NISSAN ve Europcar’ın İş birliği…

®
Çok Okunanlar

Mitsubishi Motors’un Eclipse Cross modeli 5 yıldızlı güvenlik notuna layık görüldü

Mitsubishi Eclipse Cross , Euro NCAP testlerinde yetişkin korumasında yüzde 97, yaya korumasında ise yüzde 80 oranında elde ettiği başarılı performansı...

100 defaya kadar kullanılabilir maske üretecek

Michelin, Avrupa’daki 10 üretim tesisinde maske ve siperlik üretimine başladı... Dünyanın en büyük lastik üreticisi Michelin, tüm dünyayı etkisi altına...

Anadolu Isuzu Avrupa lojistik merkezini Stuttgart’ta açtı

Anadolu Isuzu, yurtdışı pazarlardaki satış sonrası hizmet kalitesini ve müşteri memnuniyetini mükemmele taşıma hedefi doğrultusunda, Avrupa lojistik merkezini Almanya’nın...

Avrupa’nın kısa dönem kiralama sektöründeki en büyük markası olan Europcar ile SUV segmentinin Türkiye’deki lideri NISSAN, müşteri memnuniyeti ve deneyimini yükseltmek amacı ile ürün tedariği konusunda stratejik bir iş birliğine imza attı.

Anlaşma kapsamında ilk iki parti teslimat Mart ve Haziran aylarında ayrı ayrı gerçekleşirken, NISSAN ve Europcar’ın, güncel pazar şartlarına rağmen bu birlikteliğin iki markaya da önemli bir katkı sağlayacağına dair inancı tam.

Zorlu ve daralan kiralama sektöründe “sürdürülebilir büyüme” stratejisine tam gaz devam eden Japon otomobil devi NISSAN, operasyonel kiralama sektörünün dışında, müşterilerinin daha kısa vadeli ihtiyaçlarını karşılayabilmek amacıyla kısa dönem kiralama sektöründe de dikey büyüme metodu ile yeni hedeflere yöneliyor. Bireysel, kurumsal ve iç-dış turizm müşterilerinin ihtiyaçlarını karşılamak üzere ayrı ayrı müşteri grupları ile kısa ve uzun vadeli kiralama sektöründe rekabetçi ürün sunmaya devam eden NISSAN ile bu konuda 2019 yılında Avrupa’nın en büyük kiralama şirketi olan Europcar güçlerini birleştirdi.

 

NISSAN’ın rekabetçi ürün gamı ile Europcar’ın 70 yılı aşkın tecrübesini ve operasyonel gücünü bir araya getiren iş birliği, araç kullanıcılarına alternatif çözümler üreterek sektöre yenilikçi bir yaklaşım getiriyor. Europcar Türkiye, gelenekselin dışına çıkan yaratıcı teknoloji çözümleri ile vermiş olduğu hızlı ve güvenilir teknolojik hizmetler sayesinde müşterileri ile talep ettikleri araçları en hızlı ve pratik şekilde bir araya getiren kiralama markası olarak öne çıkıyor.

NISSAN Türkiye’nin yeni Genel Müdürü Emre Doğueri; yaptıkları iş birliğini hem perakende müşteri kanalında hem de potansiyel kiralama müşterileri için çok önemli bir tanıtım fırsatı olarak gördüklerini ifade ederken, “NISSAN olarak marka iş birlikleri ile yenilikçi girişimlere yatırım yaparak, özellikle kullanıcıların mobilite gereksinimlerini karşılama hedefi doğrultusunda markamızı her gün ileriye taşımak istiyoruz” dedi. Türkiye’de pazarın daralmasına rağmen hedeflerine ulaşmak konusundaki iradelerinin hiç değişmeyeceğini vurgulayan Doğueri, özellikle filo müşterilerinin operasyonel maliyetlerini düşürecek yeni projeleri pazara sunacaklarını ve bu müşteri segmentlerinde de NISSAN’ı daha çok tercih edilen marka haline getireceklerini belirtti.

Birincil hedeflerinin müşterilerinin hayatlarını kolaylaştırmak olduğunu aktaran Doğueri, “NISSAN markasının yanına, kaliteli hizmet anlayışıyla sektörde fark yaratan Europcar’ın gücünü katarak, ülkenin dört bir yanındaki KOBİ ve kurumsal müşterilerimize ulaşıp, bu alandaki etkinliğimizi artırmayı istiyoruz.” diye ekledi.

Filoya 1.000 NISSAN takviyesi

Europcar Türkiye Genel Müdürü ve ASF Otomotiv Yönetim Kurulu Üyesi Fırat Fidan, dört ay önce başlayan bu iş birliği ve yatırım kararı için pazarın ve ekonominin tüm koşullarının tek tek simülasyonunu yaparak karar aldıklarını vurgularken, NISSAN’ın perakende müşterileri tarafından çok beğenilen ve ikinci el pazarında da değer kaybı en az olan markalardan biri olmasının büyük etkisi olduğunu belirtti. Toplamda bin NISSAN araç alımını kapsayan iş birliğini hem 2019 sonuna kadar hem de uzun vadede geliştirmek istediklerini söyleyen Fidan, NISSAN’ın kendilerine sağladığı satın alma koşullarının ve yüksek yatırım geri dönüşünün bu kararlarında etkili olduğunun altını çizdi. Fidan, NISSAN’ın yeni araç satışlarında dikkatle uyguladığı stratejilerinin, markanın ikinci el piyasasında da yatırımcısına kazandıran marka konumunu sürdürmesinin de belirleyici olduğunu dile getirerek, yeni bir markayı araç parklarına dahil etmekten duydukları memnuniyeti müşterileri nezdinde de ölçerek yatırımlarını daha da büyütme kararı verebileceklerini kaydetti.

Europcar’ın Türkiye’de 75 farklı noktada hem yerli hem de yabancı misafirlerine hizmet sunduğu ifade eden Fidan, 2019 yıl sonunu her şeye rağmen yine büyüme ile kapatacaklarını, 2020 yılına ise umutla baktıklarını belirtti.

Diğer Haberler

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...

Zorunluluk için değil zor durumlar için: Kışın Kış Lastiği

Aniden bastıran kar, 7 derecenin altına düşen sıcaklıklar... Kış, tüm zorluklarıyla kapımızda! 1 Aralık 2024'te başlayacak Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması ise güvenli sürüşe büyük bir katkı...

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği:  Coach, Zorlu Yol Şartlarında Üstün Direnç Sağlıyor AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, yeni nesil otobüs lastikleri RH ve SH...