“Müşteriyi Sahiplenme Birincilik” ödülü

®
Çok Okunanlar

Stellantis modelleri için yeni LIQUI MOLY motoryağı

Top Tec 6320 5W-30 öncelikle Citroën, DS, Fiat, Jeep, Opel, Peugeot ve Toyota markalarının PSA motorları bulunan benzinli ve...

Çin’in BYD şirketine dava açtı…

Brezilya, kölelik benzeri çalışma koşulları iddiaları nedeniyle Çin'in BYD şirketine dava açtı Brezilyalı savcılar Salı günü, Çinli elektrikli araç devi...

Opel Yaz Mevsimini Yüzde 0 Faizli Finansman

Opel, haziran ayında da binek ve SUV modellerinde müşterilerine avantajlı kredi olanaklarının yanı sıra çoğu modelinde de nakit indirim...

Karsan Great Place to Work2025 Sosyal Sorumluluk

“Mobilitenin Geleceğinde Bir Adım Önde” olma vizyonuyla dünyada toplu ulaşımın elektrikli ve otonom araçlara dönüşümünde öncü rol oynayan Karsan,...

Çeşme Marina’da Ziyaretçiler ile Buluşuyor

Çin’in otomotiv alanındaki ihracat lideri Chery, İzmir’de Çeşme Marina Araç Sergileme etkinliğine start verdi. 10 Haziran’a kadar devam edecek...

Audi fabrikalarında daha fazla verimlilik

Audi, fabrikalarında yapay zekanın giderek yaygınlaşmasıyla birlikte inşaat verimliliğinin iyileştirilmesini hızlandırıyor, üretim standartlarını daha da yükseltiyor ve lojistik yönetimini...

Borusan Otomotiv şarj istasyonları yeni uygulaması

Türkiye otomotiv sektörünün elektrifikasyon sistemlerine liderlik etme vizyonuyla yol haritasını çizen Borusan Otomotiv Grubu'nun, şarj istasyonlarına tek bir yerden...

Nissan Türkiye, bu sene farklı olarak değerlendirilen müşteriye yaşatılan deneyimin ölçümlendiği Gülümseten Kalite başlığı altında “Müşteriyi Sahiplenme Birincilik” ödülüne layık görüldü.

Nissan Türkiye, CC Academia Türkiye tarafından 9 yıldır düzenlenen ve çağrı merkezlerine yönelik gerçekleştirilen CC Academia Kalite Ligi’nde 3 yıldır zirvede yer alıyor. İlk olarak girdiği 2018 yılında ve 2019 yılında üst üste iki kez birincilik alan Nissan Türkiye, 2020 yılında da Gülümseten Kalite başlığı altında “Müşteriyi Sahiplenme Birincilik” ödülünü kazanarak zirvedeki yerini korumayı başardı.

27 markanın yer aldığı Kalite Ligi yarışında e-ticaret, finans, sigorta, bireysel emeklilik, belediye, yapı market, medya, enerji, bilişim, lojistik ve sağlık gibi çok çeşitli sektörlerden firmalar yarıştı. 2020 yılında bir önceki yıla kıyasla puanını artırarak 95 puan seviyesinde alan Nissan Türkiye, müşteri deneyimi konusundaki başarısını perçinledi. Farklı sektörlerin bir arada değerlendirildiği bu zor yarışta rüştünü ispatladı.

Nissan Türkiye ve Kuzey Afrika Genel Müdürü Emre Doğueri; “En iyi çağrı merkezi hizmetlerinin değerlendirildiği etkinlikte üç yıldır elde ettiğimiz başarının gururunu yaşıyoruz. Nissan Türkiye olarak layık görüldüğümüz ödüller, müşteri memnuniyetine verdiğimiz önem ve hassasiyetin bir sonucu. Pandemi koşullarında bile böyle bir başarıya imza atmak, yaptığımız yatırımların ve verdiğimiz önceliğin ne kadar doğru olduğunu gösteriyor. Dijital dönüşüm odağıyla müşterilerimizi yakından tanıyarak, taleplerini en hızlı şekilde karşılıyor, müşterilerimizi daima merkezimize koyuyoruz. Geri bildirimlere gerekli önemi veriyor, bu konuyu büyümemizin ve gelişmemizin bir parçası olarak görüyoruz.” dedi.

Diğer Haberler

JAECOO J-CLUB Etkinliğini Evcil Hayvan Temasıyla

JAECOO, kullanıcılarına hayatın her anında yanında olduğunu hissettiren uygulama ve projeleriyle dikkatleri üzerine çekmeye devam ediyor. Bu kapsamda Ankara'da kullanıcılar için özel olarak gerçekleştirdiği...

24 Saat Le Mans yarışına iki adet PEUGEOT 9X8 ile katılıyor

Team Peugeot TotalEnergies, 93. 24 Saat Le Mans yarışına iki adet PEUGEOT 9X8 ile katılıyor. Bu heyecan dolu dayanıklılık mücadelesinde, takımın başarılı pilotları Di...

MG’nin Benzersiz EXE181 Konsepti iF Design Awards

MG, markanın asil ve sportif ruhunu yansıtan modelleriyle dikkat çekiyor. Bu paralelde, iddialı konsept otomobili MG EXE181, en prestijli tasarım ödüllerinden olan iF Design...

Çeşme Marina’da Ziyaretçiler ile Buluşuyor

Çin’in otomotiv alanındaki ihracat lideri Chery, İzmir’de Çeşme Marina Araç Sergileme etkinliğine start verdi. 10 Haziran’a kadar devam edecek etkinliğe katılanlar, araçları inceleme ve...

1 Milyon Adetten Fazla Araç Satışı

Chery Ocak-Mayıs Döneminde 1 Milyon Adetten Fazla Araç Satışına İmza Attı!  Çin’in otomotiv alanındaki ihracat lideri Chery, ilk 5 aylık performansıyla da bu ünvanını korumayı...

Stellantis modelleri için yeni LIQUI MOLY motoryağı

Top Tec 6320 5W-30 öncelikle Citroën, DS, Fiat, Jeep, Opel, Peugeot ve Toyota markalarının PSA motorları bulunan benzinli ve dizel araçlar için geliştirilmiştir. LIQUI MOLY'nin...

C3 Aircross’ta 200 bin TL indirim vadeli

Citroën, üstün konforlu ve gelişmiş teknolojiye sahip modellerini haziran ayında da birbirinden özel kredi koşulları ve fiyat teklifleriyle sunuyor. Bu kapsamda; sıfır emisyonlu mobilitenin keyfini...