General Motors Co.’nun Çin’deki araç satışları, Nisan ve Haziran ayları arasında geçen yılın aynı dönemine göre% 5,3 oranında düşerek, koronavirüs salgınında iyileşmeye bağlı olarak sektör ortalamasının altında kaldı…
Çin’in otomobil ve ticari araçları içeren genel rakamı Nisan ayında% 4.4, Mayıs ayında% 14.5 arttı. Çin Otomobil Üreticileri Birliği (CAAM), otomobil satışlarının Haziran ayında% 11 artmasını beklediğini söyledi.
Volkswagen AG’nin ardından Çin’in ikinci büyük yabancı otomobil üreticisi GM, ikinci çeyrekte ülkede 713.600 araç teslim etti. Şirket, ilk çeyrekte satışlarda% 43’lük bir düşüş bildirdi.
GM’nin kitlesel pazar markası Buick’in satışları% 7.8 artarken, Chevrolet son çeyrekte% 27.7 düştü. GM, Cuma günü yaptığı açıklamada, premium marka Cadillac’ın satışlarının ise % 12 oranında düşüş kaydettiğini söyledi.