İpragaz, başarılı sosyal medya yönetimi ile Brandverse Awards’ta ödül

®
Çok Okunanlar

Stellantis’te Avrupa Markalarının Yeni Tasarım Başkanı Gilles Vidal Oldu

Dünyanın en büyük mobilite şirketlerinden Stellantis, tasarımda önemli bir hamle gerçekleştirdi. Peugeot ve diğer markalardaki ödüllü tasarımlarıyla tanınan Gilles...

Automobilclub ‘den Continental Kalplere Dokunan Ödülü

Alman Otomobil Kulübü KS e.V. Enerji ve Çevre Ödülü’nü kazanan Continental, başarısını çocuk kalp hastalarına umut olarak taşıdı. Sürdürülebilirlik alanındaki öncü...

Sıradaki Yetenek Halil İbrahim Karadavut

Türkiye Otomobil Sporları Federasyonu (TOSFED) tarafından Uluslararası Otomobil Federasyonu (FIA) desteğiyle hayata geçirilen ve 12-16 yaş aralığındaki gençlerin ücretsiz...

“Doğaya yatırım yapmaktan başka şansımız yok”

ALJ Türkiye Üst Yöneticisi (CEO) Ali Haydar Bozkurt, bu kampanyanın şirket bünyesinde satılan tüm araç markaları için sürekli uygulanacağını,...

Jeep Markası Jurassic World ile Yeniden Doğuş

80 yılı aşkın süredir SUV segmentinde küresel lider konumundaki Jeep®, Universal Pictures ve Amblin Entertainment efsanevi ortaklığını sürdürüyor ve...

Macera ve Özgürlüğün Markası Jeep Ağustos Fırsatları

Jeep, ağustos ayında yeni bir otomobil sahibi olmak isteyenlere cazip satın alım fırsatları sunuyor. Bu kapsamda, mevcut araçlarını Jeep...

Suzuki Modellerinde Ağustos Ayına Özel ÖTV

Akıllı Hibrit Teknolojisi ve üstün arazi yeteneklerine sahip sağlam modelleriyle öne çıkan Suzuki, yeni ÖTV düzenlemesiyle avantajlı fiyatlarla ve...

Türkiye enerji sektörünün köklü ve öncü şirketi İpragaz, sosyal medyayı en başarılı kullanan markalar arasında yer aldı. Efektif sosyal medya yönetimi ile müşterileriyle 7/24 güçlü bir iletişim sağlayan İpragaz’ın bu alandaki başarısı, Brandverse Awards’ta ödüle layık görüldü. İpragaz, sosyal medyadaki en başarılı paylaşımların ödüllendirildiği SocialBrands Sosyal Medya Veri Analitiği Ödülleri’nin sektör kategorisinde ‘Bronz’ ödülün sahibi oldu.

Marketing Türkiye ve BoomSonar iş birliğiyle hayata geçirilen, alanındaki Türkiye’nin en kapsamlı ödülleri olan Brandverse Awards’ı kazananlar açıklandı. Deloitte Türkiye’nin uzmanlığı ile markaların sosyal medya performanslarının tamamen istatiksel olarak incelendiği SocialBrands Sosyal Medya Veri Analitiği Ödülleri’nde jüri, şirketlerin 1 Nisan 2023 – 1 Nisan 2024 döneminde dijitalde yaptıkları tüm kampanya ve iletişim faaliyetlerini değerlendirdi. Takipçi sayısı, takipçi artışı, paylaşılan ileti sayısı, ileti türleri, elde edilen etkileşim ve etkileşim türleri gibi birçok farklı veri baz alınarak yapılan titiz incelemenin sonucunda başarıya ulaşan markalar belirlendi.

“Yeniliklerimizle sosyal medyanın ‘En’leri arasında yer almaktan çok mutluyuz”

İpragaz Kamusal İlişkiler ve Kurumsal İletişim Müdürü Tarkan Oğuz Yaşaroğlu, sosyal medyanın etkili bir iletişim aracı olduğuna vurgu yaparak şunları söyledi:

“Günümüz dünyasında sosyal medya çok önemli bir iletişim kanalı haline gelmiş durumda. Hedef kitleleriyle doğrudan hızlı ve etkili bir iletişim kurmak isteyen şirketler, bu alanlara çok daha fazla önem veriyorlar. Biz de İpragaz olarak yeni teknolojilerin ve yeni iletişim kanallarının sunduğu tüm imkânları en üst seviyede kullanarak müşterilerimize en iyi hizmeti, en hızlı ve en kaliteli şekilde ulaştırmaya gayret ediyoruz. Sosyal medya ise bu konuda bize çok büyük avantajlar sağlıyor. Yeniliklerimizden kampanyalarımıza, sosyal sorumluluk projelerimizden özel gün etkinliklerimize kadar birçok alandaki çalışmalarımızı sosyal medya kanallarımız üzerinden hedef kitlelerimizle paylaşıyoruz. 7/24 kurduğumuz bu güçlü iletişimde aynı zamanda etkileşime de önem veriyor, hedef kitlemizin talep ve beklentilerini de değerlendirerek bunlara yönelik adımlar atıyoruz.

Bu iletişim stratejimiz aynı zamanda müşterilerimizin markamıza olan güven ve bağlılıklarının daha da güçlenmesine önemli katkı sağlıyor. Kendini bu yönde geliştiren ve güncel tutan bir marka olarak bugün de sosyal medyanın ‘En’leri arasında yer almaktan mutluluk duyuyoruz. Aldığımız ödülün, yoruma dayalı olmadan tamamen somut veri analitiğiyle belirlenmiş olması da bizler için ayrı bir anlam ve değer taşıyor.”

Diğer Haberler

Ford Transit’in 60 Yıllık Serüveni

9 Ağustos 1965’te üretim hattından indirilen ilk efsanevi Ford Transit’in üzerinden tam 31 milyon 536 bin dakika geçti. 1967’den bu yana Ford Otosan tarafından...

Hyundai, IONIQ Ormanı Projesi ile 1 Milyon Ağaç Dikti

Hyundai Motor Grubu, IONIQ Ormanı girişiminin 10. yıl dönümünü ve dünya genelinde dikilen 1 milyon ağaç kilometre taşını kutluyor. Bu önemli gelişmeleri taçlandırmak için...

Land Rover Özel Asistan Hizmeti Defender ve Discovery Müşterilerine

Borusan Otomotiv’in Türkiye distribütörlüğünü üstlendiği Range Rover, Defender ve Discovery markaları için geliştirilen Land Rover Türkiye mobil uygulaması, ayrıcalıklı ve kişiselleştirilmiş müşteri deneyimi yolculuğunda...

DS7 ve DS4 modellerinde ayrıcalıklı finansman

DS Automobiles, ağustos ayında Fransız lüksünü seyahat sanatıyla buluşturan DS 7 ve DS 4 modellerinde ayrıcalıklı finansman modelleri sunuyor. Bu kapsamda, benzersiz uzmanlığın yüksek...

Citroen özel kredi koşulları ve fiyat teklifleriyle sunuyor

Citroën, üstün konforlu ve gelişmiş teknolojiye sahip modellerini ağustos ayında da birbirinden özel kredi koşulları ve fiyat teklifleriyle sunuyor. Bu kapsamda; sıfır emisyonlu mobilitenin...

Macera ve Özgürlüğün Markası Jeep Ağustos Fırsatları

Jeep, ağustos ayında yeni bir otomobil sahibi olmak isteyenlere cazip satın alım fırsatları sunuyor. Bu kapsamda, mevcut araçlarını Jeep yetkili satıcılarına getirenler, Avenger ve...

Otokar Testleri Başarıyla Geçen İlk Otonom Türk Aracı Oldu

OTOKAR'IN OTONOM e-CENTRO'SU, TÜV RHEINLAND TESTLERİNİ BAŞARIYLA GEÇTİ  Koç Topluluğu şirketlerinden Otokar'ın tamamen kendi mühendislik ve yazılım gücüyle geliştirdiği Otonom e-Centro, Macaristan'da TÜV Rheinland tarafından gerçekleştirilen...