Mercedes-Benz Türk Kasım ayında 15 farklı ülkeye ihraç edildi

®
Çok Okunanlar

Nissan sahiplerine Sompo’dan ayrıcalıklı kasko avantajı

Sigorta sektörünün güçlü markası Sompo ile otomotiv dünyasının köklü temsilcisi Nissan, kullanıcı deneyimini odağına alan bir iş birliğine imza...

Sürdürülebilirlik Kategorisinde Continental Çok Sayıda Ödülün Sahibi

Continental dördüncü kez “Yılın Lastik Üreticisi” ödülüne layık görüldü.  Her iki kategoride de kıyasıya rekabet yaşanan değerlendirmede, ABD, İtalya ve...

Alpine, A290 modeliyle hızlandırdı

Alpine markası, 2025'in ilk yarısında 5.015 adetlik tescil ile %85'lik büyüme kaydetti. Bu artışta en büyük katkıyı, 3.699 adetlik...

Fiat Grande Panda 2025 Red Dot Tasarım Ödülü

FIAT'ın yeni küresel ürün gamının ilk modeli olan Grande Panda, 2025 Red Dot Ödülleri’nde özgün ve yenilikçi iç ve...

“Lezzetlerin enfesti” dedirten tatlar artık OPET’te

Akaryakıt istasyonlarını, müşterilerinin keyifle vakit geçirebileceği yaşam alanları haline dönüştürmeyi hedefleyen OPET, Ultramarket’lerine “Fasty” markasıyla sağlıklı içeceklerden soğuk sandviçlere...

Credin ve Koçaslanlar’dan otomotivde stratejik finansman hamlesi

Petrol Ofisi Grubu'nun yüzde 100 iştiraki olan finansman şirketi Credin ile Koçaslanlar Holding arasında imzalanan yeni anlaşma kapsamında sıfır...

Renault markası globalde büyüdü, Avrupa’da ikinciliğe yükseldi

Renault Grubu, 2025'in ilk yarısında da ticari stratejisini hacimden çok değer yaratmaya odaklanarak sürdürdü. Grup, en kârlı kanal olan...

Türkiye’den ihraç edilen her 4 otobüsten 3’ünü üreten Mercedes-Benz Türk, Hoşdere Otobüs Fabrikası’nda ürettiği otobüsleri dünyanın dört bir yanına ihraç ediyor. Kasım ayında da ihracatta başarılı bir dönem geçiren Mercedes-Benz Türk’ün en çok ihracat yaptığı ülkeler sırasıyla Fransa, İtalya ve Romanya oldu.

Türkiye’deki faaliyetlerine 1967 yılında başlayan Mercedes-Benz Türk, Ocak – Kasım 2021 döneminde Türkiye iç pazarına 184 adet şehirler arası, 86 adet de şehir içi olmak üzere toplam 270 adet otobüs satışı gerçekleştirdi. Yurtiçi pazarındaki başarısını ihracata da yansıtan Mercedes-Benz Türk, Hoşdere Otobüs Fabrikası’nda ürettiği otobüsleri başta Avrupa ülkeleri olmak üzere; Suudi Arabistan, Katar ve Reunion gibi farklı kıtalardaki bölgelere de ihraç ediyor.

Kasım ayında 15 ülkeye otobüs ihracatı gerçekleştirildi

Kasım ayında da ihracatta başarılı bir dönem geçiren Mercedes-Benz Türk’ün Hoşdere Otobüs Fabrikası’nda ürettiği otobüslerin en çok ihraç edildiği ülke 86 adet ile Fransa oldu. Söz konusu dönemde en çok ihracat yapılan ikinci ülke 43 adet ile İtalya olurken; bu ülkeyi 38 adet otobüs ihracatı ile Romanya izledi.

Kasım ayı içerisinde 14 farklı Avrupa ülkesine otobüs ihracatı yapan Mercedes-Benz Türk, bu yıl ilk kez Kasım ayında İsrail’e de ihracat gerçekleştirdi. Yapılan bu ihracatla birlikte, Mercedes-Benz Türk’ün Hoşdere Otobüs Fabrikası’nda ürettiği otobüsler Kasım ayında toplam 15 ülkeye ihraç edildi.

Diğer Haberler

PETRONAS Madeni Yağlar Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı

PETRONAS Madeni Yağlar, Karayolu Taşımacılığının Değişen İhtiyaçlarına Yanıt Veren Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı PETRONAS Madeni Yağlar (PLI), bugün ticari araçlara yönelik ana ürün serisi olan...

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği! Yerli Scudo Ailesi Yeni Combi Versiyonuyla Genişledi! FIAT’ın geniş ürün gamındaki ticari araçları temsil eden FIAT Professional,yeni seçeneklerle...

Zorlu Enerji CEO’su Elif Yener

Zorlu Enerji, İsrail'deki enerji yatırımlarının satışını memnuniyetle karşıladı...  Zorlu Enerji, İsrail'de azınlık ortağı olduğu doğalgazlı santrallerinin satışını tamamlayarak; bölgesel elektrik üretim ve satışına ilişkin bütün...

Alpine, A290 modeliyle hızlandırdı

Alpine markası, 2025'in ilk yarısında 5.015 adetlik tescil ile %85'lik büyüme kaydetti. Bu artışta en büyük katkıyı, 3.699 adetlik satışa ulaşan A290 modeli sağladı....

Dacia, Avrupa perakende pazarındaki güçlü yapının korudu

Dacia markası, 2025 yılı ilk yarısında dünya çapında 356.084 adet satış gerçekleştirerek, geçen yılın aynı parlaklıklarına göre %0,7 oranında sınırlı bir düşüş yaşadı. Bu...

Renault markası globalde büyüdü, Avrupa’da ikinciliğe yükseldi

Renault Grubu, 2025'in ilk yarısında da ticari stratejisini hacimden çok değer yaratmaya odaklanarak sürdürdü. Grup, en kârlı kanal olan perakende satışlara parlaklık kazandırarak, bu...

BOM, Misano’daki Zorlu Mücadeleden İki Podyumla Döndü

Borusan Otomotiv Motorsport (BOM), GT4 Avrupa Serisi 2025 sezonunun dördüncü ayağını İtalya’nın Misano Pisti’nde başarıyla tamamladı. 19 – 20 Temmuz tarihlerinde gerçekleşen yarış hafta...