Hyundai’den Pekin Otomobil Fuarı’nda Performans

®
Çok Okunanlar

Benzinli Motorlarda Yeni Dönem Platform İş Birlikleri Hızlanıyor

Küresel otomotiv endüstrisinde içten yanmalı (ICE), hibrit ve elektrikli (EV) ürün stratejileri yeniden şekillenirken, üreticiler maliyet ve regülasyon baskısını...

Otomotivde Patent Savaşları Kızışıyor…

Elektrikli araçların yaygınlaşmasıyla birlikte otomotiv endüstrisi dünyada köklü bir değişim sürecinden geçiyor. Çinli üreticilerin teknoloji geliştirme hızının küresel dengeleri...

TransAnatolia Rally Raid’de 2.190’km’lik Zorlu Mücadele Sona Erdi

Anadolu’nun muhteşem coğrafyasında 15.kez koşulan Uluslararası rally raid yarışı TransAnatolia sona erdi. 30 Ağustos’ta Bursa’dan start alan 2.190 km’lik...

Tamamen elektrikli yeni GLC: Sürüş keyfi ve verimlilikten ödün vermiyor

Uzun yıllardır GLC, Mercedes-Benz'in en popüler modeli olarak dünya çapında markanın en çok satan modeli olarak zirvede yer alıyor....

Hyundai Motor Company, yüksek performanslı ilk elektrikli modeli IONIQ 5 N, Yeni SANTA FE ve Yeni TUCSON’u 2024 Pekin Uluslararası Otomotiv Fuarı’nda tanıtarak Çin pazarındaki rekabetçiliğini güçlendiriyor. Hyundai, en önemli ve en çok rağbet gören elektrikli modellerini Çin pazarında da satışa sunarak stratejik olarak oldukça önemli bir hamle yapmış oluyor. Dünyanın en büyük EV pazarında yüksek performanslı IONIQ 5 N ile fark yaratmaya hazırlanan Hyundai, SUV segmentinde de iddiasını artırmaya hazırlanıyor. 

Çin pazarı için özel olarak geliştirilen MUFASA modeline ek olarak TUCSON ve SANTA FE’yle de dikkat çekmeye devam ediyor. Çin’de uzun yıllardır büyük beğeni toplayan TUCSON ve SANTA FE modelleri de müşteri beklentileri karşılamak için Avrupa’daki versiyonlara göre daha uzun ve daha geniş olarak tasarlanıyor.

Geçen yıl Goodwood Hız Festivali’nde tanıtıldıktan sonra büyük ses getiren IONIQ 5 N, geçtiğimiz günlerde de “WCOTY- Dünyada Yılın EV Otomobili“ seçilmişti. Hyundai, 650 beygirlik gücüyle dikkat çeken IONIQ 5 N’i yılın ikinci yarısında Çin’de piyasaya sürmeyi planlıyor. Kore dışındaki ilk “N Özel Deneyim Merkezi”ni de Shanghai’da açan Hyundai, böylece potansiyel müşterileriyle günlük ve aylık test sürüşleri gerçekleştirecek. Çin’deki N müşterileri için motor sporları kültürünü geliştirmek isteyen Hyundai, katılımcıları gelişmiş yarış araçlarıyla da bir araya getirecek. Ayrıca Hyundai N, TCR Çin Şampiyonası’nda da geçtiğimiz yıl yakaladığı önemli başarıları 2024 sezonunda da tekrarlamayı hedefliyor.

Diğer Haberler

TransAnatolia Rally Raid’de 2.190’km’lik Zorlu Mücadele Sona Erdi

Anadolu’nun muhteşem coğrafyasında 15.kez koşulan Uluslararası rally raid yarışı TransAnatolia sona erdi. 30 Ağustos’ta Bursa’dan start alan 2.190 km’lik zorlu mücadele 6 Eylül’de Bolu’da...

Tamamen elektrikli yeni GLC: Sürüş keyfi ve verimlilikten ödün vermiyor

Uzun yıllardır GLC, Mercedes-Benz'in en popüler modeli olarak dünya çapında markanın en çok satan modeli olarak zirvede yer alıyor. Şimdi de heyecan verici yeni...

Benzinli Motorlarda Yeni Dönem Platform İş Birlikleri Hızlanıyor

Küresel otomotiv endüstrisinde içten yanmalı (ICE), hibrit ve elektrikli (EV) ürün stratejileri yeniden şekillenirken, üreticiler maliyet ve regülasyon baskısını motor, batarya ve platform paylaşımı...

Otomotivde Patent Savaşları Kızışıyor…

Elektrikli araçların yaygınlaşmasıyla birlikte otomotiv endüstrisi dünyada köklü bir değişim sürecinden geçiyor. Çinli üreticilerin teknoloji geliştirme hızının küresel dengeleri değiştirdiği bu süreçte, patent savaşları...

İkinci Elde Elektrikli Araç Alırken Dikkat!

BloombergNEF verilerine göre, 2025 yılında dünyada 22 milyonun üzerinde elektrikli ve şarj edilebilir hibrit araç satılacak. Bu rakam, 2024’e kıyasla yüzde 25 artış anlamına...

Toyota Türkiye’nin 2025’in 7 ayındaki sonuçlarını değerlendirdi

Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış AŞ Üst Yöneticisi (CEO) Ali Haydar Bozkurt, 2025'in 7 ayında beklenenin üzerinde bir pazar adedi elde edildiğini ve geçen...

Stellantis yılın ilk yarısında Avrupa’da yüzde 17 pazar payına ulaştı

Stellantis, yılın ilk yarısında AB30 pazarında yüzde 17 pazar payı ve 1,3 milyonun üzerinde satışa ulaştı. Şirketten yapılan açıklamaya göre, yılın ilk 6 aylık döneminde...