Nissan Türkiye’den “Hijyen Sertifikasyonu”

®
Çok Okunanlar

KIAFAN sadakat programı artık cepte

Anadolu Grubu’nun otomotiv şirketlerinden Çelik Motor’un markası KIA, geçtiğimiz yıl hayata geçirdiği KIAFAN Premium Sadakat Programına ek olarak mobil...

Distribütör ve yetkili satıcılara yeni kurallar getirildi

Bakanlık tarafından hazırlanan "Motorlu Kara Taşıtlarının Ticareti Hakkında Yönetmelik", Resmi Gazete'de yayımlandı. Konuya ilişkin Bakanlıktan yapılan açıklamada, Bakanlığın otomotiv sektöründe...

Dünyanın lider lastik üreticisi Bridgestone, Ayda Yolculuk için Lastik Geliştirecek…

Dünya lastik devi Bridgestone ay yüzeyinde yapılan çalışmalarda mobilite için gerekli olan gezgin araçlar için lastik araştırmalarına uzmanlığını sunacak....

Nissan Türkiye, koronavirüs (COVID-19) salgını sürecinde, müşterilerinin ve bayi çalışanlarının sağlıklarını korumak amacıyla, bayi ve servislerine yönelik hijyen sertifikasyon programı başlattı.

“Hijyen Denetimi” adıyla Bureau Veritas ile gerçekleştirilecek program ile Nissan bayileri ve servislerinin belirlenen kriterlerde hijyen standartlarına uyumu kontrol edilecek ve denetimi geçen bayi ve servislerine sertifika verilecek.

Nissan Türkiye, koronavirüs (COVID-19) salgını sürecinde bayi ve servislerinde sunulan hizmetlerin sağlıklı koşullarda ve bulaş riskine karşı gerekli tedbirlerin maksimum düzeyde alındığı bir çalışma ortamını oluşturmak amacıyla Nissan bayi ve servislerinde hijyen denetimlerine başladı. Farklı sektörlere yönelik olarak test, denetim ve belgelendirme konusunda uzman kuruluşlardan Bureau Veritas ile iş birliğine giden Nissan Türkiye, belirlenen hijyen standartları doğrultusunda bayi ve servislerini denetleyerek, denetimi geçenlere “Hijyen Denetimi” Sertifikası verecek.

Hijyen denetimi kapsamında Nissan bayi ve servislerinin; karşılamadan bekleme alanına, test sürüşünden araç teslimine kadar her aşama için uyması gereken standartları belirleyen Nissan Türkiye, Bureau Veritas ile birlikte tüm detayları tek tek kontrol ediyor. Nissan Türkiye, toplamda 113 kriteri karşılayan Nissan bayi ve servislerine verilecek “Hijyen Denetimi” sertifikası ile müşterilerine sağlıklı ve güvenilir hizmet vermeyi hedeflenmektedir.

Salgının başlangıcından itibaren Nissan müşterilerinin ve bayi, servis çalışanlarının sağlıklarını korumak amacıyla pek çok tedbiri hayata geçirdiklerini belirten Nissan Türkiye, Kuzey Afrika ve BDT Genel Müdürü Emre Doğueri, “Pandeminin bugün geldiği nokta ile hayatımıza giren “Kontrollü Sosyal Hayat” gereksinimleri kapsamında yeni iş yapış anlayışı ile müşterilerimizle en etkili iletişimi kurarak en sağlıklı ortamı sunmayı hedefliyoruz. Bu amaçla tüm bayilerimize olumlu katkısının olacağını düşündüğümüz “Hijyen Denetimi” adı altında bir sertifikasyon alınması için alanında dünya çapında uzman kuruluşlardan Bureau Veritas ile iş birliği yaptık. Denetimleri başarıyla geçen Nissan bayi ve servislerine “Hijyen Denetimi” sertifikası vereceğiz. Denetimlere periyodik şekilde devam edeceğiz

Diğer Haberler

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...

Zorunluluk için değil zor durumlar için: Kışın Kış Lastiği

Aniden bastıran kar, 7 derecenin altına düşen sıcaklıklar... Kış, tüm zorluklarıyla kapımızda! 1 Aralık 2024'te başlayacak Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması ise güvenli sürüşe büyük bir katkı...

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği:  Coach, Zorlu Yol Şartlarında Üstün Direnç Sağlıyor AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, yeni nesil otobüs lastikleri RH ve SH...