Isuzu’ya CX AWARDS TURKEY 2024 Ödülü

®
Çok Okunanlar

PEUGEOT cazip avantajlarla dolu ağustos ayı kampanyası

Otomotivde yenilikçi teknolojileri, göz alıcı tasarım ve benzersiz sürüş keyfiyle birleştiren PEUGEOT, cazip avantajlarla dolu ağustos ayı kampanyasını başlattı....

Otokar’ı yüzde 18,2’lik yükselişle Anadolu Isuzu, yüzde 17,6’lık artışla Tofaş izledi

Borsa İstanbul'da işlem gören otomotiv şirketleri arasında geçen ay Otokar, yüzde 34,8 ile hisseleri en çok değerlenen otomotiv şirketi...

MAPESAD Başkanı Tayfun Koçak

Madeni yağlar, endüstriyel yağlar, kimyasallar ve katkı maddeleri gibi birçok alanda uzmanlaşmış 100’ün üzerinde markanın katılacağı İstanbul Fuar Merkezi’nde...

Euromaster’ın Yeni Genel Müdürü Serhat Sezginsoy

Euromaster’ın Türkiye Operasyonu Serhat Sezginsoy’a Emanet! Michelin Grubu çatısı altında Türkiye’nin 51 ilinde yer alan 163 servis noktasıyla profesyonel lastik...

Automobilclub ‘den Continental Kalplere Dokunan Ödülü

Alman Otomobil Kulübü KS e.V. Enerji ve Çevre Ödülü’nü kazanan Continental, başarısını çocuk kalp hastalarına umut olarak taşıdı. Sürdürülebilirlik alanındaki öncü...

Elon’a 2018 CEO Performans Ödülü

Tesla Yönetim Kurulu tarafından hissedarlara gönderilen mektupta, Musk'ın 2017'den bu yana bir performans ödemesi almadığı anımsatıldı. Yargı engeline takılan 2018...

“Doğaya yatırım yapmaktan başka şansımız yok”

ALJ Türkiye Üst Yöneticisi (CEO) Ali Haydar Bozkurt, bu kampanyanın şirket bünyesinde satılan tüm araç markaları için sürekli uygulanacağını,...

Anadolu Isuzu; ticari araç sektöründeki müşteri deneyimini mükemmelleştirme yolunda attığı kararlı adımların bir sonucu olarak, Türkiye’nin ilk müşteri deneyimi ödülleri olan CX AWARDS TURKEY 2024’te “En İyi Dijital Müşteri Deneyimi” kategorisinde “Üretken Proje Ödülü” almaya hak kazandı.

Türkiye’nin ticari araç markası Anadolu Isuzu; Türkiye’nin en prestijli müşteri deneyimi ödülleri olan CX AWARDS TURKEY 2024 Otomotiv kategorisinde, ödüle layık görülerek, “En İyi Dijital Müşteri Deneyimi” sunan markalar arasında yer aldı.

Yenilikçi çözümleri, etkin teknoloji kullanımı ve müşteri odaklı yaklaşımıyla; ayrıcalıklı hizmetler sunan Anadolu Isuzu, müşteri deneyimini iyileştiren öncü projelerle sektöre değer katıyor. Anadolu Isuzu; “Isuzu Müşteri Deneyimini Yeniden Tasarlıyor” adlı projesiyle; müşteri geri bildirimlerini hızlı bir şekilde toplayarak, markanın müşterisiyle olan bağını güçlendirmeyi, sadakati artırmayı ve satış sonrası hizmetlerde kusursuz bir deneyim sunmayı hedefliyor. Anadolu Isuzu, bu hedeflere ulaşmak için müşteri temas noktalarını artırarak yeniden şekillendirdi.

Proje kapsamında oluşturulan müşteri yolculuğu haritası ile müşteri deneyimini sürekli iyileştirmeyi hedefleyen Anadolu Isuzu, sürekli iletişim ve geri bildirim sistemleriyle müşteri ihtiyaçlarına hızlı çözümler sunuyor. Ayrıca, kesintisiz destek yapısı geliştirerek satış sonrası hizmetlerde de fark yaratıyor.

Anadolu Isuzu; bu ödülle, ticari araç sektöründe yalnızca teknolojik yenilikleriyle değil, aynı zamanda müşteri odaklı yaklaşımı ve sürdürülebilir müşteri deneyimi anlayışıyla da öncü bir konumda yer aldığını bir kez daha gösterdi.

Diğer Haberler

Otokar Testleri Başarıyla Geçen İlk Otonom Türk Aracı Oldu

OTOKAR'IN OTONOM e-CENTRO'SU, TÜV RHEINLAND TESTLERİNİ BAŞARIYLA GEÇTİ  Koç Topluluğu şirketlerinden Otokar'ın tamamen kendi mühendislik ve yazılım gücüyle geliştirdiği Otonom e-Centro, Macaristan'da TÜV Rheinland tarafından gerçekleştirilen...

Brisa, ikinci çeyrek finansal sonuçlarını açıkladı

Brisa, güçlü markaları ve ürün portföyü ile premium segmentte büyüme kaydetti Brisa, 2025 yılının ikinci çeyreğinde katma değerli ve kâr marjı yüksek segmentlerde büyümeye ve...

Allianz Trade Kıdemli Ekonomisti Luca Moneta

Allianz Trade Türkiye’nin ağırlıklı lojistik ve ulaşım alanlarındaki altyapı yatırımları için en az 100 milyar Euro harcaması gerekiyor   Allianz Trade’in “Küresel Altyapı Açığını Kapatmak" başlıklı...

OPET, elektrik tüketimini “güneş”ten karşılayacak

Sürdürülebilir bir geleceğe katkı sunmak hedefiyle faaliyet gösteren OPET, İstanbul’daki Genel Müdürlük binası ile Körfez ve Giresun Terminalleri’nin elektrik tüketiminin tamamını güneşten karşılayacak Mahmutlar...

Phinia, SEM’in Stratejik Satın Alımını Tamamladı

20 ülkedeki 44 noktada yaklaşık 13 bin çalışanıyla birinci sınıf yakıt ve elektrik sistemleri, satış sonrası ürünler ve çözümlerde küresel bir lider olan PHINIA,...

Stellantis’te Avrupa Markalarının Yeni Tasarım Başkanı Gilles Vidal Oldu

Dünyanın en büyük mobilite şirketlerinden Stellantis, tasarımda önemli bir hamle gerçekleştirdi. Peugeot ve diğer markalardaki ödüllü tasarımlarıyla tanınan Gilles Vidal, Stellantis “Avrupa Markalarının Tasarım...

Aytemiz Genel Müdürü Ahmet Eke

Akaryakıt sektörünün dinamik ve hızlı büyüyen markası Aytemiz, her yıl Türkiye’nin en büyük şirketlerinin belirlendiği “Capital 500 – Türkiye’nin En Büyük 500 Şirketi” listesinde...