Opel’den Dikkat Çeken İmaj Filmi

®
Çok Okunanlar

NİSAN-MAYIS 2022 SAYIMIZ…

2022 NİSAN-MAYIS sayımız sitemizde online olarak yayına alınmıştır. Yeni sayımızı online olarak tüm cihazlardan ipad, iphone, android, apple, apple...

Test Sürüşü: Yeni KIA Sportage 1.6 T-GDI AWD…

Test : Umut Özgür Sunay Yeni Kia Sportage, 1.6 litre benzinli, Prestige Turbo donanıma sahip, DCT şanzıman 117 beygir güç...

NISSAN ve UEFA’dan Anlamlı Ortaklık

NISSAN, Fransa ve İngiltere’de gençlerin istihdam sorunlarını çözmek için UEFA Çocuk Vakfı ile iş birliği yapıyor. NISSAN, Fransa'nın lider kar...

Üstün Alman teknolojisini en çağdaş tasarımlarla buluşturan Opel, müşterilerinin  gelecekteki ulaşım taleplerinin karşılanmasını sağlamak için odak noktasında tuttuğu elektrikliye geçiş stratejisini destekleyen pazarlama çalışmalarıyla dikkat çekiyor. Opel Türkiye, hazırladığı yeni reklam filmiyle “Dramayı Geç, Elektrikliye Geç” mesajını hedef kitlesiyle buluşturuyor. Opel’in yeni imaj filmi, araçlarını herhangi bir sebeple değiştirmek isteyenlerin, elektrikli araca geçerken yaşadığı menzil ve şarj gibi kaygıları bir kenara bırakmaları gerektiğini vurguluyor.

Avrupa’nın en büyük otomobil üreticilerinden biri olan Opel, kapsamlı elektrikliye geçiş hamlesiyle 2024 yılı itibarıyla her modelinin elektrikli bir versiyonunu, 2028 yılından itibaren ise Avrupa’da sadece elektrikli modellerini piyasaya sürme stratejisini hedef kitlesine yönelik pazarlama çalışmalarında da ön plana çıkartıyor. Bu kapsamda Opel Türkiye, “Dramayı Geç, Elektrikliye Geç” sloganıyla hazırladığı yeni imaj filminde  araçlarını herhangi bir sebeple değiştirmek isteyenlerin, elektrikli araca geçerken yaşadığı menzil ve şarj gibi kaygıları bir kenara bırakmaları gerektiğini esprili bir dille ele alıyor. İmaj filminde yüksek menzilli ve hızlı şarj olan Opel elektrikli araçlar “Opel’in Enerjisi Elektriklendi” sloganıyla  ön plana çıkıyor.

Prodüksiyonunu Kala Film’in üstlendiği filmin yönetmen koltuğunda Ali Atay ve Olgu Baran oturuyor. Kampanya, Harman ve JvM ortaklığıyla hazırlandı.

Künye:

Reklamveren: Opel

Reklamveren Yetkilileri: Ahmet İçöz, Nihal Demirçelik, Merve Uysal, Tuğçe Elenalı, Simanur Şahin

Reklam Ajansı: Harman Creative & Jung von Matt

Prodüksiyon Şirketi: Kala

Yönetmenler: Ali Atay, Olgu Baran

Medya Ajansı: Starcom

Dijital Ajans: Digitas

PR Ajansı: Canyaş İletişim

Diğer Haberler

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...

Zorunluluk için değil zor durumlar için: Kışın Kış Lastiği

Aniden bastıran kar, 7 derecenin altına düşen sıcaklıklar... Kış, tüm zorluklarıyla kapımızda! 1 Aralık 2024'te başlayacak Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması ise güvenli sürüşe büyük bir katkı...

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği:  Coach, Zorlu Yol Şartlarında Üstün Direnç Sağlıyor AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, yeni nesil otobüs lastikleri RH ve SH...