“Kampanya doping etkisi yaptı”…

®
Çok Okunanlar

Petrol Fiyatları Pazartesi günü geriledi…

Petrol fiyatları, Orta Doğu'daki ateşkes umutları ve ABD Merkez Bankası'nın (Fed) faiz indirimlerinin zamanlamasına ilişkin artan belirsizlikler nedeniyle Pazartesi...

İtalya’ya binek otomobil ihracatında yüzde 58,5 artış

Uludağ Otomotiv Endüstrisi İhracatçıları Birliği verilerinden yaptığı derlemeye göre, otomotiv endüstrisinin Ocak-Mart 2024'teki 9 milyar 132 milyon 431 bin...

Volvo Car Turkey’de Pazarlama Direktörlüğü’ne Yeni Atama

Kurulduğundan bu yana teknolojisini geliştirirken her zaman insanı odağına alan İsveçli otomobil üreticisi Volvo Cars’ın Türkiye operasyonunda üst düzey...

Yeni Sayımız Yayınlandı…

2024 Mayıs sayımız dergilik sitemizde online olarak yayına alınmıştır. Yeni sayımızı online olarak tüm cihazlardan ipad, iphone, android, apple,...

Nissan Türkiye Pazarlama Müdürü Murat Bozfakıoğlu, bir program kapsamında geldiği Bursa’da, AA muhabirine yaptığı açıklamada, kasım itibarıyla devreye giren ÖTV ve KDV indirimlerinin sektörü hareketlendirdiğini söyledi.

Bu indirimlerin sektörü olumlu etkilediğini ifade eden Bozfakıoğlu, “Mağazalara artan ziyaretlerini bayilerimiz ciddi oranda satışa döndürdü. 31 Aralık’a kadar devam edecek. Bu dönem de satışlarımız artarak ilerleyecektir.” dedi.

“İndirim sektörümüzü ve bizi olumlu etkiliyor”

Bozfakıoğlu, kampanyanın çok hızlı başladığını belirterek, “Bayilerden geri dönüşler gayet olumlu. Devletimizin açıkladığı ÖTV ve KDV indirimini biz de hemen tüketicilerimize yansıttık. Bu indirim sektörümüzü ve bizi olumlu etkiliyor. Showroomlara ziyaretler arttı. Şu anda ciddi bir trafik var. Bu trafiği karşılamak adına bayilerimizin talepleri artıyor.” diye konuştu.

Değişken bir kur süreci dolayısıyla sektörde öngörüde bulunmanın biraz zor olduğunu vurgulayan Bozfakıoğlu, şunları kaydetti:

“Kısa dönemde hedefler koyarak ilerliyoruz şu anda. Sene sonunda da başarılı bir şekilde ilk 10 marka içinde tamamlamayı umuyoruz. Ekim ayına sıfır faiz kampanyasıyla başlamıştık. Bu kampanya bizi çok ileriye götürdü. Bu bizim için çok önemli bir hareketti. Kasım ayı da çok iyi başladı. ÖTV ve KDV indirimi kampanyalarının açıklanması satışlarımızın devamını sağlıyor. İyi gidiyoruz. Bu sene güzel bitecek inşallah.”

“Kampanya doping etkisi yaptı”

Peugeot’un Bursa’daki bayisinin satış müdürü Hüseyin Gezgin de 1 Kasım’da başlayan KDV ve ÖTV indirimi dolayısıyla showrooma gelen ziyaretçilerde artış yaşandığını aktardı. Gezgin, ÖTV indiriminin son zamanlarda daralan piyasaya hareket getirdiğini belirterek, “Satışlarımız ikiye üçe katladı. Şu an siparişleri yetiştiremez duruma geldik. Yıllık hedeflerimizi bu indirim sayesinde inşallah tutturacağız. Devletimizden bu indirimin devam etmesini bekliyoruz.” dedi.

Günde ortalama 6-7 araç teslimi yaptıkları dönemler olduğunu ifade eden Gezgin, şunları kaydetti:

“20 günde yaklaşık 55 araç teslim ettik. Öngörümüz ay sonuna kadar 90 araç teslim edebilmek. Bu da bize oldukça yeterli bir rakam. Yıl sonu olduğu için zaten elimizde sınırlı sayıda araç vardı. Bundan dolayı merkezden ilave araç talebimiz oldu. Stoklarımızda araçlarımız az. Bir hafta sonra geldiklerinde araç bulamayan müşteriler geldiklerinde üzülüyor. Sıfır otomobil almak isteyen müşterilerimiz ellerini çabuk tutsunlar. Son iki ayda otomotiv sektöründe bir daralma söz konusuydu. İndirimin başladığı 1 Kasım’dan itibaren geri formumuza kavuştuk. Kampanya doping etkisi yaptı. Eski günlerimize kavuştuk. Yıl sonu hedeflerimize bu sayede ulaşacağız.”

Son Haberler

Yeni Sayımız Yayınlandı…

2024 Mayıs sayımız dergilik sitemizde online olarak yayına alınmıştır. Yeni sayımızı online olarak tüm cihazlardan ipad, iphone, android, apple,...

Diğer Haberler