Mazda CX-5 UK sales pass 100,000 units

®
Çok Okunanlar

Nissan sahiplerine Sompo’dan ayrıcalıklı kasko avantajı

Sigorta sektörünün güçlü markası Sompo ile otomotiv dünyasının köklü temsilcisi Nissan, kullanıcı deneyimini odağına alan bir iş birliğine imza...

Gen-3 en son ADAC testinde en yüksek dereceyi elde etti

Goodyear Vector 4seasons Gen-3, en son ADAC testinde en yüksek dereceyi elde etti Goodyear lastikleri olağanüstü kilometre performansı ve mükemmel...

“Lezzetlerin enfesti” dedirten tatlar artık OPET’te

Akaryakıt istasyonlarını, müşterilerinin keyifle vakit geçirebileceği yaşam alanları haline dönüştürmeyi hedefleyen OPET, Ultramarket’lerine “Fasty” markasıyla sağlıklı içeceklerden soğuk sandviçlere...

Alpine, A290 modeliyle hızlandırdı

Alpine markası, 2025'in ilk yarısında 5.015 adetlik tescil ile %85'lik büyüme kaydetti. Bu artışta en büyük katkıyı, 3.699 adetlik...

Çarpışantürk kazanmaya devam ediyor…

Giresun Offroad Yarışı, Bulancak'ta Yapıldı 2025 PETLAS Türkiye Offroad Şampiyonası'nın 3. ayağı, Giresun Offroad Spor Kulübü tarafından Giresun Valiliği, Bulancak...

Fiat Grande Panda 2025 Red Dot Tasarım Ödülü

FIAT'ın yeni küresel ürün gamının ilk modeli olan Grande Panda, 2025 Red Dot Ödülleri’nde özgün ve yenilikçi iç ve...

Range Rover, Defender, Discovery ve Jaguar Rüzgarı

Dünyanın en prestijli otomobil etkinliklerinden Goodwood Festival of Speed, 10 – 13 Temmuz 2025 tarihleri arasında hız, tasarım ve...
A key chapter in Mazda’s success story, the Mazda CX-5 has been a global sales hit with production of over 4.5million units to date. It’s been just as popular in the UK and this spring the 100,000th Mazda CX-5 was sold in the UK – helping to ensure that the ever-popular SUV remains Mazda’s best-selling car in the UK.
Launched in 2012, the original CX-5 was the first production car to feature both Mazda’s Kodo Soul of Motion design philosophy and Skyactiv engine technology. It followed the Minagi concept car, which hinted at the SUV’s award-winning styling, which was seen in production form for the first time at the 2011 Frankfurt Motor Show where the CX-5 was revealed. An instant sales success, which was praised by media and customers alike for its combination of driver appeal, practicality and style, the Mazda CX-5 is a landmark car in Mazda’s history.
After a substantial update in 2015, the second-generation CX-5 was launched in 2017, while another update was implemented in 2022. Today, the current Mazda CX-5 features 24v Mazda M Hybrid mild-hybrid technology across all petrol models and cylinder deactivation on 165ps petrol automatic models, while the 184ps Skyactiv-D diesel remains in the range.
Jeremy Thomson, Managing Director, Mazda Motors UK, said: “the Mazda CX-5 is an incredibly important car in Mazda’s history. From the launch of the original first-generation car in 2012 it has been a hugely popular choice for UK SUV buyers, who have loved its style, quality and driver engagement.”
“It’s a car that has seen amazing customer loyalty and satisfaction, so it’s great that sales have passed 100,000 in the UK. It’s incredible to look back and consider just how much the UK market has changed since the CX-5’s launch in 2012. The huge increase in the popularity of SUVs means that today the CX-5 sits alongside the 2025 Mazda CX-60, all-new Mazda CX-80 and the smaller Mazda CX-30 in our line-up, but it was the success of the award-winning CX-5 that established Mazda as a maker of genuinely sporty SUVs, which deliver class leading quality and high levels of standard equipment.”
Adding, “now part of an SUV line-up that offers customers a wide choice depending on their motoring needs. The current Mazda CX-5 is an example of how Mazda’s successive updates and refinements to every aspect of this ever-popular SUV have kept it competitive and I look forward to what the future holds for this fantastic SUV.”

Diğer Haberler

PETRONAS Madeni Yağlar Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı

PETRONAS Madeni Yağlar, Karayolu Taşımacılığının Değişen İhtiyaçlarına Yanıt Veren Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı PETRONAS Madeni Yağlar (PLI), bugün ticari araçlara yönelik ana ürün serisi olan...

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği! Yerli Scudo Ailesi Yeni Combi Versiyonuyla Genişledi! FIAT’ın geniş ürün gamındaki ticari araçları temsil eden FIAT Professional,yeni seçeneklerle...

Zorlu Enerji CEO’su Elif Yener

Zorlu Enerji, İsrail'deki enerji yatırımlarının satışını memnuniyetle karşıladı...  Zorlu Enerji, İsrail'de azınlık ortağı olduğu doğalgazlı santrallerinin satışını tamamlayarak; bölgesel elektrik üretim ve satışına ilişkin bütün...

Alpine, A290 modeliyle hızlandırdı

Alpine markası, 2025'in ilk yarısında 5.015 adetlik tescil ile %85'lik büyüme kaydetti. Bu artışta en büyük katkıyı, 3.699 adetlik satışa ulaşan A290 modeli sağladı....

Dacia, Avrupa perakende pazarındaki güçlü yapının korudu

Dacia markası, 2025 yılı ilk yarısında dünya çapında 356.084 adet satış gerçekleştirerek, geçen yılın aynı parlaklıklarına göre %0,7 oranında sınırlı bir düşüş yaşadı. Bu...

Renault markası globalde büyüdü, Avrupa’da ikinciliğe yükseldi

Renault Grubu, 2025'in ilk yarısında da ticari stratejisini hacimden çok değer yaratmaya odaklanarak sürdürdü. Grup, en kârlı kanal olan perakende satışlara parlaklık kazandırarak, bu...

BOM, Misano’daki Zorlu Mücadeleden İki Podyumla Döndü

Borusan Otomotiv Motorsport (BOM), GT4 Avrupa Serisi 2025 sezonunun dördüncü ayağını İtalya’nın Misano Pisti’nde başarıyla tamamladı. 19 – 20 Temmuz tarihlerinde gerçekleşen yarış hafta...