Lotus, Güney Kore’de amiral gemisi showroomunu açtı

®
Çok Okunanlar

Suzuki Modellerinde Ağustos Ayına Özel ÖTV

Akıllı Hibrit Teknolojisi ve üstün arazi yeteneklerine sahip sağlam modelleriyle öne çıkan Suzuki, yeni ÖTV düzenlemesiyle avantajlı fiyatlarla ve...

Microlino İkonik Tasarımıyla Bodrum Yalıkavak

Çevre dostu özellikleri ve dikkat çekici tasarımıyla tamamen elektrikli Microlino, yazın en keyifli buluşması için Bodrum’da! Borusan Otomotiv’in Türkiye...

Automobilclub ‘den Continental Kalplere Dokunan Ödülü

Alman Otomobil Kulübü KS e.V. Enerji ve Çevre Ödülü’nü kazanan Continental, başarısını çocuk kalp hastalarına umut olarak taşıdı. Sürdürülebilirlik alanındaki öncü...

MAPESAD Başkanı Tayfun Koçak

Madeni yağlar, endüstriyel yağlar, kimyasallar ve katkı maddeleri gibi birçok alanda uzmanlaşmış 100’ün üzerinde markanın katılacağı İstanbul Fuar Merkezi’nde...

Mercedes-Benz’de ikonik tasarım tamamen elektrikli GLC

Geleceğin yüzü: Mercedes-Benz’deki ikonik tasarımın yeni çağı tamamen elektrikli GLC ile başlıyor... Mercedes-Benz, otomotiv tarihinin en ikonik tasarım öğelerinden birini...

Ferrari, Roma’nın yerini alacak olan Amalfi

Dünyanın önde gelen spor otomobil üreticisi Ferrari, ön-ortadan, çift turbo V8 motorlu, 2+ coupési Amalfi’yi tanıttı.Ferrari’nin yüksek performansını günlük...

Sıradaki Yetenek Halil İbrahim Karadavut

Türkiye Otomobil Sporları Federasyonu (TOSFED) tarafından Uluslararası Otomobil Federasyonu (FIA) desteğiyle hayata geçirilen ve 12-16 yaş aralığındaki gençlerin ücretsiz...

Lotus şirketin amiral gemisi showroomunu Dosandae-ro, Gangnam-gu, Seul’de açtığını duyurdu. Yeni mağaza, lüks ve moda ile tanınan Seul’ün en ünlü caddelerinden birinin kalbinde bulunuyor. Müşterilere Güney Kore’deki Lotus markasına özel ve sürükleyici bir giriş noktası sağlamak için Lotus’un 75 yıllık zengin mirasını en son teknolojilerle bir araya getirmeyi hedefliyor.

Üç kata ve yaklaşık 720 metrekarelik alana yayılan showroomda yedi Lotus aracı bulunuyor. Tüketicilere, sportscar Emira ve elektrikli hiper SUV Eletre dahil Lotus ürün yelpazesini görme ve deneyimleme fırsatı sunuyor.

Ayrıca müşterilerin kendi araçlarını kişiselleştirebilecekleri bir VIP salonu ve ısmarlama dijital deneyim sunuyor. Tüketiciler ayrıca Lotus ürünlerini mağazadan satın alabilecekler.

Bu, markanın dünyanın en hızlı büyüyen lüks pazarlarından biri olan Güney Kore’deki ilk showroom. Şirket, küresel ölçekte büyümeye devam ederken Lotus’un Asya’daki stratejik iş büyüme planlarının bir parçasını oluşturuyor – Vision80 stratejisinin bir parçası olarak 2028 yılına kadar tamamen elektrikli bir küresel lüks teknoloji markası olma hedefi planı.

Lotus Group’un Ticari Direktörü Mike Johnstone, “ Lotus markasını hayata geçiren ve yerel tüketicilerle rezonansa giren alanlar yaratma konusunda tutkuluyuz. Bu yeni amiral gemisi showroom, tam da buna olan bağlılığımızı gösteriyor ve İngiliz markamıza özel bir giriş noktası sunuyor. Sonuç olarak Lotus topluluğunda daha fazla müşteriyi ağırlamayı dört gözle bekliyorum.”

Diğer Haberler

Otokar Testleri Başarıyla Geçen İlk Otonom Türk Aracı Oldu

OTOKAR'IN OTONOM e-CENTRO'SU, TÜV RHEINLAND TESTLERİNİ BAŞARIYLA GEÇTİ  Koç Topluluğu şirketlerinden Otokar'ın tamamen kendi mühendislik ve yazılım gücüyle geliştirdiği Otonom e-Centro, Macaristan'da TÜV Rheinland tarafından gerçekleştirilen...

Brisa, ikinci çeyrek finansal sonuçlarını açıkladı

Brisa, güçlü markaları ve ürün portföyü ile premium segmentte büyüme kaydetti Brisa, 2025 yılının ikinci çeyreğinde katma değerli ve kâr marjı yüksek segmentlerde büyümeye ve...

Allianz Trade Kıdemli Ekonomisti Luca Moneta

Allianz Trade Türkiye’nin ağırlıklı lojistik ve ulaşım alanlarındaki altyapı yatırımları için en az 100 milyar Euro harcaması gerekiyor   Allianz Trade’in “Küresel Altyapı Açığını Kapatmak" başlıklı...

OPET, elektrik tüketimini “güneş”ten karşılayacak

Sürdürülebilir bir geleceğe katkı sunmak hedefiyle faaliyet gösteren OPET, İstanbul’daki Genel Müdürlük binası ile Körfez ve Giresun Terminalleri’nin elektrik tüketiminin tamamını güneşten karşılayacak Mahmutlar...

Phinia, SEM’in Stratejik Satın Alımını Tamamladı

20 ülkedeki 44 noktada yaklaşık 13 bin çalışanıyla birinci sınıf yakıt ve elektrik sistemleri, satış sonrası ürünler ve çözümlerde küresel bir lider olan PHINIA,...

Stellantis’te Avrupa Markalarının Yeni Tasarım Başkanı Gilles Vidal Oldu

Dünyanın en büyük mobilite şirketlerinden Stellantis, tasarımda önemli bir hamle gerçekleştirdi. Peugeot ve diğer markalardaki ödüllü tasarımlarıyla tanınan Gilles Vidal, Stellantis “Avrupa Markalarının Tasarım...

Aytemiz Genel Müdürü Ahmet Eke

Akaryakıt sektörünün dinamik ve hızlı büyüyen markası Aytemiz, her yıl Türkiye’nin en büyük şirketlerinin belirlendiği “Capital 500 – Türkiye’nin En Büyük 500 Şirketi” listesinde...