Pazartesi, Haziran 2, 2025

Hyundai’nin Marka Değeri 23 Milyar Dolar’a Yükseldi

®
Çok Okunanlar

Stellantis Metro Detroit Megahub’a 388 Milyon Dolarlık Yatırım

 Stellantis bugün, Michigan, Van Buren Township'te son teknoloji bir Metro Detroit Megahub geliştirmek için 388 milyon dolarlık bir yatırım...

Hyundai Motor Türkiye, “İSO 500” listesinde ilk 10

Hyundai Motor Türkiye CEO'su Alex Kim, "Küresel ticaret dinamiklerinin ve ekonomik gelişmelerin hızla değiştiği bir süreçten geçerken İSO 500...

Volkswagen’in 4 eski yöneticisi dizel test skandalında dolandırıcılıktan suçlu bulundu

Dizel skandalının ortaya çıkmasından 10 yıl sonra Almanya'nın kuzeyindeki Braunschweig Bölge Mahkemesi, Volkswagen'in eski yöneticisi Heinz-Jakob Neusser’i, dizel skandalındaki...

Tırmanmada Sıradaki Durak Eskişehir…

AVIS 2025 Türkiye Tırmanma Şampiyonası 3. ayağı Eskişehir Tırmanma Yarışı 31 Mayıs-01 Haziran tarihlerinde Eskişehir Otomobil Spor Kulübü (ESOK)...

Kerem Kazaz Bursa’da Zirveye Ulaştı…

Türkiye’nin milli sporcusu Kerem Kazaz ve Fransız co-pilotu Corentin Silvestre, Dünya Ralli Şampiyonası’nın Portekiz ayağında elde ettikleri ikincilikten sadece...

AB’de yeni otomobil satışları nisanda yıllık bazda yüzde 1,3 arttı

Avrupa Otomobil Üreticileri Birliği (ACEA), AB ülkelerinin nisan ayına ilişkin yeni otomobil tescil verilerini açıkladı. Buna göre, AB ülkelerinde yeni...

Audi Q6 e-tron Türkiye’de satışa sunuldu

Yeni Audi Q6 e- tron: Yeni bir Premium SUV deneyimi Audi Q6 e-tron 6.460.382 TL'den satışa sunuluyor. Audi'nin Premium Platform Elektrik (PPE)...

Hyundai Motor Company, marka değerinin 23 milyar dolara ulaştığını ve aynı zamanda Interbrand’in 2024’teki “En İyi Global Markaları” arasında yer aldığını açıkladı. Global olarak dünyanın en değerli markalarından biri olan Hyundai, bu atılımla beraber 30’uncu sıraya yerleşti. Marka gücünü ve sıralamasını her yıl düzenli olarak artıran Hyundai, son beş yıl içinde marka değerinde de yüzde 63’lük bir artış gösterdi. 

Hyundai’nin marka değerindeki büyümeye katkıda bulunan temel faktörler arasında markanın ‘İnsanlık İçin İlerleme’ marka vizyonu var. Hyundai, özellikle IONIQ model serileriyle dünya çapındaki etkisini artırdı. “Dünya Otomobil Ödülleri”nde liderliği kimseye kaptırmayan Hyundai, IONIQ modelleriyle birlikte J.D. Power, Red Dot ve IF Design gibi kuruluşlardan da tam not alarak etkisini ve gücünü artırdı.

Hyundai, stratejik girişimleriyle de marka etkisini genişletti. Hyundai Motor Grubu İnovasyon Merkezi Singapur’un (HMGICS) tamamlanmasının ardından, Hyundai Motor Grubu Metaplant America (HMGMA), Ulsan’daki elektrikli araç tesisi ve Suudi Arabistan’daki yeni fabrikayla beraber gelecekteki mobiliteye de önemli yatırımlar yapan marka, böylelikle global gücünü güvence altına almaya devam ediyor. Global bir marka danışmanlık firması olan Interbrand, her yıl büyük şirketleri inceleyerek derecelendiriyor. Bu araştırmalardaki sıralamalar üç faktöre dayanıyor: finansal performans analizi, markanın rolü ve markanın rekabet gücü. Hyundai’nin bu yükselişi, markanın istikrarlı büyümesinin ve sağlam performansının bir kanıtı olarak nitelendiriliyor.

Diğer Haberler

Hyundai Motor Türkiye, “İSO 500” listesinde ilk 10

Hyundai Motor Türkiye CEO'su Alex Kim, "Küresel ticaret dinamiklerinin ve ekonomik gelişmelerin hızla değiştiği bir süreçten geçerken İSO 500 listesinde elde ettiğimiz bu başarının,...

Stellantis’in yeni CEO’su Antonio Filosa oldu

Stellantis'in yeni Üst Yöneticisi (CEO) Antonio Filosa, 23 Haziran'da göreve başlayacak. Şirketten yapılan açıklamaya göre, Stellantis NV, Yönetim Kurulu Özel Komitesi'ni topladı ve şirketin yeni...

EQUIP AUTO PARIS 2025 fuarı…

Otomotiv Endüstrisinin Geleceğine Yön Veren Uluslararası Buluşma, 50. Yılını Kutluyor 14-18 Ekim 2025 | Paris Expo Porte de Versailles Konuşma Yapanlar: Claude Cham- Fransa Araç...

Bayramda Yola Çıkacakları Uyarıyor

Türkiye'nin lider lastik üreticisi Petlas, Kurban Bayramının yaklaşmasıyla birlikte yola çıkacak olanlarla uyarı ve önerilerini paylaştı... Bayram sadece sevdiklerimizle bir araya gelmenin değil, aynı zamanda...

Elektrikli araç ve C-SUV segmentinde zirvede

Togg, bu yıl en değerli ve güçlü markalar arasında Türkiye'nin mobilite alanında hizmet veren küresel teknoloji markası Togg, “Türkiye 125-Türkiye'nin En Değerli Markaları” listesinde bir...

Auto King Oto Servis Gelecek Rotasını Belirledi

Auto King Oto Servis Bayi Toplantısında Gelecek Rotasını Belirledi... Araç bakım ve onarım hizmetlerinde Türkiye’nin öncü markalarından Auto King Oto Servis, 'Yenilenen Auto King, Güçlü...

Alpet Madeni Yağları Yeni Vizyonu İle Automechanika

Alpet Madeni Yağları Yeni Vizyonu İle Automechanika İstanbul’da... 12–15 Haziran tarihleri arasında TÜYAP Fuar ve Kongre Merkezi’nde gerçekleşecek olan Automechanika İstanbul fuarı, bir kez daha...