Nissan Türkiye’den “Hijyen Sertifikasyonu”

®
Çok Okunanlar

Otokar’dan Yaza Özel “Servis Kampanyası”

Türkiye'nin otomotiv üreticisi Otokar, otobüs ve kamyon sahipleri için özel olarak "Otokar Servis Kampanyası"nı başlatıyor. 17 Temmuz-16 Ağustos tarihleri...

Credin ve Koçaslanlar’dan otomotivde stratejik finansman hamlesi

Petrol Ofisi Grubu'nun yüzde 100 iştiraki olan finansman şirketi Credin ile Koçaslanlar Holding arasında imzalanan yeni anlaşma kapsamında sıfır...

Türkiye’deki İlk Kapsamlı Raporunu TOKKDER Yayımladı

Günlük Kiralama Sektörünün Türkiye’deki İlk Kapsamlı Raporunu TOKKDER Yayımladı! Tüm Oto Kiralama ve Mobilite Kuruluşları Derneği (TOKKDER), günlük araç kiralama...

Test Sürüşü: Bmw X3 xDrive 20d M Sport Pro

Sürüşü geliştirmek için tasarlanmış özgün tasarım ve teknoloji Bmw X3 xDrive 20d M Sport Pro bir şekilde yenilendi ve ürün...

Test Sürüşü: Mini Cooper S 2.0lt 204 beygir

Mini Cooper S, daha keskin ve sert ama göstermiyor... Mini Cooper, her zaman kendine özüne, geçmişine sadık kalarak değişir ve...

Fiat Grande Panda 2025 Red Dot Tasarım Ödülü

FIAT'ın yeni küresel ürün gamının ilk modeli olan Grande Panda, 2025 Red Dot Ödülleri’nde özgün ve yenilikçi iç ve...

Çarpışantürk kazanmaya devam ediyor…

Giresun Offroad Yarışı, Bulancak'ta Yapıldı 2025 PETLAS Türkiye Offroad Şampiyonası'nın 3. ayağı, Giresun Offroad Spor Kulübü tarafından Giresun Valiliği, Bulancak...

Nissan Türkiye, koronavirüs (COVID-19) salgını sürecinde, müşterilerinin ve bayi çalışanlarının sağlıklarını korumak amacıyla, bayi ve servislerine yönelik hijyen sertifikasyon programı başlattı.

“Hijyen Denetimi” adıyla Bureau Veritas ile gerçekleştirilecek program ile Nissan bayileri ve servislerinin belirlenen kriterlerde hijyen standartlarına uyumu kontrol edilecek ve denetimi geçen bayi ve servislerine sertifika verilecek.

Nissan Türkiye, koronavirüs (COVID-19) salgını sürecinde bayi ve servislerinde sunulan hizmetlerin sağlıklı koşullarda ve bulaş riskine karşı gerekli tedbirlerin maksimum düzeyde alındığı bir çalışma ortamını oluşturmak amacıyla Nissan bayi ve servislerinde hijyen denetimlerine başladı. Farklı sektörlere yönelik olarak test, denetim ve belgelendirme konusunda uzman kuruluşlardan Bureau Veritas ile iş birliğine giden Nissan Türkiye, belirlenen hijyen standartları doğrultusunda bayi ve servislerini denetleyerek, denetimi geçenlere “Hijyen Denetimi” Sertifikası verecek.

Hijyen denetimi kapsamında Nissan bayi ve servislerinin; karşılamadan bekleme alanına, test sürüşünden araç teslimine kadar her aşama için uyması gereken standartları belirleyen Nissan Türkiye, Bureau Veritas ile birlikte tüm detayları tek tek kontrol ediyor. Nissan Türkiye, toplamda 113 kriteri karşılayan Nissan bayi ve servislerine verilecek “Hijyen Denetimi” sertifikası ile müşterilerine sağlıklı ve güvenilir hizmet vermeyi hedeflenmektedir.

Salgının başlangıcından itibaren Nissan müşterilerinin ve bayi, servis çalışanlarının sağlıklarını korumak amacıyla pek çok tedbiri hayata geçirdiklerini belirten Nissan Türkiye, Kuzey Afrika ve BDT Genel Müdürü Emre Doğueri, “Pandeminin bugün geldiği nokta ile hayatımıza giren “Kontrollü Sosyal Hayat” gereksinimleri kapsamında yeni iş yapış anlayışı ile müşterilerimizle en etkili iletişimi kurarak en sağlıklı ortamı sunmayı hedefliyoruz. Bu amaçla tüm bayilerimize olumlu katkısının olacağını düşündüğümüz “Hijyen Denetimi” adı altında bir sertifikasyon alınması için alanında dünya çapında uzman kuruluşlardan Bureau Veritas ile iş birliği yaptık. Denetimleri başarıyla geçen Nissan bayi ve servislerine “Hijyen Denetimi” sertifikası vereceğiz. Denetimlere periyodik şekilde devam edeceğiz

Diğer Haberler

Hot Wheels™ Legends Turu İlk Kez Türkiye’de

Otomobil tutkunlarının kendi özel üretim araçlarını sergileyerek 1:64 değişiklikle bir Hot Wheels die-cast modeline dönüştürme imkanı yakalayacağı global etkinlik, bu yıl rotasına ilk kez...

Range Rover, Defender, Discovery ve Jaguar Rüzgarı

Dünyanın en prestijli otomobil etkinliklerinden Goodwood Festival of Speed, 10 – 13 Temmuz 2025 tarihleri arasında hız, tasarım ve mühendislik tutkunlarını İngiltere'de buluşturdu. Otomotiv...

Otokar’dan Yaza Özel “Servis Kampanyası”

Türkiye'nin otomotiv üreticisi Otokar, otobüs ve kamyon sahipleri için özel olarak "Otokar Servis Kampanyası"nı başlatıyor. 17 Temmuz-16 Ağustos tarihleri arasında düzenlenen kampanyalar kapsamında, Otokar...

Sürdürülebilirlik Kategorisinde Continental Çok Sayıda Ödülün Sahibi

Continental dördüncü kez “Yılın Lastik Üreticisi” ödülüne layık görüldü.  Her iki kategoride de kıyasıya rekabet yaşanan değerlendirmede, ABD, İtalya ve Fransa’dan rakiplerini geride bırakan Continental,...

Çarpışantürk kazanmaya devam ediyor…

Giresun Offroad Yarışı, Bulancak'ta Yapıldı 2025 PETLAS Türkiye Offroad Şampiyonası'nın 3. ayağı, Giresun Offroad Spor Kulübü tarafından Giresun Valiliği, Bulancak Belediyesi, Spor Toto, ICRYPEX, Petlas...

Stellantis Pro One’ın Yeni Aracı Cargo Box, Van ve Hobi

Stellantis Pro One İtalya’daki Atessa Fabrikası’nda Cargo Box BEV Üretimine Başladı!  Stellantis Pro One’ın Yeni Aracı Cargo Box, Van ve Hobi Versiyonuyla Banttan İnmeye...

Eurorepar Car Service’in Avrupa’daki En Büyük 6’ncı Pazar

Çok Markalı Bakım Sektörünün Yaygın Şirketi, Eurorepar Car Service, 2025’te 75 Şehirde 300’den Fazla Servis Noktasına Ulaşacak! Eurorepar Car Service 4 Yılda Cirosunu 6...