NISSAN LEAF E-Plus’tan 458 km’lik sürüş menzili

®
Çok Okunanlar

Güney Kore Tesla Model X kazasıyla ilgili araştırma başlattı

Güney Kore Perşembe günü yaptığı açıklamada, Güney Kore'nin ulaşım güvenliği kurumu Tesla elektrikli bir aracın neden olduğu ölümcül bir...

Honda, Cenevre’de Urban EV’nin dünya tanıtımını yapacak

Honda, Mart 2019'da gerçekleşecek Cenevre Motor Show'da yeni elektrikli aracı Urban EV'nin prototip versiyonunun dünya prömiyerini yapacak. Honda'dan yapılan...

Nissan Beyazlı Ordu’da açıldı Türkiye’deki yeni showroom

Nissan’nın Türkiye’deki yeni showroom’unun resmi açılışı Nissan Beyazlı tarafından Gülyalı Ordu’da gerçekleştirildi. 1997’den beri Nissan Beyazlı olarak Trabzon’da hizmet veren...

WRC’de Üst Üste İkinci Kez Şampiyon oldu…

Hyundai Motorsport takımı, Covid-19 salgını gölgesinde geçen zorlu 2020 sezonunda toplam 241 puan elde etti.  Uluslararası Otomobil Federasyonu FIA (Fédération...

NISSAN LEAF E-Plus, NISSAN Intelligent Mobility’i “Akıllı Güç, Akıllı Sürüş ve Akıllı Entegrasyon” alanında kaydedilen ilerlemeyle temsil ediyor. Nissan LEAF, 322 km’ye varan sürüş menzili, neredeyse sessiz çalışan motoru, yumuşak ve hassas gaz pedalı ile birçok müşterinin ihtiyacını karşılarken, NISSAN LEAF E-Plus %40’ın üzerinde bir artış ile 458 km’lik bir sürüş menzili sunuyor.

LEAF E-Plus, yüksek kapasiteli akü ve güçlü motor bir arada 160 KW güç, 340 Nm tork üreterek, aracın yüksek hızda sürüş esnasında daha çabuk ivme almasını sağlıyor. Böylece 80 km/s’den 120 km/s’ye çıkış yaklaşık %13 daha hızlı oluyor. Bu özelliği LEAF E-plus’ın daha yavaş seyreden araçları güvenli bir şekilde sollamasına, virajları daha hızlı ve sorunsuz bir şekilde dönmesine, hızlı akan trafiğin içine kolayca girmesine olanak sağlıyor.

Nissan LEAF e+, further broadening the appeal of the world’s best-selling electric car*1 by offering a new powertrain with additional power and range. *1 Based on cumulative sales data from December 2010 to December 2018.

Yenilenmiş arayüz, 8 inç’lik ekran ve kolay güncelleme imkanıyla yeni NISSAN LEAF

Yeni Nissan LEAF, kullanışlı grafik tabanlı İnsan-Makine Arayüzü sayesinde, sürücüler, araçlar ve topluluklar arasında bağlantı kurulmasını sağlıyor. Araç sahibine Nissan Connect akıllı telefon aplikasyonunu kullanarak aracın şarj durumunu takip etme, şarj işlemini uygun enerji tarifelerinden yararlanabilecek şekilde planlama, en yakın şarj istasyonunu bulma ve araca binmeden önce ısıtma veya soğutma gibi işlemleri yapabilme imkânı veriyor.

Nissan LEAF e+, further broadening the appeal of the world’s best-selling electric car*1 by offering a new powertrain with additional power and range. *1 Based on cumulative sales data from December 2010 to December 2018.

Ayrıca 8 inç’lik ekranı ve güncellenmiş navigasyon sistemiyle müşterilerine ekranda dokunma, ilerleme ve kaydırma da dâhil olmak üzere, akıllı telefondakine benzer işlemler yapabilme imkanı sunuyor. Aplikasyon, harita ve yazılım güncellemeleri de manüel olarak USB kullanmak veya bir Nissan bayisine gitmek yerine, sadece bir butona dokunarak kablosuz ağ üzerinden kolayca yapılabiliyor.

Aracın navigasyon sistemini uyumlu bir akıllı telefon ile senkronize eden sorunsuz sürüş ve yürüyüş güzergâhlarını tespit eden Kapıdan-Kapıya Navigasyon da yeni versiyonda yer alıyor.

NISSAN yeni otonom sistemiyle CES’te “Görünmeyeni Gör” dedi

Nissan, gerçek ve sanal dünyaları bir araya getirerek, nihai bağlantılı araç deneyimi yaratarak, sürücülerin görünmezliği görmelerine yardımcı olan gelecekteki araç vizyonunu CES’te açıkladı.

Nissan LEAF e+, further broadening the appeal of the world’s best-selling electric car*1 by offering a new powertrain with additional power and range. *1 Based on cumulative sales data from December 2010 to December 2018.

Nissan Intelligent Mobility vizyonuyla geliştirilen, Nissan’ın I2V olarak adlandırdığı yazılım teknolojisi ‘görünmeyeni gör’, bulutta depolanan verilerle aracın iç ve dış sensörlerden gelen bilgileri birleştirerek sürücüleri destekliyor. Bu sistem yalnızca aracın yakın çevresini izlemesini sağlamakla kalmayıp, bir binanın arkasında veya köşede ne olduğunu da gösteriyor ve sürücülere ne olacağını önceden tahmin etme imkanı sağlıyor. Sanal dünyaya dokunarak, servis ve iletişim için sonsuz olanaklar sunuyor. I2V, sürüşü daha rahat, konforlu ve heyecanlı hale getirirken sürücülere insani bir şekilde kılavuzluk yapıyor.

Diğer Haberler

Test Sürüşü: YENİ KIA EV6 ELEKTRİK

Yazar | Fotoğraf: Özgür SUNAY Yeni KIA EV6, şirketin Elektrik-Küresel Modüler Platformunu (E-GMP) esas alan ilk elektrikli aracı. İleri teknolojili platform, başlangıçta içten yanmalı motorlu...

Test Sürüşü: YENİ KIA EV3 ELEKTRİK

Yazar | Fotoğraf: Özgür SUNAY Yeni KIA EV3 test sürüşünü İstanbul'da özel bir KIA lansmanı sırasında gerçekleştirdik. Öncelikle KIA EV3 Car Of The Year, 2025...

Test Sürüşü: YENİ RENAULT DUSTER E-TECH

Yazar | Fotoğraf: Özgür SUNAY Renault Duster, Yeni E-Tech full-hybrid 145 beygir benzinli ve elektrikli model test sürüşünü yol ve hafif arazi şartlarında tüm yönleri...

Test Sürüşü: RENAULT MEGANE E-TECH

Yazar | Fotoğraf: Özgür SUNAY Renault Megane elektrikli modeli olan Megane E-Tech modeli rahat kullanımı ve teknolojik uzun menzili ile dizel ve benzinli modellerinde olduğu...

Test Sürüşü: Ambifik YETX N1200 4×4

Yazar ve Test : Özgür SUNAY YETX çok amaçlı özel arazi aracın test sürüşünü Milli Savunma Bakanlığı, İç İşleri Bakanlığı ve Özel Kuvvetlerimizin de yer...

ARALIK2024-OCAK25 SAYIMIZ…

2024 Aralık- 2025 Ocak sayımız sitemizde online olarak yayına alınmıştır. Yeni sayımızı online olarak tüm cihazlardan ipad, iphone, android, apple, apple ipad, android ipad,...

MAİS Genel Müdürü Berk Çağdaş

MAİS Genel Müdürü Berk Çağdaş, otomotiv sektörüne dair 2024 yılı değerlendirmelerini ve 2025 beklentilerini anlattı. Çağdaş, yılın ilk çeyreğinde öne çekilmiş bir taleple karşılaştıklarını, yerel...