Opel, bir tür kahve çekirdeğinden esinlenerek isimlendirdiği Mokka modeline eşlik eden Türk Kahvesi fotoğraflarıyla, 1 Ekim Uluslararası Kahve Günükutlamasını global medya sitesinden tüm dünyaya duyurdu. Sudan sonra dünyanın en popüler içeceği olan kahvenin, uluslararası kutlamasında, Opel Mokka’ya bakır cezve ve Türk lokumu ile servis edilen Türk Kahvesi eşlik etti. İddialı tasarımı, elektrikli veya benzinli motorlar arasındaki seçim özgürlüğü ve yenilikçi teknolojileriyle Opel Mokka, tıpkı kahve gibi dünyanın dört bir yanında kullanıcıların gözdesi konumunda.
Opel, 1 Ekim Uluslararası Kahve Günü’nü, başarılı B-SUV modeli Mokka’ya eşlik eden Türk Kahvesi fotoğraflarıyla global medya sitesinden kutladı. İnternette yapılan hızlı bir arama ile, kahvenin sudan sonra dünyanın en popüler ikinci içeceği olduğu ortaya çıkıyor. Elbette aromatik içeceğin uzun yıllara dayanan popülaritesi artarak devam ediyor. Opel ise, ödüllü Opel Mokka ile bu günü kutlamak için kahveseverleremuhteşem bir yol arkadaşı sunuyor. Opel SUV ailesinin B segmentindeki üyesi; şu an kuzeyde Norveç’ten, güneyde Güney Afrika’ya, doğuda Yeni Zelanda’dan, batıda Kolombiya’ya kadar ve elbette Türkiye’nin de aralarında bulunduğu 50’den fazla ülkede başarılı satış rakamlarına ulaşıyor. Opel’in şık B-SUV modeli, emisyonsuz, yumuşak ve akıcı bir sürüş sunan elektrikli veya yüksek verimlilik seviyesine sahip benzinli motorlarla satışa sunuluyor. Bu da müşterilerin, tıpkı en sevdiği kahveyi seçtikleri gibi tercih etmeleri anlamına geliyor.