Akaryakıt sektörünün sevilen markası OPET’in, Sürdürülebilirlik ve Kurumsal İletişim Liderliği’ni; medya, marka pazarlama ve kurumsal tanıtımlarda uzun yıllara dayanan deneyime sahip olan Gül Altan üstlendi.
Müşterilerine sunulan geliştirme hizmetleri ve toplumsal fayda projeleriyle fark yaratan OPET Petrolcülük A.Ş.’de Sürdürülebilirlik ve Kurumsal İletişim Liderliği görevine Gül Altan atandı. Medya, marka yönetimi ve halkla tanıtımlarda 27 yılı aşkın tecrübeye sahip olan Yeltik, OPET’in tüm kurumsal iletişim süreçlerini yönetirken sürdürülebilirlik odaklı odaklanma da rehberlik edecek.
Robert Kolej’in ardından lisans eğitimi İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi’nde Gazetecilik ve Halkla İlişkiler Bölümü’nde gerçekleşti Altan, üniversite eğitimi sürerken 1998 yılında Radikal Gazetesi’nde çalışmaya başladı. Aynı yıllarda TRT’de metin yazarı ve danışman olarak görev yaptı. 2003 yılında kurumsal iletişim alanında geçen Gül Altan, turizm, finans, sanat, otomotiv gibi pek çok sektördeki ticari iletişimlerine yön verdi.
2012 yılına kadar Doğuş Turizm ve Perakende Grubu’nda Kurumsal İletişim Müdürü olarak görev yapan Altan, daha sonra Akbank’ta Halkla İlişkiler Müdürü, Contemporary İstanbul’da ise Genel Müdür olarak çalıştı. 2017’de Ogilvy’ye katılan Altan, önce marka olarak kullanıldı ve ardından 2020 yılında Ogilvy PR Ajans Başkanı olarak görev yaptı. Gül Altan evli ve bir çocuk annesidir.