Nissan Formula E Takımı yeni sezona yeni evinde iddialı hazırlanıyor

®
Çok Okunanlar

AKO Akü Genel Müdürü Hüseyin Koca

AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren AKO Akü, Çankırı’daki entegre üretim tesislerinde yürüttüğü çevreci üretim politikalarıyla akü geri dönüşümünde sektörün...

Raben Group, Türk İhracatçısını Avrupa’da İleriye Taşıyacak

Hollanda merkezli, 100 yıla dayanan tecrübeye sahip lojistik şirketi Raben Group, Türkiye yatırımı sonrası Türk ihracatçısına Avrupa’da büyüme fırsatı...

MAN’ın Başarılı Yetkili Servisleri Ödüllerini Aldı

MAN Kamyon ve Otobüs Ticaret A.Ş., 2025 yılı 1. Dönem Yetkili Servisler Toplantısı’nı Ankara’da gerçekleştirdi. Servis ağının güçlendirilmesi ve...

Elon Musk tarafından kısa bir sosyal medya gönderisinde doğrulandı

Tesla, Austin Robotaxi Hizmetini Eylül ayında halka açacak Tesla, robot taksi hizmetini önümüzdeki ay Austin, Teksas'ta halka açık hale getirmeyi...

Baidu Robotaxi Chongqing’de İnşaat Çukuruna Düştü

Baidu'nun Apollo Go robot taksi hizmeti tarafından işletilen otonom bir araç, bir yolcu taşırken güneybatı Çin'de derin bir inşaat...

Citroën Ami 499.900 TL’den başlayan nakit indirimli fiyatlarla

Otomotiv sektörüne getirdiği sıra dışı mobilite yaklaşımıyla dikkat çeken Ami, yenilenen versiyonuyla ağustos ayı itibarıyla Türkiye’de 499.900 TL’den başlayan...

Tesla’nın Avustralya ve Yeni Zelanda ülke direktörü Thom Drew

Tesla, Yeni Zelanda'da Tam Kendi Kendine Sürüş Sisteminin Lansmanına Yaklaşıyor Tesla, düzenleyici engelleri aştığını ve doğrulama testinin son aşamalarına girdiğini...

Nissan Formula E Takımı  10. Sezon Formula E sezonuna çok iddialı hazırlanırken anı zamanda ekip, Paris’te yer alan son teknolojiye sahip yeni bir tesise geçiyor.

Bu geçiş Nissan takımı için bir değişim değil; aynı zamanda elektrikli yarışın geleceğine dair cesur bir adım olarak da değerlendiriliyor. Takımın eski tesisi olan Le Mans’ı ardında bırakan bu taşınma, Nissan’ın Formula E’ye olan bağlılığınını da kanıtlıyor.

Nissan’ın Formula E takımına yönelik genel planının bir parçası olan bu yeni tesis ile Formula E sporunun Gen3 dönemine yönelik hedefleri doğrultusunda yetenekleri ve performansı güçlendirmek amaçlanıyor. Takımın yoldan piste ve pistten yola bilgi alışverişi de dahil olmak üzere dünya standartlarında araştırma ve geliştirmeye öncelik vermeye devam etmesiyle, şirketin hem motor sporlarına hem de sürdürülebilir mobilitenin geleceğine olan sıkı bağlılığının bir göstergesi olarak öne çıkıyor.

Yeni sezon hazırlıkları ile ilgili konuşan Nissan Formula E Takımı Genel Müdürü ve Takım Müdürü Tommaso Volpe: “Yaptığımız değişiklikler performansımız üzerinde olumlu etki yaratmaya başladığı için 9. sezonu iyi bir seviyede bitirdik. Gen3 dönemi için uzun vadeli hedefimiz olan zirveye ulaşmanın hala uzun bir yolculuk olduğunu biliyoruz. 10. sezonda kaldığımız yerden devam etmeye ve pistte daha fazla gelişim göstererek önümüzdeki yıllarda şampiyonluk için mücadele etmeye çalışacağız. Yeni tesisimize taşınmak, performansımızı artırmaya yönelik daha geniş planımızın bir parçası olarak bizim için çok önemli. Hepimiz Ekim ayında 10. Sezon için yerleşmeyi ve tekrar yola koyulmayı dört gözle bekliyoruz.” dedi.

Tokyo’nun tam kalbinde elektrikli mobilitenin olağanüstü yeteneklerini sergilemek için fırsat

10. Sezon Nissan takımı için önemli bir yıl olacak ve nihai hedef, 85 yıllık motor sporları geçmişini ve on yılı aşkın elektrikli araç uzmanlığını kullanırken, 2022-2023 döneminde sağlam performanslarını geliştirmek olacak. Ayrıca Formula E, 30 Mart 2024 tarihinde gerçekleştirilecek Tokyo E-Prix ile Japonya’yı ilk kez ziyaret edecek. Bu spor dalında faaliyet gösteren tek Japon üretici olarak Nissan, Tokyo’nun tam kalbinde elektrikli mobilitenin olağanüstü yeteneklerini sergileyecek.

Guillaume Cartier, Nissan AMIEO Bölgesi Başkanı ve Nissan Formula E Takımı Yönetim Kurulu Üyesi: “Üst üste beş yıldır Formula E’de yer alan Nissan’ın Japonya dışında motor sporlarına verdiği en uzun süreli uluslararası taahhüt. Bu, ekibin becerileri, sıkı çalışması ve başarısının yanı sıra sporun potansiyelinin de kanıtıdır” dedi.

Diğer Haberler

Test Sürüşü: 2025 Opel GrandLand 1.2 Hybrid 136 Beygir e-DCT6

Yeni 2025 Opel GrandLand 1.2 Hybrid 136 Beygir e-DCT6 Otomatik modelin performans test sürüşünü İstanbul, Şile Ralli etaplarında tüm koşullarda gerçekleştirdik.  https://www.youtube.com/watch?v=hGxy4847Ny0 Test Sürüşü: Özgür Sunay Kameraman:...

Avustralya, Yakıt Tüketim Geliri Düştükçe Elektrikli Araçlar İçin Yol Vergisini Düşünüyor

Üst düzey bakanlar, federal ve eyalet hükümetlerinin azalan yakıt tüketim gelirini dengelemenin yollarını düşünmesi nedeniyle Avustralya'nın elektrikli araçlar (EV'ler) için bir yol vergisi getirebileceğini...

Trump yönetim 5 milyar dolarlık federal fon dağıtmaları için yeni yönergeler yayınladı

Trump yönetimi, eyaletlerin elektrikli araç şarj altyapısı için 5 milyar dolarlık federal fon dağıtmaları için yeni yönergeler yayınladı ve yasal zorluklara yol açan aylarca süren bir...

Baidu Robotaxi Chongqing’de İnşaat Çukuruna Düştü

Baidu'nun Apollo Go robot taksi hizmeti tarafından işletilen otonom bir araç, bir yolcu taşırken güneybatı Çin'de derin bir inşaat çukuruna düştü ve sürücüsüz otomobillerin...

Elon Musk tarafından kısa bir sosyal medya gönderisinde doğrulandı

Tesla, Austin Robotaxi Hizmetini Eylül ayında halka açacak Tesla, robot taksi hizmetini önümüzdeki ay Austin, Teksas'ta halka açık hale getirmeyi planlıyor ve Haziran ayından bu...

Tesla’nın Avustralya ve Yeni Zelanda ülke direktörü Thom Drew

Tesla, Yeni Zelanda'da Tam Kendi Kendine Sürüş Sisteminin Lansmanına Yaklaşıyor Tesla, düzenleyici engelleri aştığını ve doğrulama testinin son aşamalarına girdiğini doğruladıktan sonra Yeni Zelanda'da Tam...

KIA Ceed ve Ceed SW’nin üretimini sonlandırıyor

Şirket, Kia'nın EV4 ve daha küçük bir giriş seviyesi EV2 de dahil olmak üzere yeni elektrikli araçlara yer açmak için İngiltere'de birkaç benzinli modeli...