OPET, 5’inci kez sektörünün “Lovemark- Aşkla Bağlanılan Markası”

®
Çok Okunanlar

TotalEnergies Türkiye satış ve pazarlama ağını genişletmeye devam ediyor

İmzalanan distribütörlük anlaşması ile TotalEnergies otomotiv madeni yağlarının Balıkesir, Bursa ve Çanakkale’deki satış ve dağıtımı Sura Petrol tarafından gerçekleştirilecek.  Türkiye’de...

Offroad Heyecanı Ankara’da Yaşanacak

2025 Petlas Türkiye Offroad Şampiyonası, ikinci ayağı 27-29 Haziran tarihleri arasında Ankara Mühye'de offroad tutkunlarını bir araya gelmeye hazırlanıyor. ANDOFF...

Borusan Cat, Global Operatör Yarışması

Borusan Grubu şirketlerinden Borusan Cat, Global Operatör Yarışması ile Türkiye’nin dört bir yanından gelen en yetenekli operatörleri sahada bir...

TEMSA CEO’su Evren Güzel

Sürdürülebilir denizcilik teknolojileri konusunda son gelişmelerin sergilendiği Electric & Hybrid Marine Expo, 24-26 Haziran tarihleri arasında Hollanda’nın Amsterdam kentinde...

Hyundai Modelleri Çarpışma Testlerinden Zafer

Hyundai Motor Grubu, 2025 Uluslararası Sigorta Kurumu Karayolu Güvenliği (IIHS) çarpışma testleri değerlendirmelerinde birden fazla modelle ödül kazanarak araç...

Skoda Yeni Nesil Elektrikli Modelleri Türkiye’de…

Škoda, elektrikli mobilite dönüşümünü yeni nesil tamamen elektrikli modelleriyle hızlandırıyor. Türkiye pazarında satışa sunulan Yeni Elroq, Enyaq ve Enyaq Coupé...

Opel Modelleri Panoramik Cam Tavan Özelliği

Yenilikçi teknolojileri Alman kalitesiyle buluşturan Opel, model ailesinde sunduğu panoramik cam tavan özelliği ile araçları adeta mobil seyir noktalarına...

OPET Genel Müdürü Cüneyt Ağca konuyla ilgili şu açıklamada bulundu: “OPET, bir akaryakıt dağıtım markasından ‘daha fazlası’ olabilmeyi başardığı ve tüketicisi ile duygusal bir bağ kurduğu için başarılarımız her geçen gün artıyor. Kuruluşundan bu yana en iyi ürün ve hizmeti sunarak tüketicilerinin güvenini kazanan markamız, bilinçli bir toplum oluşmasına katkıda bulunma vizyonu ile faaliyet gösteriyor. Hayata geçirdiğimiz sosyal sorumluluk projeleri ile de her geçen gün daha fazla insana dokunarak fark yaratmaya devam ediyoruz. Türkiye’nin yakından takip ettiği ve büyük bir değişim yaratan Temiz Tuvalet Kampanyamız ile temizlik ve hijyen konusunda önemli bir bilinç değişikliği sağladık. Öte yandan Yeşil Yol, Örnek Köy, Tarihe Saygı, Troya bölgesindeki çalışmalarımız, Trafik Dedektifleri ve son olarak Kadın Gücü projelerimiz ile ülkemize değer katmaya çalışıyoruz. İstasyonlarımızda araçların her türlü gereksinimini karşılarken tüketicilerimize her türlü ihtiyacı bir arada bulabilecekleri çözümler yaratıyoruz. Bildiğiniz gibi bu yıl da istasyonlarımızda bulunan ve günün her saati açık olan marketlerimiz, Ultramarket konsepti ile birer perakende noktasına dönüşmeye başladı.”

Cüneyt Ağca şöyle devam etti: “Yeni nesil market konseptimiz olan ‘Ultramarket’ler ile tüketicilerimize sunduğumuz üstün hizmet anlayışını daha da ileri taşıyarak marketlerimizi, yoğun trafikte ya da yolculuk sırasında tazelenme, yenilenme ve her türlü ihtiyacın kolay, kaliteli, uygun fiyatlı ve sorunsuz bir şekilde giderilebileceği uğrak noktaları haline getiriyoruz. Bu değişim kapsamında alanlarının en iyi markalarıyla işbirliği yaptık. Divan Grubu’nun “in Bakery by Divan” markası ile sunduğu lezzetli ürünleri, Lipton’un taze demleme çayı, kahvenin vazgeçilmez ismi Starbucks, Dardanel’in “Mister No” markalı soğuk sandviçleri dışında market içindeki ürün çeşitliliğini de artırdık. Ürün çeşitliliğimizi; kişisel bakım, kozmetik ve sağlıkta Almanya’nın tanınmış markası Rossmann, bir evin geliştirilmesinde her türlü fikir ve çözüm sunan Koçtaş, kaliteli teknolojik ürünlerinin adresi Ttec ve her türlü araç bakım ürünlerini sağlayan Automix ile zenginleştirdik. Oyuncak kategorisinde ise Ultramarket projesine özel olarak geliştirilen “Toyzz Shop Yolda” eklendi. Beşinci kez “lovemark” seçilerek tüketicinin kalbinde yer bulmaktan büyük sevinç ve mutluluk duyuyoruz. Bundan sonrası için de aynı inanç ve azimle tüketicimizle bağ kurmaya ve güven içeren marka vaadimizle çalışmalarımıza devam edeceğiz.”

Lovemarks Türkiye 2019 Araştırması Hakkında

“Lovemarks Türkiye” 2019 Araştırması Ipsos tarafından bilgisayar destekli telefon görüşmeleri tekniği (CATI) yöntemiyle gerçekleştirildi. 2019’da çalışmaya online bir bölüm daha eklenerek, bazı kategorilerde kapsamı zenginleştirildi. Araştırma sonuçlarının mevsimsellik etkisini azaltmak üzere araştırma periyodu geniş tutulurken 2019 yılında bu periyod Şubat -Haziran 2019 arası olarak belirlendi. Bu yıl da markanın zihin payı, duygusal olarak yakınlık derecesi,beklenti ve ihtiyaçları karşılama düzeyi ile asla bırakılamayacak kadar sevilip sevilmediği dikkate alınarak modelli bir hesaplama yapıldı. Doğrudan tek bir soru kullanmak yerine farklı sorulara belirli ağırlıklar kullanılarak genel puan hesaplanması yapıldı. Ağırlıkların ve Lovemark metriğinin belirlenmesinde Yapısal Eşitlik Modeli (SEM)yaklaşımı kullanıldı. SEM analizlerinin en güçlü tarafı, tüketiciye doğrudan tek bir soru ile sorularak karmaşık bir olguyu yüksek hata payıyla ölçümlemek yerine, yapılandırılmış bir yaklaşımla daha düşük hata payına sahip, pazar payı ile daha kapsamlı ve gerçekçi bir analiz yapılabilmesi. Türkiye temsili çalışmada, 15-55 yaş arası yüzde 50 kadın ve yüzde 50 erkek ile görüşülürken araştırmada hem CATI hem de online yöntemde yapılan görüşmelerde 2000’er görüşme gerçekleştirildi. Sonuçlar, Türkiye temsili örneklem profiline uygun raporlandı.

Diğer Haberler

Hyundai Modelleri Çarpışma Testlerinden Zafer

Hyundai Motor Grubu, 2025 Uluslararası Sigorta Kurumu Karayolu Güvenliği (IIHS) çarpışma testleri değerlendirmelerinde birden fazla modelle ödül kazanarak araç güvenliğindeki başarısını bir kez daha...

Drift Heyecanı Kocaeli Körfez’de

2025 Türkiye Drift Şampiyonası ikinci yarışı, Drift Otomobil Spor Kulübü tarafından ICRYPEX, Spor Toto ve HT Spor katkılarıyla 29 Haziran Pazar günü TOSFED Körfez...

MINI TürkiyeT200 Masters Tenis Turnuvası

Borusan Otomotiv’in Türkiye distribütörü olduğu MINI markasının desteğiyle düzenlenen MINI Türkiye T200 Masters Tenis Turnuvası, Kemer Country Club’da gerçekleşen ödül töreniyle sona erdi. Dokuz...

Opel Modelleri Panoramik Cam Tavan Özelliği

Yenilikçi teknolojileri Alman kalitesiyle buluşturan Opel, model ailesinde sunduğu panoramik cam tavan özelliği ile araçları adeta mobil seyir noktalarına dönüştürebiliyor.Özellikle üst sınıf SUV modeli...

Stellantis’in CEO’su Antonio Filosa

Stellantis’in CEO’su Antonio Filosa Uygulamak İstediği Kültürel Çerçeveyi Çalışanlarıyla Paylaştı!  Yetkin İnsanlar Net Hedefler ve Karşılıklı Güvene Dayalı Bir Ekip RuhuylaBizi Kimse Durduramaz!  Dünyanın...

Daily Kamyonet ile 2025 Yılının En Büyük Teslimatı

Merkezi Ankara’da olan 1974 yılında kurulan Zirve Gıda, 50 yılı aşkın süredir Doğu Anadolu Bölgesi’ne gıda tedariği sağlamaktadır. Türkiye genelinde 6 farklı lokasyondan faaliyetlerini...

OSS Yönetim Kurulu Başkanlığına Yeniden Ali Özçete Seçildi

OSS Derneği, gerçekleştirdiği 2025 yılı Olağan Seçimli İdari ve Mali Genel Kurul Toplantısı’nda yeni Yönetim ve Denetleme Kurulu Üyelerini seçti. Genel Kurulda oy birliğiyle...