Mercedes-Benz Türk, Verdiği Eğitimler

®
Çok Okunanlar

Banaz-Ahıskalı İkinci Zaferi Evinde Kazandı

2025 Türkiye Ralli Şampiyonası’nın da beşinci ayağı olan Odunpazarı ESOK Rally, Toksport WRT adına yarışan ev sahibi ekip Buğra Banaz-Onur...

General Tire, TransAnatolia 2025’e Damgasını Vurdu

Zorlu etapların ve sınır tanımayan parkurların geride kaldığı TransAnatolia 2025’te, General Tire lastikleri performansı ve dayanıklılığıyla ekiplerin yanındaydı. GT...

Audi Formula 1 Takımı’nın resmi giyim ortağı adidas

Audi Formula 1 Takımı'nın resmi giyim ortağı adidas oluyor. Her iki marka arasında gerçekleştirilen uzun vadeli iş birliği doğrultusunda, takım...

Stellantis’in yakıt pompası sorunu nedeniyle 53.000’den fazla ABD aracını geri çağıracağını söyledi

Ulusal Karayolu Trafik Güvenliği İdaresi (NHTSA) Salı günü yaptığı açıklamada, Chrysler'in sahibi Stellantis'in yakıt pompasındaki bir sorun nedeniyle ABD'de...

Otomotiv Sanayii Derneği, 2025’in 8 aylık verilerini açıkladı

OSD, bu yılın ocak-ağustos dönemine ait üretim ve ihracat adetleri ile pazar verilerini açıkladı. Buna göre, yılın ilk 8 ayında...

OMODA 7 Tasarımı ve İleri Teknolojileriyle

Yenilikçi tasarım diline sahip modelleri ile kısa sürede dikkatleri üzerine çeken OMODA, yeni D-SUV modeli OMODA 7’de en ileri...

1.899.000 TL’den başlayan fiyatlarla Nissan Qashqai

Sınırlı sayıda Qashqai 1.899.000 TL’lik fiyatıyla dikkat çekiyor C-SUV segmentinin yaratıcısı Nissan Qashqai için özel kampanyalar Nissan sahibi olmak isteyenleri...

Mercedes-Benz Türk, Verdiği Eğitimler ile Hem Müşteri Memnuniyetine Hem de Bayi Çalışanlarının Gelişimine Yatırım Yapmaya Devam Ediyor

Mercedes-Benz Türk, düzenlediği eğitimlerle çalışanlarının sürdürülebilir gelişimine katkıda bulunmaya ve müşteri odaklı hizmet standartlarını yükseltmeye devam ediyor. Şirket, bayilerinin otobüs satış müdürleri ve satış danışmanlarına yönelik düzenlediği “Otobüs Ürün Teknik Eğitimi” ile bayi çalışanlarının hem teorik hem de pratik alanlardaki gelişimini destekliyor.

Türkiye ağır ticari araç endüstrisinin öncüsü Mercedes-Benz Türk, çalışanlara yönelik düzenlediği yenilikçi ve çeşitlendirilmiş eğitim programlarıyla müşteri odaklı üst düzey hizmet standartlarını yükseltmeye devam ediyor. Mercedes-Benz Türk bu kapsamda, Mercedes-Benz Türk Genel Müdürlüğünde “Otobüs Ürün Teknik Eğitimi” gerçekleştirdi. Eğitime, Mercedes-Benz Türk bayilerinin otobüs satış müdürleri ve satış danışmanları katıldı.

Tüm gün süren eğitim programında, katılımcılara her biri 90 dakika süren Ekonomi, Güvenlik, Konfor ve Tasarım atölyelerinde eğitimler verildi. Ayrıca, otobüslerin önünde ve içinde gerçekleştirilen uygulamalı oturumlarla katılımcılar, öğrendikleri bilgileri pratikte de  deneyimleme fırsatı buldular. Eğitimin sonunda katılımcılara sertifikaları takdim edildi.

Ekonomi, Güvenlik, Konfor ve Tasarım Eğitimleriyle Yükselen Standartlar

Ekonomi Atölyesi’nde motor teknolojisi, Powershift vites kutusu, AGM aküleri gibi yenilikler detaylı bir şekilde ele alındı. Güvenlik Atölyesi‘nde ise ABA6, adaptif hız sabitleyici, ön çarpışma koruyucusu ve şerit takip sistemi gibi gelişmiş güvenlik sistemleri hakkında bilgiler verildi. Katılımcılar Konfor ve Tasarım Atölyesi’nde de yeni nesil gösterge sistemleri, çok fonksiyonlu direksiyon simidi, sürücü paneli şalterleri ve çift bölge klima sistemleri gibi konular hakkında eğitim aldı.

Gerçekleştirilen eğitim hakkında değerlendirmede bulunan Mercedes-Benz Türk Otobüs Pazarlama ve Satış Direktörü Osman Nuri Aksoy, “Mercedes-Benz Türk olarak, çalışanlarımızın bilgi ve becerilerini artıran, profesyonel gelişimlerine katkı sağlayan eğitimlerle, müşteri odaklı hizmet anlayışımızı güçlendirmeye devam ediyoruz. Bu eğitimler, hem bireysel hem de kurumsal düzeyde sürekli gelişimi desteklerken, aynı zamanda hizmet kalitemizi ve müşteri memnuniyetini en yüksek seviyeye taşıyor. Alanında uzman kişiler tarafından verilen eğitimlerimizle iş süreçlerimizi daha verimli ve etkili hale getirirken, müşteri deneyimini de iyileştiriyoruz. Mercedes-Benz Türk olarak, sektördeki yenilikleri ve gelişmeleri yakından takip ederek, eğitim programlarımızı sürekli olarak güncelliyoruz. Bu sayede, hem çalışanlarımızın hem de müşterilerimizin beklentilerini karşılamada en yüksek standartları sağlıyoruz” dedi.

Diğer Haberler

Musk, yönetim kurulu yeni tazminat planı sunarken 1 milyar dolarlık Tesla hissesi satın aldı

Tesla'nın hisse senedi fiyatı, teknoloji milyarderi Elon Musk'ın Cuma günü otomobil üreticisi şirketten yaklaşık 1 milyar dolar değerinde hisse satın aldığının açıklanmasının ardından Pazartesi günü yükseldi. Musk'ın...

Bentley’in ABD’deki işleri anlaşmanın ardından toparlanıyor

Dünyanın dört bir yanındaki otomobil üreticileri, Trump Yönetimi'nin gelişen tarife müzakerelerini çevreleyen belirsizliği dengelemek için mücadele ediyor. İngiltere merkezli Bentley Motors, Mayıs ayında üzerinde...

Ford Alman fabrikasında 1,000’e kadar kişiyi işten çıkaracak

Ford, Avrupa'da elektrikli otomobillere olan talebin tahminlerin gerisinde kalması nedeniyle Alman fabrikasında 1,000'e kadar kişiyi işten çıkaracak Ford Motor yaptığı açıklamada, pille çalışan arabalara olan...

Güney Kore, Hyundai fabrikası baskınında gözaltına alınan işçilerin serbest bırakılıp evlerine bırakacağını söyledi

Federal ve göçmenlik büroları geçen hafta Georgia'daki tesiste düzenlenen operasyonda yüzlerce Güney Koreli işçiyi tutukladı. Başkan Lee Jae Myung'un ofisi yaptığı açıklamada, Hyundai tesisine düzenlenen...

Rapora göre Chery Auto, 17 Eylül’de 18 milyar ABD doları hedef değerlemeyle halka arz planlıyor

Çin'in önde gelen otomobil üreticilerinden biri olan Auto, 140 milyar HKD (18 milyar ABD Doları) hedef değerlemeyle ilk halka arzına (IPO) 17 Eylül'de başlayacak. Şirket,...

Toyota, Dijital Ekran Sorununu Çözmek İçin Yaklaşık 591,000 Aracı Geri Çağırıyor

Toyota ve Lexus sahipleri için, 12.3 inçlik dijital gösterge paneli ekranlarında sorunlar yaşandı, yani kararabilir, bu açıkça oldukça büyük bir sorun olabilir ve şu...

Stellantis’in yakıt pompası sorunu nedeniyle 53.000’den fazla ABD aracını geri çağıracağını söyledi

Ulusal Karayolu Trafik Güvenliği İdaresi (NHTSA) Salı günü yaptığı açıklamada, Chrysler'in sahibi Stellantis'in yakıt pompasındaki bir sorun nedeniyle ABD'de 53.849 aracı geri çağırdığını ve...