Mercedes-Benz Türk, Verdiği Eğitimler

®
Çok Okunanlar

EQUIP AUTO PARIS 2025 fuarı…

Otomotiv Endüstrisinin Geleceğine Yön Veren Uluslararası Buluşma, 50. Yılını Kutluyor 14-18 Ekim 2025 | Paris Expo Porte de Versailles Konuşma...

MAN, Türkiye’deki ilk çift hikaye otobüs teslimatı

MAN, Türkiye'deki ilk çift hikaye otobüs teslimatını Turgutreis Group Turizm'e yaptı...  MAN Kamyon ve Otobüs Ticaret A.Ş., bir ilke imza...

Brisa, 1.150 Araçlık Filo İçin Uçtan Uca Mobilite

Brisa ve Çiftay'dan Güçlü İş Birliği: Brisa, 1.150 Araçlık Filo İçin Uçtan Uca Mobilite Çözümleri Sunacak  Lastik sektöründe mobilite yönetimine liderlik...

General Tire yeni dört mevsim lastik

General Tire yeni dört mevsim lastik Grabber Cross A/S ile “Yola Çık ve Ötesini Keşfet” Bir Continental markası olan General...

Bayramda Yola Çıkacakları Uyarıyor

Türkiye'nin lider lastik üreticisi Petlas, Kurban Bayramının yaklaşmasıyla birlikte yola çıkacak olanlarla uyarı ve önerilerini paylaştı... Bayram sadece sevdiklerimizle bir...

“OPET, sektörünün en güçlü ve en fazla büyüyen markası”

OPET, geçtiğimiz yıl olduğu gibi bu yıl da sektörün üzerinde büyüyerek ilk 3 firma arasında pazar payını artıran tek...

Hyundai Motor Türkiye, “İSO 500” listesinde ilk 10

Hyundai Motor Türkiye CEO'su Alex Kim, "Küresel ticaret dinamiklerinin ve ekonomik gelişmelerin hızla değiştiği bir süreçten geçerken İSO 500...

Mercedes-Benz Türk, Verdiği Eğitimler ile Hem Müşteri Memnuniyetine Hem de Bayi Çalışanlarının Gelişimine Yatırım Yapmaya Devam Ediyor

Mercedes-Benz Türk, düzenlediği eğitimlerle çalışanlarının sürdürülebilir gelişimine katkıda bulunmaya ve müşteri odaklı hizmet standartlarını yükseltmeye devam ediyor. Şirket, bayilerinin otobüs satış müdürleri ve satış danışmanlarına yönelik düzenlediği “Otobüs Ürün Teknik Eğitimi” ile bayi çalışanlarının hem teorik hem de pratik alanlardaki gelişimini destekliyor.

Türkiye ağır ticari araç endüstrisinin öncüsü Mercedes-Benz Türk, çalışanlara yönelik düzenlediği yenilikçi ve çeşitlendirilmiş eğitim programlarıyla müşteri odaklı üst düzey hizmet standartlarını yükseltmeye devam ediyor. Mercedes-Benz Türk bu kapsamda, Mercedes-Benz Türk Genel Müdürlüğünde “Otobüs Ürün Teknik Eğitimi” gerçekleştirdi. Eğitime, Mercedes-Benz Türk bayilerinin otobüs satış müdürleri ve satış danışmanları katıldı.

Tüm gün süren eğitim programında, katılımcılara her biri 90 dakika süren Ekonomi, Güvenlik, Konfor ve Tasarım atölyelerinde eğitimler verildi. Ayrıca, otobüslerin önünde ve içinde gerçekleştirilen uygulamalı oturumlarla katılımcılar, öğrendikleri bilgileri pratikte de  deneyimleme fırsatı buldular. Eğitimin sonunda katılımcılara sertifikaları takdim edildi.

Ekonomi, Güvenlik, Konfor ve Tasarım Eğitimleriyle Yükselen Standartlar

Ekonomi Atölyesi’nde motor teknolojisi, Powershift vites kutusu, AGM aküleri gibi yenilikler detaylı bir şekilde ele alındı. Güvenlik Atölyesi‘nde ise ABA6, adaptif hız sabitleyici, ön çarpışma koruyucusu ve şerit takip sistemi gibi gelişmiş güvenlik sistemleri hakkında bilgiler verildi. Katılımcılar Konfor ve Tasarım Atölyesi’nde de yeni nesil gösterge sistemleri, çok fonksiyonlu direksiyon simidi, sürücü paneli şalterleri ve çift bölge klima sistemleri gibi konular hakkında eğitim aldı.

Gerçekleştirilen eğitim hakkında değerlendirmede bulunan Mercedes-Benz Türk Otobüs Pazarlama ve Satış Direktörü Osman Nuri Aksoy, “Mercedes-Benz Türk olarak, çalışanlarımızın bilgi ve becerilerini artıran, profesyonel gelişimlerine katkı sağlayan eğitimlerle, müşteri odaklı hizmet anlayışımızı güçlendirmeye devam ediyoruz. Bu eğitimler, hem bireysel hem de kurumsal düzeyde sürekli gelişimi desteklerken, aynı zamanda hizmet kalitemizi ve müşteri memnuniyetini en yüksek seviyeye taşıyor. Alanında uzman kişiler tarafından verilen eğitimlerimizle iş süreçlerimizi daha verimli ve etkili hale getirirken, müşteri deneyimini de iyileştiriyoruz. Mercedes-Benz Türk olarak, sektördeki yenilikleri ve gelişmeleri yakından takip ederek, eğitim programlarımızı sürekli olarak güncelliyoruz. Bu sayede, hem çalışanlarımızın hem de müşterilerimizin beklentilerini karşılamada en yüksek standartları sağlıyoruz” dedi.

Diğer Haberler

Türkiye’de ithal araç oranı yüzde 70

Automechanika İstanbul 2025, Türkiye otomotiv tedarik sanayisinin, dünyayla rekabet gücünü artırabilmesine olanak sağlayacak İstanbul, 15.05.2025. 2024 yılında Türkiye otomotiv sanayisi için olanaklarla birlikte çalışabilirin da bir...

Aşkın Garantisi Yok Ama Lassa’nın Var

Brisa'nın güçlü markalarından Lassa, bir ilke imza atarak binek ve 4x4 imkansızde 5 yıl garanti uygulamasını başlattı. Yeni garanti kampanyasını duyurmak üzere hazırlanmış reklam filmi,...

“OPET, sektörünün en güçlü ve en fazla büyüyen markası”

OPET, geçtiğimiz yıl olduğu gibi bu yıl da sektörün üzerinde büyüyerek ilk 3 firma arasında pazar payını artıran tek marka oldu. OPET Genel Müdürü...

Sakarıılıca Tırmanmada Heyecan Doruktaydı

Eskişehir Otomobil Spor Kulübü (ESOK) tarafından ICRYPEX ana sponsorluğunda, Mihalgazi Belediyesi'nin katkılarıyla düzenlenen AVIS 2025 Türkiye Tırmanma Şampiyonası'nın 3. ayağı, 7,4 kilometre uzunluğundaki Sakarıılıca...

Nissan Yetkili Satıcılarına davet ediyor

Nissan 01-05 Haziran tarihleri arasında yapılacak bayram öncesi organizasyonlar ile tüm Nissan tutkunlarını Nissan Yetkili Satıcılarına bekliyor.  Nissan Türkiye, yeni bir Nissan sahibi olmak için...

Hyundai Motor Türkiye Markalı Kasko Hizmeti

Sigorta ve Yetkili Servis hizmetini tek çatı altında toplayan Hyundai Motor Türkiye, uzun yıllardır süregelen markalı kasko hizmetini genişletmeye ve Hyundai araçlarına sahiplerine üstün...

İspanya Grand Prix’sinden…

İspanya Grand Prix'sinde Oracle Red Bull Racing'den Max Verstappen, yarışın sonlarına doğru aldığı 10 saniyelik ceza nedeniyle podyum mücadelesinin dışında kalarak 10. sıraya gerilerken,...