Nissan, 2023 mali yılına kıyasla 1 milyon adetlik ek satış hedefliyor

®
Çok Okunanlar

8. Dünya Motokros Şampiyonası ve NG Afyon Motofest Rekor Katılımla Tamamlandı

Afyonkarahisar, bu yıl 8’incisi düzenlenen Dünya Motokros Şampiyonası ve NG Afyon Motofest ile bir kez daha dünya gündemine oturdu....

General Tire, TransAnatolia 2025’e Damgasını Vurdu

Zorlu etapların ve sınır tanımayan parkurların geride kaldığı TransAnatolia 2025’te, General Tire lastikleri performansı ve dayanıklılığıyla ekiplerin yanındaydı. GT...

Yeni Renault Clio, 6. Nesliyle Yeniden Sahneye Çıkıyor

Satışa sunulduğu 1990 yılından bugüne, Clio dünya çapında 17 milyon, Türkiye’de ise 600 binden fazla kullanıcıya ulaştı ve hatchback...

Tamamen elektrikli yeni GLC: Sürüş keyfi ve verimlilikten ödün vermiyor

Uzun yıllardır GLC, Mercedes-Benz'in en popüler modeli olarak dünya çapında markanın en çok satan modeli olarak zirvede yer alıyor....

PETRONAS Sprinta’nın Marka Kimliği Yenilendi

PETRONAS SPRINTA, Her Sürücünün ‘’Kendi Yolun‘’ söylemiyle Yolculuğunu Kutlayan Cesur Yeni Kimliğini Tanıtıyor... PETRONAS Madeni Yağlar, amiral gemisi motosiklet yağı...

Otomotivde Patent Savaşları Kızışıyor…

Elektrikli araçların yaygınlaşmasıyla birlikte otomotiv endüstrisi dünyada köklü bir değişim sürecinden geçiyor. Çinli üreticilerin teknoloji geliştirme hızının küresel dengeleri...

Eskişehir Büyük Organizasyona Hazır

2025 FIA Avrupa Ralli Kupası'nın dokuzuncu, Petrol Ofisi Maxima 2025 Türkiye Ralli Şampiyonası'nın da beşinci ayağı olan Odunpazarı ESOK Rally,...

Nissan, Ambition 2030 vizyonuna ulaşmak için hem ürün portföyünü güçlendirecek, elektrifikasyonu ilerletecek yeni geliştirme ve üretim yöntemleri sunacak.

  • Nissan, 2023 mali yılına kıyasla 1 milyon adetlik ek satış hedefliyor.
  • Nissan, 2026 mali yılına kadar 16’sı elektrikli olmak üzere 30 yeni modeli piyasaya sürecek.
  • 2026 mali yılına kadar içten yanmalı motorlu (ICE) binek araç modellerinin %60’ı yenilenecek.
  • Yeni nesil elektrikli araçların maliyetinin %30 oranında azaltılması ve 2030 mali yılına kadar elektrikli ve içten yanmalı araç maliyetlerinin eşitlenmesi yoluyla elektrikli araçların rekabet gücünün artırılması hedefleniyor.
  • Teknoloji, ürün portföyü ve yazılım hizmetleri ile ilgili stratejik ortaklıklar kurulacak.

Nissan otomotiv sektöründe değer yaratmak ve rekabetçiliği güçlendirmek için yeni iş planı olan The Arc‘ı başlattı.

Plan, küresel satışları artırmak ve kârlılığı iyileştirmek için geniş tabanlı bir ürün atağına, artan elektrifikasyona, mühendislik ve üretime yeni yaklaşımlara, yeni teknolojilerin benimsenmesine ve stratejik ortaklıkların kullanılmasına odaklanıyor.

Plan, 2020 mali yılında lanse edilen Nissan NEXT iş dönüşüm planı ile şirketin uzun vadeli vizyonu olan Nissan Ambition 2030 arasında bir köprü olarak konumlanıyor. Yeni plan, 2024 ile 2026 mali yılları için orta vadeli gereksinimler ve 2030’a kadar gerçekleştirilecek orta-uzun vadeli eylemler olarak ikiye ayrılıyor.

Nissan Başkanı ve İcra Kurulu Başkanı Makoto Uchida Nissan Arc İş planı hakkında şunları söyledi: “Arc planı geleceğe giden yolumuzu gösteriyor. Sürekli ilerlememizi ve değişen pazar koşullarına uyum sağlama yeteneğimizi gösteriyor. Bu plan, değer ve rekabet gücü yaratmada daha ileriye daha hızlı ulaşmamızı sağlayacaktır. Aşırı piyasa dalgalanmalarıyla karşı karşıya kalan Nissan, sürdürülebilir büyüme ve karlılık sağlamak için yeni planın rehberliğinde kararlı adımlar atacak.”

Diğer Haberler

Koray Kamiloğlu’ndan İtalya’da nefes kesen performans

Koray Kamiloğlu'ndan İtalya'da nefes kesen performans: Zirveyi kaptırmadı! Yurt içinde ve yurt dışında elde ettiği başarılarla dikkat çeken yarış pilotu Koray Kamiloğlu, İtalya'nın Mugello pistinde...

ZF CEO’su Dr. Holger Klein, IAA Mobility 2025’teki değerlendirmesinde

ZF, geleceğin elektrikli, bağlantılı, güvenli otomobil sürüş deneyimini IAA Mobility 2025'te sergiliyor. Şasi teknolojilerinde üretime hazır by-wire sistemleri ve yazılım tedarik eden ZF, geleceğin...

Yeni Renault Clio, 6. Nesliyle Yeniden Sahneye Çıkıyor

Satışa sunulduğu 1990 yılından bugüne, Clio dünya çapında 17 milyon, Türkiye’de ise 600 binden fazla kullanıcıya ulaştı ve hatchback segmentinin en güçlü oyuncularından biri...

Vestel Mobilite, IAA Mobility 2025’te

Vestel Mobilite, elektrikli araç şarj teknolojilerinden otomotiv elektroniğine ve enerji depolama çözümlerine uzanan geniş ürün gamıyla, IAA Mobility 2025’te yerini aldı. Şirket, ‘Cockpit Experience’...

General Tire, TransAnatolia 2025’e Damgasını Vurdu

Zorlu etapların ve sınır tanımayan parkurların geride kaldığı TransAnatolia 2025’te, General Tire lastikleri performansı ve dayanıklılığıyla ekiplerin yanındaydı. GT Cup’ta ise kıyasıya mücadele nefes...

PETRONAS Sprinta’nın Marka Kimliği Yenilendi

PETRONAS SPRINTA, Her Sürücünün ‘’Kendi Yolun‘’ söylemiyle Yolculuğunu Kutlayan Cesur Yeni Kimliğini Tanıtıyor... PETRONAS Madeni Yağlar, amiral gemisi motosiklet yağı PETRONAS SPRINTA için dinamik ve...

8. Dünya Motokros Şampiyonası ve NG Afyon Motofest Rekor Katılımla Tamamlandı

Afyonkarahisar, bu yıl 8’incisi düzenlenen Dünya Motokros Şampiyonası ve NG Afyon Motofest ile bir kez daha dünya gündemine oturdu. 3 Eylül’de başlayan organizasyon 550...