Maserati Milano showroomunda tanıtıldı

®
Çok Okunanlar

Stellantis Pro One’ın Yeni Aracı Cargo Box, Van ve Hobi

Stellantis Pro One İtalya’daki Atessa Fabrikası’nda Cargo Box BEV Üretimine Başladı!  Stellantis Pro One’ın Yeni Aracı Cargo Box, Van...

Gen-3 en son ADAC testinde en yüksek dereceyi elde etti

Goodyear Vector 4seasons Gen-3, en son ADAC testinde en yüksek dereceyi elde etti Goodyear lastikleri olağanüstü kilometre performansı ve mükemmel...

“Lezzetlerin enfesti” dedirten tatlar artık OPET’te

Akaryakıt istasyonlarını, müşterilerinin keyifle vakit geçirebileceği yaşam alanları haline dönüştürmeyi hedefleyen OPET, Ultramarket’lerine “Fasty” markasıyla sağlıklı içeceklerden soğuk sandviçlere...

Nissan sahiplerine Sompo’dan ayrıcalıklı kasko avantajı

Sigorta sektörünün güçlü markası Sompo ile otomotiv dünyasının köklü temsilcisi Nissan, kullanıcı deneyimini odağına alan bir iş birliğine imza...

Doblo, temmuz ayı boyunca geçerli 400 bin TL’ye kadar 12 ay vadeli

FIAT FROFESSIONAL’DAN TEMMUZ AYINA ÖZEL YÜZDE 0 FAİZLİ FİNANSMAN İMKANLARI! Yenilikçi modelleri ile ticari araç müşterilerinin hayatını kolaylaştıran FIAT Professional,...

Alpine, A290 modeliyle hızlandırdı

Alpine markası, 2025'in ilk yarısında 5.015 adetlik tescil ile %85'lik büyüme kaydetti. Bu artışta en büyük katkıyı, 3.699 adetlik...

PETRONAS Madeni Yağlar Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı

PETRONAS Madeni Yağlar, Karayolu Taşımacılığının Değişen İhtiyaçlarına Yanıt Veren Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı PETRONAS Madeni Yağlar (PLI), bugün ticari araçlara...
Giorgetti iç mekan koleksiyonu ve Maserati Grecale Giorgetti Edition, yalnızca davetlilere özel olarak Milano’daki Giorgetti Spiga showroomu ve Maserati Milano showroomunda tanıtıldı. Tasarıma ilgi duyan ziyaretçiler ve otomobil tutkunları, bu özel iş birliğini yakından deneyimleme fırsatı buluyor.
İki İtalyan devi Maserati ve Giorgetti, 2025 Milano Tasarım Haftası’nda zamansız zarafetle teknolojik inovasyonu kutlayan yeni iç mekân koleksiyonunu ve özel tasarım bir Fuoriserie Grecale’yi sundu.

Detaylara gösterilen titizlik, mükemmellik arayışı ve eşsiz deneyimler sunma arzusu, bu iş birliğinin temelini oluşturuyor. Her iki marka da İtalyan tasarım anlayışını – “güzel ve kusursuz üretilmiş” – en üst düzeyde temsil ediyor. Bu birliktelik, birbirini besleyen bir diyalog içinde, yeni yaratıcı yolculuklara ve zorluklara kapı aralıyor.
Giorgetti Maserati Edition iç mekân koleksiyonu, Maserati’nin ikonik sembolü olan Neptün’ün Tridente’sinin, Giorgetti’nin yeni tasarımlarına ilham olmasıyla doğa ve mitolojiyi buluşturuyor. Yeni koleksiyon, otomotiv markasının tasarımlarına her zaman ilham olan denizin harmonisine ve rüzgârın gücüne atıfta bulunuyor.

Koleksiyonda, bilgeliği ve gücü sembolize eden ve dişbudak ağacından yapılan bir platformun üzerindeki Nereide ve otomobillerden ilhamla yaratılan Seidon isimli kanepeler yer alıyor. Heykele benzeyen Lorelei koltuğu konforu en üst seviyede sunarken, Teti puf zarif tasarımı ve geometrik şekilleriyle ön plana çıkıyor. Ligea kahve sehpası otomotiv hava girişlerini dinamik ve sofistike bir tasarımla yeniden yorumlarken, Sibilia sehpa rüzgârın rezonansını çağrıştırıyor. Dalgaların hareketinden ilhamla yaratılan Ploto tekerlekli sehpa ve denizin huzursuz dalgalarını çağrıştıran Neomeris halı, Giorgetti x Maserati koleksiyonunu tamamlıyor.
Maserati Tasarım Direktörü Klaus Busse iş birliği ile ilgili şöyle dedi:
“Maserati olarak iç mimari ile her zaman güçlü bir bağa sahip olduk. Hem otomobillerimiz hem de Giorgetti mobilyaları yalnızca işlevsel değil; duygular uyandırmak ve kalıcı deneyimler yaratmak için tasarlanıyor. ‘Fuoriserie’, İtalyanca’da ‘alışılmışın dışında’ anlamına geliyor ve bizim kişiselleştirme programımıza adını veriyor. Giorgetti ile onların estetik anlayışını ve ustalığını yansıtan, tamamen özgün bir Grecale Giorgetti Edition yarattık. Bu özel model, Tridente’nin yenilikçi ruhunu ve Giorgetti’nin zamansız zarafetini buluşturuyor.”
Maserati Giorgetti Edition, zarafeti, İtalyan mirasını ve ayrıntıcılığa duyulan bağlılığı mükemmel şekilde yansıtıyor. Koleksiyonda yer alan elektrikli özel tasarım Grecale Folgore, Modena’da kurulan Officine Fuoriserie atölyesinde kişiselleştirilen Maseratilerden bir tanesi olup, teknolojiyle zanaatkarlığı buluşturuyor. Gleaming Dusk renginde üretilen bu özel Grecale Giorgetti Edition, ızgarasında da uyumlu detayları, şeffaf gri kaplaması, Glossy Black 21 inç jantları, bakır rengi fren kaliperleri ve Fuoriserie logosuyla ön plana çıkıyor. Aracın denim rengi deri koltukları ve Giorgetti’nin özel yünlü 4 iplikli kumaşı (mavi, beyaz karışım, siyah ve bakır), Giorgetti Maserati Edition’ın iç mekân koleksiyonunu oluşturarak, aracın içinde ev hissi yaratmayı amaçlıyor. Denim Alcantara baş yaslama yerlerinde bulunan ikonik Tridente logosu, ilk kez gri-mavi tonlarında ahşaptan, aracın gösterge paneli, direksiyonu ve kapı panelleri ise dikişli grafiklerle bezeli denim derisinden oluşuyor. Paslanmaz çelik ve ahşap kapı eşiğinde lazerle yazılmış olan “Due icone, una visione” (İki ikon, bir vizyon) ve “Eleganza senza tempo” (Zamansız zarafet) yazıları, İtalyan mükemmelliğini kutlayan iş birliğine son bir romantik dokunuş ekliyor.

Diğer Haberler

PETRONAS Madeni Yağlar Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı

PETRONAS Madeni Yağlar, Karayolu Taşımacılığının Değişen İhtiyaçlarına Yanıt Veren Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı PETRONAS Madeni Yağlar (PLI), bugün ticari araçlara yönelik ana ürün serisi olan...

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği! Yerli Scudo Ailesi Yeni Combi Versiyonuyla Genişledi! FIAT’ın geniş ürün gamındaki ticari araçları temsil eden FIAT Professional,yeni seçeneklerle...

Zorlu Enerji CEO’su Elif Yener

Zorlu Enerji, İsrail'deki enerji yatırımlarının satışını memnuniyetle karşıladı...  Zorlu Enerji, İsrail'de azınlık ortağı olduğu doğalgazlı santrallerinin satışını tamamlayarak; bölgesel elektrik üretim ve satışına ilişkin bütün...

Alpine, A290 modeliyle hızlandırdı

Alpine markası, 2025'in ilk yarısında 5.015 adetlik tescil ile %85'lik büyüme kaydetti. Bu artışta en büyük katkıyı, 3.699 adetlik satışa ulaşan A290 modeli sağladı....

Dacia, Avrupa perakende pazarındaki güçlü yapının korudu

Dacia markası, 2025 yılı ilk yarısında dünya çapında 356.084 adet satış gerçekleştirerek, geçen yılın aynı parlaklıklarına göre %0,7 oranında sınırlı bir düşüş yaşadı. Bu...

Renault markası globalde büyüdü, Avrupa’da ikinciliğe yükseldi

Renault Grubu, 2025'in ilk yarısında da ticari stratejisini hacimden çok değer yaratmaya odaklanarak sürdürdü. Grup, en kârlı kanal olan perakende satışlara parlaklık kazandırarak, bu...

BOM, Misano’daki Zorlu Mücadeleden İki Podyumla Döndü

Borusan Otomotiv Motorsport (BOM), GT4 Avrupa Serisi 2025 sezonunun dördüncü ayağını İtalya’nın Misano Pisti’nde başarıyla tamamladı. 19 – 20 Temmuz tarihlerinde gerçekleşen yarış hafta...