Hyundai executive Andrew Tracey named as one of UK’s leading marketers

®
Çok Okunanlar

OSS Derneği, 2025’in Üçüncü Çeyreğini Değerlendirdi

Otomotiv satış sonrası pazarında yaşan 2024 yılındaki durağan seyir, 2025’in üçüncü çeyreğinde de gözlemlendi. 2025 yılının üçüncü çeyreğinde satış,...

Nissan, Sakura için güneş enerjili Ao-Solar Extender prototipini tanıtıyor

Nissan, bu ay düzenlenen Japan Mobility Show 2025’te güneşten enerji toplayan yerleşik bir sistemle donatılmış bir prototipi tanıtacağını söylüyor. Ao-Solar...

Otokar’ın Ankara Bayisi Cansın Motor

Otokar, ticari araçlarda büyüme stratejisi doğrultusunda bayi ağını genişletmeye devam ediyor. Şirketin Ankara'daki bayisi Cansın Motorlu Araçlar, Yenimahalle'de açtığı...

TAİD: Ağır Ticari Araç Pazarı, 2025’in ilk 9 ayında dengeli bir seyir izliyor

Ağır Ticari Araçlar Derneği (TAİD), 2025 yılının Ocak-Eylül dönemine ilişkin pazar verilerini ve sektörel gelişmeleri değerlendirdi.  TAİD verilerine göre, 2025’in...

Dr. Michael Leiters, 1 Ocak 2026’da Porsche AG’nin CEO’su olacak

Porsche AG Denetim Kurulu, 1 Ocak 2026 tarihinden itibaren geçerli olmak üzere Dr. Michael Leiters'ı Porsche AG'nin CEO'su olarak...

Tesla, Model Y ve Model 3’ün daha ucuz versiyonlarını tanıttı: 516 km menzil

Tesla, Model Y ve Model 3’ün daha düşük maliyetli versiyonlarını piyasaya sürdü; etiket yaklaşık 5.000 dolar aşağı indi. Şirket,...

JAECOO Uluslararası Teknoloji Gecesi Geleceğe Işık

Yenilikçi tasarım diline sahip modelleri ile kısa sürede dikkatleri üzerine çeken OMODA ve JAECOO markaları, Wuhu’da gerçekleştirilen Uluslararası Teknoloji...
  • Annual Marketing Week Top 100 list pays tribute to the UK’s most effective marketers
  • Hyundai UK sales and marketing director Andrew Tracey named in Top 100 for first time
  • Inclusion reflects rising sales and successful transformation of Hyundai’s brand perception

Leatherhead, 30th September 2025 – Hyundai UK’s sales and marketing director Andrew Tracey has been named in the prestigious Marketing Week Top 100 most effective marketers power list for the first time.

The annual celebration of influential executives, sponsored by Digitas and now in its seventh year, recognises excellence among marketers who work for UK companies or have responsibility for the UK market, highlighting the work of ten key figures in each of ten different categories.

A panel of high-profile judges – including Marketing Academy founder Sherilyn Shackell, former RBS CMO David Wheldon and CEO of the Marketing Society Sophie Devonshire – included Andrew in the top 10 leaders in the Consumer Tech, Manufacturing, Property and Automotive category, with individuals assessed on business success, innovative thinking and impact and influence.

Andrew has more than 20 years’ experience in the automotive industry and has been with Hyundai UK since March 2020, when he joined as Sales Director from FCA, having previously worked with the Volkswagen Group.

In January 2024, he was appointed Sales and Marketing Director of Hyundai UK, and his first year in the role coincided with a 5.3% rise in sales from 2023, with the brand’s focus on electrification underscored by the fact that more than 50% of registrations were for alternative fuel vehicles. At the same time, the ongoing transformation of Hyundai from a value focused proposition to premium contender gained more momentum via high-profile advertising campaign.

There has also been an array of victories for Hyundai’s cars in high-profile industry awards, including multiple successes for the IONIQ 5 N electric performance hatch and SANTA FE SUV.

Andrew Tracey, Sales and Marketing Director of Hyundai UK, said: “It is a genuine honour to be considered one of Marketing Week’s Top 100 most effective marketeers for 2025. While I’m privileged to be included, this is also recognition for the hard work everyone at Hyundai UK puts in on a daily basis which has resulted in such strong sales and continued praise from owners and the media. It’s an incredibly exciting time to work for such an innovative, influential brand.”

The Marketing Week Top 100 will be published in full on 30th September 2025 at marketingweek.com.

Diğer Haberler

TOBFED ve TOLDER İş Birliğiyle…

Tüm Otomotiv Lastikçileri Derneği (TOLDER), Türkiye Otomotiv Bakım Dernekleri Federasyonu’nu (TOBFED) ziyaret ederek sektörel gelişmeler, standartlar ve gelecek projelerin ele alındığı önemli bir toplantı gerçekleştirdi.  Türkiye...

Otokar’ın Ankara Bayisi Cansın Motor

Otokar, ticari araçlarda büyüme stratejisi doğrultusunda bayi ağını genişletmeye devam ediyor. Şirketin Ankara'daki bayisi Cansın Motorlu Araçlar, Yenimahalle'de açtığı yeni tesisiyle hizmet alanını genişletti....

Rolls-Royce’dan 100 yıllık efsanesine özel koleksiyon

100 yıldır Phantom, dünyanın en etkili isimleri tarafından tercih edilen, başarı ve seçiciliğin nihai sembolü olarak tanınıyor. Efsanevi Phantom’un 100. yılı kutlanırken, Rolls-Royce Motor...

Chery Teknoloji ve Yeniliklerle Küresel Mobilite

Çin’in otomotiv alanındaki ihracat lideri Chery,yeni enerji, zeka, yapay zekâ ve küresel iş birliği alanlarındaki başarılarını sergileyen ve markanın teknolojik küreselleşme yolculuğunda yeni bir...

JAECOO Uluslararası Teknoloji Gecesi Geleceğe Işık

Yenilikçi tasarım diline sahip modelleri ile kısa sürede dikkatleri üzerine çeken OMODA ve JAECOO markaları, Wuhu’da gerçekleştirilen Uluslararası Teknoloji Gecesi ile mobilite teknolojilerinin yakın...

PETRONAS Madeni Yağlar (PLI) ve Bosch Rexroth biyolojik bazlı hidrolik

PETRONAS Madeni Yağlar (PLI) ve Bosch Rexroth ,ağır hizmet ve tarım araçları sektörlerinde daha sürdürülebilir sıvı çözümlerinin benimsenmesini hızlandırmak amacıyla bir iş birliği anlaşması imzaladı. Sürdürülebilirlik ve enerji...

Tesla, Avrupa EV pazarındaki benzersiz liderliğini sürdürebilecek mi?

Plug-in hibrit (PHEV) teslimatları artmaya devam ederken Tesla, Avrupa'nın en çok satan akülü elektrikli aracı (BEV) unvanını sessizce alıyor. Peki yerli rakiplerin yetişmesi için...