Volkswagen Polo GTI, en meraklıların “beğenileri” sıralamasında empoze ediliyor …
Markalar kendi yayınları aracılığıyla kullanıcılarla daha fazla doğrudan iletişim kurdukça, sosyal ağlar arama motoru dünyasıyla ilgili bilgi yelpazesinde giderek daha fazla önem kazanıyor. İster görseller ister videolar olsun, etkileşim sayısı büyük ölçüde değişme eğilimindedir ve bu veriler, Instagram’da en başarılı 10 otomobille otomotiv sektörü hakkında bir çalışma yayınlayan Geom Index şirketi tarafından analiz edildi. Peki bu sosyal ağın en büyük kazananları kimlerdi?
Önde Alman modeller Yer Aldı…
Volkswagen Polo GTI ve BMW M2 CS , markaların kendi kurumsal profilleri bağlamında geçen yıl otomotiv dünyasıyla ilgili en alakalı iki yayının ana kahramanları oldular. Spesifik olarak, @vw_es hesabı, bir spor ticari araç imajıyla 97.420 etkileşim elde ederken, resmi BMW hesabı @bmwespana, cadde ve pist varyantlarında bir çift M2 CS ile 62.376 “beğeni” elde etti.
Instagram’da Listenin birincisi olan VW Polo GTI ile ilgili olarak , bu spor versiyonunun artık ülkemizde pazarlanmadığı unutulmamalıdır. 200 beygir güç ve maksimum 320 Nm tork sunan 2.0 litrelik turboşarjlı bir benzinli motor sunmasıyla öne çıktı.
Instagram’da listenin İkincisi, BMW M2 CS , Alman spor kompaktının özel bir sınırlı üretim sürümüdür. Kaputunun altında, 450 beygir gücü ve 550 Nm maksimum tork üreten , altı ileri manuel şanzıman veya yedi ileri otomatik şanzıman ile arka tekerleklere iletilen altı silindirli bir sıralı turboşarjlı modeli.
INSTAGRAM’DA EN ÇOK BEĞENİ ALAN ARABALAR
- VW POLO GTI: 92 bin
- BMW M2 CS: 62K
- SKODA OCTAVIA rs iV: 43K
- MAZDA MX-5: 19.000
- OPEL CORSA: 16K
- FIAT PANDA: 14K
- MİNİ ELEKTRİK: 13K
- PORSCHE TAYCAN: 12K
- AUDI RS7 SPORTBACK: 11K
- TOYOTA RAV 4: 10.000