NISSAN ve Europcar’ın İş birliği…

®
Çok Okunanlar

Dacia, Avrupa perakende pazarındaki güçlü yapının korudu

Dacia markası, 2025 yılı ilk yarısında dünya çapında 356.084 adet satış gerçekleştirerek, geçen yılın aynı parlaklıklarına göre %0,7 oranında...

Stellantis Pro One’ın Yeni Aracı Cargo Box, Van ve Hobi

Stellantis Pro One İtalya’daki Atessa Fabrikası’nda Cargo Box BEV Üretimine Başladı!  Stellantis Pro One’ın Yeni Aracı Cargo Box, Van...

Çarpışantürk kazanmaya devam ediyor…

Giresun Offroad Yarışı, Bulancak'ta Yapıldı 2025 PETLAS Türkiye Offroad Şampiyonası'nın 3. ayağı, Giresun Offroad Spor Kulübü tarafından Giresun Valiliği, Bulancak...

Otokar’dan Yaza Özel “Servis Kampanyası”

Türkiye'nin otomotiv üreticisi Otokar, otobüs ve kamyon sahipleri için özel olarak "Otokar Servis Kampanyası"nı başlatıyor. 17 Temmuz-16 Ağustos tarihleri...

Credin ve Koçaslanlar’dan otomotivde stratejik finansman hamlesi

Petrol Ofisi Grubu'nun yüzde 100 iştiraki olan finansman şirketi Credin ile Koçaslanlar Holding arasında imzalanan yeni anlaşma kapsamında sıfır...

Hot Wheels™ Legends Turu İlk Kez Türkiye’de

Otomobil tutkunlarının kendi özel üretim araçlarını sergileyerek 1:64 değişiklikle bir Hot Wheels die-cast modeline dönüştürme imkanı yakalayacağı global etkinlik,...

Fiat Grande Panda 2025 Red Dot Tasarım Ödülü

FIAT'ın yeni küresel ürün gamının ilk modeli olan Grande Panda, 2025 Red Dot Ödülleri’nde özgün ve yenilikçi iç ve...

Avrupa’nın kısa dönem kiralama sektöründeki en büyük markası olan Europcar ile SUV segmentinin Türkiye’deki lideri NISSAN, müşteri memnuniyeti ve deneyimini yükseltmek amacı ile ürün tedariği konusunda stratejik bir iş birliğine imza attı.

Anlaşma kapsamında ilk iki parti teslimat Mart ve Haziran aylarında ayrı ayrı gerçekleşirken, NISSAN ve Europcar’ın, güncel pazar şartlarına rağmen bu birlikteliğin iki markaya da önemli bir katkı sağlayacağına dair inancı tam.

Zorlu ve daralan kiralama sektöründe “sürdürülebilir büyüme” stratejisine tam gaz devam eden Japon otomobil devi NISSAN, operasyonel kiralama sektörünün dışında, müşterilerinin daha kısa vadeli ihtiyaçlarını karşılayabilmek amacıyla kısa dönem kiralama sektöründe de dikey büyüme metodu ile yeni hedeflere yöneliyor. Bireysel, kurumsal ve iç-dış turizm müşterilerinin ihtiyaçlarını karşılamak üzere ayrı ayrı müşteri grupları ile kısa ve uzun vadeli kiralama sektöründe rekabetçi ürün sunmaya devam eden NISSAN ile bu konuda 2019 yılında Avrupa’nın en büyük kiralama şirketi olan Europcar güçlerini birleştirdi.

 

NISSAN’ın rekabetçi ürün gamı ile Europcar’ın 70 yılı aşkın tecrübesini ve operasyonel gücünü bir araya getiren iş birliği, araç kullanıcılarına alternatif çözümler üreterek sektöre yenilikçi bir yaklaşım getiriyor. Europcar Türkiye, gelenekselin dışına çıkan yaratıcı teknoloji çözümleri ile vermiş olduğu hızlı ve güvenilir teknolojik hizmetler sayesinde müşterileri ile talep ettikleri araçları en hızlı ve pratik şekilde bir araya getiren kiralama markası olarak öne çıkıyor.

NISSAN Türkiye’nin yeni Genel Müdürü Emre Doğueri; yaptıkları iş birliğini hem perakende müşteri kanalında hem de potansiyel kiralama müşterileri için çok önemli bir tanıtım fırsatı olarak gördüklerini ifade ederken, “NISSAN olarak marka iş birlikleri ile yenilikçi girişimlere yatırım yaparak, özellikle kullanıcıların mobilite gereksinimlerini karşılama hedefi doğrultusunda markamızı her gün ileriye taşımak istiyoruz” dedi. Türkiye’de pazarın daralmasına rağmen hedeflerine ulaşmak konusundaki iradelerinin hiç değişmeyeceğini vurgulayan Doğueri, özellikle filo müşterilerinin operasyonel maliyetlerini düşürecek yeni projeleri pazara sunacaklarını ve bu müşteri segmentlerinde de NISSAN’ı daha çok tercih edilen marka haline getireceklerini belirtti.

Birincil hedeflerinin müşterilerinin hayatlarını kolaylaştırmak olduğunu aktaran Doğueri, “NISSAN markasının yanına, kaliteli hizmet anlayışıyla sektörde fark yaratan Europcar’ın gücünü katarak, ülkenin dört bir yanındaki KOBİ ve kurumsal müşterilerimize ulaşıp, bu alandaki etkinliğimizi artırmayı istiyoruz.” diye ekledi.

Filoya 1.000 NISSAN takviyesi

Europcar Türkiye Genel Müdürü ve ASF Otomotiv Yönetim Kurulu Üyesi Fırat Fidan, dört ay önce başlayan bu iş birliği ve yatırım kararı için pazarın ve ekonominin tüm koşullarının tek tek simülasyonunu yaparak karar aldıklarını vurgularken, NISSAN’ın perakende müşterileri tarafından çok beğenilen ve ikinci el pazarında da değer kaybı en az olan markalardan biri olmasının büyük etkisi olduğunu belirtti. Toplamda bin NISSAN araç alımını kapsayan iş birliğini hem 2019 sonuna kadar hem de uzun vadede geliştirmek istediklerini söyleyen Fidan, NISSAN’ın kendilerine sağladığı satın alma koşullarının ve yüksek yatırım geri dönüşünün bu kararlarında etkili olduğunun altını çizdi. Fidan, NISSAN’ın yeni araç satışlarında dikkatle uyguladığı stratejilerinin, markanın ikinci el piyasasında da yatırımcısına kazandıran marka konumunu sürdürmesinin de belirleyici olduğunu dile getirerek, yeni bir markayı araç parklarına dahil etmekten duydukları memnuniyeti müşterileri nezdinde de ölçerek yatırımlarını daha da büyütme kararı verebileceklerini kaydetti.

Europcar’ın Türkiye’de 75 farklı noktada hem yerli hem de yabancı misafirlerine hizmet sunduğu ifade eden Fidan, 2019 yıl sonunu her şeye rağmen yine büyüme ile kapatacaklarını, 2020 yılına ise umutla baktıklarını belirtti.

Diğer Haberler

PETRONAS Madeni Yağlar Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı

PETRONAS Madeni Yağlar, Karayolu Taşımacılığının Değişen İhtiyaçlarına Yanıt Veren Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı PETRONAS Madeni Yağlar (PLI), bugün ticari araçlara yönelik ana ürün serisi olan...

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği! Yerli Scudo Ailesi Yeni Combi Versiyonuyla Genişledi! FIAT’ın geniş ürün gamındaki ticari araçları temsil eden FIAT Professional,yeni seçeneklerle...

Zorlu Enerji CEO’su Elif Yener

Zorlu Enerji, İsrail'deki enerji yatırımlarının satışını memnuniyetle karşıladı...  Zorlu Enerji, İsrail'de azınlık ortağı olduğu doğalgazlı santrallerinin satışını tamamlayarak; bölgesel elektrik üretim ve satışına ilişkin bütün...

Alpine, A290 modeliyle hızlandırdı

Alpine markası, 2025'in ilk yarısında 5.015 adetlik tescil ile %85'lik büyüme kaydetti. Bu artışta en büyük katkıyı, 3.699 adetlik satışa ulaşan A290 modeli sağladı....

Dacia, Avrupa perakende pazarındaki güçlü yapının korudu

Dacia markası, 2025 yılı ilk yarısında dünya çapında 356.084 adet satış gerçekleştirerek, geçen yılın aynı parlaklıklarına göre %0,7 oranında sınırlı bir düşüş yaşadı. Bu...

Renault markası globalde büyüdü, Avrupa’da ikinciliğe yükseldi

Renault Grubu, 2025'in ilk yarısında da ticari stratejisini hacimden çok değer yaratmaya odaklanarak sürdürdü. Grup, en kârlı kanal olan perakende satışlara parlaklık kazandırarak, bu...

BOM, Misano’daki Zorlu Mücadeleden İki Podyumla Döndü

Borusan Otomotiv Motorsport (BOM), GT4 Avrupa Serisi 2025 sezonunun dördüncü ayağını İtalya’nın Misano Pisti’nde başarıyla tamamladı. 19 – 20 Temmuz tarihlerinde gerçekleşen yarış hafta...