Lexus, DIRECT4 teknolojisi tanıtıldı…

®
Çok Okunanlar

Yeni Renault Captur Frankfurt Otomobil Fuarı’nda tanıtılıyor

Frankfurt Otomobil Fuarı’nda Yeni Captur’un tanıtımı, Renault Grubu CEO’su Thierry Bolloré ve Tasarım Direktörü Laurens van den Acker tarafından...

Yeni Elektrikli Ford Explorer ve Rekortmen Maceracı Lexie Alford

Ford elektrikli otomobil devrimine liderlik etme misyonunda vites büyütürken, dünyanın her ülkesini ziyaret eden tarihteki en genç macera tutkunu Lexie...

TÜVTÜRK ARAÇ SAHİPLERİNİ SAHTE UYGULAMALARA KARŞI UYARIYOR

Artık Egzoz Gazı Emisyonu Pulu ve Egzoz Ruhsatı Verilmeyecek   1 Ocak 2018 tarihi itibarıyla yürürlüğe giren yönetmelik ile uygulamaya konan...

​Video Haber: Tosfed Offroad Ruhu Düzce Kaynaşlı’da..!

2016 Türkiye Trial Şampiyonası dördüncü yarışı, Düzce Offroad Kulübü (DOSOD) tarafından 16-17 Temmuz tarihlerinde Kaynaşlı Motorsporları Merkezi’nde düzenleniyor... Yardımlaşma ve...

Lexus, Kenshiki Forumu’nda yeni ve gelecek teknolojilerini sergiledi. Lexus Elektriklenme vizyonu çerçevesinde dört çeker DIRECT4 teknolojisi tanıtıldı.

Lexus’un gelecekte çıkacak hibrit ve elektrikli modellerinde yer verilecek DIRECT4elektrikli sürüş kontrol sistemi,Lexus’un eşsiz dinamik performansını yeni araçlara aktararak ileriye taşıyacak…

Lexus’un geçtiğimiz yıl yeni global elektriklenme stratejisinin bir parçası olarak Tokyo Otomobil Fuarı’nda fütüristik LF-30 konsept aracı gösterilmişti. Şimdi ise Lexus Elektriklenme vizyonu ile birlikte araç performansı, yol tutuş ve sürüş keyfinde önemli bir adım atmaya hazırlanılıyor.

Yeni sistem dört tekerlekte yüksek elektrikli tork kontrolü sağlayarak bunu dinamik bir performansa ve daha iyi yol tutuşa çeviriyor. Sistem, sürüş şartları ve sürücünün isteğine bağlı olarak görev yapıyor.

“Lexus Sürüş İmzası” ile yüksek sürüş keyfi

DIRECT4 hassas bir şekilde ön ve arka elektrik motorundan gelen torku ve frenleme gücünü dört tekerlek üzerinde kontrol edebiliyor. Sistem, sürüş şartlarına göre otomatik olarak ön ve arka tahrik gücünü ayarlıyor. Sürüş hissini değiştiriyor ve otomobile istenen en iyi sürüş postürünü sağlıyor. Sistem, her birinde yüksek torklu elektrik motoru bulunan ön ve arka elektrikli aksı kullanarak optimum tahrik gücü dağılımını gerçekleştiriyor.

Motorun tek bir tahrik miliyle doğrudan tekerleklere bağlı olduğu için hiçbir gecikme yaşanmıyor. Böylece ortaya daha sezgisel bir sürüş çıkarken sürücüye araçla tamamen bağlantılı olduğu konusunda gerçek bir his veriyor. Bununla birlikte daha güçlü ve doğrusal hızlanma ve daha dinamik viraj alma ile daha tahmin edilebilir bir denge sağlıyor.

Bu sistem aynı zamanda Lexus’un DNA’sındaki sessizlik ve konfora uygun şekilde geliştirildi.Lexus, DIRECT4 ile elektrikli araç teknolojisinde eşsiz bir deneyim elde ediyor.

Diğer Haberler

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...

Zorunluluk için değil zor durumlar için: Kışın Kış Lastiği

Aniden bastıran kar, 7 derecenin altına düşen sıcaklıklar... Kış, tüm zorluklarıyla kapımızda! 1 Aralık 2024'te başlayacak Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması ise güvenli sürüşe büyük bir katkı...

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği:  Coach, Zorlu Yol Şartlarında Üstün Direnç Sağlıyor AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, yeni nesil otobüs lastikleri RH ve SH...