Nissan Türkiye’den “Hijyen Sertifikasyonu”

®
Çok Okunanlar

Hyundai’den Pekin Otomobil Fuarı’nda Performans

Hyundai Motor Company, yüksek performanslı ilk elektrikli modeli IONIQ 5 N, Yeni SANTA FE ve Yeni TUCSON'u 2024 Pekin...

Hollanda’da “2024 Yılının Elektrikli Aracı” Seçildi

Alman otomotiv üreticisi Opel’in dünya çapında en çok tercih edilen modeli Corsa’nın yüzde yüz elektrikli versiyonu Corsa Elektrik kazandığı...

Opel’in SUV’daki amiral gemisi Grandland

Alman otomobil üreticisi Opel’in SUV’daki amiral gemisi Grandland yeni nesliyle tanıtıldı. Stil sahibi, dinamik, geniş ve çok yönlü yeni...

Nissan Türkiye, koronavirüs (COVID-19) salgını sürecinde, müşterilerinin ve bayi çalışanlarının sağlıklarını korumak amacıyla, bayi ve servislerine yönelik hijyen sertifikasyon programı başlattı.

“Hijyen Denetimi” adıyla Bureau Veritas ile gerçekleştirilecek program ile Nissan bayileri ve servislerinin belirlenen kriterlerde hijyen standartlarına uyumu kontrol edilecek ve denetimi geçen bayi ve servislerine sertifika verilecek.

Nissan Türkiye, koronavirüs (COVID-19) salgını sürecinde bayi ve servislerinde sunulan hizmetlerin sağlıklı koşullarda ve bulaş riskine karşı gerekli tedbirlerin maksimum düzeyde alındığı bir çalışma ortamını oluşturmak amacıyla Nissan bayi ve servislerinde hijyen denetimlerine başladı. Farklı sektörlere yönelik olarak test, denetim ve belgelendirme konusunda uzman kuruluşlardan Bureau Veritas ile iş birliğine giden Nissan Türkiye, belirlenen hijyen standartları doğrultusunda bayi ve servislerini denetleyerek, denetimi geçenlere “Hijyen Denetimi” Sertifikası verecek.

Hijyen denetimi kapsamında Nissan bayi ve servislerinin; karşılamadan bekleme alanına, test sürüşünden araç teslimine kadar her aşama için uyması gereken standartları belirleyen Nissan Türkiye, Bureau Veritas ile birlikte tüm detayları tek tek kontrol ediyor. Nissan Türkiye, toplamda 113 kriteri karşılayan Nissan bayi ve servislerine verilecek “Hijyen Denetimi” sertifikası ile müşterilerine sağlıklı ve güvenilir hizmet vermeyi hedeflenmektedir.

Salgının başlangıcından itibaren Nissan müşterilerinin ve bayi, servis çalışanlarının sağlıklarını korumak amacıyla pek çok tedbiri hayata geçirdiklerini belirten Nissan Türkiye, Kuzey Afrika ve BDT Genel Müdürü Emre Doğueri, “Pandeminin bugün geldiği nokta ile hayatımıza giren “Kontrollü Sosyal Hayat” gereksinimleri kapsamında yeni iş yapış anlayışı ile müşterilerimizle en etkili iletişimi kurarak en sağlıklı ortamı sunmayı hedefliyoruz. Bu amaçla tüm bayilerimize olumlu katkısının olacağını düşündüğümüz “Hijyen Denetimi” adı altında bir sertifikasyon alınması için alanında dünya çapında uzman kuruluşlardan Bureau Veritas ile iş birliği yaptık. Denetimleri başarıyla geçen Nissan bayi ve servislerine “Hijyen Denetimi” sertifikası vereceğiz. Denetimlere periyodik şekilde devam edeceğiz

Son Haberler

Volvo Car Turkey’de Pazarlama Direktörlüğü’ne Yeni Atama

Kurulduğundan bu yana teknolojisini geliştirirken her zaman insanı odağına alan İsveçli otomobil üreticisi Volvo Cars’ın Türkiye operasyonunda üst düzey...

Diğer Haberler