Opel Mokka, Kahve Günü’nü Türk Kahvesi İle Kutladı

®
Çok Okunanlar

ZF [pro]Service pazarda benzersiz bir çözüm

ZF Service; kamyon, treyler ve otobüs filolarının ‘Çalışma Sürelerini’ en üst seviyeye çıkarıyor... ZF Aftermarket, etkin ve yüksek kaliteli...

“Lezzetlerin enfesti” dedirten tatlar artık OPET’te

Akaryakıt istasyonlarını, müşterilerinin keyifle vakit geçirebileceği yaşam alanları haline dönüştürmeyi hedefleyen OPET, Ultramarket’lerine “Fasty” markasıyla sağlıklı içeceklerden soğuk sandviçlere...

Zorlu Enerji CEO’su Elif Yener

Zorlu Enerji, İsrail'deki enerji yatırımlarının satışını memnuniyetle karşıladı...  Zorlu Enerji, İsrail'de azınlık ortağı olduğu doğalgazlı santrallerinin satışını tamamlayarak; bölgesel elektrik...

BOM, Misano’daki Zorlu Mücadeleden İki Podyumla Döndü

Borusan Otomotiv Motorsport (BOM), GT4 Avrupa Serisi 2025 sezonunun dördüncü ayağını İtalya’nın Misano Pisti’nde başarıyla tamamladı. 19 – 20...

Dacia, Avrupa perakende pazarındaki güçlü yapının korudu

Dacia markası, 2025 yılı ilk yarısında dünya çapında 356.084 adet satış gerçekleştirerek, geçen yılın aynı parlaklıklarına göre %0,7 oranında...

Fiat Grande Panda 2025 Red Dot Tasarım Ödülü

FIAT'ın yeni küresel ürün gamının ilk modeli olan Grande Panda, 2025 Red Dot Ödülleri’nde özgün ve yenilikçi iç ve...

Credin ve Koçaslanlar’dan otomotivde stratejik finansman hamlesi

Petrol Ofisi Grubu'nun yüzde 100 iştiraki olan finansman şirketi Credin ile Koçaslanlar Holding arasında imzalanan yeni anlaşma kapsamında sıfır...

Opel, bir tür kahve çekirdeğinden esinlenerek isimlendirdiği Mokka modeline eşlik eden Türk Kahvesi fotoğraflarıyla, 1 Ekim Uluslararası Kahve Günükutlamasını global medya sitesinden tüm dünyaya duyurdu. Sudan sonra dünyanın en popüler içeceği olan kahvenin, uluslararası kutlamasında, Opel Mokka’ya bakır cezve ve Türk lokumu ile servis edilen Türk Kahvesi eşlik etti. İddialı tasarımı, elektrikli veya benzinli motorlar arasındaki seçim özgürlüğü ve yenilikçi teknolojileriyle Opel Mokka, tıpkı kahve gibi dünyanın dört bir yanında kullanıcıların gözdesi konumunda.

 Opel, 1 Ekim Uluslararası Kahve Günü’nü, başarılı B-SUV modeli Mokka’ya eşlik eden Türk Kahvesi fotoğraflarıyla global medya sitesinden kutladı. İnternette yapılan hızlı bir arama ile, kahvenin sudan sonra dünyanın en popüler ikinci içeceği olduğu ortaya çıkıyor. Elbette aromatik içeceğin uzun yıllara dayanan popülaritesi artarak devam ediyor. Opel ise, ödüllü Opel Mokka ile bu günü kutlamak için kahveseverleremuhteşem bir yol arkadaşı sunuyor. Opel SUV ailesinin B segmentindeki üyesi; şu an kuzeyde Norveç’ten, güneyde Güney Afrika’ya, doğuda Yeni Zelanda’dan, batıda Kolombiya’ya kadar ve elbette Türkiye’nin de aralarında bulunduğu 50’den fazla ülkede başarılı satış rakamlarına ulaşıyor. Opel’in şık B-SUV modeli, emisyonsuz, yumuşak ve akıcı bir sürüş sunan elektrikli veya yüksek verimlilik seviyesine sahip benzinli motorlarla satışa sunuluyor. Bu da müşterilerin, tıpkı en sevdiği kahveyi seçtikleri gibi tercih  etmeleri anlamına geliyor.

Diğer Haberler

PETRONAS Madeni Yağlar Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı

PETRONAS Madeni Yağlar, Karayolu Taşımacılığının Değişen İhtiyaçlarına Yanıt Veren Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı PETRONAS Madeni Yağlar (PLI), bugün ticari araçlara yönelik ana ürün serisi olan...

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği! Yerli Scudo Ailesi Yeni Combi Versiyonuyla Genişledi! FIAT’ın geniş ürün gamındaki ticari araçları temsil eden FIAT Professional,yeni seçeneklerle...

Zorlu Enerji CEO’su Elif Yener

Zorlu Enerji, İsrail'deki enerji yatırımlarının satışını memnuniyetle karşıladı...  Zorlu Enerji, İsrail'de azınlık ortağı olduğu doğalgazlı santrallerinin satışını tamamlayarak; bölgesel elektrik üretim ve satışına ilişkin bütün...

Alpine, A290 modeliyle hızlandırdı

Alpine markası, 2025'in ilk yarısında 5.015 adetlik tescil ile %85'lik büyüme kaydetti. Bu artışta en büyük katkıyı, 3.699 adetlik satışa ulaşan A290 modeli sağladı....

Dacia, Avrupa perakende pazarındaki güçlü yapının korudu

Dacia markası, 2025 yılı ilk yarısında dünya çapında 356.084 adet satış gerçekleştirerek, geçen yılın aynı parlaklıklarına göre %0,7 oranında sınırlı bir düşüş yaşadı. Bu...

Renault markası globalde büyüdü, Avrupa’da ikinciliğe yükseldi

Renault Grubu, 2025'in ilk yarısında da ticari stratejisini hacimden çok değer yaratmaya odaklanarak sürdürdü. Grup, en kârlı kanal olan perakende satışlara parlaklık kazandırarak, bu...

BOM, Misano’daki Zorlu Mücadeleden İki Podyumla Döndü

Borusan Otomotiv Motorsport (BOM), GT4 Avrupa Serisi 2025 sezonunun dördüncü ayağını İtalya’nın Misano Pisti’nde başarıyla tamamladı. 19 – 20 Temmuz tarihlerinde gerçekleşen yarış hafta...