“Müşteriyi Sahiplenme Birincilik” ödülü

®
Çok Okunanlar

Piyasa değerinde Ford Otosan ilk sıradaki yerini korudu

Halka açık 8 otomotiv şirketi arasında en fazla piyasa değerine sahip şirket olan Ford Otosan, temmuz ayını 333 milyar...

Allianz Trade Kıdemli Ekonomisti Luca Moneta

Allianz Trade Türkiye’nin ağırlıklı lojistik ve ulaşım alanlarındaki altyapı yatırımları için en az 100 milyar Euro harcaması gerekiyor   Allianz Trade’in...

Winter Command ve Winter Command Cargo lastik serileri

Türkiye'ye özel ürün portföyünü genişletmeye devam eden Goodyear, Winter Command ve Winter Command Cargo olmak üzere iki yeni lastik...

Automobilclub ‘den Continental Kalplere Dokunan Ödülü

Alman Otomobil Kulübü KS e.V. Enerji ve Çevre Ödülü’nü kazanan Continental, başarısını çocuk kalp hastalarına umut olarak taşıdı. Sürdürülebilirlik alanındaki öncü...

PEUGEOT cazip avantajlarla dolu ağustos ayı kampanyası

Otomotivde yenilikçi teknolojileri, göz alıcı tasarım ve benzersiz sürüş keyfiyle birleştiren PEUGEOT, cazip avantajlarla dolu ağustos ayı kampanyasını başlattı....

Ferrari, Roma’nın yerini alacak olan Amalfi

Dünyanın önde gelen spor otomobil üreticisi Ferrari, ön-ortadan, çift turbo V8 motorlu, 2+ coupési Amalfi’yi tanıttı.Ferrari’nin yüksek performansını günlük...

Alfa Romeo 2025 Yılının İlk Yarısını Yüzde 20 Büyümeyle Kapattı

Tarzın ve tutkunun markasıAlfa Romeo,yılın ilk yarısını, 2024'ün aynı dönemine kıyasla yüzde 20 oranında küresel büyümeyle geride bıraktı. Avrupa'da...

Nissan Türkiye, bu sene farklı olarak değerlendirilen müşteriye yaşatılan deneyimin ölçümlendiği Gülümseten Kalite başlığı altında “Müşteriyi Sahiplenme Birincilik” ödülüne layık görüldü.

Nissan Türkiye, CC Academia Türkiye tarafından 9 yıldır düzenlenen ve çağrı merkezlerine yönelik gerçekleştirilen CC Academia Kalite Ligi’nde 3 yıldır zirvede yer alıyor. İlk olarak girdiği 2018 yılında ve 2019 yılında üst üste iki kez birincilik alan Nissan Türkiye, 2020 yılında da Gülümseten Kalite başlığı altında “Müşteriyi Sahiplenme Birincilik” ödülünü kazanarak zirvedeki yerini korumayı başardı.

27 markanın yer aldığı Kalite Ligi yarışında e-ticaret, finans, sigorta, bireysel emeklilik, belediye, yapı market, medya, enerji, bilişim, lojistik ve sağlık gibi çok çeşitli sektörlerden firmalar yarıştı. 2020 yılında bir önceki yıla kıyasla puanını artırarak 95 puan seviyesinde alan Nissan Türkiye, müşteri deneyimi konusundaki başarısını perçinledi. Farklı sektörlerin bir arada değerlendirildiği bu zor yarışta rüştünü ispatladı.

Nissan Türkiye ve Kuzey Afrika Genel Müdürü Emre Doğueri; “En iyi çağrı merkezi hizmetlerinin değerlendirildiği etkinlikte üç yıldır elde ettiğimiz başarının gururunu yaşıyoruz. Nissan Türkiye olarak layık görüldüğümüz ödüller, müşteri memnuniyetine verdiğimiz önem ve hassasiyetin bir sonucu. Pandemi koşullarında bile böyle bir başarıya imza atmak, yaptığımız yatırımların ve verdiğimiz önceliğin ne kadar doğru olduğunu gösteriyor. Dijital dönüşüm odağıyla müşterilerimizi yakından tanıyarak, taleplerini en hızlı şekilde karşılıyor, müşterilerimizi daima merkezimize koyuyoruz. Geri bildirimlere gerekli önemi veriyor, bu konuyu büyümemizin ve gelişmemizin bir parçası olarak görüyoruz.” dedi.

Diğer Haberler

Otokar Testleri Başarıyla Geçen İlk Otonom Türk Aracı Oldu

OTOKAR'IN OTONOM e-CENTRO'SU, TÜV RHEINLAND TESTLERİNİ BAŞARIYLA GEÇTİ  Koç Topluluğu şirketlerinden Otokar'ın tamamen kendi mühendislik ve yazılım gücüyle geliştirdiği Otonom e-Centro, Macaristan'da TÜV Rheinland tarafından gerçekleştirilen...

Brisa, ikinci çeyrek finansal sonuçlarını açıkladı

Brisa, güçlü markaları ve ürün portföyü ile premium segmentte büyüme kaydetti Brisa, 2025 yılının ikinci çeyreğinde katma değerli ve kâr marjı yüksek segmentlerde büyümeye ve...

Allianz Trade Kıdemli Ekonomisti Luca Moneta

Allianz Trade Türkiye’nin ağırlıklı lojistik ve ulaşım alanlarındaki altyapı yatırımları için en az 100 milyar Euro harcaması gerekiyor   Allianz Trade’in “Küresel Altyapı Açığını Kapatmak" başlıklı...

OPET, elektrik tüketimini “güneş”ten karşılayacak

Sürdürülebilir bir geleceğe katkı sunmak hedefiyle faaliyet gösteren OPET, İstanbul’daki Genel Müdürlük binası ile Körfez ve Giresun Terminalleri’nin elektrik tüketiminin tamamını güneşten karşılayacak Mahmutlar...

Phinia, SEM’in Stratejik Satın Alımını Tamamladı

20 ülkedeki 44 noktada yaklaşık 13 bin çalışanıyla birinci sınıf yakıt ve elektrik sistemleri, satış sonrası ürünler ve çözümlerde küresel bir lider olan PHINIA,...

Stellantis’te Avrupa Markalarının Yeni Tasarım Başkanı Gilles Vidal Oldu

Dünyanın en büyük mobilite şirketlerinden Stellantis, tasarımda önemli bir hamle gerçekleştirdi. Peugeot ve diğer markalardaki ödüllü tasarımlarıyla tanınan Gilles Vidal, Stellantis “Avrupa Markalarının Tasarım...

Aytemiz Genel Müdürü Ahmet Eke

Akaryakıt sektörünün dinamik ve hızlı büyüyen markası Aytemiz, her yıl Türkiye’nin en büyük şirketlerinin belirlendiği “Capital 500 – Türkiye’nin En Büyük 500 Şirketi” listesinde...