Land Rover Özel Asistan Hizmeti Defender ve Discovery Müşterilerine

®
Çok Okunanlar

Otomotiv Sanayii Derneği, 2025’in 8 aylık verilerini açıkladı

OSD, bu yılın ocak-ağustos dönemine ait üretim ve ihracat adetleri ile pazar verilerini açıkladı. Buna göre, yılın ilk 8 ayında...

Opel’in Hafif Ticari Araç Ailesi Roadshow ile 3 Büyük Şehirde

Opel, 15 Eylül’de başlayıp 3 Ekim tarihine kadar sürecek ve Türkiye’nin 3 büyük şehrindeki 6 noktayı kapsayacak, hafif ticari...

Wat Mobilite ve Beefull Teknoloji, Roaming İş Birliği Sahada

WAT ve Beefull, kullanıcılara tek uygulamada elektrikli araç şarj istasyonlarına erişim imkanı sunuyor... Beefull Teknoloji ve WAT Mobilite, elektrikli araç...

Fransız CATP, Karsan’ın Yüzde 100 Elektrikli Minibüsü e-JEST’i Referans Ürün Listesine Aldı!

Toplu ulaşımda bir dünya markası haline gelen Karsan, Fransa’da önemli bir başarıya daha imzasını attı. Ülkenin Toplu Taşıma Satın...

Suzuki Swift 10 Milyon Satış Adedini Geride Bıraktı…

Japon otomotiv devi Suzuki, Kasım 2004’te tanıttığı ve bugün 4. nesliyle yollarda olan Swift modelinde 10 milyonluk küresel satış...

Avrupa lansmanları yapılan yeni modeller FORTHING S7 REEV

DONG FENG MOTOR BÜNYESİNDEKİ FORTHING YENİ MODELLERİNİN LANSMANLARI İLE 2025 MÜNİH AUTOSHOW’DA TÜM DİKKATLERİ ÜZERİNE ÇEKTİ Çin’in lider otomobil üreticilerinden...

MAİS A.Ş. Genel Müdürü Bahaettin Tatoğlu oldu

2016 yılından bu yana MAİS A.Ş. Genel Müdürü olarak görev yapan Dr. Berk Çağdaş, görevini Bahaettin Tatoğlu’na devretti. OYAK Otomotiv...
Borusan Otomotiv’in Türkiye distribütörlüğünü üstlendiği Range Rover, Defender ve Discovery markaları için geliştirilen Land Rover Türkiye mobil uygulaması, ayrıcalıklı ve kişiselleştirilmiş müşteri deneyimi yolculuğunda önemli bir adımı temsil ediyor. Bu mobil platform, araçla ilgili süreçlerin yönetim ve takibini kolaylaştırırken, müşteri deneyimini gastronomiden seyahate, sanattan spora farklı alanlarda sunduğu ayrıcalıklar ile daha özel kılmayı başarıyor.

 Land Rover Türkiye mobil uygulamasının en dikkat çeken ve kullanıcı deneyimini farklılaştıran bölümlerinden biri olan Ayrıcalık Programı, markanın rafine yaşam tarzını dijital dünyaya taşıyor. Her ay güncellenen ayrıcalıklar, özel etkinlik davetleri ve farklı yaşam tarzlarına hitap eden özgün içeriklerle şekillenen bu alan, kullanıcıların uygulamayla kurduğu etkileşimi canlı tutmayı başarıyor. Borusan Otomotiv müşterilerine özel tasarlanan Ayrıcalık Programı ile kullanıcıların yaşam tarzına uyum sağlanırken; seyahat, gastronomi, sanat, sağlıklı yaşam, spor gibi alanlarda ilham verici deneyimlere özel erişim sağlanıyor. Uygulama indirildikten ve kullanıcı girişi işlemleri tamamlandıktan sonra tüm özellikleriyle aktif hale gelen bu alan, markaların dünyasıyla kesintisiz bir bağ kurulmasını sağlıyor.
Uygulama üzerinden kullanıcılar, Borusan Otomotiv Yetkili Satıcılarından satın aldıkları araçlarına dair teknik bilgilere ve müşteri servis geçmişine erişebilirken, servis randevusu oluşturabiliyor ve model yılına göre şekillenen Servis Sadakat Programı’na ilişkin detayları inceleyebiliyor. Servis Sadakat Programı kapsamında, 2 yaş ve üzeri araçlar için işçilik ve yedek parça hizmetlerinde aracın yaşına ve kilometresine göre farklı ayrıcalık oranları sunuluyor. Böylece kullanıcılar, düzenli servis devamlılığı ile satış sonrası hizmetlerden daha ayrıcalıklı koşullarla yararlanabiliyor.
Uygulama kapsamında sunulan Özel Asistan Hizmeti sayesinde kullanıcılar, kendilerine atanan Land Rover Ayrıcalık Yönetimi Danışmanı ile doğrudan iletişime geçebiliyor; bir concierge hizmeti gibi, ihtiyaç duydukları her an kişiselleştirilmiş destek alabiliyor. OneLife Blog ise Range Rover, Defender ve Discovery markalarının dünyasına ait ilham veren hikayelerin, yenilikçi teknolojilerin ve tasarım vizyonunun keşfedilebildiği özel bir içerik alanı sunuyor. Kullanıcılar bu içeriklerle markanın dünyasını daha yakından tanıma fırsatı buluyor.

Diğer Haberler

Musk, yönetim kurulu yeni tazminat planı sunarken 1 milyar dolarlık Tesla hissesi satın aldı

Tesla'nın hisse senedi fiyatı, teknoloji milyarderi Elon Musk'ın Cuma günü otomobil üreticisi şirketten yaklaşık 1 milyar dolar değerinde hisse satın aldığının açıklanmasının ardından Pazartesi günü yükseldi. Musk'ın...

Bentley’in ABD’deki işleri anlaşmanın ardından toparlanıyor

Dünyanın dört bir yanındaki otomobil üreticileri, Trump Yönetimi'nin gelişen tarife müzakerelerini çevreleyen belirsizliği dengelemek için mücadele ediyor. İngiltere merkezli Bentley Motors, Mayıs ayında üzerinde...

Ford Alman fabrikasında 1,000’e kadar kişiyi işten çıkaracak

Ford, Avrupa'da elektrikli otomobillere olan talebin tahminlerin gerisinde kalması nedeniyle Alman fabrikasında 1,000'e kadar kişiyi işten çıkaracak Ford Motor yaptığı açıklamada, pille çalışan arabalara olan...

Güney Kore, Hyundai fabrikası baskınında gözaltına alınan işçilerin serbest bırakılıp evlerine bırakacağını söyledi

Federal ve göçmenlik büroları geçen hafta Georgia'daki tesiste düzenlenen operasyonda yüzlerce Güney Koreli işçiyi tutukladı. Başkan Lee Jae Myung'un ofisi yaptığı açıklamada, Hyundai tesisine düzenlenen...

Rapora göre Chery Auto, 17 Eylül’de 18 milyar ABD doları hedef değerlemeyle halka arz planlıyor

Çin'in önde gelen otomobil üreticilerinden biri olan Auto, 140 milyar HKD (18 milyar ABD Doları) hedef değerlemeyle ilk halka arzına (IPO) 17 Eylül'de başlayacak. Şirket,...

Toyota, Dijital Ekran Sorununu Çözmek İçin Yaklaşık 591,000 Aracı Geri Çağırıyor

Toyota ve Lexus sahipleri için, 12.3 inçlik dijital gösterge paneli ekranlarında sorunlar yaşandı, yani kararabilir, bu açıkça oldukça büyük bir sorun olabilir ve şu...

Stellantis’in yakıt pompası sorunu nedeniyle 53.000’den fazla ABD aracını geri çağıracağını söyledi

Ulusal Karayolu Trafik Güvenliği İdaresi (NHTSA) Salı günü yaptığı açıklamada, Chrysler'in sahibi Stellantis'in yakıt pompasındaki bir sorun nedeniyle ABD'de 53.849 aracı geri çağırdığını ve...