Lotus, Güney Kore’de amiral gemisi showroomunu açtı

®
Çok Okunanlar

Şişecam otomotiv yenileme

ürkiye’nin öncü ve en büyük otomotiv camı üreticisi olan Şişecam, otomotiv servis endüstrisinin önemli fuarlarından Automechanika 2022 Fuarı’na katıldı....

Bugatti Chiron Pur Sport Cenevre’ye geldi

Avrupa'nın en güzel şehirlerinden yedi başarılı şehrinde ki lansmandan sonra, Chiron Pur Sport nihayet Cenevre'ye geldi.. İsviçre'deki bu özel...

550 HP’lik Maserati Levante GTS tanıtıldı…

Şirketten yapılan açıklamaya göre, ilk olarak Los Angeles Otomobil Fuarı’nda gösterimi yapılan Maserati Levante GTS, Levante Trofeo'dan sonra ailenin...

Otomotiv Sanayisi, Uluslararası Otomotiv Mühendisliği Konferansı – IAEC 2022

Otomotiv mühendisliği alanında en yeni teknolojilerin ve gelişmelerin mercek altına alındığı ‟Uluslararası Otomotiv Mühendisliği Konferansı - IAEC” bu yıl...

Lotus şirketin amiral gemisi showroomunu Dosandae-ro, Gangnam-gu, Seul’de açtığını duyurdu. Yeni mağaza, lüks ve moda ile tanınan Seul’ün en ünlü caddelerinden birinin kalbinde bulunuyor. Müşterilere Güney Kore’deki Lotus markasına özel ve sürükleyici bir giriş noktası sağlamak için Lotus’un 75 yıllık zengin mirasını en son teknolojilerle bir araya getirmeyi hedefliyor.

Üç kata ve yaklaşık 720 metrekarelik alana yayılan showroomda yedi Lotus aracı bulunuyor. Tüketicilere, sportscar Emira ve elektrikli hiper SUV Eletre dahil Lotus ürün yelpazesini görme ve deneyimleme fırsatı sunuyor.

Ayrıca müşterilerin kendi araçlarını kişiselleştirebilecekleri bir VIP salonu ve ısmarlama dijital deneyim sunuyor. Tüketiciler ayrıca Lotus ürünlerini mağazadan satın alabilecekler.

Bu, markanın dünyanın en hızlı büyüyen lüks pazarlarından biri olan Güney Kore’deki ilk showroom. Şirket, küresel ölçekte büyümeye devam ederken Lotus’un Asya’daki stratejik iş büyüme planlarının bir parçasını oluşturuyor – Vision80 stratejisinin bir parçası olarak 2028 yılına kadar tamamen elektrikli bir küresel lüks teknoloji markası olma hedefi planı.

Lotus Group’un Ticari Direktörü Mike Johnstone, “ Lotus markasını hayata geçiren ve yerel tüketicilerle rezonansa giren alanlar yaratma konusunda tutkuluyuz. Bu yeni amiral gemisi showroom, tam da buna olan bağlılığımızı gösteriyor ve İngiliz markamıza özel bir giriş noktası sunuyor. Sonuç olarak Lotus topluluğunda daha fazla müşteriyi ağırlamayı dört gözle bekliyorum.”

Diğer Haberler

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...

Zorunluluk için değil zor durumlar için: Kışın Kış Lastiği

Aniden bastıran kar, 7 derecenin altına düşen sıcaklıklar... Kış, tüm zorluklarıyla kapımızda! 1 Aralık 2024'te başlayacak Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması ise güvenli sürüşe büyük bir katkı...

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği:  Coach, Zorlu Yol Şartlarında Üstün Direnç Sağlıyor AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, yeni nesil otobüs lastikleri RH ve SH...