Marion Beyret Stellantis Sorumlu Kıdemli Başkan Yardımcısı olarak atandı

®
Çok Okunanlar

Doblo, temmuz ayı boyunca geçerli 400 bin TL’ye kadar 12 ay vadeli

FIAT FROFESSIONAL’DAN TEMMUZ AYINA ÖZEL YÜZDE 0 FAİZLİ FİNANSMAN İMKANLARI! Yenilikçi modelleri ile ticari araç müşterilerinin hayatını kolaylaştıran FIAT Professional,...

Credin ve Koçaslanlar’dan otomotivde stratejik finansman hamlesi

Petrol Ofisi Grubu'nun yüzde 100 iştiraki olan finansman şirketi Credin ile Koçaslanlar Holding arasında imzalanan yeni anlaşma kapsamında sıfır...

Range Rover, Defender, Discovery ve Jaguar Rüzgarı

Dünyanın en prestijli otomobil etkinliklerinden Goodwood Festival of Speed, 10 – 13 Temmuz 2025 tarihleri arasında hız, tasarım ve...

Zorlu Enerji CEO’su Elif Yener

Zorlu Enerji, İsrail'deki enerji yatırımlarının satışını memnuniyetle karşıladı...  Zorlu Enerji, İsrail'de azınlık ortağı olduğu doğalgazlı santrallerinin satışını tamamlayarak; bölgesel elektrik...

Gen-3 en son ADAC testinde en yüksek dereceyi elde etti

Goodyear Vector 4seasons Gen-3, en son ADAC testinde en yüksek dereceyi elde etti Goodyear lastikleri olağanüstü kilometre performansı ve mükemmel...

Renault markası globalde büyüdü, Avrupa’da ikinciliğe yükseldi

Renault Grubu, 2025'in ilk yarısında da ticari stratejisini hacimden çok değer yaratmaya odaklanarak sürdürdü. Grup, en kârlı kanal olan...

Otokar’dan Yaza Özel “Servis Kampanyası”

Türkiye'nin otomotiv üreticisi Otokar, otobüs ve kamyon sahipleri için özel olarak "Otokar Servis Kampanyası"nı başlatıyor. 17 Temmuz-16 Ağustos tarihleri...
Stellantis bugün, Marion Beyret’in Genişletilmiş Avrupa için Kurumsal İlişkiler ve İletişimden Sorumlu Kıdemli Başkan Yardımcısı olarak atandığını duyurdu.
Bu görevde Beyret, Stellantis’in Genişletilmiş Avrupa bölgesindeki halkla ilişkiler ve iletişim stratejisine liderlik edecek. Küresel Kurumsal İlişkiler ve İletişimden Sorumlu Clara Ingen-Housz’a bağlı olarak çalışacak olan Marion Beyret, Genişletilmiş Avrupa Operasyon Direktörü Jean-Philippe Imparato ile yakın bir şekilde çalışacak.
Stellantis Fransa’da İletişim ve Halkla İlişkiler Başkanı olarak çok önemli bir rol oynayan Beyret, bu pozisyona stratejik vizyon ve kapsamlı deneyim getiriyor. Stellantis’e katılmadan önce Canal Plus gibi medya kuruluşlarında uzmanlık kazanmış, ardından Air France KLM’de iletişim liderliği yapmadan önce Fransız kurumlarında (Cumhurbaşkanlığı, Adalet Bakanlığı ve Ekoloji Bakanlığı) medya ilişkilerinde çalışmıştır.
Beyret, yeni görevinde Stellantis’in Genişletilmiş Avrupa’daki halkla ilişkiler ve iletişim faaliyetleri için stratejik bir vizyon tanımlamaktan ve uygulamaktan sorumlu olacak. Zorlukları öngörecek ve fırsatları belirleyecek, bölgesel gelişmeleri, toplumsal eğilimleri ve düzenleyici değişiklikleri izleyecektir. Stellantis’in küresel hedeflerini bölgesel itibar stratejilerine dönüştürecek. Ekibi özellikle üç ana liderden oluşacak:
  • Christoph Hinrichsen: Avrupa Birliği ve Genişlemiş Avrupa Ülkeleri Halkla İlişkilerden Sorumlu
  • Alessandro Nardizzi: Genişletilmiş Avrupa Ülkeleri İletişimi ve Pro One İletişiminden Sorumlu
  • Stéphane Cesareo: Genişletilmiş Avrupa Markaları ve Teknoloji İletişiminden Sorumlu
Stellantis Genişletilmiş Avrupa Operasyon Direktörü Jean-Philippe Imparato, “Marion’un derin deneyimi ve stratejik vizyonu, onu Genişletilmiş Avrupa’daki halkla ilişkiler ve iletişim çabalarımızı yönlendirmek için ideal bir lider haline getiriyor” dedi. “Zorlukları öngörme, etkili stratejiler geliştirme ve paydaşlarla güçlü ilişkiler kurma yeteneği, Genişletilmiş Avrupa stratejik planımızı uygulamaya devam ederken paha biçilmez olacaktır. Bu yeni görevde başarılı olacağına ve bölgedeki başarımıza önemli ölçüde katkıda bulunacağına inancım tam.”
Beyret, Montpellier Business School’dan yüksek lisans ve Xi’an Uluslararası Çalışmalar Üniversitesi’nden lisans derecesine sahiptir.

Diğer Haberler

PETRONAS Madeni Yağlar Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı

PETRONAS Madeni Yağlar, Karayolu Taşımacılığının Değişen İhtiyaçlarına Yanıt Veren Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı PETRONAS Madeni Yağlar (PLI), bugün ticari araçlara yönelik ana ürün serisi olan...

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği! Yerli Scudo Ailesi Yeni Combi Versiyonuyla Genişledi! FIAT’ın geniş ürün gamındaki ticari araçları temsil eden FIAT Professional,yeni seçeneklerle...

Zorlu Enerji CEO’su Elif Yener

Zorlu Enerji, İsrail'deki enerji yatırımlarının satışını memnuniyetle karşıladı...  Zorlu Enerji, İsrail'de azınlık ortağı olduğu doğalgazlı santrallerinin satışını tamamlayarak; bölgesel elektrik üretim ve satışına ilişkin bütün...

Alpine, A290 modeliyle hızlandırdı

Alpine markası, 2025'in ilk yarısında 5.015 adetlik tescil ile %85'lik büyüme kaydetti. Bu artışta en büyük katkıyı, 3.699 adetlik satışa ulaşan A290 modeli sağladı....

Dacia, Avrupa perakende pazarındaki güçlü yapının korudu

Dacia markası, 2025 yılı ilk yarısında dünya çapında 356.084 adet satış gerçekleştirerek, geçen yılın aynı parlaklıklarına göre %0,7 oranında sınırlı bir düşüş yaşadı. Bu...

Renault markası globalde büyüdü, Avrupa’da ikinciliğe yükseldi

Renault Grubu, 2025'in ilk yarısında da ticari stratejisini hacimden çok değer yaratmaya odaklanarak sürdürdü. Grup, en kârlı kanal olan perakende satışlara parlaklık kazandırarak, bu...

BOM, Misano’daki Zorlu Mücadeleden İki Podyumla Döndü

Borusan Otomotiv Motorsport (BOM), GT4 Avrupa Serisi 2025 sezonunun dördüncü ayağını İtalya’nın Misano Pisti’nde başarıyla tamamladı. 19 – 20 Temmuz tarihlerinde gerçekleşen yarış hafta...