Opel’den Dikkat Çeken İmaj Filmi

®
Çok Okunanlar

Brisa ve Enerjisa Üretim’den Karbon Yönetiminde Yapay Zeka

Türkiye’nin mobilite lideri Brisa ile enerji sektörünün öncüsü Enerjisa Üretim’in kurumsal karbon ayak izi hesaplama uygulaması QuickCarbon, karbon yönetiminde...

Karel Kalıp Yeni Nesil Renault Clio’nun da Plastik Enjeksiyon

Karel Kalıp’tan Yeni Global Proje Atağı! Türkiye’nin önde gelen otomotiv kalıp üreticilerinden Karel Kalıp, yetkin Ar-Ge ekibi, kusursuz üretim...

Test Sürüşü: Fiat Scudo Van MAXI 2.0Litre 180Beygir

Scudo tamamen akıllı ve kusursuz bir esneklik sağlamak için tasarlanmış. Scudo 300 kg’ı aşan taşıma kapasitesi sunuyor. Fiat Scudo...

Offroad Şampiyonları Sakarya’da Belirleniyor

2025 Petlas Türkiye Offroad Şampiyonası 6. ayağı olan Sakarya Offroad Yarışı, 54 Otomobil Spor Kulübü (54OSK) tarafından Sakarya Valiliği,...

Chery Yenilenen Amiral Gemisi TIGGO8 Türkiye’de…

Çin’in otomotiv alanındaki ihracat lideri Chery, D-SUV segmentindeki amiral gemisi SUV modeli TIGGO8’i kapsamlı şekilde yenileyerek Türkiye’de satışa sundu....

CUPRA Formentor Impulse Kasım ayı boyunca özel fırsatlarla

CUPRA’nın sportif ruhunu günlük sürüşe taşıyan CUPRA Formentor Impulse, Kasım ayı boyunca özel fırsatlarla CUPRA Yetkili Satıcılarında.   CUPRA Yetkili...

Carwow Yılın En İyi Markası 2026 Ödülü” JAECOO’nun

Otomotiv sektörünün yenilikçi markası JAECOO,yükselen küresel performansıyla otomotiv otoritelerinin dikkatini çekmeye devam ediyor. Avrupa’da gücünü hızla artıran JAECOO, yenilikçi...

Üstün Alman teknolojisini en çağdaş tasarımlarla buluşturan Opel, müşterilerinin  gelecekteki ulaşım taleplerinin karşılanmasını sağlamak için odak noktasında tuttuğu elektrikliye geçiş stratejisini destekleyen pazarlama çalışmalarıyla dikkat çekiyor. Opel Türkiye, hazırladığı yeni reklam filmiyle “Dramayı Geç, Elektrikliye Geç” mesajını hedef kitlesiyle buluşturuyor. Opel’in yeni imaj filmi, araçlarını herhangi bir sebeple değiştirmek isteyenlerin, elektrikli araca geçerken yaşadığı menzil ve şarj gibi kaygıları bir kenara bırakmaları gerektiğini vurguluyor.

Avrupa’nın en büyük otomobil üreticilerinden biri olan Opel, kapsamlı elektrikliye geçiş hamlesiyle 2024 yılı itibarıyla her modelinin elektrikli bir versiyonunu, 2028 yılından itibaren ise Avrupa’da sadece elektrikli modellerini piyasaya sürme stratejisini hedef kitlesine yönelik pazarlama çalışmalarında da ön plana çıkartıyor. Bu kapsamda Opel Türkiye, “Dramayı Geç, Elektrikliye Geç” sloganıyla hazırladığı yeni imaj filminde  araçlarını herhangi bir sebeple değiştirmek isteyenlerin, elektrikli araca geçerken yaşadığı menzil ve şarj gibi kaygıları bir kenara bırakmaları gerektiğini esprili bir dille ele alıyor. İmaj filminde yüksek menzilli ve hızlı şarj olan Opel elektrikli araçlar “Opel’in Enerjisi Elektriklendi” sloganıyla  ön plana çıkıyor.

Prodüksiyonunu Kala Film’in üstlendiği filmin yönetmen koltuğunda Ali Atay ve Olgu Baran oturuyor. Kampanya, Harman ve JvM ortaklığıyla hazırlandı.

Künye:

Reklamveren: Opel

Reklamveren Yetkilileri: Ahmet İçöz, Nihal Demirçelik, Merve Uysal, Tuğçe Elenalı, Simanur Şahin

Reklam Ajansı: Harman Creative & Jung von Matt

Prodüksiyon Şirketi: Kala

Yönetmenler: Ali Atay, Olgu Baran

Medya Ajansı: Starcom

Dijital Ajans: Digitas

PR Ajansı: Canyaş İletişim

Diğer Haberler

Alfa Romeo 33 Stradale ve Tonale Los Angeles Otomobil Fuarında

İtalyan Cazibesiyle Renklendirdi! Tarzın ve tutkunun markasıAlfa Romeo, Los Angeles Otomobil Fuarı’ndaeşsiz İtalyan işçiliğinin simgesi 33 Stradale ve markanın ilk C-SUV segmentindeki evrimini temsil eden...

Yeni PEUGEOT 308 2026’nın ikinci yarısında Türkiye’de…

PEUGEOT ürün gamında gerçek bir marka imzası niteliğinde aydınlatmalı logoya sahip ilk model olan yeni 308,  yeni ön cephesi ve yeni üç pençeli ışık...

Petrol Ofisi Grubu’nun yeni marka yüzü Kenan Doğulu oldu

Türkiye'nin en sevilen sanatçılarından Kenan Doğulu, Petrol Ofisi Grubu'nun “Siz Ne İsterseniz O” kampanyasının yeni döneminde markanın reklam yüzü oldu. Gerçek bir hikâyeden uyarlanan...

Brisa ve Enerjisa Üretim’den Karbon Yönetiminde Yapay Zeka

Türkiye’nin mobilite lideri Brisa ile enerji sektörünün öncüsü Enerjisa Üretim’in kurumsal karbon ayak izi hesaplama uygulaması QuickCarbon, karbon yönetiminde yenilikçi bir iş birliğine imza...

Operasyonel gücünü 10 MAN çekiciyle büyüttü

İmperial Group Enerji, operasyonel gücünü 10 MAN çekiciyle büyüttü.... Geleceğin enerjisini bugünden inşa etme vizyonuyla çalışmalarını sürdüren yenilenebilir enerji sektörünün güçlü firmalarından İmperial Group Enerji,...

Enduro’da Sezon Çifte Mücadeleyle Fethiye’de Tamamlanıyor

Türkiye Enduro ve ATV Şampiyonası’nda 2025 sezonu, Muğla’nın Fethiye ilçesinde düzenlenecek iki ayaklı final yarışlarıyla sona eriyor. Türkiye Motosiklet Federasyonu takvimindeki en heyecanlı etaplardan...

TürkTraktör, üretimdeki başarılarına yenilerini ekledi

Türkiye otomotiv sektörünün faaliyetteki en köklü üreticisi TürkTraktör, üretimdeki başarılarına yenilerini ekledi. İki bininci yerli üretim kazıcı yükleyiciyi banttan indiren TürkTraktör, 500.000'inci ponte, 700.000'inci...