı

Renault Grubu 2024 finansal sonuçlarını açıkladı. Bu sonuçlarla birlikte Dacia markasının başarıları tescillendi. Dacia Sandero, toplamda 309.392 adetlik satış rakamına ulaştı ve Avrupa’nın en...

Renault Grubu, 2024 yılında dünya genelinde 2.264.815 araç satışı

Renault Grubu, 2024 yılında dünya genelinde 2.264.815 araç satışı gerçekleştirerek 2023 yılına kıyasla %1,3 büyüme sağladı.Grup, Avrupa'da satışlarını %3,5 artırarak pazarın iki katı gelişme...

Dakar Rallisi’nin Şampiyonu Red Bull Sporcusu Daniel Sanders

Dünyanın en zorlu motor sporları mücadelesi Dakar Rallisi sona erdi. 12 etaptan oluşan maceranın galibi motosiklet kategorisinde Red Bull sporcusu Daniel Sanders Oldu. 14 gün...

Country News Categories - UK

Powering into space: Škoda confirms UK specification and price for all-new Kodiaq vRS seven-seater

Škoda is set to open order books for the latest member of the all-new Kodiaq family – the vRS. The sporting flagship of the...

All-new Mazda6e unveiled at Brussels Motor Show

Mazda has revealed its new BEV for the European market today at the Brussels Motor Show. A stylish electric hatchback with a fastback saloon...

USA

Wards names the Kia EV9 one of the most impactful models of 2024

The 2024 EV9 has been recognized as one of the most impactful models of 2024 by WardsAuto, earning its place on WardsAuto’s top 10...

Automobili Lamborghini celebrates a record year with 10,687 cars delivered

 With a total of 10,687 cars delivered during 2024, equivalent to an increase of 6% compared to 2023, Automobili Lamborghini scores the best annual...

DE

Alfa Romeo stellt neue INTENSA-Sondermodelle vor

Alfa Romeo erweitert sein Angebot um die neuen Sondermodelle INTENSA, die für die Modellreihen Junior, Tonale, Giulia und Stelvio zur Verfügung stehen. Zu den...

Raphaële Carreau leitet den Bereich Versicherungen bei Stellantis Financial Services

Stellantis Financial Services Europe SA hat heute bekannt gegeben, dass Raphaële Carreau mit Wirkung zum 19. August 2024 zum Head of Insurance ernannt wurde....

IT

PEUGEOT ITALIA ANNUNCIA LA NOMINA DI VALENTINO MUNNO A NUOVO MANAGING DIRECTOR

Torino. Novità al vertice di PEUGEOT in Italia, con la nomina di un nuovo Managing Director per il Brand francese a partire dal 1°...

Elettrico alla portata di tutti: Leapmotor T03 in promozione a 15.500€ e C10 a 33.900€

Leapmotor, brand presente in Italia da ottobre 2024 grazie alla partnership con Stellantis, annuncia il lancio di una nuova iniziativa pensata per rendere l’auto...

FR

Lancia et Miki Biasion à l’honneur au Salon de l’Automobile de Bruxelles 2025

Ces derniers jours, Lancia s'est fait remarquer au Salon de l'Automobile de Bruxelles.  Avec plus de 100 000 visiteurs, l'événement confirme l'énorme intérêt suscité par...

Opel Movano HYDROGEN : “Pour une offre encore plus forte”

Au niveau mondial, nous avons vendu plus de 125 000 véhicules utilitaires légers l'année dernière et nous avons réussi à augmenter considérablement nos ventes...