İpragaz, başarılı sosyal medya yönetimi ile Brandverse Awards’ta ödül

®
Çok Okunanlar

Nissan Formula E Dünya Şampiyonluğunu ilan etti

Nissan Formula E Takımından Oliver Rowland , sezonun iki yarışıyla 2024/25 ABB FIA Formula E Dünya Şampiyonu olarak olağanüstü bir sezonla...

Çin markaları Eskişehir’deki Fabrikasında Üretime Başlıyor

Dünyanın önde gelen küresel otomotiv satış ve dağıtım şirketlerinden ATMO Group ile Türkiye’nin önde gelen sanayi kuruluşlarından Urzema Holding’in...

Türkiye’nin şarj ağı genişliyor…

Türkiye'nin en yaygın ve yüksek hızlı şarj sınıfında hizmet veren iki operatör Eşarj ve Trugo, Bursa'da başlattıkları 'roaming' uygulamasını Ankara'ya...

Meloni, Avusturya ile otomotiv sektöründe çalışmaya kararlı

Otomotiv sektörünün geleceğine ilişkin belge imzalandı.  İtalya Başbakanı Giorgia Meloni, Avusturya Şansölyesi Christian Stocker ile Palazzo Chigi'de otomotiv sektörü "Endüstrinin...

Test Sürüşü: Hyundai Inster XTech

Hyundai Inster, yüksekleri hedefleyen elektrikli şehir otomobili... Yolcular için en üst düzeyde özerklik ve bol miktarda alan...! Elektrikli şehir otomobillerinin giderek...

Renault Grubu Duncan Minto’nu atadı…

Renault Group, Duncan Minto'nun vekaleten İcra Yönetim Kurulu Başkanı (CEO) olarak atandığını duyurdu... Renault Grubu'nun mevcut CFO'su Duncan Minto, Renault...

Razgatlioğlu’nun Donington’daki üç golü

Toprak Razgatlıoğlu (BMW), Donington Park'taki İngiltere Turu'nda üçlüyü tamamladı. Dünkü Race1 zaferinin ardından Türk sürücü, Superpole Yarışı ve Race2'de de zafer kazandı. Pazar günkü...

Türkiye enerji sektörünün köklü ve öncü şirketi İpragaz, sosyal medyayı en başarılı kullanan markalar arasında yer aldı. Efektif sosyal medya yönetimi ile müşterileriyle 7/24 güçlü bir iletişim sağlayan İpragaz’ın bu alandaki başarısı, Brandverse Awards’ta ödüle layık görüldü. İpragaz, sosyal medyadaki en başarılı paylaşımların ödüllendirildiği SocialBrands Sosyal Medya Veri Analitiği Ödülleri’nin sektör kategorisinde ‘Bronz’ ödülün sahibi oldu.

Marketing Türkiye ve BoomSonar iş birliğiyle hayata geçirilen, alanındaki Türkiye’nin en kapsamlı ödülleri olan Brandverse Awards’ı kazananlar açıklandı. Deloitte Türkiye’nin uzmanlığı ile markaların sosyal medya performanslarının tamamen istatiksel olarak incelendiği SocialBrands Sosyal Medya Veri Analitiği Ödülleri’nde jüri, şirketlerin 1 Nisan 2023 – 1 Nisan 2024 döneminde dijitalde yaptıkları tüm kampanya ve iletişim faaliyetlerini değerlendirdi. Takipçi sayısı, takipçi artışı, paylaşılan ileti sayısı, ileti türleri, elde edilen etkileşim ve etkileşim türleri gibi birçok farklı veri baz alınarak yapılan titiz incelemenin sonucunda başarıya ulaşan markalar belirlendi.

“Yeniliklerimizle sosyal medyanın ‘En’leri arasında yer almaktan çok mutluyuz”

İpragaz Kamusal İlişkiler ve Kurumsal İletişim Müdürü Tarkan Oğuz Yaşaroğlu, sosyal medyanın etkili bir iletişim aracı olduğuna vurgu yaparak şunları söyledi:

“Günümüz dünyasında sosyal medya çok önemli bir iletişim kanalı haline gelmiş durumda. Hedef kitleleriyle doğrudan hızlı ve etkili bir iletişim kurmak isteyen şirketler, bu alanlara çok daha fazla önem veriyorlar. Biz de İpragaz olarak yeni teknolojilerin ve yeni iletişim kanallarının sunduğu tüm imkânları en üst seviyede kullanarak müşterilerimize en iyi hizmeti, en hızlı ve en kaliteli şekilde ulaştırmaya gayret ediyoruz. Sosyal medya ise bu konuda bize çok büyük avantajlar sağlıyor. Yeniliklerimizden kampanyalarımıza, sosyal sorumluluk projelerimizden özel gün etkinliklerimize kadar birçok alandaki çalışmalarımızı sosyal medya kanallarımız üzerinden hedef kitlelerimizle paylaşıyoruz. 7/24 kurduğumuz bu güçlü iletişimde aynı zamanda etkileşime de önem veriyor, hedef kitlemizin talep ve beklentilerini de değerlendirerek bunlara yönelik adımlar atıyoruz.

Bu iletişim stratejimiz aynı zamanda müşterilerimizin markamıza olan güven ve bağlılıklarının daha da güçlenmesine önemli katkı sağlıyor. Kendini bu yönde geliştiren ve güncel tutan bir marka olarak bugün de sosyal medyanın ‘En’leri arasında yer almaktan mutluluk duyuyoruz. Aldığımız ödülün, yoruma dayalı olmadan tamamen somut veri analitiğiyle belirlenmiş olması da bizler için ayrı bir anlam ve değer taşıyor.”

Diğer Haberler

Test Sürüşü: Mini Cooper S 2.0lt 204 beygir

Mini Cooper S, daha keskin ve sert ama göstermiyor... Mini Cooper, her zaman kendine özüne, geçmişine sadık kalarak değişir ve en yeni nesil, yenilenmiş bir...

Yeni Renault Austral Türkiye’de Satışa Sunuldu

Renault’nun C segmentindeki başarılı temsilcisi Yeni Renault Austral, yeni yüzü ve geliştirilen donanımıyla 2.190.000 TL’den başlayan fiyatlarla Türkiye’de satışa sunuldu. Yepyeni tasarım çizgilerine kavuşan...

Gücün ve Konforun Yeni Adı BMW X3 20

Borusan Otomotiv'in Türkiye distribütörlüğünü üstlendiği BMW, Türkiye'ye özel motor ve donanım özellikleriyle geliştirilen Yeni BMW X3 20 modeliyle konfor, günlük kullanım ve BMW'nin karakteristik...

Faruk Ertuğ: “Kapadokya, ralli için eşsiz bir sahneydi”

Başkent Otomobil Sporları Kulübü tarafından bu yıl ilk kez düzenlenen Kapadokya Rallisi, doğa ile tarihin eşsiz buluşma noktası olan peri bacalarının eteklerinde gerçekleştirildi. 40...

Renault Group, 2025 ilk yarı ön finansal rakamlarını açıkladı

Renault Group, 2025 yılının ilk yarısında pazardaki daralmaya rağmen gelirlerini artırmayı başardı. Grup, 27,6 milyar avroluk ciroya ve %6 işletme marjına ulaşırken, değer odaklı...

Test Sürüşü: Bmw X3 xDrive 20d M Sport Pro

Sürüşü geliştirmek için tasarlanmış özgün tasarım ve teknoloji Bmw X3 xDrive 20d M Sport Pro bir şekilde yenilendi ve ürün yelpazesi, pazarımızda takdir edilmeye devam...

Meloni, Avusturya ile otomotiv sektöründe çalışmaya kararlı

Otomotiv sektörünün geleceğine ilişkin belge imzalandı.  İtalya Başbakanı Giorgia Meloni, Avusturya Şansölyesi Christian Stocker ile Palazzo Chigi'de otomotiv sektörü "Endüstrinin Geleceği" sözleşmesini Avusturya ile imzaladığını...