“Müşteriyi Sahiplenme Birincilik” ödülü

®
Çok Okunanlar

Europcar Türkiye’de Esra Mine Tanrısevdi Ülke Direktörü Atandı

Araç kiralama sektörünün global markalarından Europcar, Türkiye operasyonunu deneyimli bir isme emanet etti. Sektördeki 15 yıla yakın bilgi birikimi ve...

Vestel Mobilite, IAA Mobility 2025’te

Vestel Mobilite, elektrikli araç şarj teknolojilerinden otomotiv elektroniğine ve enerji depolama çözümlerine uzanan geniş ürün gamıyla, IAA Mobility 2025’te...

Otokar’dan Premium Pick-up: Tunland V9

Türkiye'nin öncü otomotiv üreticisi Otokar, hızlı bir başlangıç yaptığı pick-up pazarındaki başarısını, ailenin yeni üyesi Foton Tunland V9 ile...

Otokar ve Daimler Buses Üretim Anlaşması İmzaladı

Türkiye'nin öncü otomotiv üreticisi Otokar ve dünya çapında önde gelen otobüs üreticilerinden biri olan Daimler Buses, Mercedes-Benz Conecto otobüslerinin...

Brent petrolün varili 66,57 dolardan işlem görüyor

Brent petrolün varili, uluslararası piyasalarda 66,57 dolardan alıcı buluyor. Brent petrolün dün 67,29 dolara kadar yükselen varil fiyatı, günü...

BOTAŞ ile BP arasında 3 yıl geçerli olacak LNG alımı anlaşması imzalandı

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, BOTAŞ ile BP arasında 3 yıl geçerli olacak bir LNG alımı anlaşması...

Katrin Adt, Dacia’nın CEO’su olarak atandı

Dacia markasının CEO'su olarak atandığını duyurdu. Şirketten ayrılan Denis Le Vot'un yerini alan Katrin Adt, grubun Yönetim Komitesine katılıyor ve...

Nissan Türkiye, bu sene farklı olarak değerlendirilen müşteriye yaşatılan deneyimin ölçümlendiği Gülümseten Kalite başlığı altında “Müşteriyi Sahiplenme Birincilik” ödülüne layık görüldü.

Nissan Türkiye, CC Academia Türkiye tarafından 9 yıldır düzenlenen ve çağrı merkezlerine yönelik gerçekleştirilen CC Academia Kalite Ligi’nde 3 yıldır zirvede yer alıyor. İlk olarak girdiği 2018 yılında ve 2019 yılında üst üste iki kez birincilik alan Nissan Türkiye, 2020 yılında da Gülümseten Kalite başlığı altında “Müşteriyi Sahiplenme Birincilik” ödülünü kazanarak zirvedeki yerini korumayı başardı.

27 markanın yer aldığı Kalite Ligi yarışında e-ticaret, finans, sigorta, bireysel emeklilik, belediye, yapı market, medya, enerji, bilişim, lojistik ve sağlık gibi çok çeşitli sektörlerden firmalar yarıştı. 2020 yılında bir önceki yıla kıyasla puanını artırarak 95 puan seviyesinde alan Nissan Türkiye, müşteri deneyimi konusundaki başarısını perçinledi. Farklı sektörlerin bir arada değerlendirildiği bu zor yarışta rüştünü ispatladı.

Nissan Türkiye ve Kuzey Afrika Genel Müdürü Emre Doğueri; “En iyi çağrı merkezi hizmetlerinin değerlendirildiği etkinlikte üç yıldır elde ettiğimiz başarının gururunu yaşıyoruz. Nissan Türkiye olarak layık görüldüğümüz ödüller, müşteri memnuniyetine verdiğimiz önem ve hassasiyetin bir sonucu. Pandemi koşullarında bile böyle bir başarıya imza atmak, yaptığımız yatırımların ve verdiğimiz önceliğin ne kadar doğru olduğunu gösteriyor. Dijital dönüşüm odağıyla müşterilerimizi yakından tanıyarak, taleplerini en hızlı şekilde karşılıyor, müşterilerimizi daima merkezimize koyuyoruz. Geri bildirimlere gerekli önemi veriyor, bu konuyu büyümemizin ve gelişmemizin bir parçası olarak görüyoruz.” dedi.

Diğer Haberler

Suzuki Swift 10 Milyon Satış Adedini Geride Bıraktı…

Japon otomotiv devi Suzuki, Kasım 2004’te tanıttığı ve bugün 4. nesliyle yollarda olan Swift modelinde 10 milyonluk küresel satış barajını aştı. Temmuz 2025 itibarıyla...

Alfa Romeo’nun Yeniden Doğan Efsane Modeli 33 Stradale Kuzey Amerika’da

Tarzın ve tutkunun markası Alfa Romeo, efsanevi modeli 33 Stradale’yi, üretiminin 58’inci yılında yeniden yollara çıkardı. Bir efsanenin yeniden doğuşunu simgeleyen Alfa Romeo 33...

Katrin Adt, Dacia’nın CEO’su olarak atandı

Dacia markasının CEO'su olarak atandığını duyurdu. Şirketten ayrılan Denis Le Vot'un yerini alan Katrin Adt, grubun Yönetim Komitesine katılıyor ve yeni görevinde Renault Grubu Büyümeden...

Çin ve Meksika arabalara uygulanan gümrük vergileri konusunda iki kez düşünüyor

Çin, otomobillerinin ithalatına %50 gümrük vergisi getirilmesi olasılığını değerlendiren Meksika'ya sert bir uyarıda bulunuyor. Ticaret Bakanlığı, Orta Amerika ülkesini devam etmeden önce "iki kez düşünmeye"...

Otomotiv Sanayii Derneği, 2025’in 8 aylık verilerini açıkladı

OSD, bu yılın ocak-ağustos dönemine ait üretim ve ihracat adetleri ile pazar verilerini açıkladı. Buna göre, yılın ilk 8 ayında toplam otomotiv üretimi geçen yılın...

Otokar’dan Premium Pick-up: Tunland V9

Türkiye'nin öncü otomotiv üreticisi Otokar, hızlı bir başlangıç yaptığı pick-up pazarındaki başarısını, ailenin yeni üyesi Foton Tunland V9 ile daha da ileri taşımayı planlıyor....

Gerçek Bir Uzun Yol Testi: 1.000 Kilometrelik Elektrikli Yolculuk

Audi A6 e-tron’un uzun yol performansı, Sportback versiyonunun kullanıldığı ve Danimarka'nın Kopenhag kentinden başlayarak Norveç'in Bergen şehrine uzanan 1.000 kilometrelik rotada, farklı zemin ve...