Isuzu’ya CX AWARDS TURKEY 2024 Ödülü

®
Çok Okunanlar

Tırmanma Mücadelesi Bursa Şahintepe’ye Taşınıyor

AVIS 2025 Türkiye Tırmanma Şampiyonası 4. ayağı olan Şahintepe Tırmanma Yarışı, Bursa Otomobil Sporları Spor Kulübü (BOSSEK) tarafından 4...

TOSFED Yetenekli Gençleri Arıyor

Uluslararası Otomobil Federasyonu (FIA) desteğiyle hayata geçirilmesi ve 12-16 yaş arası gençlerin ücretsiz olarak katılabileceği sosyal sorumluluk projesi 'TOSFED Next Talent'...

Opel Modelleri Panoramik Cam Tavan Özelliği

Yenilikçi teknolojileri Alman kalitesiyle buluşturan Opel, model ailesinde sunduğu panoramik cam tavan özelliği ile araçları adeta mobil seyir noktalarına...

Offroad Heyecanı Ankara’da Yaşanacak

2025 Petlas Türkiye Offroad Şampiyonası, ikinci ayağı 27-29 Haziran tarihleri arasında Ankara Mühye'de offroad tutkunlarını bir araya gelmeye hazırlanıyor. ANDOFF...

Yandex Go ile Yollar Ankara’ya Çıkıyor

Yandex Go, İzmir ve Antalya’dan sonra Türkiye’de hizmet verdiği üçüncü şehir olarak Ankara’da kullanıma açıldı. Taksi ve toplu taşıma...

TEMSA CEO’su Evren Güzel

Sürdürülebilir denizcilik teknolojileri konusunda son gelişmelerin sergilendiği Electric & Hybrid Marine Expo, 24-26 Haziran tarihleri arasında Hollanda’nın Amsterdam kentinde...

Skoda Yeni Nesil Elektrikli Modelleri Türkiye’de…

Škoda, elektrikli mobilite dönüşümünü yeni nesil tamamen elektrikli modelleriyle hızlandırıyor. Türkiye pazarında satışa sunulan Yeni Elroq, Enyaq ve Enyaq Coupé...

Anadolu Isuzu; ticari araç sektöründeki müşteri deneyimini mükemmelleştirme yolunda attığı kararlı adımların bir sonucu olarak, Türkiye’nin ilk müşteri deneyimi ödülleri olan CX AWARDS TURKEY 2024’te “En İyi Dijital Müşteri Deneyimi” kategorisinde “Üretken Proje Ödülü” almaya hak kazandı.

Türkiye’nin ticari araç markası Anadolu Isuzu; Türkiye’nin en prestijli müşteri deneyimi ödülleri olan CX AWARDS TURKEY 2024 Otomotiv kategorisinde, ödüle layık görülerek, “En İyi Dijital Müşteri Deneyimi” sunan markalar arasında yer aldı.

Yenilikçi çözümleri, etkin teknoloji kullanımı ve müşteri odaklı yaklaşımıyla; ayrıcalıklı hizmetler sunan Anadolu Isuzu, müşteri deneyimini iyileştiren öncü projelerle sektöre değer katıyor. Anadolu Isuzu; “Isuzu Müşteri Deneyimini Yeniden Tasarlıyor” adlı projesiyle; müşteri geri bildirimlerini hızlı bir şekilde toplayarak, markanın müşterisiyle olan bağını güçlendirmeyi, sadakati artırmayı ve satış sonrası hizmetlerde kusursuz bir deneyim sunmayı hedefliyor. Anadolu Isuzu, bu hedeflere ulaşmak için müşteri temas noktalarını artırarak yeniden şekillendirdi.

Proje kapsamında oluşturulan müşteri yolculuğu haritası ile müşteri deneyimini sürekli iyileştirmeyi hedefleyen Anadolu Isuzu, sürekli iletişim ve geri bildirim sistemleriyle müşteri ihtiyaçlarına hızlı çözümler sunuyor. Ayrıca, kesintisiz destek yapısı geliştirerek satış sonrası hizmetlerde de fark yaratıyor.

Anadolu Isuzu; bu ödülle, ticari araç sektöründe yalnızca teknolojik yenilikleriyle değil, aynı zamanda müşteri odaklı yaklaşımı ve sürdürülebilir müşteri deneyimi anlayışıyla da öncü bir konumda yer aldığını bir kez daha gösterdi.

Diğer Haberler

Hyundai Modelleri Çarpışma Testlerinden Zafer

Hyundai Motor Grubu, 2025 Uluslararası Sigorta Kurumu Karayolu Güvenliği (IIHS) çarpışma testleri değerlendirmelerinde birden fazla modelle ödül kazanarak araç güvenliğindeki başarısını bir kez daha...

Drift Heyecanı Kocaeli Körfez’de

2025 Türkiye Drift Şampiyonası ikinci yarışı, Drift Otomobil Spor Kulübü tarafından ICRYPEX, Spor Toto ve HT Spor katkılarıyla 29 Haziran Pazar günü TOSFED Körfez...

MINI TürkiyeT200 Masters Tenis Turnuvası

Borusan Otomotiv’in Türkiye distribütörü olduğu MINI markasının desteğiyle düzenlenen MINI Türkiye T200 Masters Tenis Turnuvası, Kemer Country Club’da gerçekleşen ödül töreniyle sona erdi. Dokuz...

Opel Modelleri Panoramik Cam Tavan Özelliği

Yenilikçi teknolojileri Alman kalitesiyle buluşturan Opel, model ailesinde sunduğu panoramik cam tavan özelliği ile araçları adeta mobil seyir noktalarına dönüştürebiliyor.Özellikle üst sınıf SUV modeli...

Stellantis’in CEO’su Antonio Filosa

Stellantis’in CEO’su Antonio Filosa Uygulamak İstediği Kültürel Çerçeveyi Çalışanlarıyla Paylaştı!  Yetkin İnsanlar Net Hedefler ve Karşılıklı Güvene Dayalı Bir Ekip RuhuylaBizi Kimse Durduramaz!  Dünyanın...

Daily Kamyonet ile 2025 Yılının En Büyük Teslimatı

Merkezi Ankara’da olan 1974 yılında kurulan Zirve Gıda, 50 yılı aşkın süredir Doğu Anadolu Bölgesi’ne gıda tedariği sağlamaktadır. Türkiye genelinde 6 farklı lokasyondan faaliyetlerini...

OSS Yönetim Kurulu Başkanlığına Yeniden Ali Özçete Seçildi

OSS Derneği, gerçekleştirdiği 2025 yılı Olağan Seçimli İdari ve Mali Genel Kurul Toplantısı’nda yeni Yönetim ve Denetleme Kurulu Üyelerini seçti. Genel Kurulda oy birliğiyle...