LIQUI MOLY milyonlarca Euro değerinde ürün bağışlıyor

®
Çok Okunanlar

Zorlu Enerji CEO’su Elif Yener

Zorlu Enerji, İsrail'deki enerji yatırımlarının satışını memnuniyetle karşıladı...  Zorlu Enerji, İsrail'de azınlık ortağı olduğu doğalgazlı santrallerinin satışını tamamlayarak; bölgesel elektrik...

Nissan sahiplerine Sompo’dan ayrıcalıklı kasko avantajı

Sigorta sektörünün güçlü markası Sompo ile otomotiv dünyasının köklü temsilcisi Nissan, kullanıcı deneyimini odağına alan bir iş birliğine imza...

Otokar’dan Yaza Özel “Servis Kampanyası”

Türkiye'nin otomotiv üreticisi Otokar, otobüs ve kamyon sahipleri için özel olarak "Otokar Servis Kampanyası"nı başlatıyor. 17 Temmuz-16 Ağustos tarihleri...

Stellantis 74 Milyar Euro’dan Fazla Net Gelir Bekliyor

Stellantis Yılın İlk Yarısında 74 Milyar Euro’dan Fazla Net Gelir Bekliyor... Türkiye’deki Hacim Artışı Stellantis’in Orta Doğu ve Afrika Bölgesindeki...

Türkiye’deki İlk Kapsamlı Raporunu TOKKDER Yayımladı

Günlük Kiralama Sektörünün Türkiye’deki İlk Kapsamlı Raporunu TOKKDER Yayımladı! Tüm Oto Kiralama ve Mobilite Kuruluşları Derneği (TOKKDER), günlük araç kiralama...

Hot Wheels™ Legends Turu İlk Kez Türkiye’de

Otomobil tutkunlarının kendi özel üretim araçlarını sergileyerek 1:64 değişiklikle bir Hot Wheels die-cast modeline dönüştürme imkanı yakalayacağı global etkinlik,...

PETRONAS Madeni Yağlar Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı

PETRONAS Madeni Yağlar, Karayolu Taşımacılığının Değişen İhtiyaçlarına Yanıt Veren Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı PETRONAS Madeni Yağlar (PLI), bugün ticari araçlara...

LIQUI MOLY’nin kurtarma hizmetleri, itfaiye birimleri ve ilk sırada mücadele eden tüm kurtarma ekipleri için ücretsiz ürünler göndererek yaptığı bağış kampanyası tam bir başarıydı. Nisan ayında başladığı andan itibaren kampanya büyük ilgi gördü. Sekiz ay ve 20.000’den fazla paketten sonra milyonluk Euro bütçesi tüketildi. Genel Müdür Ernst Prost, “İlgi, alaka ve aldığımız teşekkürler gerçekten de devasa boyuttaydı”, açıklamasını yapıyor…

Bir milyon Euro’luk bir hacme sahip olan bu bağış kampanyası Nisan ayının başında başlamıştı. Hedef: Tüm dünyadaki yardım ve kurtarma ekiplerine Corona virüsüyle mücadelelerinde destek olmak. Ücretsiz olarak temin edilen ürünlerle LIQUI MOLY itfaiye birimleri, hastaneler, kurtarma hizmetlerine, “mobil yiyecek hizmetleri”, gel al dükkanları, mobil bakım hizmetleri ve ilk yardım organizasyonları ile diğer pek çok kamu yararına faaliyet gösteren derneklere finansal anlamda destek olmak ve bu sayede gerekli olan diğer kurtarma ekipmanlarını alabilmelerine yardımcı olmak istedi. Bu zamanlarda önemli olan sadece dezenfektanlar ve yüz maskeleri değildir. LIQUI MOLY Genel Müdürü Ernst Prost, “En iyi yapabildiğimiz şey olan yağlar, katkı maddeleri ve diğer otomobil bakım ürünleri ile destek olduk,” diyor. Sonuç olarak acil hizmet araçlarının çalışır durumda olması yüksek önceliğe sahiptir. “Kurtarma hizmetleri ve itfaiyeler, motor yağı olmadan görev yerine ulaşamaz. Bu nedenle ürünlerimiz, her ne kadar gizli yerlerde etki ediyor olsalar da, sağlık sistemimizin çalışması için çok önemli” diyor.

Tüm dünyadan itfaiyeler, kurtarma hizmetleri ve yardım organizasyonları kampanya ile yakından ilgilendiler. Bu nedenle bu bağış kampanyası Almanya ile sınırlı kalmadı. Şirket, uluslararası pazar için benzer kapsamda bir programı hayata geçirmişti. Ernst Prost, “Ürünlerimiz, pandeminin başında makarna ve tuvalet kağıdına duyulan oranda yoğun bir talep gördü”, diyor. Ulm’de bulunan şirket merkezine toplamda neredeyse 15.000 talep ulaştı ve bunlar 13.000’den fazla siparişe ve 22.000’in üzerinde pakete dönüştü. Bunun için de başta ayırdığımız kaynak yeterli olmadı ve yardım programı sadece Almanya’da iki kez revize edilerek toplam beş milyon Euro’ya yükseltildi. Bu rakamda son kuruşuna kadar harcandı ve hatta belirgin ölçüde de aşıldı. Sonunda rakam 5,6 milyon Euro gibi inanılmaz bir tutara ulaştı. Hesaba dahil olmayanlar: Hazırlıklar, sevkıyat ve dünya geneline yapılan teslimatlar için yapılan masraflar. “Kendi çabamızla bu tutarı üstlendik. Ve bağış belgeleri bizim için bir sorun değildi “, diyor LIQUI MOLY Genel Müdürü. Sonuçta özel harcamalar ile amaçlanan vergi yükünün düşürülmesi değildi.

Ön planda olan sosyal sorumluluk üstlenmekti. “Pek çok insan, korona krizinin daha da genişlemesini önlemek her gün ciddi şekilde çalışıyor. İlk sırada görev yapan bu yardımcılar için gerçek bir rahatlama sağlamış durumda” diyor Ernst Prost. Tüm kurtarma ekiplerinin ve ve yardım organizasyonlarının finansal durumunun gergin olduğunu ve kendilerinin yapmak zorunda kalmadığı her bir harcamanın toplum yararına çalışan bu kadın ve erkekler için çok büyük bir yardım anlamına geldiğini belirtiyor. Corona krizinin aynı zamanda hangi hizmetlerin ve ürünlerin vazgeçilmez olduğunu ve hemen fark edilmese de bir çok şeyin aslında birbiri ile ne kadar bağlantılı olduğunu ortaya koyduğunu ifade ediyor. LIQUI MOLY Genel Müdürü, “Ürünlerimiz sistemler için önemli,” vurgusunu yapıyor.

Krizde her türlü yardımın yapılması gerekiyordu. LIQUI MOLY’de, toplumun iyiliği için neler yapabileceği sorusu soruluyordu. Ernst Prost, “Bu düşüncenin içinden bu muhteşem kampanya çıktı” diyerek konuyu toparlıyor.

Diğer Haberler

PETRONAS Madeni Yağlar Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı

PETRONAS Madeni Yağlar, Karayolu Taşımacılığının Değişen İhtiyaçlarına Yanıt Veren Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı PETRONAS Madeni Yağlar (PLI), bugün ticari araçlara yönelik ana ürün serisi olan...

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği! Yerli Scudo Ailesi Yeni Combi Versiyonuyla Genişledi! FIAT’ın geniş ürün gamındaki ticari araçları temsil eden FIAT Professional,yeni seçeneklerle...

Zorlu Enerji CEO’su Elif Yener

Zorlu Enerji, İsrail'deki enerji yatırımlarının satışını memnuniyetle karşıladı...  Zorlu Enerji, İsrail'de azınlık ortağı olduğu doğalgazlı santrallerinin satışını tamamlayarak; bölgesel elektrik üretim ve satışına ilişkin bütün...

Alpine, A290 modeliyle hızlandırdı

Alpine markası, 2025'in ilk yarısında 5.015 adetlik tescil ile %85'lik büyüme kaydetti. Bu artışta en büyük katkıyı, 3.699 adetlik satışa ulaşan A290 modeli sağladı....

Dacia, Avrupa perakende pazarındaki güçlü yapının korudu

Dacia markası, 2025 yılı ilk yarısında dünya çapında 356.084 adet satış gerçekleştirerek, geçen yılın aynı parlaklıklarına göre %0,7 oranında sınırlı bir düşüş yaşadı. Bu...

Renault markası globalde büyüdü, Avrupa’da ikinciliğe yükseldi

Renault Grubu, 2025'in ilk yarısında da ticari stratejisini hacimden çok değer yaratmaya odaklanarak sürdürdü. Grup, en kârlı kanal olan perakende satışlara parlaklık kazandırarak, bu...

BOM, Misano’daki Zorlu Mücadeleden İki Podyumla Döndü

Borusan Otomotiv Motorsport (BOM), GT4 Avrupa Serisi 2025 sezonunun dördüncü ayağını İtalya’nın Misano Pisti’nde başarıyla tamamladı. 19 – 20 Temmuz tarihlerinde gerçekleşen yarış hafta...