Honda Motosiklet Türkiye, “Yılın En İtibarlı Markası” seçildi

®
Çok Okunanlar

Nissan Formula E Dünya Şampiyonluğunu ilan etti

Nissan Formula E Takımından Oliver Rowland , sezonun iki yarışıyla 2024/25 ABB FIA Formula E Dünya Şampiyonu olarak olağanüstü bir sezonla...

Test Sürüşü: Hyundai Inster XTech

Hyundai Inster, yüksekleri hedefleyen elektrikli şehir otomobili... Yolcular için en üst düzeyde özerklik ve bol miktarda alan...! Elektrikli şehir otomobillerinin giderek...

Factbox-Çin’in otomobil üreticileri Avrupa’daki varlıklarını genişletiyor

Çinli otomobil üreticileri, elektrikli araçlara yönelik küresel bir kaymanın ortasında, geleneksel olarak Avrupa ve Amerikan markalarının hakim olduğu bir...

Yeni Renault Austral Türkiye’de Satışa Sunuldu

Renault’nun C segmentindeki başarılı temsilcisi Yeni Renault Austral, yeni yüzü ve geliştirilen donanımıyla 2.190.000 TL’den başlayan fiyatlarla Türkiye’de satışa...

Borusan Otomotiv Motorsport Spa Francorchamps’te Zirvede

Borusan Otomotiv Motorsport (BOM), GT4 Avrupa Serisi 2025 sezonunu üçüncü ayağını tamamladı. Belçika'nın dünyaca ünlü Spa-Francorchamps Pisti'nde 27 –...

Grabber X3 çamur kaya ve zeminlerde üstün performans

General Grabber X3'ün olağanüstü insanlara deneyimleme fırsatı sunacak. Tüm off-road araçlarında Grabber X3 kullanılacak ve cinsi kayalık, çamurlu ve...

TOSFED Ralli Kupası Fethiye’ye Gitti

2025 Türkiye Ralli Şampiyonası dördüncü yarış olan Kapadokya Rallisi, Petrol Ofisi Takımı adına yarışan Kerem Kazaz-Corentin Silvestre takımının birinciliği...

Honda Motosiklet Türkiye, 11. The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri’nde halk oylamasıyla “Yılın En İtibarlı Markası” seçildiğini duyurdu…

Şirketten yapılan açıklamaya göre, son yıllarda genişleyen ürün gamı ve pazarlama faaliyetleriyle öne çıkan Honda Motosiklet Türkiye, Marketing Türkiye ile Akademetre işbirliğiyle gerçekleştirilen The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri’nde halk oylamasıyla motosiklet kategorisinde ‘Yılın En İtibarlı Markası’ oldu.

Ödüller, Marketing Türkiye ve Akademetre Research and Strategic Planning’in gerçekleştirdiği ‘İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü’ araştırmasının sonuçlarına dayanıyor.

11’inci kez düzenlenen ödüller kapsamında en başarılı markalar, 9 ana kriter ve 16 alt kriter olmak üzere 70 farklı kategoride 12 ilde 1200 kişiyle yüz yüze görüşme gerçekleştirildi.

İstanbul’da düzenlenen ödül törenine markayı temsilen Honda Motosiklet Türkiye Pazarlama Yöneticisi Emel Efe Tüzmen, Honda Motosiklet Türkiye Ürün Planlama ve Kurumsal İletişim Müdürü Gizem Kutlu ve Honda Motosiklet Türkiye Ürün Müdürü Emre Koşak katıldı.

Diğer Haberler

Test Sürüşü: Mini Cooper S 2.0lt 204 beygir

Mini Cooper S, daha keskin ve sert ama göstermiyor... Mini Cooper, her zaman kendine özüne, geçmişine sadık kalarak değişir ve en yeni nesil, yenilenmiş bir...

Yeni Renault Austral Türkiye’de Satışa Sunuldu

Renault’nun C segmentindeki başarılı temsilcisi Yeni Renault Austral, yeni yüzü ve geliştirilen donanımıyla 2.190.000 TL’den başlayan fiyatlarla Türkiye’de satışa sunuldu. Yepyeni tasarım çizgilerine kavuşan...

Gücün ve Konforun Yeni Adı BMW X3 20

Borusan Otomotiv'in Türkiye distribütörlüğünü üstlendiği BMW, Türkiye'ye özel motor ve donanım özellikleriyle geliştirilen Yeni BMW X3 20 modeliyle konfor, günlük kullanım ve BMW'nin karakteristik...

Faruk Ertuğ: “Kapadokya, ralli için eşsiz bir sahneydi”

Başkent Otomobil Sporları Kulübü tarafından bu yıl ilk kez düzenlenen Kapadokya Rallisi, doğa ile tarihin eşsiz buluşma noktası olan peri bacalarının eteklerinde gerçekleştirildi. 40...

Renault Group, 2025 ilk yarı ön finansal rakamlarını açıkladı

Renault Group, 2025 yılının ilk yarısında pazardaki daralmaya rağmen gelirlerini artırmayı başardı. Grup, 27,6 milyar avroluk ciroya ve %6 işletme marjına ulaşırken, değer odaklı...

Test Sürüşü: Bmw X3 xDrive 20d M Sport Pro

Sürüşü geliştirmek için tasarlanmış özgün tasarım ve teknoloji Bmw X3 xDrive 20d M Sport Pro bir şekilde yenilendi ve ürün yelpazesi, pazarımızda takdir edilmeye devam...

Meloni, Avusturya ile otomotiv sektöründe çalışmaya kararlı

Otomotiv sektörünün geleceğine ilişkin belge imzalandı.  İtalya Başbakanı Giorgia Meloni, Avusturya Şansölyesi Christian Stocker ile Palazzo Chigi'de otomotiv sektörü "Endüstrinin Geleceği" sözleşmesini Avusturya ile imzaladığını...