NISSAN Türkiye, müşteri ilişkilerinde zirvede

®
Çok Okunanlar

Michelin Polonya’daki fabrikasını kapattı, Romanya’ya gidecek

Fransız üreticisi Dünyanın önde gelen lastiklerinden Michelin lastikleri Polonya'nın Olsztyn kentindeki fabrikasını kapatıyor. Michelin lastikleri yeni Romanya'daki fabrikasında 4.000...

Yeni Renault Duster Türkiye’de Satışa Sunuldu…

“Renault Uluslararası Oyun Planı 2027” kapsamında, Türkiye'yi hem Avrupa pazarı hem de uluslararası ihracatta merkez haline getirmeyi amaçlayan en...

Opel’in SUV’daki amiral gemisi Grandland

Alman otomobil üreticisi Opel’in SUV’daki amiral gemisi Grandland yeni nesliyle tanıtıldı. Stil sahibi, dinamik, geniş ve çok yönlü yeni...

Anadolu Isuzu “ZES işbirliği çok değerli”

Türkiye’nin ticari araç markası Anadolu Isuzu, satış sonrası servis standartlarını güçlendirmeye yönelik çalışmalarını aralıksız sürdürüyor. Anadolu Isuzu, çevre dostu...

NISSAN Türkiye, satış ve servis alanlarındaki başarısını müşteri ilişkileri alanında da sürdürüyor. Türkiye’nin en yaygın kullanılan tüketici platformu Şikayetvar.com tarafından oluşturulan sıralamada otomotiv sektöründe son üç yıldır olduğu gibi 2018’de de “Gold Award” ödülünü kazanan NISSAN Türkiye, ayrıca 2018 yılında ilk kez katıldığı “Çağrı Merkezi Kalite Ligi”nde de liderliği elde etti.

Türkiye’deki 25. Yılını kutlayan NISSAN, müşteri ilişkileri alanında iki önemli ödül aldı. 3,7 milyon bireysel üyesi ile Türkiye’nin en yaygın kullanılan tüketici platformu olan şikayetvar.com tarafından yapılan değerlendirmeler sonucunda, otomotiv sektöründe 3 yıldır üst üste Müşteri Deneyimi Başarısı alanında ödül kazanan NISSAN, 2018 yılı müşteri deneyim endeksinde “Gold Awards” ödülüne layık görüldü. Bunun yanında müşteri teşekkür oranında sektör ortalaması yüzde 16 iken, gerçekleştirdiği yüzde 59’luk başarı ile çıtayı en üst seviyelerde tutmaya devam etmektedir.

2018 yılında Şikayetvar.com platformunda NISSAN markası ile temas eden müşteri sayısının 164 bin olduğunu belirten NISSAN Türkiye Genel Müdürü Sinan ÖZKÖK, gerçekleştirdikleri mükemmel müşteri deneyimi sayesinde şikayetvar.com bünyesinde gerçekleşen tüm başvuruların yalnız yüzde 4,5’nin şikayete dönüştüğünü, geri kalanının ise potansiyel ya da marka araştırması yapanların olduğunu ifade etti. “Müşterilerimizin ihtiyaçlarını ve sorunlarını önemsiyor buna yönelik çözümler geliştiriyoruz. Son yıllarda satış ve servis hizmetlerinde yükselen bir grafik çizdik. Bunu müşteri ilişkileri alanında aldığımız iki ödülle taçlandırdığımız için oldukça mutluyuz. Yeni dönemde de bu vizyonla müşterilerimize kulak vermeye, onların sorunlarına çözüm üretmeye devam edeceğiz.”

“Çağrı Merkezi Kalite Ligi”nin de şampiyonu NISSAN

NISSAN Türkiye ayrıca, CC Academia Türkiye tarafından düzenlenen ve çağrı merkezlerine yönelik gerçekleştirilen gizli müşteri çalışmalarına göre puanlama yapılan bir platform olan “Kalite Ligi”nde de birinci olarak önemli bir başarıya imza attı. 2018 yılında “Çağrı Merkezi Kalite Ligi”ne katılan NISSAN Türkiye, henüz ilk yılında 94,7 puan alarak 33 marka arasından “Türkiye’nin En İyi Çağrı Merkezi” seçildi.

Türkiye’de 9 yıldır düzenlenen ve bankacılık, sigorta, otomotiv, bilişim, emeklilik, gıda, turizm, telekomünikasyon, ulaşım gibi sektörlerden markaların yer aldığı Çağrı Merkezi Kalite Ligi’nde, ayda 15 gizli müşteri çok farklı konularda markaların Çağrı Merkezlerini arayarak 13 kriteri puanlıyor ve en iyi müşteri deneyimini yaşatan çağrı merkezleri değerlendiriliyor.

Son Haberler

Petrol Fiyatları Pazartesi günü geriledi…

Petrol fiyatları, Orta Doğu'daki ateşkes umutları ve ABD Merkez Bankası'nın (Fed) faiz indirimlerinin zamanlamasına ilişkin artan belirsizlikler nedeniyle Pazartesi...

Diğer Haberler