OMODA, Dünya Gençliğinin SUV’da Yeni Modası Oldu

®
Çok Okunanlar

Tesla, Hindistan’daki ilk showroom’unu Mumbai’de açtı

Elektrik, ülkedeki araç satışlarının sadece %2'sini karşılıyor...Tesla ilk mağazasını Ülkenin finans başkenti Mumbai'deki Hint showroom'u, Kurla alışveriş merkezinin içinde,...

Petlas Rally Gravel lastikleri ile start aldı

Petlas'ın Rally Gravel lastikleri, toprak ralli etaplarında gösterdiği üstün performansla sporseverlerin ve yarışçıların dikkatine dikkat çekiyor. Yüksek yürüyüş, yönsüz yapı...

Faruk Ertuğ: “Kapadokya, ralli için eşsiz bir sahneydi”

Başkent Otomobil Sporları Kulübü tarafından bu yıl ilk kez düzenlenen Kapadokya Rallisi, doğa ile tarihin eşsiz buluşma noktası olan...

Elektrikli araç satışları 9,1 milyon

Bu yılın ilk yarısında ise dünya çapında 9,1 milyon elektrikli araç satıldı. Bu satışlar, 2024'ün aynı dönemine göre yüzde...

DS 70. Yıldönümünü özel bir etkinlikle kutladı

DS Automobiles, DS'in 70. Yıldönümünü özel bir etkinlikle görkemli bir şekilde kutladı. Etkinlikte "DS, a work of art for...

Grabber X3 çamur kaya ve zeminlerde üstün performans

General Grabber X3'ün olağanüstü insanlara deneyimleme fırsatı sunacak. Tüm off-road araçlarında Grabber X3 kullanılacak ve cinsi kayalık, çamurlu ve...

Test Sürüşü: Mini Cooper S 2.0lt 204 beygir

Mini Cooper S, daha keskin ve sert ama göstermiyor... Mini Cooper, her zaman kendine özüne, geçmişine sadık kalarak değişir ve...

OMODA Üretim Kalitesi ve Teknolojisiyle Avrupalı Kullanıcıların da Güvenini Kazandı!

Çinli SUV markası OMODA, sektördeki yükselişini hızla sürdürüyor. Yenilikçi tarzı ve ilerici teknolojisiyle küresel boyutta gençlerin büyük beğenisini kazanan OMODA, şimdiden 220 bin adedin üzerinde ihracat hacmine ulaştı ve dünya genelinde en hızlı büyüyen, kişiselleştirilmiş crossover SUV markası haline geldi. Bugüne kadar 40’tan fazla ülke ve bölgede kendini kabul ettirmeyi başaran OMODA, Avrupa pazarının talep ettiği ve Avrupa otomotiv endüstrisi tarafından uzun yıllardır devam ettirilen yüksek araç kalitesi ve güvenliği beklentilerini de kısa sürede karşılamayı başardı. Üretimde, küresel bir sistem tarafından desteklenen OMODA, hassas küresel fabrika kurulumlarıyla teknoloji ihracatını ve yerel üretimi geliştiriyor.

Çinli otomotiv devi Chery’nin çevreyi korumayı odak noktasına alan SUV markası OMODA, kısa sürede çok büyük başarılara imza atmaya devam ediyor. SUV pazarında son dönemin modasına yön veren yıldız markası OMODA, sektördeki yükselişini sürdürüyor. Yenilikçi tarzı ve ilerici teknolojisiyle küresel boyutta gençlerin büyük beğenisini kazanan OMODA, şimdiden 220 bin adedin üzerinde ihracat hacmine ulaştı ve dünya genelinde en hızlı büyüyen kişiselleştirilmiş crossover SUV markası haline geldi.

Küresel kalite hedefiyle 5 yıldızlı üretim!

Bugüne kadar 40’tan fazla ülke ve bölgede kendini kabul ettirmeyi başaran OMODA, tamamen elektrikli ilk modeli OMODA E5 ile, şubat ayında İspanya pazarına resmen giriş yaptı. Ayrıca OMODA nisan ayında İspanya Cumhurbaşkanı Sánchez’in katılımıyla Avrupa’daki ilk fabrikasını kurdu. Öte yandan OMODA, nisan ayı sonunda düzenlenen Küresel İş Konferansı’nda, İspanya ile başlayan ve İtalya, Polonya ve Macaristan gibi kilit pazarlara doğru hızla genişlemeyi planlayan “Avrupa Stratejisi” adı altında önemli bir deklarasyonu da duyurdu. OMODA, Avrupa pazarının talep ettiği ve Avrupa otomotiv endüstrisi tarafından uzun yıllardır devam ettirilen yüksek araç kalitesi ve güvenliği beklentilerini de kısa sürede karşılamayı başardı. Otomotiv endüstrisinde kalite, rekabet gücünün temel bileşenini oluşturuyor. Sadece kaliteli bir kontrol sistemi ve mükemmel işçiliğe sahip bir marka gerçekten iyi araçlar üretebiliyor. Bu kapsamda OMODA, kuruluşundan bu yana her zaman “küresel vizyon, küresel araştırma ve geliştirme, küresel üretim” standardına bağlı kalarak “küresel kalite” için kendisine yüksek talepler belirledi. Ürün geliştirme aşamasında en iyi uluslararası markalarla kendini kıyaslayan OMODA, küresel düzenlemelere uyuyor ve diğerlerinin yanı sıra Avrupa, Orta ve Güney Amerika ve Güneydoğu Asya standartlarını dikkate alıyor.

Koşullara uygun hareket prensibi!

Küresel kullanıcıların gerçek ihtiyaçlarını kapsamlı bir şekilde araştıran OMODA, farklı pazarların araç ihtiyaçlarını ele almaya odaklanıyor ve kaliteli ürünler yaratmanın temelini oluşturmak üzere farklı konumlarda “koşullara uygun hareket etme” prensibiyle uyarlamalı geliştirmeler yapıyor. Üretimde, küresel bir sistem tarafından desteklenen OMODA, hassas küresel fabrika kurulumlarıyla teknoloji ihracatını ve yerel üretimi geliştiriyor. Rafine bir kalite değerlendirme sistemi hedefleyen marka; her biri özenli kalite yaklaşımını yansıtan malzeme, işçilik, akıllı çözümler ve sürüş deneyimi gibi farklı boyutlara odaklanıyor. OMODA, ürünler pazara sunulduktan sonra, kullanıcı geri bildirimlerine dayanarak ürün performansını ayarlamaya ve güncellemeye devam ediyor. Bu kapsamda marka OMODA C5 ve OMODA E5 gibi modelleri tanıttı. Ayrıca, OMODA S5 ile “2023 JD Power Çin Yeni Araç Kalite Araştırmasında SM (IQS)” OMODA’nın uluslararası kalitesini bir kez daha vurgulayarak kompakt otomobil segmentinde en üst sırada yer aldı.

Diğer Haberler

Test Sürüşü: Mini Cooper S 2.0lt 204 beygir

Mini Cooper S, daha keskin ve sert ama göstermiyor... Mini Cooper, her zaman kendine özüne, geçmişine sadık kalarak değişir ve en yeni nesil, yenilenmiş bir...

Yeni Renault Austral Türkiye’de Satışa Sunuldu

Renault’nun C segmentindeki başarılı temsilcisi Yeni Renault Austral, yeni yüzü ve geliştirilen donanımıyla 2.190.000 TL’den başlayan fiyatlarla Türkiye’de satışa sunuldu. Yepyeni tasarım çizgilerine kavuşan...

Gücün ve Konforun Yeni Adı BMW X3 20

Borusan Otomotiv'in Türkiye distribütörlüğünü üstlendiği BMW, Türkiye'ye özel motor ve donanım özellikleriyle geliştirilen Yeni BMW X3 20 modeliyle konfor, günlük kullanım ve BMW'nin karakteristik...

Faruk Ertuğ: “Kapadokya, ralli için eşsiz bir sahneydi”

Başkent Otomobil Sporları Kulübü tarafından bu yıl ilk kez düzenlenen Kapadokya Rallisi, doğa ile tarihin eşsiz buluşma noktası olan peri bacalarının eteklerinde gerçekleştirildi. 40...

Renault Group, 2025 ilk yarı ön finansal rakamlarını açıkladı

Renault Group, 2025 yılının ilk yarısında pazardaki daralmaya rağmen gelirlerini artırmayı başardı. Grup, 27,6 milyar avroluk ciroya ve %6 işletme marjına ulaşırken, değer odaklı...

Test Sürüşü: Bmw X3 xDrive 20d M Sport Pro

Sürüşü geliştirmek için tasarlanmış özgün tasarım ve teknoloji Bmw X3 xDrive 20d M Sport Pro bir şekilde yenilendi ve ürün yelpazesi, pazarımızda takdir edilmeye devam...

Meloni, Avusturya ile otomotiv sektöründe çalışmaya kararlı

Otomotiv sektörünün geleceğine ilişkin belge imzalandı.  İtalya Başbakanı Giorgia Meloni, Avusturya Şansölyesi Christian Stocker ile Palazzo Chigi'de otomotiv sektörü "Endüstrinin Geleceği" sözleşmesini Avusturya ile imzaladığını...