“Liderlik marka kimliğimiz oldu!”

®
Çok Okunanlar

Castrol Ford Team Türkiye, Eskişehir Rallisi’nde

Türkiye’ye Avrupa şampiyonluğunu kazandırarak adını tarihe yazdıran Castrol Ford Team Türkiye, Eskişehir Otomobil Sporları Kulübü tarafından düzenlenen, FIA Avrupa...

Suzuki’den Vitara Hibrit’te Autoshow Özel Faizli Kredi Fırsatı

Dizelden daha verimli, Akıllı Hibrit teknolojisine sahip modeller sunan Suzuki, standart ileri güvenlik teknolojileriyle hibrit otomobil sahibi olmak isteyenlerin...

Renault’da Ekim ayında cazip fırsatlar…

Renault, Ekim ayında Clio HB, Clio Sport Tourer ve Megan Sedan modellerinde cazip faiz oranları sunuyor. Ayrıca Renault hafif...

Sıfır kaza için uykusuz yola çıkmayın

Uyku bozuklukları ve yeterli uyku alınmamasından kaynaklanan yorgunluk, her yıl binlerce otomobil kazasına yol açan ciddi bir sorun olmaya...

Geçtiğimiz yılın aynı dönemine göre toplam pazar payını 2,6 puan arttırmayı başararak Kasım 2021’de %8,3’e çıkartan PEUGEOT, Kasım ayında Türkiye pazarındaki SUV liderliğini korudu. Başarılı grafiğini Kasım ayında sürdüren marka, kompakt SUV modeli SUV 2008 ile Kasım ayında 1.038 adetlik satış rakamı yakalayarak yüzde 20’lik bir pazar payı elde etti. Yılın ilk 11 aylık döneminde de 8.545 adetlik satış rakamıyla %15’lik bir pazar payı elde eden PEUGEOT SUV 2008 modeli, 2021 yılının Ocak-Kasım dönemini sınıfının lideri olarak tamamlamayı başardı. SUV’un lider markası PEUGEOT, yılın 11. ayında hafif ticari araçlar (HTA) sınıfında %10,9’luk pazar payı elde ederek geçtiğimiz yılın aynı dönemine göre 4,9 puanlık bir artış yakaladı. Konu ile ilgili değerlendirmelerde bulunan PEUGEOT Türkiye Genel Müdürü İbrahim Anaç, “SUV segmentinde yakaladığımız başarıyı sürdürdüğümüz için mutluluk duyuyoruz. Aralık ayında da bu grafiğimizi devam ettirmeyi hedefliyoruz. Bununla birlikte hafif ticari araç segmentinde de ciddi bir büyüme trendi yakaladık. Hafif ticari araçlar sınıfında yılın ilk 11 ayı toplamında yüzde 5,9’luk pazar payı ile 4. sırada yer alıyoruz. Geçtiğimiz seneye göre yüzde 1,7’lik bir yükseliş yakaladık. Hafif ticari araç pazarı Ocak-Kasım 2021 döneminde, geçen sene aynı döneme göre %27 büyürken, bizim satışlarımız %80 arttı” dedi.

Geleceği takip eden teknolojileri, tasarımı ve konforu ile dünya çapında otomobil severlerin gönlünü kazanan PEUGEOT, Türkiye pazarında da tüketici kitlesini genişletmeyi, yakaladığı başarı çıtasını her geçen gün yukarıya taşımayı sürdürüyor. Fransız üretici, SUV sınıfında yakaladığı liderlik konumunu Kasım ayında da rakiplerine bırakmayarak korumayı başardı. Bu liderlikte büyük başarısı olan SUV 2008 modeli ise sadece geçtiğimiz ay değil, yılın ilk 11 ayı boyunca bu başarıyı koruyan model olarak öne çıkıyor. B-SUV segmentinin iddialı temsilcisi, Kasım ayında 1.038 adetlik satış rakamı yakalamayı başardı ve istikrarlı grafiğini sürdürdü. Bu sayede yılın 11. ayını yüzde 20’lik bir pazar payı ile kapatan PEUGEOT SUV 2008, Ocak-Kasım dönemini de sınıfının lideri olarak tamamlamayı başardı. Yılın 11 aylık döneminde 8.545 adetlik toplam satış rakamına ulaşan SUV 2008 bu rakamlarla %15 pazar payı elde etti. Bu başarıya SUV 3008, 908 adetlik satışla ve SUV 5008, 65 adetlik satış rakamıyla katkı sağlayarak Fransız markayı toplam 2.011 adetlik satış ve %15’lik pazar payı ile Kasım ayının SUV lideri yaptı. Kasım ayında geçtiğimiz yılın aynı dönemine göre toplam pazar payında 2,6 puanlık artış yakalayan PEUGEOT, %8,3’lük bir pay elde etti. Geçtiğimiz ay başarılı satış grafiği ile toplam 4.999 adetlik satış başarısı elde eden PEUGEOT, toplam pazarda Kasım ayında 3. marka konumuna yerleşti.

“Liderlik marka kimliğimiz oldu!”

PEUGEOT markasının dünya çapında SUV modelleriyle ses getirdiğini vurgulayan PEUGEOT Türkiye Genel Müdürü İbrahim Anaç, “SUV segmentinde yakaladığımız başarıyı sürdürdüğümüz için mutluluk duyuyoruz. Sınıflarında öncü SUV modellerimiz markamızın en önemlileri haline geldi. SUV dendiği zaman tüketicinin aklında PEUGEOT modellerinin canlanması bizim için mutluluk verici. Liderlik bizim marka kimliğimiz haline geldi. Aralık ayında da bu yükselen grafiğimizi sürdürmek en büyük önceliğimiz. Yıl başından bu yana başarılı satış rakamlarıyla dikkat çeken SUV 2008 modelimizin B-SUV segmentinin açık ara lideri olması yılın son ayında da kendisini gösterecektir ve modelimiz sınıfında başarısını devam ettirecektir” şeklinde konuştu. Otomobil pazarındaki markanın büyüme trendine de değinen İbrahim Anaç, “Buna ek olarak binek araçlarda da büyümemizi sürdürdük. Kasım ayı toplam binek araç pazar payımız %7,2 olurken, geçen yılın aynı dönemine göre 1,6 puanlık artış yakaladık. Kasım ayı binek otomobil pazarında 5. sırada yer aldık” açıklamasında bulundu.

“Hafif ticari araç sınıfında yükselişimiz sürecek”

Türkiye pazarında hafif ticari araç segmentinin de önemli dinamiklerden bir tanesi olduğunu vurgulayan PEUGEOT Türkiye Genel Müdürü İbrahim Anaç, “SUV’daki başarımızın yanında hafif ticari araç segmentinde de ciddi bir büyüme trendi yakaladık. Hafif ticari araçlar sınıfında yılın ilk 11 ayı toplamında yüzde 5,9’luk pazar payı ile 4. sırada yer alıyoruz. Geçtiğimiz seneye göre yüzde 1,7’lik bir yükseliş yakaladık. Hafif ticari araç pazarı Ocak-Kasım 21 döneminde, geçen sene aynı döneme göre %27 büyürken, bizim satışlarımız %80 oranında arttı. PEUGEOT markasının hafif ticari araç sınıfındaki yükselişi sürecek” dedi.

Diğer Haberler

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...

Zorunluluk için değil zor durumlar için: Kışın Kış Lastiği

Aniden bastıran kar, 7 derecenin altına düşen sıcaklıklar... Kış, tüm zorluklarıyla kapımızda! 1 Aralık 2024'te başlayacak Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması ise güvenli sürüşe büyük bir katkı...

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği:  Coach, Zorlu Yol Şartlarında Üstün Direnç Sağlıyor AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, yeni nesil otobüs lastikleri RH ve SH...