JAECOO Yeni J7 ile Dünya Genelinde…

®
Çok Okunanlar

Hyundai i30 eylülde Türkiye’de yeniden satışa sunulacak

Hyundai Motor Türkiye, C segmenti hatchback modeli i30'u, iki farklı donanım seçeneğiyle eylül ayında yeniden satışa sunacağını duyurdu. Şirketten yapılan...

Stellantis yılın ilk yarısında Avrupa’da yüzde 17 pazar payına ulaştı

Stellantis, yılın ilk yarısında AB30 pazarında yüzde 17 pazar payı ve 1,3 milyonun üzerinde satışa ulaştı. Şirketten yapılan açıklamaya göre,...

Toyota Türkiye’nin 2025’in 7 ayındaki sonuçlarını değerlendirdi

Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış AŞ Üst Yöneticisi (CEO) Ali Haydar Bozkurt, 2025'in 7 ayında beklenenin üzerinde bir pazar...

İkinci Elde Elektrikli Araç Alırken Dikkat!

BloombergNEF verilerine göre, 2025 yılında dünyada 22 milyonun üzerinde elektrikli ve şarj edilebilir hibrit araç satılacak. Bu rakam, 2024’e...

Hyundai ABD’deki yatırımını 26 milyar dolara çıkaracak

Hyundai Motor Grubu, ABD'ye yapacağı yatırımı 5 milyar dolar artırarak 26 milyar dolara çıkaracağını duyurdu. Gruptan yapılan açıklamaya göre, söz...

Çinli otomotiv markası JAECOO, dünya çapındaki tanıtım etkinlikleri ve yapılanma girişimleriyle küresel pazarlardaki varlığını hızlı bir şekilde genişletmeye devam ediyor.

JAECOO, geçtiğimiz yılın nisan ayındaki lansmanından bu yana, küresel pazardaki birçok ülke ve bölgede off-road tutkunlarının dikkatini çekmeyi başardı. “Klasikten Klasiğin Ötesine” off-road felsefesiyle Kuveyt Uluslararası Otomobil Fuarı’nda keşif odaklı bir stant ortamı kuran marka, katılımcılardan yoğun ilgi gördü. Ayrıca JAECOO, Kuveyt’teki ürün gamını daha da genişleterek tamamen elektrikli iki modelini sunmayı planlıyor. Malezya’daki ilk tanıtım gezisini de başlatan marka, Fas bölgesinden gelen ilk sipariş partisini şubat ayı sonunda başarıyla sevk etti. JAECOO 19 Şubat’ta Meksika tanıtım etkinliğini başarıyla tamamladı ve yine Meksika’nın 32 eyaletinde 40’ın üzerinde bayilik kurarak Orta ve Güney Amerika pazarına giriş yaptı. Ayrıca Marka, Güney Afrika’da birçok önemli lokasyonda 35 showrooma sahip.

“Klasikten Klasiğin Ötesine” ürün felsefesiyle ve kapsamlı endüstriyel zincir yapısı ile off-road dünyasının yenilikçi markası JAECOO, küresel pazarlardaki varlığını hızla genişletiyor. Marka, geçtiğimiz yılın nisan ayındaki lansmanından bu yana, dünya genelinde düzinelerce ülke ve bölgede çok sayıda off-road tutkununu kendine çekti. JAECOO’nun küresel çapta genişleme hamlesi şubat ayında bir kez daha hızlandı.

J7’nin Kuveyt’teki ilk gösterimi dünya genelinde bir off-road dalgasını ateşledi.
JAECOO, Kuveyt Uluslararası Otomobil Fuarı’nda keşif odaklı bir stant ortamı ile görsel bir şölen yaşattı. Çinli marka çöl, vaha, gölgelikler, çadırlar ve Çin böreği gibi unsurlar kullanarak ilgiyi üzerine çekti. Yıldız model J7, Kuveyt’te görücüye çıktı ve “Klasikten Klasiğin Ötesine” off-road felsefesiyle katılımcılardan yoğun ilgi gördü.
J7 modeli bu yılın ilk yarısında resmi olarak Kuveyt pazarında kullanıcılarla buluşacak. Ayrıca, yeni enerji sektörünün büyüme eğilimine cevap olarak JAECOO, Kuveyt’teki ürün gamını daha da genişleterek tamamen elektrikli iki modelini sunmayı planlıyor. Böylece marka, pazardaki yeni enerji ürünlerine yönelik talebi de karşılamayı hedefliyor.

Diğer Haberler

İkinci Elde Elektrikli Araç Alırken Dikkat!

BloombergNEF verilerine göre, 2025 yılında dünyada 22 milyonun üzerinde elektrikli ve şarj edilebilir hibrit araç satılacak. Bu rakam, 2024’e kıyasla yüzde 25 artış anlamına...

Toyota Türkiye’nin 2025’in 7 ayındaki sonuçlarını değerlendirdi

Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış AŞ Üst Yöneticisi (CEO) Ali Haydar Bozkurt, 2025'in 7 ayında beklenenin üzerinde bir pazar adedi elde edildiğini ve geçen...

Stellantis yılın ilk yarısında Avrupa’da yüzde 17 pazar payına ulaştı

Stellantis, yılın ilk yarısında AB30 pazarında yüzde 17 pazar payı ve 1,3 milyonun üzerinde satışa ulaştı. Şirketten yapılan açıklamaya göre, yılın ilk 6 aylık döneminde...

Hyundai i30 eylülde Türkiye’de yeniden satışa sunulacak

Hyundai Motor Türkiye, C segmenti hatchback modeli i30'u, iki farklı donanım seçeneğiyle eylül ayında yeniden satışa sunacağını duyurdu. Şirketten yapılan açıklamaya göre, Hyundai Motor Türkiye,...

Hyundai ABD’deki yatırımını 26 milyar dolara çıkaracak

Hyundai Motor Grubu, ABD'ye yapacağı yatırımı 5 milyar dolar artırarak 26 milyar dolara çıkaracağını duyurdu. Gruptan yapılan açıklamaya göre, söz konusu yatırım 2025-2028 döneminde gerçekleştirilecek...

1996 Ferrari F50 GT1 “En İyi Otomobil” ödülüne layık görüldü

Monterey Otomobil Haftası’nın en prestijli etkinliği; dünyanın önde gelen üreticileri ve butik tasarımcılarının imzasını taşıyan birçok özel lansmana, sayısız motor sporları efsanesine ve 200’ün...

Hibrit SUV’da artış dikkat çekiyor

2015'te yalnızca 565 olan trafiğe kayıtlı elektrikli otomobil sayısı, haziranda 250 bin barajını aştı. Temmuz 2024'te 131 bin 217 olan trafiğe kayıtlı elektrikli otomobil...