Jeep® Wrangler’ın Yeni eTorque Yarı Hibrit Sistemi

®
Çok Okunanlar

Yeni Subaru Forester Japon NCAP’inden en yüksek puanları aldı…

2019 yılı sonunda Avrupa ve Türkiye’de satışa sunulacak olan Subaru’nun Yeni Forester modeli, JNCAP Önleyici Güvenlik Performansı Değerlendirmesi’nden en...

‘Otomotiv yan sanayisinde yeni bir yatırımımız olabilir’

Kibar Holding Yönetim Kurulu Başkanı Ali Kibar, otomotiv yan sanayisinde yeni bir yatırımları olabileceğini belirterek, "Bir marka yeni bir model üretecek. Onun...

MAN çekicilerle güçlendirdi

Ağır ticari araç sektörünün gözdesi 2024 yılında da lider şirketlerin tercihi olmaya devam ediyor. Yeni yıla art arda teslimatlarla...

TürkTraktör Genel Müdürü Aykut Özüner

TürkTraktör, 2019’un ilk ödüllerini Ankara Sanayi Odası (ASO) tarafından bu yıl 55. kez düzenlenen ‘ASO Ödül Töreni’nde aldı.  TürkTraktör, ASO Ödül...

Fiat Chrysler Otomobil şirketinin (FCA US LLC) eTorque’lu yarı hibrit teknolojisine sahip olan bütün yeni Jeep® Wrangler modelleri Continental’in yeni Eco Drive sistemini kullanacak.

Dünyada ve sektörde bir ilk olan sıvı soğutmalı 48 voltluk Continental Eco Drive, artık tüm ikonik Jeep® Wrangler’da mevcut Fiat Chrysler eTorque’lu yarı hibrit sistemin bir parçası olacak.

Continental Eco Drive, eTorque sistemini destekleyerek SUV aracın efsanevi performansına katkıda bulunacak ve yakıt verimliliği sağlayacak. 

Fiat Chrysler Otomobil şirketinin (FCA US LLC) eTorque’lu yarı hibrit teknolojisine sahip olan bütün yeni Jeep® Wrangler modelleri, Continental’in yeni Eco Drive sistemini kullanacak. Continental Güç Aktarma Organları CEO’su Andreas Wolf yaptığı açıklamada, “Elektrifikasyon, gelecekteki mobilitenin çok önemli bir bileşeni. İçten yanmalı motor ve elektrifikasyon, verimlilik yani daha düşük CO2 ve yakıt tüketimi ve emisyon açısından birbirini tamamlıyor. Elektrikli 48 voltluk makinenin sunduğu sürüş keyfini de unutmamak gerek.” dedi.

 Continental Kuzey Amerika Güç Aktarma Organlarından Sorumlu Başkan Yardımcısı Kregg Wiggins ise “Jeep® Wrangler, her türlü arazide iyi sürüş becerileriyle sektöründe bir ikon. 48 voltluk Continental Eco Drive ile çalışan eTorque sistemiyle, bir kez daha çığır açıyor” diye konuştu.

İyileşmiş yakıt ekonomisi ve sürüş konforu

Entegre güç elektroniklerine sahip kompakt, 48 voltluk Continental Eco Drive; daha iyi yakıt ekonomisi, gelişmiş otomatik başlatma yansıması, genel başlatma-durdurma işlevi ve düşük gürültü seviyesi gibi eTorque teknolojisinin sunduğu avantajlara katkıda bulunuyor.

 Eco Drive, motorun ön-arka tarafındaki yardımcı tahrik üniteleri ile kranka 88,5 lb-ft’e (120 Nm- 131.7kg/m) kadar torque iletilmesini sağlıyor. Bu sayede 0.5 saniyeden daha kısa bir sürede otomatik başlatma gerçekleşiyor. 31.5 lb (14.3 kg) kapasiteli Jeep modeli, rejeneratif frenlemeyi en üst seviyeye çıkarmaya yardımcı olurken, 4.1 kW/L oranında güç yoğunluğuyla da pazar lideri konumuna geliyor.

 Ayrıca bu teknoloji, geleneksel 12 voltluk marş motoruna kıyasla, tekerleklere iki kat daha fazla torque iletilmesini sağlıyor. Sıvı soğutmalı 48 voltluk Eco Drive, motoru daha hızlı döndürerek eTorque’un avantajlarını daha belirgin hale getiriyor.

 Tavizsiz güç 

Continental Kuzey Amerika Hibrit ve Elektrikli Araç İş Kolu Başkanı Beyza Sarıoğlu, konuyla ilgili yaptığı açıklamada “Ekibimiz Jeep® Wrangler için 48 voltluk Continental Eco Drive üzerinde çalışmaya başladığında, bunun sürücülere inanılmaz bir deneyim yaşatacağını biliyorduk.” diyor. “eTorque teknolojisi, yakıt ekonomisini iyileştirmenin yanı sıra özellikle olağanüstü koşullar altında aracın performansını da destekliyor.” Continental Eco Drive ve inverterin sıvı soğutması, yüksek ortam sıcaklığında üstün performans sunan inanılmaz bir güç sağlıyor.

 Farklı uygulamalar için çok yönlü teknoloji 

48 voltluk Continental Eco Drive, modüler bir konsepte dayanıyor. Bu, Continental’in, kompakt Renault Scénic dizel, Audi A8 Performance Sedan ve yüksek hacimli Jeep® Wrangler SUV dahil, birçok araç sınıfının güç ve performans gereksinimini karşılayacak şekilde teknolojiyi ölçeklendirmesini sağlıyor. Ayrıca tüketiciler yepyeni eTorque teknolojisini, 3.6 litrelik Pentastar V-6 motoruyla 2019 Wards En İyi 10 Motor Ödülü kazananı 2019 Ram 1500 modelinde deneyebilirler.

Diğer Haberler

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...

Zorunluluk için değil zor durumlar için: Kışın Kış Lastiği

Aniden bastıran kar, 7 derecenin altına düşen sıcaklıklar... Kış, tüm zorluklarıyla kapımızda! 1 Aralık 2024'te başlayacak Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması ise güvenli sürüşe büyük bir katkı...

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği:  Coach, Zorlu Yol Şartlarında Üstün Direnç Sağlıyor AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, yeni nesil otobüs lastikleri RH ve SH...