Hyundai Motor Company, modellerine ve marka adına yaptığı yatırımların karşılığını almaya devam ediyor. Güney Koreli marka, Interbrand’ın “2020 En İyi Global Markalar” araştırmasına göre, otomobil üreticileri arasında küresel marka değerini ve yaygınlığını artırmaya devam ediyor. Yapılan araştırma ve ankete göre Hyundai, marka değerini bir önceki yıla göre yüzde 1 artışla 14,3 milyar dolara yükseltti. Bu önemli değer ile birlikte otomotiv markaları arasında da beşinci sıraya yükseldi. Başta otomotiv olmak üzere, tüm sektörleri önemli ölçüde etkileyen COVID-19 salgınına rağmen Hyundai genel sıralamada da 36’ncı sırada yer alıyor.
Altı yıl üst üste en büyük 40 global şirket arasında yer alan Hyundai, 2005 yılından bu yana ilk 100 marka arasında. Ürünlerdeki kalite ve konforun yanı sıra mobilite ve elektrifikasyon alanındaki yatırımlarıyla da dikkat çeken Hyundai, 2020 yılında duyurduğu IONIQ alt markasıyla da gelecekte daha etkili ve daha teknolojik bir yol izleyeceğinin altını çizmiş oldu.
Önümüzdeki dört yıl içerisinde IONIQ markası adı altında satışa sunacağı yeni elektrikli modellerle otomotiv dünyasında daha fazla rol almayı hedefleyen Hyundai, teknoloji alanındaki deneyimini sınırsızca kullanarak liderliğe koşacak. IONIQ markasının yaratılması, hızla büyüyen elektrikli otomobi ltalebine hızlı bir yanıt anlamına da geliyor.