Çinli otomotiv markası JAECOO, dünya çapındaki tanıtım etkinlikleri ve yapılanma girişimleriyle küresel pazarlardaki varlığını hızlı bir şekilde genişletmeye devam ediyor.
JAECOO, geçtiğimiz yılın nisan ayındaki lansmanından bu yana, küresel pazardaki birçok ülke ve bölgede off-road tutkunlarının dikkatini çekmeyi başardı. “Klasikten Klasiğin Ötesine” off-road felsefesiyle Kuveyt Uluslararası Otomobil Fuarı’nda keşif odaklı bir stant ortamı kuran marka, katılımcılardan yoğun ilgi gördü. Ayrıca JAECOO, Kuveyt’teki ürün gamını daha da genişleterek tamamen elektrikli iki modelini sunmayı planlıyor. Malezya’daki ilk tanıtım gezisini de başlatan marka, Fas bölgesinden gelen ilk sipariş partisini şubat ayı sonunda başarıyla sevk etti. JAECOO 19 Şubat’ta Meksika tanıtım etkinliğini başarıyla tamamladı ve yine Meksika’nın 32 eyaletinde 40’ın üzerinde bayilik kurarak Orta ve Güney Amerika pazarına giriş yaptı. Ayrıca Marka, Güney Afrika’da birçok önemli lokasyonda 35 showrooma sahip.
“Klasikten Klasiğin Ötesine” ürün felsefesiyle ve kapsamlı endüstriyel zincir yapısı ile off-road dünyasının yenilikçi markası JAECOO, küresel pazarlardaki varlığını hızla genişletiyor. Marka, geçtiğimiz yılın nisan ayındaki lansmanından bu yana, dünya genelinde düzinelerce ülke ve bölgede çok sayıda off-road tutkununu kendine çekti. JAECOO’nun küresel çapta genişleme hamlesi şubat ayında bir kez daha hızlandı.
J7’nin Kuveyt’teki ilk gösterimi dünya genelinde bir off-road dalgasını ateşledi.
JAECOO, Kuveyt Uluslararası Otomobil Fuarı’nda keşif odaklı bir stant ortamı ile görsel bir şölen yaşattı. Çinli marka çöl, vaha, gölgelikler, çadırlar ve Çin böreği gibi unsurlar kullanarak ilgiyi üzerine çekti. Yıldız model J7, Kuveyt’te görücüye çıktı ve “Klasikten Klasiğin Ötesine” off-road felsefesiyle katılımcılardan yoğun ilgi gördü.
J7 modeli bu yılın ilk yarısında resmi olarak Kuveyt pazarında kullanıcılarla buluşacak. Ayrıca, yeni enerji sektörünün büyüme eğilimine cevap olarak JAECOO, Kuveyt’teki ürün gamını daha da genişleterek tamamen elektrikli iki modelini sunmayı planlıyor. Böylece marka, pazardaki yeni enerji ürünlerine yönelik talebi de karşılamayı hedefliyor.