Hyundai KONA, cesur, gelişmiş tasarımı ve maceracı kişiliğiyle

®
Çok Okunanlar

Nissan’dan Renault Grubu’na 384 milyon avro katkı…

İkinci çeyrek sonuçlarını açıklayan Nissan, Renault Grubu’nun 2018 üçüncü çeyrek gelirine 384 milyon avro katkı sağladı... Nissan, 2018/2019 (1 Nisan...

Formula 1’de gözler Monaco’da…

Formula 1'de sıradaki durak Monaco. Takvimin en renkli yarışı öncesi nefesler tutuldu. Zorlu mücadelede gözler Lewis Hamilton ve Max...

Maserati Levante Hybrid, Türkiye’de…

Maserati Levante Hybrid, Türkiye’de satışa sunuldu... Hibrit motor teknolojisini, V6 benzinli motorun performansı ve dizel motorun yakıt tüketimiyle buluşturan Levante,...

Test Sürüşü: Mazda MX-5 RF Gökçer Alp Yorumu…

Mazda MX-5 RF 1.5 litre düz 6 vites 131 beygir. Dünyanın en hızlı açılır kapanır tavanı... Gökçer Alp ve...

Hyundai KONA, cesur, gelişmiş tasarımı ve maceracı kişiliğiyle segmentinde bir ikon sayılıyor. Ön ve arkadaki tasarım yenilikleri, makyajlanan KONA’ya daha da şık ve sofistike bir görünüm kazandırmış.

Dikkat çekici yeni ön tasarımı, sportif detaylar ve göz alıcı plastik eklentilerle öne çıkıyor. Üst kısımdaki uzatılmış motor kaputu, KONA’ya güçlü bir görünüm verirkenaynı zamanda orta ızgaranın üzerinde keskin bir şekilde bitiyor. Geliştirilmiş LED gündüz sürüş lambaları isedaha dar ve etkileyici bir görünüm sağlıyor. Aşağıya doğru uzanantampon daplastik çamurluk parçalarına yumuşak bir şekilde bağlanıyor. Yeni KONA, boyutları itibariyle önceki versiyona göre 40 mm daha uzun ve daha geniş. Bu artışla beraber daha şık ve dinamik bir görünüm sunuyor.

Bu yeni ürün geliştirmesi ile birlikte KONA, 2021 Ocak’tan itibaren ilk kez bir N Line versiyonuyla da satışa sunulacak ve sürüş keyfi ile duygusal bir görünümü birleştirecek. KONA N Line, sportif ön ve arka bölümü, gövde rengi kaplamaları ve özel elmas kesim jant tasarımıyla öne çıkıyor.

KONA N Line’ın ön tarafı, ön tamponun dinamik özellikleriyle karakterize ediliyor ve plastik çamurluk kaplamalarının gövde rengiyle bütünleştiriliyor. Yeni KONA’nın tampon altı parçası, N Line versiyonunda daha sportif bir görünüm için daha alçakta konumlandırılan bir difüzör ile değiştirilmiş. Daha büyük, daha geniş hava girişli bu arka tampon, benzersiz tasarımıyla diğer kardeşlerinden farklı görünmesini sağlıyor. Ayrıca, sağ tarafa konumlandırılan çift çıkışlı son susturucu da sportif havayı devam ettiriyor. Arka köşelerde de daha iyi hava akışı için N tarzı kanatlara yer verilmiş. Bu arada Yeni KONA, 10 adet gövde rengi ve siyah iç mekan rengiyle geliyor.

Yenilenen KONA, Eco, Comfort ve Sport olmak üzere 3 farklı sürüş moduna sahip. Bu özelliği sayesinde farklı sürüş keyifi sunarak kullanıcısına üstün bir deneyim yaşatmış oluyor. Seçilen sürüş modu aynı zamanda 10.25 inçlik supervision gösterge bilgi ekranı ile entegre oluyor ve ekranın grafik temasını da değiştiriyor.

Yeni KONA, konfor donanımlarının haricinde güvenlik ve sürüş destek özellikleriyle de dikkat çekiyor. Şerit ve Yol Takip Asistanı, Ön Çarpışma Önleme Yardımcısı gibi aktif güvenlik önlemleri, giriş seviyesi donanım paketleri de dahil olmak üzere KONA’da standart olarak sunuluyor.

Yenilenen Motorlar ve Yeni Süspansiyon Sistemi

Hyundai KONA, hem sportif hem de çevre dostu üç yeni motor seçeneği ile geliyor. KONA’daki 136 beygirlik 1.6 litrelik dizel motor, yeni eklenen 48V hafif hibrit teknolojisi sayesinde bir önceki modele oranla yaklaşık yüzde 10 yakıt ekonomisi sağlıyor. Yenilenen dizel motoru ile KONA, performansı kadar verimli yakıt tüketimiyle de öne çıkıyor.

1.6 litrelik benzinli motor ise ürettiği 198 beygir güç ile Hyundai KONA’yı sınıfının en güçlü otomobili yapıyor. Turbo beslemeli bu motoru sayesinde 0’dan 100 kilometre hıza 7.7 saniyede çıkan KONA, güç ve performans bekleyen kullanıcıların ilgisini çekiyor.

Daha ekonomik bir motor seçeneği isteyen kullanıcılar ise artık 7 ileri DCT şanzımanla gelen 1.0 litrelik benzinli motoru tercih edebilirler. 120 beygir güç üreten Turbo beslemeli bu motor, 100 km’de yalnızca 5.3 litre yakıt tüketerek dizel motora bir alternatif sunmuş oluyor.

Yeni KONA, selefine kıyasla daha yumuşak bir sürüş için bir dizi yürüyen aksam güncellemesine de tabi tutulmuş. Süspansiyon, KONA’nın sportif karakterini bozmadan, sürüş konforunu iyileştirmek için yeniden ayarlanmış. Yayların ve amortisörlerin yanında, daha iyi sürüş konforu ve daha iyi ses izolasyonu için stabilizatör çubukları değiştirilmiş.

Dört farklı donanım seviyesi

Yeni KONA, “Style”, “Smart”, “Elite” ve “N Line” olmak üzere üzere dört farklı trim seviyesine sahip. KONA 1.0 litre T-GDI ve 7DCT şanzıman kombinasyonu sadece Style trim seviyesi ile sunulurken daha yüksek konfor için Smart, Elite ve N Line trim seviyelerini seçmek gerekiyor.

KONA’nın 1.0 litre turbo benzinli motor seçeneği 281.000 TL’den başlıyor. En yüksek trim seviyesi olan 1.6 litre dizel 48 MHEV Elite ise 358.000 TL’lik bir etikete sahip.

Diğer Haberler

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...

Zorunluluk için değil zor durumlar için: Kışın Kış Lastiği

Aniden bastıran kar, 7 derecenin altına düşen sıcaklıklar... Kış, tüm zorluklarıyla kapımızda! 1 Aralık 2024'te başlayacak Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması ise güvenli sürüşe büyük bir katkı...

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği:  Coach, Zorlu Yol Şartlarında Üstün Direnç Sağlıyor AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, yeni nesil otobüs lastikleri RH ve SH...