“Liderlik marka kimliğimiz oldu!”

®
Çok Okunanlar

Offroad Heyecanı Ankara’da Yaşanacak

2025 Petlas Türkiye Offroad Şampiyonası, ikinci ayağı 27-29 Haziran tarihleri arasında Ankara Mühye'de offroad tutkunlarını bir araya gelmeye hazırlanıyor. ANDOFF...

TEMSA CEO’su Evren Güzel

Sürdürülebilir denizcilik teknolojileri konusunda son gelişmelerin sergilendiği Electric & Hybrid Marine Expo, 24-26 Haziran tarihleri arasında Hollanda’nın Amsterdam kentinde...

“F1: The Movie”, özel ön gösterim, Mercedes-Benz, IWC Schaffhausen

Mercedes-Benz, IWC Schaffhausen ve ELLE Türkiye iş birliği ile “F1: The Movie” filminin Türkiye'deki özel ön gösterimi İstanbul Soho...

Borusan Cat, Global Operatör Yarışması

Borusan Grubu şirketlerinden Borusan Cat, Global Operatör Yarışması ile Türkiye’nin dört bir yanından gelen en yetenekli operatörleri sahada bir...

Skoda Yeni Nesil Elektrikli Modelleri Türkiye’de…

Škoda, elektrikli mobilite dönüşümünü yeni nesil tamamen elektrikli modelleriyle hızlandırıyor. Türkiye pazarında satışa sunulan Yeni Elroq, Enyaq ve Enyaq Coupé...

TOSFED Yetenekli Gençleri Arıyor

Uluslararası Otomobil Federasyonu (FIA) desteğiyle hayata geçirilmesi ve 12-16 yaş arası gençlerin ücretsiz olarak katılabileceği sosyal sorumluluk projesi 'TOSFED Next Talent'...

Yandex Go ile Yollar Ankara’ya Çıkıyor

Yandex Go, İzmir ve Antalya’dan sonra Türkiye’de hizmet verdiği üçüncü şehir olarak Ankara’da kullanıma açıldı. Taksi ve toplu taşıma...

Geçtiğimiz yılın aynı dönemine göre toplam pazar payını 2,6 puan arttırmayı başararak Kasım 2021’de %8,3’e çıkartan PEUGEOT, Kasım ayında Türkiye pazarındaki SUV liderliğini korudu. Başarılı grafiğini Kasım ayında sürdüren marka, kompakt SUV modeli SUV 2008 ile Kasım ayında 1.038 adetlik satış rakamı yakalayarak yüzde 20’lik bir pazar payı elde etti. Yılın ilk 11 aylık döneminde de 8.545 adetlik satış rakamıyla %15’lik bir pazar payı elde eden PEUGEOT SUV 2008 modeli, 2021 yılının Ocak-Kasım dönemini sınıfının lideri olarak tamamlamayı başardı. SUV’un lider markası PEUGEOT, yılın 11. ayında hafif ticari araçlar (HTA) sınıfında %10,9’luk pazar payı elde ederek geçtiğimiz yılın aynı dönemine göre 4,9 puanlık bir artış yakaladı. Konu ile ilgili değerlendirmelerde bulunan PEUGEOT Türkiye Genel Müdürü İbrahim Anaç, “SUV segmentinde yakaladığımız başarıyı sürdürdüğümüz için mutluluk duyuyoruz. Aralık ayında da bu grafiğimizi devam ettirmeyi hedefliyoruz. Bununla birlikte hafif ticari araç segmentinde de ciddi bir büyüme trendi yakaladık. Hafif ticari araçlar sınıfında yılın ilk 11 ayı toplamında yüzde 5,9’luk pazar payı ile 4. sırada yer alıyoruz. Geçtiğimiz seneye göre yüzde 1,7’lik bir yükseliş yakaladık. Hafif ticari araç pazarı Ocak-Kasım 2021 döneminde, geçen sene aynı döneme göre %27 büyürken, bizim satışlarımız %80 arttı” dedi.

Geleceği takip eden teknolojileri, tasarımı ve konforu ile dünya çapında otomobil severlerin gönlünü kazanan PEUGEOT, Türkiye pazarında da tüketici kitlesini genişletmeyi, yakaladığı başarı çıtasını her geçen gün yukarıya taşımayı sürdürüyor. Fransız üretici, SUV sınıfında yakaladığı liderlik konumunu Kasım ayında da rakiplerine bırakmayarak korumayı başardı. Bu liderlikte büyük başarısı olan SUV 2008 modeli ise sadece geçtiğimiz ay değil, yılın ilk 11 ayı boyunca bu başarıyı koruyan model olarak öne çıkıyor. B-SUV segmentinin iddialı temsilcisi, Kasım ayında 1.038 adetlik satış rakamı yakalamayı başardı ve istikrarlı grafiğini sürdürdü. Bu sayede yılın 11. ayını yüzde 20’lik bir pazar payı ile kapatan PEUGEOT SUV 2008, Ocak-Kasım dönemini de sınıfının lideri olarak tamamlamayı başardı. Yılın 11 aylık döneminde 8.545 adetlik toplam satış rakamına ulaşan SUV 2008 bu rakamlarla %15 pazar payı elde etti. Bu başarıya SUV 3008, 908 adetlik satışla ve SUV 5008, 65 adetlik satış rakamıyla katkı sağlayarak Fransız markayı toplam 2.011 adetlik satış ve %15’lik pazar payı ile Kasım ayının SUV lideri yaptı. Kasım ayında geçtiğimiz yılın aynı dönemine göre toplam pazar payında 2,6 puanlık artış yakalayan PEUGEOT, %8,3’lük bir pay elde etti. Geçtiğimiz ay başarılı satış grafiği ile toplam 4.999 adetlik satış başarısı elde eden PEUGEOT, toplam pazarda Kasım ayında 3. marka konumuna yerleşti.

“Liderlik marka kimliğimiz oldu!”

PEUGEOT markasının dünya çapında SUV modelleriyle ses getirdiğini vurgulayan PEUGEOT Türkiye Genel Müdürü İbrahim Anaç, “SUV segmentinde yakaladığımız başarıyı sürdürdüğümüz için mutluluk duyuyoruz. Sınıflarında öncü SUV modellerimiz markamızın en önemlileri haline geldi. SUV dendiği zaman tüketicinin aklında PEUGEOT modellerinin canlanması bizim için mutluluk verici. Liderlik bizim marka kimliğimiz haline geldi. Aralık ayında da bu yükselen grafiğimizi sürdürmek en büyük önceliğimiz. Yıl başından bu yana başarılı satış rakamlarıyla dikkat çeken SUV 2008 modelimizin B-SUV segmentinin açık ara lideri olması yılın son ayında da kendisini gösterecektir ve modelimiz sınıfında başarısını devam ettirecektir” şeklinde konuştu. Otomobil pazarındaki markanın büyüme trendine de değinen İbrahim Anaç, “Buna ek olarak binek araçlarda da büyümemizi sürdürdük. Kasım ayı toplam binek araç pazar payımız %7,2 olurken, geçen yılın aynı dönemine göre 1,6 puanlık artış yakaladık. Kasım ayı binek otomobil pazarında 5. sırada yer aldık” açıklamasında bulundu.

“Hafif ticari araç sınıfında yükselişimiz sürecek”

Türkiye pazarında hafif ticari araç segmentinin de önemli dinamiklerden bir tanesi olduğunu vurgulayan PEUGEOT Türkiye Genel Müdürü İbrahim Anaç, “SUV’daki başarımızın yanında hafif ticari araç segmentinde de ciddi bir büyüme trendi yakaladık. Hafif ticari araçlar sınıfında yılın ilk 11 ayı toplamında yüzde 5,9’luk pazar payı ile 4. sırada yer alıyoruz. Geçtiğimiz seneye göre yüzde 1,7’lik bir yükseliş yakaladık. Hafif ticari araç pazarı Ocak-Kasım 21 döneminde, geçen sene aynı döneme göre %27 büyürken, bizim satışlarımız %80 oranında arttı. PEUGEOT markasının hafif ticari araç sınıfındaki yükselişi sürecek” dedi.

Diğer Haberler

TOSFED Yetenekli Gençleri Arıyor

Uluslararası Otomobil Federasyonu (FIA) desteğiyle hayata geçirilmesi ve 12-16 yaş arası gençlerin ücretsiz olarak katılabileceği sosyal sorumluluk projesi 'TOSFED Next Talent' 01 Temmuz'da başlıyor. Türkiye Otomobil Sporları...

“F1: The Movie”, özel ön gösterim, Mercedes-Benz, IWC Schaffhausen

Mercedes-Benz, IWC Schaffhausen ve ELLE Türkiye iş birliği ile “F1: The Movie” filminin Türkiye'deki özel ön gösterimi İstanbul Soho House'ta düzenlendi. İş ve sanat dünyasında...

TEMSA CEO’su Evren Güzel

Sürdürülebilir denizcilik teknolojileri konusunda son gelişmelerin sergilendiği Electric & Hybrid Marine Expo, 24-26 Haziran tarihleri arasında Hollanda’nın Amsterdam kentinde düzenlendi. Mobilitenin elektrifikasyonu hedefiyle çalışmalarını...

Borusan Cat, Global Operatör Yarışması

Borusan Grubu şirketlerinden Borusan Cat, Global Operatör Yarışması ile Türkiye’nin dört bir yanından gelen en yetenekli operatörleri sahada bir araya getirdi. Yetkinlik, hız ve...

TotalEnergies Türkiye satış ve pazarlama ağını genişletmeye devam ediyor

İmzalanan distribütörlük anlaşması ile TotalEnergies otomotiv madeni yağlarının Balıkesir, Bursa ve Çanakkale’deki satış ve dağıtımı Sura Petrol tarafından gerçekleştirilecek.  Türkiye’de 30 yılı aşkın bir süredir...

Offroad Heyecanı Ankara’da Yaşanacak

2025 Petlas Türkiye Offroad Şampiyonası, ikinci ayağı 27-29 Haziran tarihleri arasında Ankara Mühye'de offroad tutkunlarını bir araya gelmeye hazırlanıyor. ANDOFF (Ankara Doğa Sporları ve Offroad...

Tırmanma Mücadelesi Bursa Şahintepe’ye Taşınıyor

AVIS 2025 Türkiye Tırmanma Şampiyonası 4. ayağı olan Şahintepe Tırmanma Yarışı, Bursa Otomobil Sporları Spor Kulübü (BOSSEK) tarafından 4 kategoride 30 sporcunun katılımıyla 28-29...