MAN’ın Başarılı Yetkili Servisleri Ödüllerini Aldı

®
Çok Okunanlar

Volkswagen Ticari Araç’tan Crafter Servis’e Eylül ayına özel Sıfır Faizli Kredi

Volkswagen Ticari Araç, Crafter Servis modeli için Eylül ayına özel sıfır faizli kredi kampanyası başlattı. Volkswagen Doğuş Finans (Vdf)...

Türkiye’nin Traksiyoner Akü Lideri İnci GS Yuasa

Türkiye’nin Traksiyoner Akü Lideri İnci GS Yuasa, HOW Fuarı’nda Güçlü Ürün Portföyüyle Yer Alıyor...  Türkiye traksiyoner akü segmentinin lideri İnci...

Musk, yönetim kurulu yeni tazminat planı sunarken 1 milyar dolarlık Tesla hissesi satın aldı

Tesla'nın hisse senedi fiyatı, teknoloji milyarderi Elon Musk'ın Cuma günü otomobil üreticisi şirketten yaklaşık 1 milyar dolar değerinde hisse...

BMW Golf Cup 2025 Türkiye Elemeleri Başlıyor

Borusan Otomotiv'in Türkiye distribütörü olduğu BMW’nin dünyanın en yüksek sporcu katılımına sahip golf turnuvası BMW Golf Cup 2025 Türkiye...

Ford Alman fabrikasında 1,000’e kadar kişiyi işten çıkaracak

Ford, Avrupa'da elektrikli otomobillere olan talebin tahminlerin gerisinde kalması nedeniyle Alman fabrikasında 1,000'e kadar kişiyi işten çıkaracak Ford Motor yaptığı...

TÜSED’den Yedek Parça Tedarik Süreçlerine Dair Çözüm Çağrısı

60 Milyar TL’lik Yedek Parça Tedariki Sigorta Eksperlerinin Yönetiminde TÜSED Türkiye Sigorta Eksperleri Derneği Yönetim Kurulu, sigorta sektöründe kritik öneme...

Bentley’in ABD’deki işleri anlaşmanın ardından toparlanıyor

Dünyanın dört bir yanındaki otomobil üreticileri, Trump Yönetimi'nin gelişen tarife müzakerelerini çevreleyen belirsizliği dengelemek için mücadele ediyor. İngiltere merkezli...
MAN Kamyon ve Otobüs Ticaret A.Ş., 2025 yılı 1. Dönem Yetkili Servisler Toplantısı’nı Ankara’da gerçekleştirdi. Servis ağının güçlendirilmesi ve hizmet kalitesinin artırılmasını hedefleyen toplantıda, ayrıca Yetkili Servis Değerlendirme ve Geliştirme Programı kapsamında başarılı olan servisler de ödüllerini aldı. Değerlendirmelerde; B Tipi Yetkili Servisler kategorisinde İzmir EGEMAN Yetkili Servisi birinci olurken, C Tipi Yetkili Servisler kategorisinde ise Elâzığ AYMAN Yetkili Servisi birinci oldu. Müşteri Memnuniyeti kategorisinde ise Antalya MEÇİKOĞULLARI Yetkili Servisi yine zirvedeydi.
MAN Yetkili Servisleri, MAN Kamyon ve Otobüs Ticaret A.Ş.’nin ev sahipliğinde 2025 yılının ilk toplantısı için 24-25 Temmuz tarihlerinde Ankara’da bir araya geldi. İki gün süren toplantılarda, yılın ilk dönemine ilişkin değerlendirmelerin yanı sıra yeni yıla ilişkin de hedef ve beklentiler paylaşıldı. Toplantıda, müşteri memnuniyetinde başarı gösteren yetkili servisler de ödüllerini aldı.
“Sürdürülebilir büyüme ve verimlilik odaklı bir dönem geçirdik”
MAN Kamyon ve Otobüs Ticaret A.Ş. Genel Müdürü Tuncay Bekiroğlu, sektördeki mevcut tabloya ve pazar koşullarına ilişkin şunları söyledi:
“2025’in ilk yarısı, sektörümüz açısından finansal dengelerin yeniden kurulduğu, temkinli ancak kontrollü bir adaptasyon süreciyle şekillendi. Yüksek faiz oranları ve sıkı kredi koşulları, özellikle KOBİ ölçekli filoların alım kararlarını ertelemesine neden oldu. Bu durum da ilk çeyrekte araç satışlarında bir yavaşlamaya yol açtı. Ancak ikinci çeyrekte, başta lojistik ve inşaat sektörleri olmak üzere bazı segmentlerdeki talep artışıyla pazar yeniden hareketlenmeye başladı. Bu süreçte büyük filo sahipleri planlı yatırımlarını sürdürürken, daha küçük oyuncular daha seçici davrandı. Genel anlamda bu dönem, sürdürülebilir büyüme ve verimlilik odaklı bir geçiş dönemi oldu. Yılın ikinci yarısında ise faiz politikaları ve yatırım ortamındaki olası iyileşmelerin sektörün yönüne tayin edeceğini düşünüyoruz.
Bununla birlikte satış sonrası hizmetlerdeki yatırımlarımız, müşteri odaklı stratejilerimiz ve güçlü iş ortaklıklarımız sayesinde sektörde fark yaratmayı sürdürüyoruz. Ankara’daki bu değerli buluşmada ödül alan tüm yetkili servislerimizi kutluyor; yılın kalan bölümünde de birlikte, her zaman daha iyisi için çalışmayı sürdüreceğimizi vurgulamak istiyorum.

Diğer Haberler

Max Verstappen’i umutlandıran zafer

Formula 1'de Max Verstappen, Bakü'deki zaferinin ardından pilotlar sırlaması lideri Oscar Piastri ile arasındaki farkı 69 puana indirdi. İki yarış öncesine kadar şampiyonluklarına kesin...

Hamilton, “Öylece durup hiçbir şey yapamayız” diye yazdı “Verecek bir şeyin varsa, bana katılırsan minnettar olurum.”

Lewis Hamilton Gazze Soykırımının Sona Ermesi Çağrısında Bulundu, Küresel Yardım Çabalarının Başlaması Çağrısında Bulundu... Lewis Hamilton, İsrail'in Gazze'ye yönelik soykırımını kınamak için küresel bir nüfuz...

İsveç’te Otonom Toplu Ulaşım Karsan Otonom e-ATAK

İsveç’te Otonom Toplu Ulaşım Karsan Otonom e-ATAK ile Başladı “Mobilitenin Geleceğinde Bir Adım Önde” olma vizyonuyla bir dünya markası olan Karsan, dünya çapında gerçekleştirdiği başarılarına...

Otomotiv şirketlerinin yüzde 86’sı yapay zekâya yatırım yapıyor

KPMG'nin “Küresel Otomotiv Yöneticileri” anketine göre sektördeki her üç yöneticiden biri üç yıl içinde iş modellerinin tamamen değişeceğini öngörürken, otomotiv şirketlerin yüzde 86'sı yapay...

Aon, Formula 1takımı Scuderia Ferrari HP’nin sponsoru oldu

Aon, Formula 1'in en köklü takımlarından Scuderia Ferrari HP ile uzun süreli bir sponsorluk anlaşması imzaladı. Monza'daki İtalya Grand Prix'siyle başlayan iş birliği; hız,...

TÜSED’den Yedek Parça Tedarik Süreçlerine Dair Çözüm Çağrısı

60 Milyar TL’lik Yedek Parça Tedariki Sigorta Eksperlerinin Yönetiminde TÜSED Türkiye Sigorta Eksperleri Derneği Yönetim Kurulu, sigorta sektöründe kritik öneme sahip olan yedek parça tedarik...

BMW ConnectedDrive ve MINI Connected ile

BMW ConnectedDrive ve MINI Connected ile Geleceğin Mobilite Deneyimi Borusan Otomotiv’de Borusan Otomotiv’in Türkiye distribütörlüğünü üstlendiği BMW ve MINI markalı 40 bin bağlantılı otomobil, sürücülerine...